خدمات براشینگ مو

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • اعزام فوری نیروی ماهر

بسیاری از افراد با اینکخ ترجیح می دهند ساده و راحت زندگی کنند، اما وقتی موقعیتی پیش می آید که باید خود را برای آن آماده کنند، ساعت ها از روز خود را صرف رنگ کردن مو در خانه یا حاضر کردن لباس مخصوص خود می کنند. باید توجه کرد حتی در عین سادگی هم می توان زیبا و جذاب بود. حتی اگر بخواهید جدیدترین مدل های مو زنانه را نیز امتحان کنید باید به سلامتی موها به عنوان یکی از مهمترین موضوع ها اهمیت بدهید. در این مطلب جدیدترین مدل موی زنانه در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کرده و در نهایت به شما خواهیم گفت که کدامیک از این روش ها کمترین خطر را برای سلامت موهای شما دارند. پس در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید!

جدیدترین مدل های مو زنانه چه مدل هایی هستند؟

چه چیزی موجب زیبایی مو می شود؟ این زیبایی متعلق به کدامیک از مدل های موی جدید در سال ۲۰۲۲ است؟ اسامی این مدل ها چیست؟ در پاسخ به این سوالات باید با سه مدل آپدو، داندو و نصف پایین آشنا شوید. حالا می توانید با بررسی هر مدل در ادامه مطلب، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید:

مدل موی زنانه آپدو

شینیون آپدو ظرافت های خاص خود را دارد. این نوع مدل مو با انواع لباس ها هماهنگ می شود و این امکان را به شما می دهد تا جواهرات و بدلی جات خود را به خوبی به نمایش یگذارید. در صورت عدم استفاده از بدلی جات ممکن است ظاهر شما کمی بیش از اندازه ساده دیده شود.

مدل موی زنانه آپدو

داندو، از جدیدترین مدل های موی زنانه

مدل موهای داندو اغلب حالت موج دار هستند و بسیار ساده و شیک جلوه می کنند. بنابراین اگر علاقه دارید که موهای آزادتری داشته باشید مدل موی داندو بهترین گزینه است. مدل موی داندو به این شکل است که از یک سوی صورت به طرف دیگر کشیده می شود. حالت موهای شما در این مدل مو به طور صاف، براق و کشیده خواهد بود.

مدل های زیبا و نیمه پایین یا نصف پایین

این نوع مدل موع تلفیق دو سبک بلایی است. به طور کلی می توان گفت شما با ترکیب داندو و آپدو می توانید از جذابیت بیشتری برخوردار شوید. تنوع در این سبک بسیار زیاد است. بنابراین شما نسبت به سلیقه شخصی می توانید موهای خود را هرطور که دوست داشتید حالت دهید. این سبک از جدیدترین مدل های موی عروس نیز به حساب می آید.

موی نیمه باز زنانه

سایر مدل های موی زنانه

حال با ما همراه باشید تا تا سایر جدیدترین مدل های مو زنانه را نیز با هم بررسی کنیم. این موارد برخلاف سه مورد بالا مشتریان خاص خود را دارند و باید آنها را با لباس و آرایش های خاص ست کرد. این مدل ها عبار‌ت اند از:

مدل موی فردار برای بانوانی با موهای متوسط

کسانی که موهای کوتاه دارند (تقریبا تا شانه) می توانند توسط ابزار مورد نیاز قسمت پایین موهای خود را کمی فر دهند و قسمت بالایی موهای خود را هم آزاد بگذارند. این مدل مو همیشه طرفداران بسیاری دارد و تمامی بازیگران و خواننده های معروف هم از این مدل استفاده کرده اند. پس از حالت دادن موی خود کمی آنها را اسپری کنید تا از مهمانی نهایت لذت را ببرید.

مدل موی افسانه ای زنانه

آیا آمادگی این را دارید تا مانند یک پرنسس وارد یک مهمانی شوید؟ پس با آرایشگر خود در خصوص مدل موی افسانه ای صحبت کنید. اجرای این مدل مو حتی در خانه هم امکان پذیر است. شما به راحتی توسط چند کش مو و اسپری قادر خواهید بود تا موهای خود را حالت داده و برای مهمانی آماده شوید.

حلقه های کناری سریع و آسان

آیا شما هم آرزوی داشتن موی فر دارید؟ این مدل مو با قرار گرفتن در لیست جدیدترین مدل های مو زنانه به شما کمک می کند که در کنار موهای صاف یک طرف موی فر هم داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قسمت بالایی موهای خود را با اتو صاف کنید و قسمت دیگر آن که شامل موهای پایین می شود به وسیله ابزار مورد نیاز فر کنید.

حالا کمی به آن اسپری بزنید تا حالت خود را در طول مهمانی حفظ کند.

مدل مو با اسم عجیب خامه و گوجه

یکی از مدل موهای جالب در سال ۲۰۲۲، مدل موی حامه و گوجه است. شما در این مدل مو باید قسمت بالا موهای خود را مثل خامه حالت دهید و قیمت پایینی آن را گوجه ای کنید. پس از انجام این کار ها موهای خود را اسپری بزنید تا حالت خود را از دست ندهد.

مدل موی رمانتیک زنانه

شما با این مدل مو سفر کوتایی به سال ۱۹۲۰ خواهید داشت. برای داشتن موهای رمانتیک تنها کافی است موهای خود را کمی فر کرده و آن ها در حالت نیمه بسته با زنجیر قفلی تزیین کنید. این مدل قدیمی یکی از پرطرفدارترین مدل های مو زنانه در ۲۰۲۲ محسوب می شود.

مدل موی رمانتیک زنانه

حباب موج دار و فر

نظرات کاربران خدمات براشینگ مو

درخواست براشینگ مو

بر خلاف باورهای اشتباه در مورد آرایش و زیبایی موهای کوتاه، امروزه انواع مختلف مدل های موی کوتاه توسط متخصصان این صنعت ارائه می شود. مدل موی حباب موج دار و فر یکی از این مدل ها می باشد که توسز آرایشگر های حرفه ای طراحی شده است.

شما به وسیله یک اتو مو و چسب مو موهای خود را به خوبی پوش داده و آنها را به حالت دلخواه خود شکل دهید. این نوع مدل مو به شما کمک می کند که موهای شما فر دیده شود و شکل خود را تا مدت ها از دست ندهد.

آپدوهای براق

برای داشتن موهای سیندرلایی کافی است تا موهای خود را به طرف تاج جمع کنید. همچنین می توانید قسمت گوجه ای موی خود را با نوار های مختلف تزیین کرده و است مدل موی ساده خود لذت ببرید.

مدل موی کرلی و حالت دار

اگر موهای کوتاهی دارید حتما مدل موی کرلی را امتحان کنید. در این مدل مو شما به وسیله یک اتوی موی موج دار موهای خود را به سادگی حالت خواهید داد. ان موج ها بدون هیچ سختی شما را زیباتر خواهد کرد و درنهایت در یک مهمانی مخصوص ظاهری بسیار زیبا خواهید داشت.

مدل موی کرلی و حالت دار

جدیدترین مدل موی بافت زنانه چیست؟

پس از آشنایی با انواع مدل مو نوبت به انواع بافت ها می رسد. برخلاف تصور امسال بافت ها علاوه بر قرارگیری در لیست جدیدترین مدل های مو دخترانه، در لیست مدل موهای زنانه نیز قرار دارند. بیایید بدون معطلی در ادامه مطلب این موارد را بررسی کنیم:

بافت بادبزنی زنانه

افرادی که موهای بلند دارند و هیچ ایده ای ندارند که باید با موهای خود چه کنند، می توانند از این نوع بافت استفاده کنند. بافت باد بزنی ظاهری کلاسیک و شیک به شما می بخشد. این نوع از بافت مو در هلند طرفداران بسیاری دارد.

بافت تیغ ماهی

ضرب المثل  نابرده رنج گنج میسر نمی شود، حکایت بافت های مختلف مو است. بافت تیغ ماهی نیز یکی از زیباترین بافت ها برای موهای نسبتا بلند می باشد که شما را شبیه به یونانیان می کند. این بافت قدیمی امسال نیز در لیست جدیدترین مدل های مو زنانه قرار گرفته است.

بافت تیغ ماهی

بافت پیچ خورده دوقلوی پایین

افرادی که دارای موهای ضخیم هستند می توانند از این مدل بهره مند شوند. بافت پیچ خورده دوقلوی پایین در عین سادگی بسیار زیبا است.

کم ضرر ترین مدل موی زنانه برای سلامتی مو کدام است؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، به لطف تعدادی از ابزارها و ترفندها مانند حجم دهنده ها و ژل ها، می توانید عملاً موهای خود را هر طور که می خواهید حالت دهید. اما اگر از طرفداران ابزارهای گرمایشی هستید، باید درکنار آن از اسپری محافظ حرارت استفاده کنید.

هیچ محصول یا ابزار خاصی وجود ندارد که بیش از اندازه به موهای شما آسیب بزند. شما می توانید با آزمایش کردن انواع آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید تا برای شما مفید باشند.

کم ضرر ترین مدل موی زنانه

سخن پایانی!

در این مقاله انواع مختلفی از جدیدترین مدل های مو زنانه را بررسی کرده و شما را با اسامی گاها عجیب و غریب این مدل ها آشنا کردیم. حالا نوبت شماست تا براساس نوع مهمانی، آرایش و لباس خود بهترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید. از بین گزینه های بالا انتخاب شما کدامیک است؟

خدمات شینیون مو

  • اعزام فوری نیروی ماهر
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت