خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

شستشوی فرش ها به شیوه مادربزرگ ها و در حیاط خانه با آمدن دستگاه های قالیشویی کم کم به دست فراموشی سپرده شد. خود دستگاه های قالیشویی نیز انواع و کاربردهای متفاوتی دارند. قیمت هر یک از آنها بر اساس عوامل مختلفی تغییر می کند. در ادامه این مقاله علاوه بر معرفی انواع دستگاه های قالیشویی، قیمت دستگاه قالیشویی در منزل را مورد بررسی قرار خواهیم دارد.

پس در ادامه این مقاله با اسپارد مگ همراه باشید!

دستگاه قالیشویی در منزل چیست؟

حتما با کارخانه های قالیشویی آشنا هستید و به احتمال زیاد حداقل یکبار هم که شده باشد از خدمات قالیشویی استفاده کرده اید. دستگاه قالیشویی در منزل همه مراحلی که در کارخانه های قالیشویی انجام می شود را در خانه برای شما ارائه می کند. این خدمات اصطلاحا با اسم خشکشویی فرش در منزل نیز شناخته می شود.  با استفاده از این خدمات دیگر نیاز نیست به دنبال بهترین قالیشویی های غرب تهران یا شرق و شمال و جنوب باشید.

این دستگاه از چندین بخش مجزا تشکیل شده است. بیشتر آنها دو مخزن دارند؛ یکی برای جمع آوری کف و آلودگی های روی فرش و دیگری برای پر کردن مواد شوینده و آب. با به کار انداختن دستگاه می توانید با سری مخصوص روی فرش را تمیز کرده و بسابید. سپس با قسمت مکنده دستگاه کل کف و چرک روی فرش را می توان به راحتی تمیز کرد.

به همین راحتی و بدون فرستادن فرش به قالیشویی های مختلف در سطح شهر با هزینه و مدت زمان کمتر می توان انواع قالی، فرش و موکت را شستشو داد. برخی از دستگاه ها علاوه بر شستشوی فرش با داشتن سری مخصوص برای مبل شویی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه قالیشویی در منزل چیست؟

قیمت دستگاه قالیشویی در منزل به چه عواملی بستگی دارد؟

نمی توان قیمت دقیقی را برای دستگاه قالیشویی در منزل مشخص کرد. زیرا دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارند که بر اساس عوامل مختلف قیمت هر یک با دیگری متفاوت است. در ادامه با عوامل موثر بر قیمت دستگاه قالیشویی در منزل آشنا خواهیم شد. با بررسی این عوامل بهتر می توانید در خصوص خرید دستگاه تصمیم گیری کنید.

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

این عوامل موثر بر قیمت دستگاه های قالیشویی در منزل عبارتند از:

  • کشور تولید کننده دستگاه (معمولا دستگاه های خارجی به علت مسائل ارزی گران تر هستند.)
  • کیفیت بدنه و قطعات استفاده شده در ساخت دستگاه
  • شهرت برند تولید کننده دستگاه قالیشویی
  • خدمات پس از فروش و گارانتی
  • نوع دستگاه قالیشویی در منزل
  • حجم و توان دستگاه

قیمت دستگاه قالیشویی در منزل

یک دستگاه قالیشویی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

پیش تر با عوامل موثر بر قیمت دستگاه قالیشویی در منزل آشنا شدیم. حالا می خواهیم ویژگی های یک دستگاه خوب را بررسی کنیم. با تطابق دادن قیمت و ویژگی های دستگاه می توانید بهترین دستگاه را تهیه کنید. در واقع با بررسی ویژگی هایی که در ادامه مطلب نوشته ایم و بررسی قیمت می توان پی برد که آیا قیمت دستگاه بر اساس ویژگی های آن منصفانه است یا خیر.

پس پول تنها عامل مهم در خرید یک دستگاه قالیشویی نیست. برای مثال نمی توان با دیدن قیمت ۵ میلیونی گفت که دستگاه مقرون به صرفه ای است. زیرا ممکن است قطعات آن از کیفیت مطلوب برخوردار نبوده و تنا با یکبار استفاده دچار مشکل شوند. پس حین خرید علاوه بر قیمت حتما به ویژگی های زیر نیز توجه کافی را داشته باشید:

  • میزان صدای تولید شده هنگام کار کردن دستگاه
  • لرزش دستگاه
  • مقدار برق مصرفی دستگاه قالیشویی در منزل
  • توانایی دستگاه در تمیز کردن آلودگی ها و قدرت موتور آن
  • کیفیت قطعات و گارانتی
  • تناسب کیفیت و امکانات دستگاه قالیشویی با قیمت آن
  • تناسب نیاز مصرف کننده با نوع دستگاه خریداری شده
  • عمر مفید دستگاه قالیشویی
  • وجود مراکز ارائه کننده خدمات پس از فروش

ویژگی های دستگاه قالیشویی با کیفیت

قیمت دستگاه های قالیشویی چقدر است؟

حالا که مهم ترین نکات پیرامون خرید دستگاه های قالیشویی را بررسی کردیم، نوبت به معرفی تعدادی از برندها و مدل های معروف می رسد. قیمت دستگاه قالیشویی در منزل را نیز در ادامه ارائه خواهیم کرد اما توجه داشته باشید که این قیمت ها حتی با گذشت چندین روز نیز ممکن است تغییر پیدا کنید. در نتیجه ارقام زیر را می توان میانگینی از قیمت دستگاه های قالیشویی مختلف دانست.

قالیشوی حرفه ای Rotfix PRO55

این دستگاه را می توان قوی ترین دستگاه قالیشویی در منزل دانست که با استفاده از آب گرم و مواد شوینده سطح فرش را فرچه زده و تمیز می کند. به صورت همزمان نیز آلودگی ها را جمع آوری می کند. به علت سرعت و قدرت بالا قیمت این دستگاه قالیشویی در منزل بسیار زیاد است. هزینه خرید آن حدودا ۱۹۰ میلیون تومان است.

دستگاه قالیشویی و موکت شوی بیزل آمریکایی Bissell Big Green

در این دستگاه نیز آب کثیف و تمیز در دو مخزن جداگانه نگهداری می شوند. یکی از نقاط قوت این برند آمریکایی براش های قوی آن است که زباله و آلودگی ها را در حرکات روبه جلو به خوبی تمیز می کند. علاوه بر این این دستگاه قالیشویی یک نشانگر ویژه برای زمانی که باید مخزن را مجدد از مواد شوینده و آب پر کرد دارد.

قیمت دستگاه قالیشویی در منزل بیزل حدود ۴۰ میلیون تومان است که در مقایسه با ویژگی و امکانات آن نسبتا مقرون به صرفه است.

موکت شوی بیزل آمریکایی

فرش شوی کارچر مدل Puzzi 8/1C

برند کارچر از دیگر برندهای محبوب است که در این مقاله یکی از مدل های سبک آن را برای شما معرفی خواهیم کرد. این مدل با حدود ۹ کیلو وزن به آسانی جابه جا شده و انواع فرش و موکت را تمیز می کند. دستگاه قالیشویی کارچر لکه های عمیق چربی، مواد غذایی و حتی جوهر را تمیز کرده و درخشندگی فرش ها را افزایش می دهد.

با استفاده از این دستگاه علاوه بر قالیشویی در منزل می توان مبل ها را نیز تمیز کرد. قیمت دستگاه قالیشویی در منزل کارچر بین محدوده ۲۲ تا ۳۷ میلیون در فروشگاه های مختلف متفاوت است.

قیمت دستگاه قالیشویی کارچر

خرید دستگاه قالیشویی در منزل یا استفاده از خدمات خشکشویی فرش؟

حالا که با عوامل موثر بر قیمت دستگاه های قالیشویی در منزل آشنا شده و ۳ مورد از مدل های محبوب برندهای معروف را معرفی کردیم، نوبت به پاسخ دادن به یک سوال مهم می رسد. آیا خرید دستگاه قالیشویی در منزل به صرفه تر است یا استفاده از خدمات قالیشویی و خشکشویی فرش در منزل؟

دو عامل قیمت و مهارت استفاده از دستگاه قالیشویی در منزل می توان به خوبی پاسخگوی این سوال باشد. از آنجایی که شاید قالیشویی فرش و موکت هر سال یا هر شش ماه یکبار انجام شود، صرف هزینه های بالا برای خرید دستگاه قالیشویی منطقی به نظر نمی رسد.

از طرفی برای اینکه بتوانید فرش را به بهترین شکل با دستگاه قالیشویی در منزل تمیز کنید باید مهارت کافی را کسب کنید، در غیر این صورت ممکن است نه تنها فرش تمیز نشود بلکه به آن آسیب نیز برسد. در نتیجه کمک گرفتن از خدمات خشکشویی فرش و قالی در منزل گرینه امن و مقرون به صرفه تری است.

شما نیز می توانید با ثبت سفارش خود در اسپارد، قیمت خشکشویی فرش در خانه را از بهرتین متخصصین تهران و کرج دریافت کنید. به همین راحتی می توانید تمیزی و نظافت فرش های خود را با کمترین هزینه به بهترین متخصصین بسپارید!

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی