میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

امروزه روشهای متعددی برای زیباتر کردن ابروها وجود دارد. از جمله آنها می توان به فیبروز، میکروپیگمنتیشن، تاتو و هاشور ابرو اشاره کرد. یکی دیگر از روشهای پرطرفدار فیبروز ابرو است. این متد محبوب از زیرمجموعه های فیبروز محسوب می شود.

در ادامه این مقاله به صورت کامل روش فیبروز را بررسی کرده و سپس به مزایا و معایب آن را مرور خواهیم کرد. اگر شما نیز می خواهید از این روش استفاده کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آن، در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید!

فیبروز ابرو چیست؟

پیش از اینکه به بررسی سایر اطلاعات در مورد روش فیبروز بپردازیم، لازم است ابتدا با چیستی آن آشنا شویم. فیبروز ابرو یعنی چه؟ این روش نیز همانند بسیاری از روشهای فرم دهی و زیباسازی ابرو نیمه دائم است. باتوجه به این نکته باید پیش از پرداخت هزینه فیبروز یا فیبروز ابرو از مزایا و معایب و روشهای مراقبتی آن آگاه باشید تا پس از دریافت خدمات پشیمان نشوید.

علاوه بر این دیگر نیاز نیست به دنبال بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو نیز باشید. این روش با استفاده از یک قلم مخصوص انجام می شود. سر این قلم تعدادی تیغ یا سوزن دارد که این سوزن های ویژه دانه های رنگی را به لایه میانی پوست وارد می کنند. این تیغ و یا سوزن ها مشابه تیغ های معمولی نیستند و برخلاف آنها برش عمیق به وجود نمی آورند بلکه خراش های جزئی روی پوست ابرو ایجاد می کنند.

با ایجاد شدن این خراش، رنگدانه ها وارد لایه میانی پوست می شوند. با وارد شدن این دانه های رنگی به پوست خطوطی طبیعی همانند تارهای ابرو ایجاد می شود. به همین دلیل فیبروز ابرو روشی بسیار کاربردی برای کسانی با ابروهای کم پشت، کسانی که با ریزش تارهای مو فرم ابروهایشان شکلی نامناسب به خود گرفته است. توجه داشته باشید که این روش شباهتی زیادی به میکروبلیدینگ دارد اما نباید از فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ نیز غافل شد.

فیبروز ابرو چیست؟

در استفاده از روش فیبروز باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در ابتدای این مطلب تاحدودی با روش فیبروز آشنا شدیم. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از این خدمات دریافت کنید، لازم است با تعدادی از نکات مهم در مورد استفاده از روش فیبروز آشنا شوید که ما در ادامه این نکات را برای شما فهرست کرده ایم:

مهارت متخصص یا پیگمنتر در نتیجه نهایی بیشترین تاثیر را دارد!

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

همانطور که گفتیم با قلم مخصوص رنگدانه ها وارد پوست شده و ظاهر ابروی طبیعی را ایجاد می کنند. برای اینکه نتیجه کاملا طبیعی جلوه کند، باید متخصص رنگدانه ها را به گونه ای جایگذاری کند تا خطوطی همانند تارهای ابرو ایجاد شود. در غیر این صورت فیبروز نیز ظاهری مشابه تاتوی ابرو کلاسیک و قدیمی خواهد داشت.

رنگ استفاده شده در فیبروز ابرو باید با رنگ ابروهای شما هماهنگ باشد!

نکته دیگری که باید در استفاده از این روش مورد توجه قرار بگیرد، رنگ دانه های رنگی هستند. اگر این رنگدانه ها هماهنگی لازم را با رنگ ابروهای شما نداشته باشند، نتیجه چیزی جز ابرویی دو رنگ و یا حتی چند رنگ نخواهد بود.

به بهداشت لوازم و کیفیت مواد مورد استفاده توجه داشته باشید!

برای اینکه ابروهای شما ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشند باید از خدمات معتبر استفاده کنید. توجه به مهارت متخصص ضروری است اما کافی نیست. کیفیت مواد و رنگهای استفاده شده نیز بسیار حایز اهمیت است. علاوه بر این برای جلوگیری از عوارض فیبروز ابرو همانند عفونت و بیماری های منتقله از راه خون لازم است از وسایل کاملا بهداشتی و استریل شده استفاده شود.

 فیبروز ابرو یعنی چه

روش فیبروز چه مزایایی دارد؟

در قسمت های قبلی دانستیم فیبروز ابرو چیه، حالا می خواهیم به بررسی مزایا و نکات مثبت این روش نیز بپردازیم که عبارتند از:

روش فیروز ظاهر ابروهای شما را بهتر می کند!

بهترین نکته در مورد روش فیبروز این است که به گونه ای طراحی شده است که بهترین های شکل از ابروهای شما را به نمایش می گذارد. اگر ابروهای بسیار کم پشتی دارید که شما را نگران می کند، فیبروز به راحتی آن را برطرف کردهو ابروهای شما را پرپشت و زیباتر نشان خواهد داد.

علاوه بر این فیبروز رنگ ابروها را نیز افزایش می دهد. همین ویژگی نیز به پر پشت دیده شدن ابروها کمک می کند. این روش برای افرادی که به صورت طبیعی یا با افزایش سن و یا در اثر بیماری های مختلف دچار ریزش ابرو شده اند نیز بسیار کاربردی است. زیرا بدون کاشت مو و روشهای تهاجمی تر می توانند با فیبروز فرم و شکل ابروهای خود را بهبود ببخشند.

