نصب کاغذ دیواری

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • اعزام فوری نصاب حرفه‌ای

امروزه به علت مزایای استفاده از کاغذ دیواری، استفاده از رنگهای ساختمانی برای طراحی دکوراسیون کمتر شده است. اما از بین کاغذ دیواری های مختلف با طرح و رنگهای متفاوت، بهتر است کدامیک را برای اتاق خواب و پذیرایی منزل خود انتخاب کنیم؟ در ادامه همراه ما باشید تا پس از بررسی نکات مهم در انتخاب شکل کاغذ دیواری، جدیدترین طرح های کاغذ دیواری را مورد بررسی قرار دهیم!

چطور برای اتاق خواب و پذیرایی کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟

امروزه طرح ها و مدل های مختلفی از انواع کاغذ دیواری در بازار وجود دارد که می توانید برای دیزاین نقاط مختلف خود انتخاب کنید. اما چطور بهترین را برای اتاق خواب و پذیرایی انتخاب کنیم؟ چه نکاتی را حین انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب و سالن پذیرایی باید در نظر داشته باشیم؟ در ادامه تمام این نکات را به شما توضیح می دهیم.

پیش از بررسی جدیدترین طرح های کاغذ دیواری، بیایید نگاهی به این نکات مهم بیندازیم:

بر اساس علایق خود پیش بروید!

ممکن است در سال ۲۰۲۳ فقط کاغذ دیواری هایی با طرح های بزرگ و رنگی مد شود. اگر شما به دکوراسیون مینیمال علاقمند باشید، باز هم این طرح کاغذ دیواری اتاق خواب خود را از گزینه های پرزق و برق انتخاب می کنید؟ البته که نه!

پس علاوه بر روندهای جاری در طراحی دکوراسیون لازم است علایق خود را نیز مدنظر داشته باشید تا بعدا پشیمان نشوید! با در نظر گرفتن علاقه خود کاربری را نیز مورد توجه قرار دهید. برای مثال برای محیط هایی همانند آشپزخانه بهتر است طرح مورد علاقه خود را از میان کاغذ دیواری های قابل شستشو انتخاب کنید.

به متراژ محیط توجه داشته باشید!

کاغذ دیواری هایی با طرح های بزرگ بهتر است برای محیط های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد تا فضا را کوچکتر از آنچه که هست نشان دهید. علاوه بر این اگر دوست دارید فضای اتاق خواب یا پذیرایی بزرگتر دیده شود بهتر است سراغ رنگهای روشن تر کاغذ دیواری بروید. این نکته برای فضاهای کم نور نیز صدق می کند.

رنگ و سبک وسایل پذیرایی و اتاق خواب را فراموش نکنید!

کمتر دیده می شود که در محیطی با مبلمان بسیار مدرن و سبک مینیمال از کاغذ دیواری های کلاسیک استفاده شود. پس برای اینکه فضا تمامیت خود را حفظ کند و ارتباط بین اشیا حفظ شود لازم است هنگام انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری به سبک و رنگ های وسایل منزل خود نیز توجه کنید!

جدیدترین طرح های کاغذ دیواری برای اتاق خواب و پذیرایی چیست؟

نظرات کاربران نصب کاغذ دیواری

درخواست نصب کاغذ دیواری

حالا که با نکات مهم انتخاب طرح کاغذ دیواری آشنا شدیم، در ادامه به بررسی ۷ تا طرح کاغذ دیواری جدید

خواهیم پرداخت که می توانید هم برای اتاق خواب و هم برای پذیرایی منزل خود استفاده کنید. این شما و این جدیدترین سطح های کاغذ دیواری:

۱- کاغذ دیواری با بافت های ظریف هندسی

برای افرادی که وسواس زیادی نسبت به تقارن اشیا دارند، این کاغذ دیواری با طرح هندسی بهترین گزینه هستند. البته طرح های هندسی ظریف تنها به طرح های متقارن محدود نمی شوند.(به تصویر زیر توجه کنید!)

پس اگر می خواهید یک دیوار خاص در پذیرایی و یا اتاق خواب خود داشته باشید، می توانید چنین طرح های کاغذ دیواری را انتخاب کنید. در طراحی های جدید استفاده از دو ط یا سه طرح جدید از کاغذ دیواری های هندسی ظریف نیز به چشم می خورد!

جدیدترین طرح های کاغذ دیواری

۲- طرح راه راه برای کاغذ دیواری

طرح هایی با خطور موازی و مورب در سال های اخیر بیش از پیش در طراحی دکوراسیون منزل به چشم می خورند. از روکش مبل و پارچه پرده گرفته تا طرح های کاغذ دیواری! شما نیز می توانید این طرح کاغذ دیواری مدرن را در رنگ های مختلف و خطور پهن و نازک برای اتاق خواب یا سالن نشیمن و پذیرایی خود انتخاب کنید!

طرح کاغذ دیواری مدرن

۳- کاغذ دیواری های با تم طبیعت

اگر دوست دارید در محیط آپارتمانی فضایی سرسبز و دلنشین ایجاد کنید، استفاده از کاغذ دیواری با طرح های طبیعت را به شما پیشنهاد می کنیم. طرح شاخ و برگ، پرندگان و گل‌ها همگی طرح هایی سنتی پوشاندن دیوارها هستند با این حال همچنان در صدر لیست از جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا قرار گرفته اند.

البته توجه داشته باشید که وقتی از تم طبیعت صحبت می کنیم، فقط کاغذ دیواری هایی با رنگ سبز را مد نظر نداریم. شما می توانید طرح های شاخه و برگ را در رنگهای دیگری نیز بیابید!

جدیدترین طرح کاغذ دیواری پذیرایی

۴- طرح آجری برای کاغذ دیواری اتاق خواب

حتما دیوارهای پوشانده شده با آجر را در آشپزخانه و یا راهرو منازل دیده اید. حتی شاید خودتان نیز طرفدار دیوارهای سنگی باشید اما به علت قیمت بالای سنگ های طبیعی قید آن را بزنید. اگر شما نیز طرح سنگی را دوست دارید اما می خواهید کمتر هزینه کنید، کاغذ دیواری با این طرح را به شما پیشنهاد می کنیم. در زیر تصویر یکی از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری سنگی آورده شده است.

جدیدترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب

۵- طرح کاغذ دیواری سه بعدی

اگر می خواهید حداقل یکی از دیوارهای منزلتان خیلی ساده نباشد و هر نگاهی را به خود جلب کند، می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی در طرح های مختلف استفاده کنید. برحسب علاقه می توانید طرح های هندسی یا طرح گل و پرنده و … را انتخاب کنید. نمونه از این کاغذ دیواری در قسمت زیر قابل مشاهده است. البته توجه داشته باشید که بهتر است برای محیط کوچک سراغ طرح کاغذ دیواری سه بعدی نروید!

طرح کاغذ دیواری سه بعدی

۶- طرح خال خالی برای اتاق خواب کودک

یکی دیگر از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری برای اتاق خواب، طرح خال خالی است. البته این طرح بیشتر در اتاق خواب کودک مورد استفاده قرار می گیرد اما شما می توانید از رنگ های نقره ای و یا طلایی این رنگ برای یک دیوار یا ستون کوچکی در منزل خود نیز استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که استفاده بیش از حد این طرح ممکن است چشم را خسته کند و زیبایی خاصی نخواهد داشت.

جدیدترین طرح های کاغذ دیواری برای اتاق خواب

۷- کاغذ دیواری با طرح سنگ گرانیت

یکی دیگر از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری، طرح سنگ گرانیت است. پیشتر به طرح آجری نیز اشاره کردیم اما برخلاف آن این مورد یک طرح کاغذ دیواری مدرن برای پذیرایی و همینطور اتاق خواب محسوب می شود. به جای پرداخت هزینه بالا برای خرید و اجرای پنل های سنگ گرانیت می توایند با پرداخت هزینه نصب کاغذ دیواری از این طرح برای دیوار پشت تلویزیون و سایر محیط های مشابه استفاده کنید.

کاغذ دیواری با طرح سنگ گرانیت

چطور بهترین طرح کاغذ دیواری را انتخاب کنیم؟

در این مقاله به بررسی جدیدترین طرح کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب پرداختیم و بیشتر به گزینه هایی اشاره کردیم که بتوان در هر دو محیط از آن بهره مند شد. اما چطور از میان گزینه ها و رنگ های مختلف بهترین کاغذ دیواری را برای منزل خود انتخاب کنیم؟ برای داشتن بهترین انتخاب علاوه بر توجه داشتن به نکات ارائه شده در قسمت اول مقاله، بهتر است از معماران و طراحان دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. برای این منظور می توانید تنها با یک کلیک خدمات طراحی دکوراسیون داخلی را در اسپارد ثبت کرده و در انتخاب کاغذ دیواری و سایر مراحل دکوراسیون منزل از آنان کمک بگیرید!

نصب کاغذ دیواری

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • اعزام فوری نصاب حرفه‌ای
درخواست نصب کاغذ دیواری