خدمات بافت مو

  • اجرای انواع بافت حرفه‌ای
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

هرساله علاوه بر اعلام رنگ سال و ترندهای صنعت پوشاک، در آرایش مو نیز مواردی پر رنگ تر از سالهای پیشین می شوند. برای مثال امسال مدل موی بافت ساده از جدیدترین مدل های موی دخترانه محسوب می شود درحالیکه این مدل های سالها پیش منسوخ شده بود.

در این مقاله به بررسی بهترین مدل های موی دخترانه در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت. اگر شما نیز دوست دارید در مهمانی ها مطابق این مدل ها ظاهر شوید در ادامه این مطلب با اسپارد مگ همراه باشید!

جدیدترین مدل های موی دخترانه در سال ۲۰۲۲ را می شناسید؟

امروزه انواع مدل مو توسط آرایشگران معروف دنیا به طرفداران مد معرفی می شود که به راحتی در فضای مجازی قابل دسترسی هستند. به طور طبیعی هر فردی علاقه دارد از دنیای جذاب مد و استایل عقب نماند و برای داشتن ظاهری جذاب و زیبا در حال جستجوی زیباترین لباس ها و هرچیزی که بتازگی مد شده می روند. در این بین یکی از مهمترین شاخصه های مد و استایل که در تمامی جهان به آن توجه می شود مدل موهای جدید است. اکنون با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب جدیدترین مدل موی دخترانه در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین مدل های موی دخترانه در سال 2022

مدل موهای تخت دخترانه

مدل موهای تخت بتازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای داشتن موهای تخت شما باید موهای خود را رو به پایین تا نوک موهای خود کمی حالت دهید. به طوری که مو کمی حالت فر بگیرد. برای این منظور می توانید از براشینگ مو نیز کمک بگیرید.

آنچه نیاز دارید:

  • صاف کننده مو
  • چسب مو یا تافت
  • اتو مو یا سشوار

مدل موی بافت نیمه کف سر برای دختران جوان!

شما می توانید برای داشتن یک مدل موی بافت نیمه کف سر در طرفین موهای خود بافت های هلندی درست کنید تا به راحتی ظاهر خود را جذاب کنید و از مدل موی جدید خود لذت ببرید. این مدل علاوه بر اینکه جزو جدیدترین مدل های موی دخترانه است از جدیدترین مدل های موی عروس نیز محسوب می شود. آنچه برای این مدل مو نیاز دارید عبارت است از:

  • اسپری مو
  • شانه باریک
  • سنجاق بابی و کش مو
  • لوازم تزئینی همانند مروارید و گل در صورت علاقه

مدل موی دم اسبی از بالا

مدل موی دم اسبی یکی از مدل های است که هیچوقت قدیمی نمی شود. امروزه این مدل مو متفاوت تر از قبل است و شما باید موهای خود را کمی بالاتر از گردن خود ببندید و ظاهری جذاب و ساده به موهای خود دهید. برای درست کردن این مدل موی زیبا و مینیمال تنها به تعدادی کش مو و یک شانه باریک نیاز خواهید داشت.

مدل موی دم اسبی از بالا

مدل موی کمان (پاپیونی باز)

یکی دیگر از مدل های جدید و جذاب برای دخترها مدل موی کمان است. شما به وسیله شانه و کراوات مو به راحتی می توانید موهای خود را حالت دهید و در مهمانی ها خوش بدرخشید. برای اجرای این مدل از مو به لوازم زیر نیاز خواهید داشت:

  • اسپری مو
  • کراوات مو
  • سنجاق بابی
  • نوارهای لاستیکی مو

جدیدترین مدل های موی دخترانه قلبی

اگر قرار مهمی در پیش دارید حتما مدل موی قلب را در نظر بگیرید. این مدل مو به دلیل حالت جالبی که دارد نظر همه را جلب می کند و به شما ظاهری زیبا می بخشد. می توانید از این مدل برای تزئین موی دختربچه ها نیز استفاده کنید. بیشترین لوازم مورد نیاز برای مدل موی قلبی گیره مو است.

مدل موی دخترانه توری نیم تنه

اگر به مهمانی دعوت شدید و قصد دارید همه نگاه ها روی شما باشد، حتما مدل موی توری نیم تنه را امتحان کنید. در این نوع موهای شما به طور گل رز بسته می شود. این در حالی است که باقی موهای شما روی شانه هایتان خواهد بود. با تعدادی سنجاق مو، تور یا گل و مقداری تافت می توانید این مدل را پیاده سازی کنید.

مدل موی دخترانه توری نیم تنه

مدل موی تاج بافته شده دخترانه

اگر به مهمانی شبانه دعوت شدید و دنبال مدل موی مناسب هستید میتوانید موهای خود را به شکل تاج ببافید. بسته به نوع مو و حجم مو بافت های مختلفی وجود دارد که به راحتی می توانید به کمک آنها موهای خود را برای مهمانی آماده کنید. با کراوات مو و تعدادی سنجاق این مدل توسط آرایشگران خبره اجرا می شود.

جدیدترین مدل موی دخترانه پاپیون

اگر می خواهید ظاهر بامزه داشته باشید مدل موی پاپیونی بهترین گزینه است. این مدل مو ظاهر شما را شاد نشان می دهد.

نظرات کاربران خدمات بافت مو

درخواست بافت مو

جدیدترین مدل موی دخترانه پاپیون

مدل موی آبشاری

مدل موی آبشاری با حالتی که به موهای بلند می دهد باعث می شود که موهای شما جذاب دیده شود. این نوع بافت به موها حالت موج مانند می دهد به همین دلی به آن بافت آبشاری می گویند.

مدل موی آبشاری

مدل موی پفی پیچ خورده

یکی دیگر از مدل های موی قدیمی که مجددا مد شده مدل موی پفی پیچ خورده است. در این مدل شما به راحتی می توانید موهای خود را آزاد نیمه بسته حالت دهید و از ظاهر جدید خود لذت ببرید.

مدل موی گیبسون

مدل موی گیبسون برای انواع موهای کوتاه دخترانه مناسب است. این مدل مو هیچوقت قدیمی نمی شود. مدل موی دخترانه گیبسون حالت عجیبی به چهره می دهد و زیبای های شما را راحتی برجسته می ‌کند. اصطلاح “گیبسون” از مجموعه ای از تصاویر چارلز دانا گیبسون می آید که دیدگاه او را از یک زن مدرن به تصویر می کشد.

آیا بافت جزو جدیدترین مدل های موی دخترانه است؟

باید اشاره کرد در سال ۲۰۲۲ مدل بافت مو به وفور در فشن شوها به چشم می خورد. به همین دلیل این مدل مو را می توان از مدل های محبوب سال جدید دانست. در ادامه این مطلب انواع مختلف بافت معرفی شده است.

مدل موی بافت فرانسوی

بافت موی فرانسوی به هیچ عنوان قدیمی نمی شود. امروزه افراد زیادی مجددا به سوی مدل موی فرانسوی می روند. بافت فرانسوی موهای شما را به راحتی نگه می دارد و ظاهری جذاب و جدی به شما می بخشد. اگر در محیطی قرار دارید که نایز است راحت باشید این مدل مو پیشنهاد می شود.

مدل موی بافت فرانسوی

بافت کوتاه برای موهای بلند

این مدل بافت برای انواع موهای دخترانه مناسب است. دختران نوجوانی که قصد دارند ظاهری پرنسسی داشته باشند می توانند موهای خود را به این شک ببافند و از ظاهر خود لذت ببرند. آنچه نیاز خواهید داشت:

  • گیره مو
  • سنجاق بابی
  • اسپری مو
  • کراوات مو

مدل موی بافتنی حلقه ای

یکی دیگر از بافت های جذاب که اخیرا مد شده مدل بافت حلقه ای ست. این مدل بافت برای افرادی که زمان زیادی برای آرایش موی خود ندارند مناسب است. لوازم مورد نیاز برای این بافت:

  • سنجاق بابی
  • شانه باریک
  • اسپری مو
  • گیره

بافت هلندی دخترانه

اگر دنبال بافتی هستید که همه را شک کند حتما سراغ بافت گل هندی بروید. این نوع بافت با قرارگیری در میان جدیدترین مدل های موی دخترانه، زیبایی منحصر به فردی دارد و موجب زیبایی زیادی در صورت شما می شود. این مدل مو برای مراسم های رسمی مانند عروسی و… مناسب است.

بافت هلندی دخترانه

بافت ملکه ای

این نوع بافت ها برای مراسم عروسی یا دیگر مراسم ها مناسب هستند. اگر موهایی با حجم متوسط دارید به راحتی می توانید این بافت را امتحان کنید. این مدل مو چهره شما را جذاب و جدی نشان می دهد. برای درست کردن این مدل مو حتما اسپری مو نیز دم دست خود داشته باشید.

سخن پایانی اسپارد!

مسئله زیبایی برای دختران نوجوان بسیار مهم است چرا که آن ها در سن حساسی هستند و احساسات گوناگونی را تجربه می کنند.  بنابراین داشتن ظاهری زیبا و جذاب همانطور که برای هر فردی مهم است برای دختران هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پس به انتخاب آنها احترام بگذارید و اجازه دهید مدل موی دلخواه خود را انتخاب کنند. حال شما در این مطلب با جدیدترین مدل موی دخترانه در سال ۲۰۲۲ آشنا شدید. انتخاب شما کدام مدل مو است؟

خدمات براشینگ مو

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • اعزام فوری نیروی ماهر