فیبروز روشی راحت است و در وقت شما صرفه جویی می کند!

صرفه جویی در وقت تنها با فیبروز ابرو؟ اما چگونه؟ با استفاده از این خدمت دیگر لازم نیست هر بار که می خواهید به یک میهمانی یا بیرون از منزل بروید، وقت خود را با آرایش کردن ابروها تلف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابروهای خود را مثل همیشه شانه کرده و بدون نیاز به سایه و مداد ابرو از زیبایی طبیعی آنها لذت ببرید.

فیبروز در مقایسه با روشهای دیگر دردناک نیست!

مسلما با خراش سوزن حتی روش فیبروز نیز ممکن است کمی باعث سوزش ابروها شود اما برخلاف روشهای دیگر همانند تاتوی ابرو دردناک نیست. حتی قبل از شروع فیبروز نیز متخصص زیبایی با مواد بی س کننده درد جزئی را نیز کاهش می دهد.

پس اگر شما نیز نگران درد ناشی از آن هستید بدانید که هیچ دردی وجود ندارد، به خصوص اگر یک متخصص زیبایی واجد شرایط آن را انجام دهد. پس حتما از خدمات معتبر و باکیفیت استفاده کنید!

مزایای فیبروز ابرو

مراحل مراقبتی سختی ندارد و ماندگار است!

روش فیبروز کاملاً سودمند است زیرا پس از بهبودی به روشهای مراقبتی خاص و وقت گیری نیاز نخواهید داشت. علت این موارد استفاده از رنگدانه هایی است که به زودی محو نشده و از بین نمی رود. با توجه به ماندگاری بالا نیاز به صرف هزینه زیاد برای ترمیم این خدمات نیز نخواهید بود.

اعتماد به نفس خود را با فیبروز ابرو افزایش دهید!

آیا نگران ظاهر خود هستید؟ آیا از فرم و شکل ابروهایتان راضی نیستید؟ آیا ریزش ابروی زیادی دارید؟ به راحتی با ترمیم ابروهای خود با روش فیبروز می توانید اعتماد به نفس خود را نیز افزایش دهید!

آشنایی با معایب فیبروز

پس از بررسی مزایای فیبروز نوبت به بررسی معایب آن می رسد. پس در ادامه با بررسی این موارد با ما همراه باشید:

احتمال بروز آلرژی وجود دارد!

سیستم‌ ایمنی بدن ما ممکن است به مواد مختلف واکنش متفاوتی نشان دهند. همینطور هر چیزی که برای بدن شخص دیگری خوب است و آلرژی ایجاد نمی کند امکان دارد برای بدن شما خوب نباشد. پس همیشه لازم است این موارد را بررسی کرده و از متخصصین مشورت بگیرید.

در روش فیبروز نیز ممکن است بدن شما به دانه های رنگی حساسیت داشته باشد. به همین دلیل ممکن است ابتدا آزمایشی را روی شما انجام شده و مشخص شود که آیا بدن شما با رنگدانه ها سازگار است یا خیر.

بری افرادی با شرایط ویژه ممنوع است!

ممکن است شرایط خاصی وجود داشته باشد که ممکن است شما را از انجام این روند باز دارد. برای مثال اگر باردار هستید باید انجام فیبروز به زمانی دیگر موکول کنید. از دیگر شرایطی احتمال دارد مانعی در برابر انجام فیبروز باشد می توان به موارد زیر از جمله دیابت، اچ آی وی، هموفیلی، هپاتیت و بیماری های دیگر اشاره کرد.

علاوه بر این فیبروز ابرو برای کسانی پیشنهاد می شود که پیش تر از دیگر خدمات زیبایی ابرو همانند تاتوی ابرو استفاده نکرده باشند.

معایب فیبروز

امکان ابتلا به عفونت وجود دارد!

این مورد کاملاً به مهارت و تجربه تکنسینی که روی شما کار می کند بستگی دارد. اگر آنها آموزش مناسب دریافت نکرده باشند، ممکن است با استفاده از روش غیر بهداشتی باعث عفونت شوند. از آنجایی که در فیبروز از سوزن‌های بسیار کوچکی برای تثبیت رنگدانه روی ابروها استفاده می‌شود، اگر برای افراد مختلف از لوازم استریل نشده استفاده شود احتمال انتقال بیماری های منتقله از راه خون افزایش می یابد.

مهم ترین نکته در فیبروز ابرو چیست؟

در این مقاله پس از پاسخ دادن به سوال فیبروز ابرو چیست، مزایا و عوارض فیبروز ابرو را نیز مورد بررسی قرار دادیم. مهم ترین نکته در استفاده از خدمات میکروبلیدینگ و فیبروز توجه به مهارت متخصص و معتبر بودن مرکز دریافت خدمات است. بخصوص اگر استفاده از این خدمات در منزل مد نظرتان باشد، بیشتر باید به اعتبار آنها توجه کنید. برای این منظور می توانید از خدمات تخصصی اسپارد استفاده کنید. تنها با چند کلیک می توانید بهترین متخصصین فیبروز در تهران و کرج را پیدا کنید!

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت