طراحی دکوراسیون

  • طراحی مطابق با سلیقه شما
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

با بزرگ شدن دختربچه ها لازم طراحی اتاق خواب را برحسب سایقه خودشان تغییر داد. برای ایجاد این تغییرات لازم است با در نظر گرفتن سن فرزند انتخاب رنگ دیوار و کفپوش و پرده را شروع کرده و در نهایت با خرید سرویس اتاق خواب و یا تخت خواب و میز تحریر و لوازم دکوری کار را به پایان برسانید.

برای اینکه بهترین طراحی را داشته باشید بد نیست با یک چک لیست از پیش آماده شده دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان را شروع کنید تا به بهترین نتیجه برسید. در این مقاله علاوه بر ارائه این چک لیست به بررسی ایده های خلاقانه در طراحی اتاق خواب دخترانه خواهیم پرداخت.

پس در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید!

مهم ترین نکته در طراحی دکور اتاق خواب دخترانه جوان چیست؟

دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان اول از همه باید یک سبک مشخصی را در نظر بگیرید. با درنظر گرفتن یک تم مشخص خیلی راحت تر می توانید سایر لوازم از جمله پرده، لوازم چوبی، تخت خواب و … را انتخاب کنید. به این ترتیب خدمات نقاشی اتاق خواب نیز به درستی انجام خواهد شد. درنهایت اتاق خوابی زیبا و یکدست خواهید داشتو توجه داشته باشید که در نظر گرفتن علاقه دختر بچه ها و یا دختر نوجوان نیز بسیار مهم است. پس در تمامی مراحل طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه آنها را نیز دخالت دهید.

نکته مهم دیگری که باید توجه داشته باشید، سن فرزند شماست. پس نگاهی به دور و بر بیندازید تا ببینید چه چیزهایی برای رده سنی فرزند شما مناسب است. برای مثال شاید برای دختربچه های ۵ تا ۷ ساله اتاق خوابی رنگی مطلوب باشد اما در سنین ۱۴-۱۵ سالگی بهتر است سراغ دکورهای مینیمال تر بروید! برای دخترهای جوان نیز کارتان خیلی راحت تر است، همه طراحی را به خودشان بسپارید!

دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان

دیزاین اتاق خواب دخترانه را از کجا شروع کنیم؟

برای شروع دیزاین اتاق دخترانه بهتر است با همفکری فرزندتان کار را شروع کنید. علایق وی را لیست کنید. سپس سعی کنید با استفاده از این لیست طراحی خلاقانه ابداع کنید. به همین ترتیب کار را تا انتها پیش ببرید. اگر بخواهیم لیستی از کارهای ضروری را به ترتیب ردیف کنیم می توان به مواردی که در ادامه نوشته ایم اشاره کرد که برای دیزاین اتاق خواب پسرانه نیز کاربرد دارد:

  1. ابتدا با همفکری فرزندتان تم مورد علاقه وی را انتخاب کنید.
  2. برحسب تم انتخاب شده رنگ دیوارها یا طرح کاغذ دیواری ها را تغییر دهید.
  3. سپس نوبت به انتخاب پرده می رسد و می توانید آن را از بین جدیدترین طرح ها و مدل های پرده اتاق خواب انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب این لوازم نوسازی سرویس خواب را شروع کنید و یا آن را با گزینه های جدیدتری جایگزین کنید.
  5. محیطی برای مطالعه در نظر بگیرید. کتاب ها را در قفسه ها بچینید.
  6. خرید لوازم دکوری و یا جا به جا کردن لوازم دکوری محبوب قدیمی را فراموش نکنید!

دیزاین اتاق خواب دخترانه

چند ایده برای طراحی اتاق خواب دخترانه منحصربفرد

نظرات کاربران طراحی دکوراسیون

درخواست طراحی دکوراسیون

در قسمت پیشین چک لیستی از کارهایی را که باید برای طراحی دکور اتاق خواب دخترانه جوان انجام دهید را با هم مرور کردیم. با دنبال کردن این قدم ها می توانید اتاق خوابی استاندارد اما کاملا معمولی را دیزاین کنید اما اگر می خواهید کمی خلاقیت به خرج دهید باید ایده های جدید و جذاب تری را بررسی کنید.

در ادامه تعدادی از این ایده های پیشنهادی را با هم بررسی خواهیم کرد. شما نیز می توانید ایده های محبوب را در گوشه ای یادداشت کرده و پیاده سازی کنید:

رگال های شیک مشکل کمبود جا را حل می کنند!

یکی از ایده های جذاب سالهای اخیر استفاده از رگال های متناسب با تم اتاق خواب است. اگر فضای کافی برای کمد نداشته باشید می توانید از این ایده کمک بگیرید. حتی با وجود کمد نیز اگر جای کافی برای لباس هایتان نداشته باشید، رگال های شیک می توانند این مشکل را برطرف کنند.

با قرار دادن لباس ها به صورت منظم روی رگال می توانید علاوه بر برطرف کردن مشکل کمبود جا، ظاهری مدرن نیز به اتاق خواب می بخشند. در زیر نمونه ای از این رگال ها آورده شده است. البته شما می توانید برحسب سلیقه انواع متفاوت تری از آنها را نیز سفارش دهید.

رگال برای اتاق خواب دخترانه

شلف های دیواری را فراموش نکنید!

شلف ها در طراحی دکوراسیون قسمت های مختلف منزل بسیار کاربردی هستند. از آشپزخانه گرفته تا اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی و حتی اتاق خواب! در اتاق خواب نیز نحوه استفاده از شلف ها به عهده خودتان است.

اگر فرزندتان قفسه های کافی برای قرار دادن کتاب هایش نداشته باشد، شلف ها می توانند به عنوان کتابخانه مورد استفاده قرار بگیرند. در غیر این صورت می توان از آنها برای قرار دادن لوازم دکوری و حتی گلدان ها نیز استفاده کرد. انتخاب به عهده دختر شماست!

شلف برای اتاق خواب دخترانه

استفاده از وسایل فانتزی دخترانه گروه سنی خاصی ندارد!

حتی در  دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان نیز می توانید از وسایل فانتزی همانند کوسن های رنگی و طرح دار، خز و پاف استفاده کنید. همه این موارد حتی برای دخترهای جوان نیز جذاب هستند. در این بین می توانید از پوستر و یا تابلوهای مختلف نیز استفاده نمایید.

البته نمی توان نسخه مشترکی برای همه افراد پیچید. زیرا بسیاری از دختران جوان و حتی دختربچه ها نیز ممکن است به طراحی مینیمال، ساده و کاربردی تر علاقمند باشند.

وسایل فانتزی دخترانه

یکی از دیوارهای اتاق را به قابل عکس ها اختصاص دهید!

بدنیست یکی از دیوارهای کوچک اتاق را به دیوار قاب عکس ها اختصاص دهید. حتما عکس های مختلفی از دیوارهای تزئین شده با عکس به شکل قلب و یا سایر اشکال را دیده اید. برای طراحی اتاق خواب و ایجاد همچین دیواری لازم است به تم و نوع دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان یز توجه داشته باشید.

برای مثال اگر تمی کژوال انتخاب کرده باشید اصلا لازم نیست برای عکس ها قاب عکس انتخاب کنید اما اگر تم لوکسی را انتخاب کرده باشید لازم است قاب عکس هایی با اندازه های مختلف و متناسب با رنگ سایر اجزای اتاق خواب انتخاب کنید.

دیوار عکس

نورپردازی مهم ترین بخش از طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه!

بدون نورپردازی مناسب حتی بهترین اتاق خواب ها نیز ناقص به نظر می رسند. به همین دلیل بد نیست به فکر نورهای مخفی داخل سقف کناف باشید. اگر امکان انجام چنین تغییراتی را نداشته باشید می توانید بروید سراغ گزینه ساده تری!

بله! ریسه ها می توانند بهترین گزینه برای نورپردازی و دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان باشند. لازم است پیش از خرید ریسه ها محل مورد نظر برای نصب را انتخاب کنید تا بهترین گزینه را خریداری کنید. به این ترتیب با هزینه ای کم و مقرون به صرفه می توانید حال و هوایی متفاوتی به اتاق خواب دخترهای جوان ببخشید.

نورپردازی اتاق خواب دخترانه

استفاده از گل های طبیعی در اتاق خواب دختران جوان!

گلدان های طبیعی علاوه بر طراوت بخشیدن به هوای اتاق خواب، زیبایی خاصی نیز به دیزاین اتاق خواب می بخشند. علاوه بر این برخی از دخترهای جوان نیز علاقه زیادی به نگهداری از گیاهان آپارتمانی دارند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید انتخاب گلدان های کوچک و بزرگ بهترین ایده برای دیزاین اتاق خوابتان است.

اتاق خواب دخترانه

بهترین راه برای طراحی اتاق خواب دخترانه چیست؟

در این مقاله چک لیستی از شروع تغییر دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را مورد بررسی قرار دادیم. سپس با ایده های جالب و خلاقانه ای نیز آشنا شدیم. اما بهترین راه برای دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان چیست؟ بهترین کاری که می توانید انجام دهید سپردن طراحی و دیزاین به یک متخصص است. از خودتان می پرسید از کجا متخصص و معمار خوب پیدا کنیم؟ پاسخ سوالتان ساده است، البته که از اسپارد! همین حالا می توانید سفارش طراحی دکوراسیون منزل را به صورت آنلاین و رایگان ثبت کرده و بهترین خدمات را با منصفانه ترین قیمت دریافت کنید!

طراحی دکوراسیون

  • طراحی مطابق با سلیقه شما
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
درخواست طراحی دکوراسیون