میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

ترندهای زیبایی به صورت سالانه و حتی در فصول مختلف سال تغییر می کنند. اما بسیاری از کارشناسان حدس می زنند که ابروهای صابونی و لیفت شده مدت بیشتری نسبت به سایر ترندها ماندگار خواهند بود. پس لازم است شما نیز با روش استفاده از صابون ابرو آشنا شوید تا با مد و ترند روز همسو شوید. به راحتی و تنها در چند مرحله خودتان می توانید ظاهری زیبا و خاص به ابروهایتان ببخشید.

حالا در این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه در مورد استفاده از صابون ابرو، لوازم مورد نیاز و بسیاری از سوالات متداول در خصوص استفاده از آن آشنا شوید.

نحوه استفاده از صابون ابرو

ابروی صابونی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

استیو کاساجیکیان یکی از هنرمندان جهان در زمینه میکاپ صورت می‌گوید: «ابروهای صابونی ظاهر ابروهای لیفت شده را به شما می بخشند.» اما منظور از ابروهای لیفت و لمینت شده چیست؟ او بیشتر توضیح می‌دهد: «این مدل از ابروها ظاهری پر و کرکی تر دارند. برای ایجاد این ظاهر از صابون مخصوص ابرو استفاده می شود.»

شیوه استفاده از صابون ابرو مانند ژل ابرو است و گلیسیرین موجود در صابون ظاهری جذاب و پر به ابروها می بخشد. به گفته بسیاری از آرایشگرانی معروف صابون ابرو از سالها پیش نیز به عنوان یک راز آرایشی برای شکل دادن به ابروها استفاده می‌ شده است.

در ادامه کاساجیکیان اضافه می کند: «تقریبا شما می توانید از هر صابونی برای ایجاد ابروهای لیفت شده استفاده کنید. اگرچه بهتر است از صابون هایی استفاده کنید که به طور خاص برای ابروها ساخته شده اند. » حتی امروزه از صابون های مخصوص ابرو به عنوان موثرترین محصولات آرایشی ابرو نیز یاد می شود.

ابروی صابونی چیست

برای استفاده از صابون ابرو به چه لوازمی نیاز دارید؟

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

برای اینکه بتوانید برای ابروهایتان از صابون ابرو استفاده کنید لازم است لا=وازم زیر را دم دست داشته باشید:

  • مداد یا ماژیک مخصوص ابرو
  • مسواک یا براش مخصوص ابرو
  • صابون گلیسیرین شفاف یا صابون ویژه ابرو
  • آب

روش استفاده از صابون ابرو چگونه است؟

پس از اینکه لوازم و وسایل مورد نیازی را که در این راهنما معرفی شده است برای حالت دادن به ابروهای خود را خریداری و آماده کردید، می توانید به راحتی مراحل استفاده از صابون ابرو را براساس گام هایی که در ادامه نوشته ایم دنبال کنید:

ابتدا قسمت های کم پشت تر را با مداد ابرو پر کنید

در این مرحله هدف ما پر تر نشان دادن ابروها است. برای این منظور می توانید از مداد و یا سایه ابرو متناسب با رنگ ابروهای خود استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید این مرحله را انجام نداده و مستقیما وارد مرحله استفاده از صابون مخصوص ابرو شوید.

شاید در برخی از آموزش‌ های نحوه استفاده از صابون ابرو دیده باشید که صابون را قبل از به کار بردن پودر یا مداد ابرو مورد استفاده قرار می دهند. با این حال بهتر است برعکس آن عمل کنید. اگر مداد ابرو را بعد از استفاده از صابون ابرو اعمال کنید، چسبندگی رنگ مداد روی ابروهای صابونی دشوار می شود. علاوه بر این ممکن است رنگ مداد تیره تر به نظر برسد و ظاهری ناخوشایند ایجاد کند.

براش را خیس کرده و صابون ابرو را روی آن بمالید

قبل از اینکه صابون ابرو را روی برس مخصوص بمالید، لازم است آن را با مقداری آب خیس کنید. البته به خاطر داشته باشید که برس نباید کاملا خیس باشد بلکه باید کمی نمدار شود. در مرحله بعد، برس را روی نوار صابون مخصوص ابرو خود بکشید تا حالت خمیری ایجاد شود.

حالا مشخص شد که چرا نباید برس را به صورت کامل خیس کنید. آب بیش از حد روی برس صابون ابرو را نیز بیش از حد خیسانده و باعث ایجاد کف خواهد شد. این کف به هیچ عنوان کمی به لیفت ابروهای شما نخواهد کرد. راستی می توانید در این مرحله یک سلفی از خودتان گرفته و فرم ابروهایتان را با حالت پس از به کار بردن صابون ابرو مقایسه کنید!

روش استفاده از صابون ابرو

برس صابونی را با حرکات رو به بالا روی ابروهای خود بکشید

حالا می توانید برس را روی سر ابروی خود قرار دهید. منظور از سر ابرو قسمتی است که به بینی نزدیک تر است. با حرکات رو به بالا برس را از سمت سر ابرو به قسمت انتهایی و کم پشت تر ابروهای خود ادامه دهید. بر اساس فرم ابروی خود می توانید تاحدودی حرکات برس را تغییر دهید.

در نهایت این کار را تا زمانی که از نتیجه و ظاهر ابروهای خود ظاهر شوید ادامه دهید. البته کشیدن برس به دفعات مکرر و بیش از حد ممکن است ظاهر ابروهایتان را به هم بریزد. پس زیاده روی نکنید!

اصلاحات نهایی را انجام داده و اجازه دهید ابروها خشک شوند

تا زمانی که صابون ابرو خشک نشده باشد می توانید فرم ابروهای خود را اصلاح کنید. برای مثال اگر ابروهای خیلی پر پشت و کرکی را دوست ندارید، پیشنهاد می کنیم ابروهای خود را به صورت افقی برس بزنید. برس مخصوص را از قسمت سر ابرو به سمت دم  بکشید. می توانید برس را به صورت افقی یا در جهت های زاویه دار حرکت دهید.

نحوه استفاده صابون ابرو

از چه چیزی می توانیم به عنوان جایگزین صابون ابرو استفاده کنیم؟

پیش تر به بررسی روش استفاده از صابون ابرو پرداختیم اما آیا می توان از موارد دیگری به عنوان جایگزینی برای صابون ابرو استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، محصولات دیگری مانند موم ابرو نیز وجود دارد که می توانید به جای صابون مخصوص ابرو امتحان کنید. این محصولات را در ادامه بیشتر معرفی می کنیم:

ژل مو: از نظر قیمت، ژل مو در مقایسه با صابون ابرو ارزان تر است اما ژل ابرو در شکل دهی ضعیف تر از صابون ابرو است.

موم ابرو: این محصول به شما این امکان را می دهد تا ابروهای خود را به راحتی فرم داده و موهای ابرو را در جای خود ثابت نگه دارید. البته ممکن است پیدا کردن آن در بازار کمی سخت تر از سایر محصولات باشد.

لمینت یا لیفت ابرو: این روش علاوه بر اینکه ابروهای نازک را پرپشت تر نشان می دهد، برای کسانی که به دنبال ماندگاری بیشتر هستند نیز گزینه مناسبی است. لیفت ابرو معمولا تا حدود ۸ هفته نیز دوام می آورد!

جایگزین صابون ابرو

آیا طریقه استفاده از صابون ابرو سخت است؟

خوشبختانه، برای داشتن ابروهای صابونی و لیفت شده در منزل نیازی به تخصص ویژه ای ندارید، اما ممکن است در اولین ابرو به کار بردن صابون ابرو کمی سخت به نظر برسد. مانند هر مهارت دیگری شناخت مواد و همینطور روش استفاده از آن می تواند در راحت تر شدن نحوه استفاده صابون ابرو موثر باشد. علاوه بر این تمرین نیز همواره بر این روند تاثیرگذار است.

آیا استفاده روزانه از صابون ابرو خطرناک است؟

ترند ابروهای صابونی و لیفت شده در منزل باعث می‌شود که همه ما بخواهیم هر روز ابروهای پرپشت و زیبایی داشته باشیم. با این حال، کارشناسان می گویند بهتر است کمی به ابروهای خود استراحت داده و روزانه از صابون ابرو استفاده نکنید! برای پر پشت کردن ابروها به مدت طولانی می توانید از فیبروز ابرو نیز کمک بگیرید. با کلیک روی لینک آبی می توانید بهترین جواب برای سوال فیبروز ابرو چیست را دریافت کنید!

استفاده روزانه از صابون ابرو

بهترین روش فرم دهی به ابروها چیست؟

در این مقاله با یکی از روشهای فرم دهی به ابرو ها و پر پشت نشان دادن آنها با شما همراه بودیم. پیش تر به بررسی روش استفاده از صابون ابرو و پاسخ به سوالات مختلف پیرامون نحوه استفاده از آن پرداختیم. اما بهترین روش برای پر پشت نشان دادن ابروها چیست؟ یکی از بهترین روش ها استفاده از خدمات میکروبلیدینگ و میکروپیگنتیشن است. برای دریافت هزینه میکروبلیدینگ می توانید سفارش خود را به صورت رایگان در اسپارد ثبت کرده و بهترین خدمات را در منزل دریافت کنید. در اسپارد تنها با یک کلیک می توانید به بهترین متخصصین دسترسی داشته باشید.

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت