میکاپ صورت

  • آرایش حرفه‌ای صورت
  • بهترین لوازم میکاپ و گریم

کشیدن خط چشم به خودی خود واقعاً یک هنر است. سر خوردن مداد روی پلک، لرزش مچ دست، آزمون و خطای کامل کردن طرف دیگر خط چشم از سختی های کشیدن انواع خط چشم هستند. برای رسیدن به این مهارت ها صبر و زمان لازم است. اما پس از اینکه یاد گرفتید چطور یک خط چشم ساده بکشید، می توانید خلاقیت خود را به کار گرفته و خط چشم های جدیدتری از جمله چشم های گرافیکی و جذاب را امتحان کنید. در ادامه شما را با روشهای کشیدن خط چشم گرافیکی و تعدادی از جالب ترین مدل های آن آشنا خواهیم کرد. پس با اسپارد مگ همراه باشید!

خط چشم گرافیکی چیست؟

برخلاف خط چشم های کلاسیک و ساده برای کشیدن خط چشم های گرافیکی دست شما کاملا باز است. اینجا دیگر مجبور نیستند فقط از رنگ سیاه استفاده کنید بلکه می توانید با رنگ‌ های روشن، اشکال هندسی و ایده های بی شماری که به ذهنتان می رسد، خط چشم گرافیکی بکشید. این نوع از خط چشم یک روش عالی برای زیبایی هرچه بیشتر چشم ها است که علاوه بر زیبایی، هنر شما را نیز به نمایش می گذارد.

امروزه تنها با کمی جستجو در فضای مجازی می توانید هزاران طرح و ایده خط چشم گرافیکی را پیدا کرده و هریک از آنها را امتحان کنید. با این حال ممکن است این نوع از خط چشم باب میل همه نباشد. اگر آرایش کلاسیک را می پسندید به احتمال زیاد شاید خط چشم های گرافیکی با رنگها و طرح های مختلف به نظر شما جذاب نرسد. در غیر این صورت اگر عاشق امتحان کردن ترفندهای جدید آرایشی هستید، حتما خط چشم های گرافیکی را نیز دوست خواهید داشت.

خط چشم گرافیکی چیست؟

خط چشم گرافیکی چطور کشیده می شود؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، این نوع از خط چشم پایبند هیچ اصول بخصوصی نیست. با این حال عدم رعایت نظم و تناسب رنگی می تواند ظاهر فوق العاده زیبای خط چشم گرافیکی را به ظاهری نامطلوب تغییر دهد. پس لازم است با تعدادی از مدل های ترسیم این نوع خط چشم آشنا شوید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای این منظور در ادامه تعدادی از روشهای رسم آن را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس شما هم هر سایه، مداد و خط چشم رنگی که دم دست دارید را آماده کنید تا دست به کار شویم:

خط چشم گرافیکی Color-Blocked

شما می توانید به جای استفاده از یک رنگ از دو سایه و یا خط چشم با رنگ های متفاوت استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید یک سایه آبی آسمانی و یک سایه صورتی انتخاب کنید. از دیگر ترکیب رنگهای مناسب برای این نوع خط چشم می توان به رنگ نارنجی با آبی و یا قرمز با مشکی نیز اشاره کرد. برای آموزش گام به گام این آرایش خط چشم گرافیکی با ما همراه باشید:

مرحله ۱: ابتدا بروید سراغ خط چشم مشکی. با استفاده از خط چشم مشکی، یک خط مورب از گوشه بیرونی چشم خود بکشید تا نوک خط چشم شما ایجاد شود. سپس خط چشم را به هم متصل کنید.

مرحله ۲: از سایه چشم صورتی و آبی استفاده کنید. مقداری از سایه صورتی را از بالای خط چشم خود و از وسط ابرو به سمت انتهای آن بکشید به طوری با قسمت پایانی ابروی خود هماهنگ باشد. سپس سایه آبی را بالاتر از سایه صورتی تا وسط ابروی خود بکشید.

مرحله ۳: حالا که کار خط چشم و سایه ها به پایان رسید مژه های خود را ریمل بزنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

خط چشم گرافیکی رنگی

خط چشم گرافیکی نقطه چین

خط چشم تنها به خطوط تیز محدود نمی شود، شما می توانید آرایش چشم خود را به وسیله نقطه ها نیز تکمیل کنید. برای بررسی نحوه کشیدن خط چشم نقطه ای مراحل زیر را طی کنید:

مرحله ۱: اول پوست پلکهای خود را آماده کنید. برای این منظور ابتدا مقداری پرایمر را بر روی پوست چشم های خود بمالید. این موضوع پوست شما را برای آرایش چشم آماده کرده و همچنین به شما کمک می کند که آرایش چشم در طولانی مدت حالت خود را حفظ کند. برای انتخاب بهترین نوع پرایمر بهتر است ابتدا بدانید که پرایمر صورت چیست و سپس با انواع آن نیز آشنا شوید.

مرحله ۲: برای داشتن خط چشم گرافیکی نقطه چین بهتر است تا از سایه استفاده نکنید و اجازه دهید تنها نقطه چین ها در مرکز دید باشند. اگر بنا به هر دلیلی علاقه داشتید از سایه هم استفاده کنید می توانید از سایه های مات و کمرنگ کمک بگیرید تا این نوع خط چشم زیبایی خود را همچنان حفظ کند.

مرحله ۳: برای شروع، یک بال روی خط مژه بالایی خود بکشید. سپس، نقاط کوچکی را در امتداد خط مژه پایین چشم های خود ایجاد کنید تا حالت گرافیکی تکمیل شود. همچنین می توانید با تغییر رنگ نقطه ها جذابیت آن را دو چندان کنید. ترکیب نقطه های رنگی با خط چشم مشکی ظاهر فوق العاده زیبایی خواهد دشت!

مرحله ۴: با استفاده از چند لایه ریمل حجم‌ دهنده می توانید آرایش خود را جذاب تر کنید. خط چشم گرافیکی نقطه چین طرفداران زیادی دارد و یک آرایش چشم منحصر به فرد است.

خط چشم گرافیکی نقطه چین

خط چشم گرافیکی دراماتیک

یک خط چشم گرافیکی دراماتیک لازم نیست پیچیده باشد. اگر به‌ دنبال چیزی هستید که واقعاً جذاب باشد، یک فضای خالی بالای چشم خود ایجاد کنید.

مرحله ۱: ابتدا از پرایمر چشم استفاده کنید. یکی از مهمترین مراحل آرایش چشم دراماتیک استفاده از پرایمر است. مطمئن شوید که از یک پرایمر متناسب با پوست خود روی پلکتان است تا آرایش شما ماندگاری بالایی طی روز داشته باشد. اگر به پرایمر چشم در دسترسی ندارید، یک کانسیلر با ماندگاری بالا را روی پلک های خود بمالید. کانسیلر نیز همانند پرایمر عمل کرده و به افزایش طول عمر آرایش چشم شما کمک می کند.

مرحله ۲: منتظر بمانید تا پرایمر خشک شود. پس از اینکه پرایمر چشم شما خشک شد می توانید آرایش خود را آغاز کنید. توجه کنید که پرایمر خود را با یک سایه چشم مات بپوشانید و حتما از سایه ای نزدیک به رنگ پوست خود استفاده کنید.

مرحله ۳: حالا آرایش چشم را آغاز کنید. یک خط چشم در بالای پلک خود بکشید و هنگامی که به گوشه بیرونی رسیدید، توقف کنید و به گوشه داخلی برگردید تا خط ضخیم شود و هر گونه نقص برطرف شود.

مرحله ۴: بعد از اینکه خط چشم خود را ایجاد کردید، یک خط نیز بالای پلک خود بکشید و آن را به روش سنتی بالدار به پایان برسانید. یک بال بکشید تا نوک آن با انتهای ابروی شما هماهنگ شود. پس از اتمام بال، خط چشم خود را به آن وصل کرده و فضای خالی را اگر دوست داشتید با سایه های روشن پر کنید.

خط چشم گرافیکی دراماتیک

خط چشم گرافیکی گوشه چشم

اگر علاقمند به طرح های مینیمالیستی هستید می توانید خط چشم گرافیکی گوشه چشم را امتحان کنید. افرادی که به مهارت کافی برای کشیدن خط چشم های گرافیکی نرسیده اند می توانند از این روش برای آرایش چشم های خود استفاده کنند.

مرحله ۱: ابتدا پوست چشم های خود را سایه بزنید و آن را برای آرایش آماده کنید. سایه های روشن برای این نوع آرایش بسیار مناسب است.

مرحله ۲: حالا بروید سراغ خط چشم خود! خط چشم خود را خیلی نازک بکشید و در گوشه داخلی چشم را با مداد برجسته کنید. سپس می توانید با سایه های رنگی گوشه های چشم خود را به سبک خود رنگی کرده و از نتیجه آن لذت ببرید.

مرحله ۳:برای پوشش کامل مژه‌ هایتان و تکمیل آرایش چشم، از ریمل حجم دهنده استفاده کنید.

خط چشم گرافیکی گوشه چشم

بهترین روش کشیدن خط چشم گرافیکی چیست؟

اگر دوست دارید خط چشم گرافیکی به بهترین شکل و با بهترین لوازم آرایشی و ترکیب رنگهای مورد علاقه خودتان رسم شود، بهتر است از متخصصین آرایشگری کمک بگیرید. عده زیادی به خاطر صف های طولانی سالن های زیبایی و صرف زمان بالا این گزینه را حذف می کنند اما با خدمات اسپارد می توانید از بهترین خدمات آرایشگاهی در منزل خود بهره مند شوید. برای این منظور کافی است درخواست اعزام آرایشگر به منزل خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده و قیمت میکاپ صورت را از متخصص دریافت کنید. به همین راحتی خط چشم گرافیکی و هر نوع میکاپ دیگر را از بهترین متخصصین اسپارد در تهران و کرج دریافت کنید!

میکاپ صورت

  • آرایش حرفه‌ای صورت
  • بهترین لوازم میکاپ و گریم
درخواست میکاپ صورت