میکاپ صورت

  • آرایش حرفه‌ای صورت
  • بهترین لوازم میکاپ و گریم

تنها با یک بار استفاده از پرایمر صورت پیشاز آرایش، به قدری به آن علاقه مند خواهید شد که امکان ندارد بار دیگر بدون استفاده از آن میکاپ صورت خود را انجام دهید. پرایمر صورت بدون شک یکی از بهترین پایه های آرایشی محسوب می شود که استفاده از آن موجب ماندگاری، درخشندگی فوق العاده پوست و زیبایی شما خواهد شد. اما پرایمر صورت چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید بدانید پرایمر صورت چیه، جای درستی آمده اید، چراکه در اینجا می خواهیم صفر تا صد اینکه پرایمر صورت چیست و نحوه استفاده از پرایمر صورت چگونه است را توضیح دهیم.

پرایمر های صورت که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است امروزه به یک محصول ضروری برای بانوان تبدیل شده و بسیاری از افراد از این کرم ها به عنوان پایه آرایشی خود استفاده می کنند. اگر نگران چین و چروک صورتتان هستید و زمانی که از آرایش خود راضی نیستید یک پرایمر صورت می تواند تمامی مشکلات شما را برطرف کند. آیا می خواهید آرایش شما در طول روز حالت خود را حفظ کرده و ماندگاری بالایی داشته باشد؟ تنها یک راه برای داشتن آرایشی فوق العاده وجود دارد و آن استفاده از پرایمر صورت است. در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید تا تمام اطلاعات ضروری در خصوص پرایمر صورت را بررسی کنیم!

پرایمر صورت چیست؟

پرایمر صورت یک پایه آرایشی است که قبل از آرایش باید آن را روی صورت خود بمالید تا رنگ چهره شما را یکدست کند. این محصول یک کانسیلر نیست، فقط یک محصول ساده و سبک است که پایه آرایش فوق العاده ای برای صورت شما خواهد بود. پرایمر صورت عیوب پوست را پنهان کرده و باعث درخشندگی چهره و نشان دادن بهتر نوع آرایش می شود.

پرایمر ها انواع مختلفی دارند که می توانند از نظر کیفیت، بافت و سایه متفاوت باشند. اگرچه پرایمر ها معمولا پس از استفاده بر روی پوست مشخص نمی شوند، اما برخی از آنها کمی رنگ دارند. به عنوان مثال برخی پرایمر ها دارای رنگ سبز، صورتی یا نارنجی هستند که برای افرادی که پوست آنها ایراد دارد مناسب است. برای مثال پرایمر سبز رنگ برای از بین بردن قرمزی و پرایمر بنفش برای از بین بردن کبودی روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. پس در سوال پرایمر صورت چیست تنها به یک نوع ویژه از پرایمر اشاره نداریم.

بنا به گفته آرایشگر مشهور جیمی گرینبرگ، پرایمر صورت یک محصول کرمی است که می تواند روی صورت استفاده شود تا رنگ پوست یکدست شود. او توضیح می ‌دهد: پرایمر صورت همچنین باعث افزایش ماندگاری و موجب برجسته شدن آرایش می شود. البته لازم است بدانید که به علت بسته شدن منافذ پوست توسط پرایمر، استفاده از آن به صورت روزمره توصیه نمی شود. به همین دلیل اگر می خواهید پوستی سالم و یکدست زیر آرایش داشته باشید، بهتر است علاوه بر پرایمر از مراحل پاکسازی پوست در خانه نیز استفاده کنید.

پرایمر صورت چیست؟

چگونه باید از پرایمر صورت استفاده کرد؟ پرایمر چه کاربردی دارد؟

حال که به سوال “پرایمر صورت چیست؟” پاسخ دادیم، نوبت به بررسی نحوه استفاده از آن می رسد. پرایمرهای صورت درست مانند یک مرطوب کننده یا فونداسیون آرایشی، روی نواحی اصلی صورت، به ویژه روی چانه، بینی، پیشانی و استخوان گونه مالیده می شود. حال سوال پیش می آید که قبل یا بعد از مرطوب کردن پوست باید از پرایمر استفاده کرد؟ پاسخ این است که شما باید پرایمر صورت را بلافاصله پس از مرطوب کننده (ژل، کرم یا سرم) استفاده کنید. پس از استفاده از پرایمر، چند دقیقه صبر کنید تا پوست محصول را جذب کند و سپس می توانید آرایش دلخواه خود را انجام دهید.

اگر تصمیم دارید آن را امتحان کنید، بهتر است از انگشتان دست یا برس زیرسازی باریک کمک بگیرید. البته اگر بیش از حد از پرایمر استفاده کنید، می توانید مراحل آرایش را برای خودتان دشوار کنید. بهترین روش استفاده از پرایمر، کمک گرفتن انگشتان دست است، چراکه مالیدن پرایمر با انگشتان به شما این توانایی را می دهد که حجم کرم را به خوبی حس کرده و خطوط خالی را به طور درست پر کنید.

