میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

از میان روشهای مختلف برای زیباسازی و فرم دهی به ابرو ها دو روش فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ در میان بانوان محبوب تر هستند. اگر شما نیز در نظر داشته باشید یکی از این خدمات را انتخاب کنید لازم است ابتدا با تعریف هر یک آشنا شده و سپس فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ را بدانید.

برای این منظور در ادامه این مقاله ابتدا تعریفی از فیبرو و میکروبلیدینگ را ارائه داده و سپس به بررسی تفاوت های این دو روش از جوانب مختلف خواهیم پرداخت. پس با اسپارد مگ همراه باشید!

حال به موضوع اصلی بحث خود یعنی میکروبلیدینگ برمی‌گردیم. اعتقاد بر  این است که این روش، برای اولین بار در چین اجرا شده است. در آن زمان، از سوزن‌های ریزی استفاده می‌کردند تا پوست را خراش داده و رنگدانه‌ها را در زیر آن، جاسازی کنند.

میکروبلیدینگ ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

در سال های گذشته یک روش بیشتر برای بهبود فرم و زیبایی ابرو نبود. بیشتر بانوان نیز از این روش یعنی تاتوی ابرو استفاده می کردند. امروزه در سایه پیشرفت تکنولوژی روش های متنوع تری برای زیباسازی ابروها از جمله هاشور ابرو، سایه ابرو، تاتو و … به وجود آمده است که برخلاف تاتوی ابرو حالتی طبیعی تر دارند. یکی از این روش های محبوب میکروبلیدینگ است که شما را از لوازم آرایشی مختلف و آموزش روش استفاده از صابون ابرو، مداد ابرو و سایه بی نیاز خواهد کرد.

اما این روش چگونه انجام می شود؟ چه ویژگی هایی دارد؟ میکروبلیدینگ با استفاده از یک قلم ویژه با تعدادی سوزن مخصوص انجام می شود. این قلم برخلاف قلم روش های قدیمی همانند تاتو برقی نیست. انجام شدن این روش به صورت دستی امکان کنترل بیشتری نیز به متخصص می دهد.

در روش میکروبلیدینگ ابروها رنگدانه ها از طریق خراش سوزن وارد پوست ابرو می شوند. با اجرای درست و و اصولی این روش در انتها خطوطی به هم متصل و با ظاهری کاملا طبیعی و مطابق ابروهای خود فرد ایجاد می شود. در ادامه با بررسی روش فیبروز ابرو با ما همراه باشید!

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

روش انجام فیبروز ابرو چگونه است؟

قبل از اینکه به بررسی نحوه انجام این روش بپردازیم، بد نیست با تاریخچه آن نیز آشنا شویم. فیبروز ترکیب دو عبارت فی و بروز است. قسمت اول یعنی فی نشان دهنده عدد تناسب فرم و شکل ابرو است. در واقع برای فرم دهی و طراحی ابرو از نسبت این عدد استفاده می شود. بروز نیز به معنی ابرو است. اما فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست؟ این روش چگونه انجام می شود؟ در ادامه به تمام این سوالات پاسخ می دهیم.

فیبروز ابرو شباهت بسیار زیادی به روش میکروبلیدینگ دارد. حتی می توان فیبروز را زیرمجموعه ای از آن دانست. یکی از تفاوت های اصلی این روش قابلیت استفاده آن است. میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز معملا برای افرادی پیشنهاد می شود که پیش تر از دیگر روش های زیبایی ابرو همانند تاتو و یا هاشور ابرو استفاده نکرده باشند.

در ادامه تفاوت های ریز تر این دو روش را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد.

روش انجام فیبروز ابرو

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست؟

حالا که تاحدودی با چیستی این دو روش زیبایی ابرو آشنا شدیم نوبت به بررسی تفاوت های آن ها می رسد. برای اینکه بتوانیم مقایسه کاملی از این دو روش داشته باشیم، تک تک ویژگی ها و ابزار مورد استفاده آن ها را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد. حالا بیایید در ادامه این مطلب بدون معطلی به بررسی آن ها بپردازیم:

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ از نظر کیفیت رنگدانه ها

دانه های رنگی یا همان رنگدانه ها مهم ترین بخش از خدمات فیبروز و میکروبلیدینگ هستند. در روش فیبروز معمولا از رنگدانه هایی با کیفیت بالا استفاده می شود که به مرور زمان زمان کمتر دچار تغییر می شوند. از طرفی کیفیت بالای رنگدانه ها در افزایش ماندگاری این روش نیز موثر است.

در فیبروز رنگدانه ها کیفیت پایین تری دارند و ممکن است با گذشت زمان و شستشو دچار قرمزی شوند. به همین دلیل لازم است در فواصل زمانی کوتاه تر نسبت به روش فیبروز نسبت به ترمیم و اصلاح مراجعه کنند.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

مقایسه تیغ و سوزن فیبروز با میکروبلیدینگ

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

تیغ های مورد استفاده در فیبروز همانند رنگدانه های این روش از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل می توان با این روش خطوط طبیعی تر و بهتری را روی ابروها ایجاد کرد. برخلاف روش فیبروز که از تیغ های نسبتا گران و ویژه استفاده می شود، تیغ میکروبلیدینگ را می توان در قیمت های ارزان تری خریداری کرد.

تیغ میکروبلیدینگ از حدود ۱۵ سوزن تشکیل شده که می تواند به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه هاشور های مرتبی را روی ابروها ایجاد کند. این تیغ ها به صورت یکبار مصرف هستند و باید پس از هر بار استفاده عوض شوند. کیفیت تیغ میکروبلیدینگ نیز نباید خیلی پایین باشد زیرا کیفیت پایین مساوی با انعطاف زیاد است که در نهایت نتیجه کار را نابود خواهد کرد.

مقایسه ماندگاری فیبروز و میکروبلیدینگ

ابتدا بهتر است بدانید که در روش فیبروز دانه های رنگی در روزهای اول بخصوص در بین روز پنجم تا هفتم پس از خدمات بسیار تیره هستند. پس از یک هفته معمولا نیمی از تیرگی خود را از دست می دهند. پس نگران تیرگی زیاد ابروهای خود نباشید زیرا به مرور روشن تر خواهند شد.

ماندگاری فیبروز

ماندگاری فیبروز بیشتر به میزان چربی پوست افراد بستگی دارد. در واقع میان ماندگاری فیبروز و چربی پوست رابطه عکس وجود دارد. پس هر چقدر پوست فردی خشک تر باشد میزان ماندگاری فیبروز ابرو وی بیشتر خواهد بود. به طور کلی میزان ماندگاری آن بین ۱۰ تا ۱۲ ماه تخمین زده می شود اما در صورت چربی زیاد پوست ممکن است تنها ۶ تا ۷ ماه دوام بیاورد.

برای افزایش میزان دوام فیبروز می توانید از از پوست خود در مقابل آفتاب نیز محافظت کنید.

ماندگاری میکروبلیدینگ

با توجه به فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ میزان ماندگاری این دو روش نیز متفاوت خواهد بود. علاوه بر این در روش میکروبلیدینگ از خراش های بیشتری استفاده می شود. هر چند رنگدانه های فیبرو قوی تر است اما تیغ میکروبلیدینگ باع شده ماندگاری آن بیشتر از فیبروز باشد. میکروبلیدینگ به طور متوسط حدود ۶ ماه تا ۲ سال دوام دارد. البته برحسب پوست افراد این مدت زمان می تواند طولانی تر نیز شود.

مقایسه ماندگاری فیبروز و میکروبلیدینگ

مقایسه نتیجه نهایی فیبروز با میکروبلیدینگ

یک فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ که بیشتر از همه به چشم می خورد نتیجه نهایی است که توسط هر فردی قابل تشخیص خواهد بود. با توجه به روش انجام و تیغ مخصوص فیبروز، نتیجه خدمات بسیار طبیعی تر جلوه خواهد کرد. پس اگر به دنبال ظاهری نزدیک به ابروهای طبیعی خود هستید، بهتر است بروید سراغ فیبروز ابرو!

تفاوت قوانین و چارچوب انجام فیبروز و میکروبلیدینگ

برخلاف میکروبلیدینگ که یک روش عمومی است به شکل های مختلف انجام می شود، فیبروز چارچوب و استاندارد های ویژه خود را دارد. روش فیبروز که توسط یک آکادمی معتبر زیبایی ابداع شده است، بر اساس قوائد بخصوصی انجام می شود اما در میکروبلیدینگ متخصص آزادی بیشتری برای فرم دهی به ابروها دارد.

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

درد میکروبلیدینگ بیشتر است یا فیبروز؟

یکی دیگر از تفاوت های این دو روش، میزان درد آنها است. با اینکه در هر دو این خدمات از مواد بی حس کننده موضعی استفاده می شود اما میزان درد میکروبلیدنیگ بیشتر از روش فیبروز است. کسانی که از روش فیبروز استفاده کرده اند، اظهار می کنند که درد بسیار کم و قابل تحملی را تجربه کرده اند.

تفاوت هزینه میکروبلیدینگ با فیبروز ابرو

در بررسی فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ لازم است به هزینه این دو خدمات نیز اشاره ای داشته باشیم. هزینه میکروبلیدینگ ابرو معمولا کمتر است فیبروز است. توجه داشته باشید که این هزینه ممکن است در اثر نوع مواد، فرم ابرو و میزان مهارت متخصص تغییر پیدا کند.

فیبروز بهتر است یا میکروبلیدینگ؟

میکروبلیدینگ فیبروز ابرو را در این مقاله به صورت کامل بررسی کردیم و فرق این دو روش را از ۷ جنبه مختلف مورد مطالعه قرار دادیم. اما در نهایت فیبروز روش بهتری است یا میکروبلیدینگ ابرو؟ برای اینکه بتوانی بهترین تصمیم را بگیرید باید به نیازهای خود توجه داشته باشید. علاوه بر بررسی موارد بالا می توانید برای بررسی عوارض فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ از متخصصین خدمات میکروبلیدینگ ابرو نیز کمک بگیرید.

برای مشورت با متخصصین و دریافت هزینه این خدمات کافی است سفارش خود را به صورت رایگان در اسپارد ثبت کرده و بهترین خدمات را در منزل خود دریافت کنید!

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت