خدمات رنگ مو بانوان

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

درمیان رنگ های مختلف انواع رنگ موی قهوه ای در میان بانوان محبوبیت بیشتری دارد. علت این محبوبیت را می توان با طیف های مختلف این رنگ مرتبط دانست. این تفاوت رنگی نیز می تواند برای تمامی رنگهای پوستی تیره تا روشن مناسب باشد.

آیا شما نیز می خواهید یکی از طیف های رنگ قهوه ای را روی موهای خود امتحان کنید؟ پس در ادامه این مقاله با بررسی ترکیب رنگهای قهوه ای و سایر نکات مهم با اسپارد مگ همراه باشید.

رنگ موی قهوه ای برای چه نوع پوستی مناسب است؟

رنگ قهوه ای مو برای انواع پوست مناسب است. رنگ قهوه ای به دلیل درخشش بالایی که دارد موجب انعکاس نور روی موها می شود و زیبایی جذابی دارد. اغلب رنگ های که دارای این خاصیت باشند مناسب همه پوست ها هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تناسب رنگ مو با پوست بپردازیم. خودتان نیز می توانید با آموزش رنگ کردن مو در خانه یکی از این ترکیبات را امتحان کنید.

رنگ موی قهوه ای

چطور انواع رنگ موی قهوه ای دلخواه را در منزل درست کنیم؟

افرادی که رنگ مو را خودشان در منزل درست می کنند باید در مورد دو بحث مهم اطلاعات کافی داشته باشند که یکی در خصوص شناخت اسامی رنگ موی قهوه ای و دیگری نحوه ترکیب کردن آنها است.

پایه رنگ های قهوه ای از شماره های ۲ و ۶ است. شما برای رسیدن به رنگ قهوه ای تیره نیازی به دکلره کردن نخواهید داشت. این در حالی است که برای داشتن موهایی با رنگ قهوه ای روشن آنها را با پایه ۵، ۶ یا ۷ دکلره کنید. دکلره کردن موها یک کار تخصصی است و اگر اطلاعات کافی درباره آن نداشته باشید حتما هزینه دکلره مو را از اسپارد دریافت کنید.

پس از اینکه موهایتان را دکلره کردید پایه رنگی شما روشن تر خواهد شد. درنیتجفه می توانید انواع رنگ موی قهوه ای از شماره ۲ تا ۷ را نیز روی موهای خود امتحان کنید. به این ترتیب می توانید رنگ موی قهوه ای دلخواه را خودتان نیز در منزل آماده کنید.

نحوه تهیه بهترین رنگ موی قهوه ای چگونه است؟

نظرات کاربران خدمات رنگ مو بانوان

درخواست خدمات رنگ مو

اول از همه باید بگوییم که تعریف بهترین رنگ قهوه ای می تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد. زیرا رنگ پوست و علاقمندی های هر فرد با دیگری متفاوت است. به همین دلیل در ادامه لیستی از محبوب ترین انواع رنگ موی قهوه ای را برای شما آورده ایم:

رنگ مو قهوه‌ ای بدون قرمزی

رنگ قرمز یکی از اصلی ترین رنگ دانه های رنگ قهوه ای است. با این حال، اغلب بانوان از وجود این رنگ شکایت می کنند. در جدل پایین نشان داده می شود که رنگ قهوه ای از چه ترکیب هایی تشکیل می شود. اگر می خواهید موها قرمز نشود باید به آنها سایه آبی اضافه کنید. همچنین می توانید از رنگ های قهوه ای دودی استفاده کنید. رنگ های شماره ۱ به راحتی می توانند نتیجه دلخواه شما را برآورده کنند.

رنگ مو قهوه ‌ای طلایی

رنگ مو قهوه ‌ای طلایی باعث درخشش موهای شما می شود و جلوه ای زیبا به آنها می دهد. افرادی که دارای موهای خشک هستند طرفداران این رنگ هستند. همچنین کسانی که موهای کم حجم هستند می توانند از این شیوه استفاده کنند.

برای داشتن چنین رنگ مویی فقط کافی است بخشی از آن را قهوه ای تیره و بخشی هایی از آن را هایلایت طلایی کنید. برای درست کردن این رنگ مو شماره ۶.۳ و ۷.۳ و حدود ۶ سانتی متر از واریاسیون طلایی را با هم ترکیب کرده و به اندازه دو برابر این مقدار اکسیدان شماره ۱ به آن اضافه کنید.

بد نیست یادآوری کنیم که در اسپارد خدمات مش و هایلایت مو نیاز وجود دارد و می توانید با چند کلیک این خدمات را در منزل یا محل مورد نظر خود دریافت کنید.

رنگ مو قهوه ‌ای طلایی

رنگ قهوه ‌ای شکلاتی روشن

برای افرادی که آشنایی زیادی با رنگ ها ندارند شاید تشخیص رنگ قهوه‌ای و رنگ موی شکلاتی مشکل باشد. برای داشتن رنگ قهوه ای شکلاتی باید از ترکیب رنگ تیره و روشن استفاده کنید. سایه های شرابی هم برای داشتن این نوع رنگ بسیار کمک می کنند.

برای تهیه این طیف از رنگ موی قهوه ای رنگهای ۷.۳، ۷.۸ و ۴ را با هم ترکیب کنید. سپس به اندازه ۱ سانتی متر از واریاسیون قرمز را به آن اضافه کرده و همراه با دو برابر مقدار رنگها اکسیدان شماره ۱ به آن اضافه کنید.

قهوه‌ ای دودی

این نوع رنگ همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد برای افرادی مناسب است که نمی خواهند رنگ قرمز بر روی موهای آنها باشد. به طور کلی، رنگ قهوه ای دودی هیچ نوع رنگ قرمز یا رنگ زیتونی در خود ندارد.  برای داشتن چنین رنگی باید موهای خود را تا پایه ۷ دکلره کنید و موهای خود را با شامپوی ضد زردی به خوبی بشویید. پس از انجام مقدمات موهای خود را با رنگ های ۶.۱ و ۷.۳۱ رنگ کنید.

برای امتحان کردن انواع رنگ قهوه ای دودی باید رنگهای شماره ۷.۳ و ۶.۱۸ را همراه با ۴ سانتی متر از واریاسیون دودی ترکیب کنید. همانند ترکیب رنگهای قبلی به اندازه دو برابر اکسیدان شماره ۱ به آن اضافه کنید.

قهوه‌ ای دودی

رنگ مو قهوه‌ ای زیتونی

رنگ مو قهوه‌ ای زیتونی مناسب افرادی است که نمی خواهند دکلره کنند. رنگ قهوه ای زیتونی تا پایه ۶ یا ۷ موجب روشن شدن موهای شما می شود. رنگ قهوه ای زیتونی را با شماره های ۲،  ۷.۲ یا ۷.۲۳ می توانید از فروشگاه ها خریداری کنید. همچنین آن را می توانید با اکسیدان شماره ۲ ترکیب کنید.

برای تهیه رنگ موی قهوه ای زیتونی رنگهای قهوه ای ۷.۲ و ۶.۲ را همراه با واریاسیون زیتونی ترکیب کنید. این بار به اندازه دو برابر از اکسیدان شماره ۲ استفاده کنید.

قهوه ‌ای شرابی

برای داشتن این نوع رنگ باید باید موهای خود را تا پایه شماره ۵ روشن کرد. پس از انجام مراحل ذکر شده برای رنگ کردن از شماره های ۶.۶ و ۶.۵ استفاده کنید. پس از ترکیب کردن این رنگها به میزان دوبرابر از اکسیدان شماره ۱ اضافه کنید.

رنگ موی قهوه‌ ای ماهگونی

یکی دیگر از رنگهایی که در خانواده شرابی و قهوه ای قرمز قرار می گیرد، رنگ ماهگونی است. برای درست کردن انواع رنگ قهوه ای ماهگونی باید موها را تا شماره پایه ۵ یا ۶ روشن کنید. سپس رنگهای قهوه ای شماره ۵.۵ و ۶.۵ را همراه با دوبرابر این میزان از اکسیدان شماره ۱ ترکیب کنید.

رنگ موی قهوه‌ ای ماهگونی

رنگ موی قهوه‌ ای تیره

اگر می خواهید تارهای موی سفید خود را بپوشانید بهتر است با آموزش ترکیب رنگ مو قهوه ای تیره با ما همراه باشید. رنگ قهوه ای تیره گزینه خوبی برای جایگزینی با رنگ مشکی پرکلاغی نیز است. برای تهیه این رنگ قهوه ای رنگهای شماره ۳ یا ۴ را با اکسیدان شماره ۱ ترکیب کنید. در صورت علاقه به داشتن رگه های آبی لابه لای موهای خود می توانید از واریاسیون آبی نیز استفاده کنید.

نکات مهم برای استفاده از رنگهای موی قهوه ای

  • برای حفظ رنگ موی قهوه ای بهتر است در هربار حمام از ماسک های خانگی با خاصیت آبرسانی به موها استفاده کنید.
  • برای دکلره موها و کاهش پایه رنگی مو لازم است از مواد مرغوب استفاده کنید. توجه کنید که دکلره کردن کاری تخصصی است و بهتر است انجام آن را به افراد حرفه ای بسپارید.
  • برای اینکه رنگ قهوه ای تثبیت شود حتما از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و یا شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

رنگهای موی قهوه ای

چطور مطمئن شویم که بعد از رنگ موها سالم می مانند؟

در قسمت پیشین با تنوع رنگ موی قهوه ای آشنا شدیم و دانستیم که می توان انواع رنگ موی قهوه ای را با رعایت فرمول های ترکیبی در منزل نیز آماده کرد. البته رنگ کردن مو در منزل ریسک های خاص خود را دارد. پس اگر نمی خواهید با این ریسک ها دست و پنجه نرم کنید بهتر است از خدمات تخصصی رنگ مو اسپارد استفاده کنید. برای این منظور کافی است سفارش خود را در اسپارد ثبت کرده و منتظر مراجعه متخصصین به منزل تهران و کرج باشید!

خدمات رنگ مو بانوان

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
درخواست خدمات رنگ مو