استفاده از پرایمر صورت

استفاده از پرایمر صورت چه مزایایی دارد؟

پرایمرهای صورت جهت آماده سازی پوست برای آرایش تولید شده اند. در حال حاضر این محصول به یکی از ضروری ترین محصولات آرایشی بانوان تبدیل شده است. افرادی که می خواهند پوستی شفاف و درخشان داشته باشند حتما باید این محصول را استفاده کنند. استفاده از پرایمر صورت مزایای زیادی دارد که در پایین به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • یکدست شدن پوست: استفاده از پرایمر صورت موجب یکدست شدن پوست شما می شود که این امر زیبایی آرایش شما را دو چندان خواهد کرد.
  • جلوگیری از تغییر رنگ: یکی از دغدغه های بانوان زمانی که آرایش می کنند این است که رنگ لوازم آرایشی آنها طی روز دچار تغییر شود. استفاده از پرایمر صورت موجب جلوگیری از تغییر رنگ لوازم آرایشی شده و به شما در حفظ رنگ کمک می کند.
  • از بین رفتن منافذ صورت: اگر شما پوست حساسی دارید و از جوش های سر سیاه و منافذ صورت خود رنج می برید، پرایمر صورت به خوبی می توانید مشکل شما را برطرف کند.
  • حفظ هارمونی و درخشش صورت: اگر می خواهید در مجلس عروسی یا مهمانی ها زیبایی و جذابیت شما افزایش یابد باید از پرایمر صورت استفاده کنید. درخششی که این محصول به چهره شما می دهد موجب می شود تا آرایش شما بیشتر خود را نشان دهد و این موضوع موجب افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد.

مزایای پرایمر صورت

انواع پرایمر صورت چیست؟

وقتی می پرسیم پرایمر صورت چیست؟ تنها به یک نوع پرایمر اشاره نداریم. پرایمرهای صورت بسته به نوع پوست انواع مختلفی دارند. استفاده از این محصول چهره شما را روشن و آرایش را زیباتر می کند. همچنین پرایمرهایی برای نواحی خاص صورت مانند پرایمر چشم یا پرایمر لب وجود دارند که می توانید به راحتی در بازار آنها را خریداری کنید.

۱- پرایمر صورت برای پوست های چرب

افرادی که دارای پوست چرب هستند منافذ بزرگتری دارند. محصول مناسب برای پوست های چرب، پرایمری است که پوست را مات می کند و باعث پنهان شدن منافذ و یکدست شدن رنگ چهره می شود. اگر شما هم دارای پوست چرب هستید هنگام خرید جستجو کنید و پرایمر صورت برای پوست های چرب را خریداری کنید.

۲- پرایمر صورت برای پوست های نیمه چرب

افرادی که پوست صورت آنها نیمه چرب است معمولا ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) آنها چرب می باشد و براق به نظر می رسد. استفاده از پرایمر مات کننده می تواند راه حل مناسبی باشد.

۳- پرایمر صورت برای پوست های خشک و پوست های دارای چین و چروک

اگر پوستی خشک دارید باید از محصولی استفاده کنید که پوست شما را مرطوب کند. برای پوست‌ های دارای چین و چروک، پرایمری را توصیه می‌ کنیم که دارای مرطوب ‌کننده نیز باشند. پرایمر ها علاوه بر مرطوب کردن پوست تا حد زیادی موجب از بین رفتن چین و چروک می شود. استفاده از این محصول به پوست شما درخشندگی و زیبایی می دهد و در عین حال عملکرد آرایش شما را بهبود می بخشد.

پرایمر صورت چه کاربردی دارد

آیا استفاده از پرایمر صورت برای داشتن آرایشی یکدست کافی است؟

حالا که به سوال “پرایمر صورت چیست؟” پاسخ دادیم تنها کافی است، محصول مورد علاقه خود را بیابید و بلافاصله شروع به استفاده از آن کنید تا پوستی زیبا و بدون عیب داشته باشید. بدون شک پرایمر صورت یک گزینه عالی برای پایه آرایشی شما است و به کمک آن می توانید از دوام و ماندگاری آرایش خود اطمینان داشته باشید. نقش اصلی پرایمر این است که آرایش شما را مدت بیشتری نگه داشته و به پوست شما ظاهری صاف و بی عیب ببخشند. با این حال نمی توان تنها استفاده از پرایمر را برای داشتن آرایشی بی نقص کافی دانست.

برای اینکه آرایش روی پوست شما به خوبی بنشیند لازم است قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه و همچنین فرایند لایه برداری پوست را جدی بگیرید. در مرحله دوم بهتر است برای داشتن آرایشی با پوشش بالا و بدون عیب و ایراد از خدمات آرایش در منزل نیز استفاده کنید. برای استفاده از هر دو این خدمات می توانید سفارش خود را تنها با چند کلیک در اسپارد ثبت کنید تا علاوه بر داشتن پوستی با طراوت و درخشان، آرایش زیبایی نیز در مراسم و جشن های مختلف داشته باشید!

پاکسازی پوست بانوان

  • اعزام متخصص باتجربه
  • بهترین مواد اولیه