نظافت منزل

  • نظافت در تهران و کرج
  • اعزام فوری نیروی ماهر

اگر از شما سوال بپرسند که بهترین وسیله برای تمیز کردن خانه چیست، چه پاسخی دارید؟ در جواب می گویید جاروبرقی؟ تی؟ و یا یک دستمال مرطوب و کمی مواد شوینده؟ البته همه این وسایل تمیزکننده های خوبی بوده و کاربرد خاص خود را دارند. اما در این مطلب می خواهیم بهترین بخارشوی خانگی را به شما معرفی کنیم که هم برای تمیز کردن سطوح مختلف مناسب است، و هم قدرت پاک کنندگی اش نسبت به همه روش های دیگر بیشتر است.

دستگاه بخارشوی خانگی دقیقا آن دستگاهی است که برای نظافت سطوحی مثل سرامیک و سنگ، فرش، شیشه و هر چیز دیگری نیاز دارید. قدرت ضدعفونی کننده بخارشوی بسیار بالا است و اکثر آلودگی ها را از بین می برد. دقیقا به همین خاطر است که استقبال از انواع دستگاه های بخارشوی امروزه تا این حد رونق گرفته است و حتی بخارشویی پرده نیز به یک سرویس مرسوم تبدیل شده است. اما از میان این همه برند و محصول، بهترین بخارشوی خانگی کدام است؟ کدام برند کیفیت بیشتری دارد و کدام مدل به صرفه تر است؟ اگر به دنبال جوابی برای این سوالات هستید، در ادامه همراهمان باشید.

بهترین مارک بخارشو

بخارشوی چه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای بخارشوی بسیار متنوع است که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره کرده ایم:

۱- تمیز کردن آشپزخانه و سرویس بهداشتی

بخارشوی در نظافت کاشی ها و سرامیک های آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام بسیار موثر است و به خوبی آنها را ضدعفونی می کند. برای تمیز کردن سطل آشغال نیز می توانید از بخارشوی کمک بگیرید.

۲- تمیز کردن کفپوش ساختمان

بخارشوی برای تمیز کردن انواع کفپوش های سرامیکی و موزاییکی و سنگی بسیار مناسب است. این دستگاه حتی می تواند پارکت را تمیز کند، اما به دلیل رطوبتی که تولید می کند باید مراقبت باشید تا به چوب پارکت آسیب وارد نشود.

۳- نظافت سرویس مبلمان خانه

یکی دیگر از کاربردهای اصلی بخارشوی، تمیز کردن سرویس مبلمان است. تقریبا هر نوع مبلی را با رعایت نکات ایمنی به راحتی می توان با بخارشوی تمیز کرد و از پاکیزگی فوق العاده آن لذت برد.

۴- نظافت سایر وسایل

نظرات کاربران نظافت منزل

درخواست نیروی نظافت

قدرت پاک کنندگی بخارشوی تنها به موارد بالا محدود نبوده و شیشه، پرده، فرش، موکت و سایر وسایل خانه خود که در مقابل رطوبت مقاوم هستند را به سادگی می توانید با استفاده از این دستگاه تمیز کنید.

بهترین مدل بخارشو

بخارشوی چه انواعی دارد؟

دستگاه بخارشوی را از لحاظ نوع کارکرد می توان در سه دسته زیر جای داد:

  1. بخارشوی دستی؛ این مدل بخارشوی وزن کمتری دارد و توان پاک کنندگی اش نیز متوسط است. استفاده از بخارشوی دستی بسیار ساده بوده و بخصوص برای تمیز کردن سرویس بهداشتی، سینک ظرفشویی، شیشه و اجاق گاز کاربرد دارد.
  2. بخارشوی چندمنظوره؛ بخارشوی چند منظوره کارکردهای مختلفی دارد. از سری بزرگ آن برای تمیز کردن سطوح وسیع مثل کفپوش، و از سری کوچک آن برای نظافت وسایل ریزتر استفاده می شود.
  3. بخارشوی سیلندری؛ این مدل بیشترین قدرت را تولید می کند و برای تمیز کردن مساحت های بسیار بالا و مراکز صنعتی کاربردی تر است.

بهترین بخارشوی خانگی متعلق به چه برندی است؟

اگر سری به بازار زده باشید، حتما متوجه شده اید که تنوع برندها و مدل های بخارشوی خانگی تا چه اندازه زیاد است. به همین خاطر بهتر است از قبل با بهترین مدل های این وسیله آشنایی داشته تا بتوانید خرید مناسب و بی دردسری داشته باشید. در ادامه برخی از مشهورترین برندها مدل های بخارشوی را معرفی کرده ایم:

۱- بخارشوی برند کنوود

برند قدیمی و با اصالت کنوود از جمله مشهورترین شرکت های تولید لوازم خانگی است. این شرکت اصالتی انگلیسی دارد، اما امروزه اکثر کارخانه هایش در آسیا قرار دارند. یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت همین دستگاه های بخارشوی است که همیشه کیفیت مطلوبی را از خود نشان داده اند و شاید به همین خاطر به عنوان بهترین مارک بخارشو شناخته می شود. در میان برخی مدل های بخارشوی کنوود از بقیه مرغوب ترند که عبارتند از:

  • مدل SC590؛ با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا
  • مدل SC650؛ با وزن پایین، حمل و نقل آسان و مناسب برای مصارف خانگی
  • مدل SC590؛ با کیفیت بالا و قیمت مناسب

بخارشوی کنوود

۲- بخارشوی برند کرشر (کارچر)

برند کرشر از جمله مطرح ترین شرکت های تولید لوازم نظافتی است که عمده وسایلش در آلمان تولید می شود. وسایل تولید شده توسط کرشر به کیفیت و دوام بسیار بالا مشهورند و می توان سال ها از آنها استفاده کرد. حتی در صورت خراب شدن نیز هزینه تعمیرات بخارشوی با قیمت تعمیر جاروبرقی تفاوت زیادی ندارد و می توان به راحتی مشکلش را برطرف کرد. بهترین بخارشوهای تولیدی کرشر به شرح زیرند:

  • مدل SC2 Easy Fix؛ با توان بالای شستشوی هر سطحی
  • مدل SC3؛ با سرعت بسیار بالا در تولید بخار و نظافت سطوح
  • مدل SC5 Easy Fix؛ با قدرت بسیار بالای نظافت و قابلیت از بین بردن هر نوع آلودگی
  • مدل SV7؛ با قدرت بالای شستشو به همراه لوازم جانبی متعدد

۳- بخارشوی برند بایترون

برند بایترون یک برند اصالتا آمریکایی است که امروزه تقریبا تمام وسایلش در کشور چین تولید می شود. این برند نیز قدمتی بسیار طولانی در تولید لوازم نظافتی منزل دارد و اگر یک مدل خوب آن را تهیه کنید، از خریدتان پشیمان نخواهید شد. بهترین بخارشوی خانگی این شرکت عبارتند از:

  • مدل BSX-4000؛ با قابلیت تمیز کردن سطوح مختلف در مدت زمان کوتاه
  • مدل BSX-4100؛ با قدرت بالای تمیزکنندگی همراه با امکانات زیاد
  • مدل BSM-10؛ با وزن بسیار سبک و قابلیت تمیز کردن نقاط کور

۴- بخارشوی برند پارس خزر

در آخر نوبت به معرفی یک برند خوش نام ایرانی می رسد. برند پارس خزر که در گذشته با نام توشیبا فعالیت می کرد، احتمالا مشهورترین شرکت ایرانی تولیدی لوازم خانگی است. این شرکت چند سالی هست که تمرکز ویژه ای بر تولید وسایل نظافتی خانه داشته و در همین راستا مدل های مختلف بخارشوی را نیز روانه بازار کرده که بهترین آنها مدل زیر می باشد:

  • مدل T-Rex؛ همراه با دسته بلند، چند منظوره و قیمت مقرون به صرفه

چه برندهای دیگری در حوزه دستگاه بخارشوی مطرح هستند؟

مواردی که بالاتر اشاره کردیم، بهترین و مشهورترین شرکت های تولید بخارشوی هستند که اتفاقا دسترسی به آنها در کشورمان ساده تر است. با این حال اما برندهای بسیار معتبر و با کیفیت دیگری هم وجود دارند که بخارشوی های قابل قبولی را تولید می کنند، اما به هر دلیلی (مثل قیمت بالا یا واردات نامناسب) جزو گزینه های اصلی خریداران ایرانی به حساب نمی روند. از جمله این برندها می توان به برند بیسل، برند راسل هابز، برند گوسونیک، برند دلونگی، برند جانتک و برند درما اشاره کرد.

خرید بخارشو

چند نکته در رابطه با خرید دستگاه بخارشوی

  • بخارشوی در از بین بردن ساس بسیار موثر است و با دمای بسیار بالای خود می تواند باعث نابودی آنها شود.
  • بخارشوی به تنهایی با آب می تواند سطوح را تمیز کند. اما اگر وسواس زیادی در تمیزی منزل دارید، می توانید از مواد شوینده نیز استفاده کنید.
  • در هنگام خرید دستگاه به پکیج لوازم جانبی آن نیز توجه کنید، زیرا هرچه امکانات دستگاه بیشتر باشد، نظافت سطوح مختلف نیز ساده تر می شود.
  • حتما بخارشویی را تهیه کنید که از نظر ابعاد مناسب با کاربری شما باشد و وزن احیانا زیاد آن حمل و نقلش در خانه را سخت نکند.

استفاده ار دستگاه بخارشوی خانگی به مهارت خاصی نیاز دارد؟

بخارشوی از جمله وسایلی است که می تواند نظافت خانه شما را آسان تر کند. البته به شرطی که به شیوه اصولی و درست از آن استفاده کنید. دریافت خدمات نظافت منزل از شرکت های معتبر مانند اسپارد این امکان را برای شما فراهم می کند تا دستگاه بخارشوی خود را به نیروی متخصص نظافت بسپارید. امیدواریم که توانسته باشیم در این مطلب شما را با بهترین برندهای این دستگاه کاربردی آشنا کنیم. در همین راستا خوشحال می شویم تا اگر شما هم تجربه استفاده از برندهای مختلف بخارشوی را داشته اید، حتما نظر خود را در بخش کامنت های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

نظافت منزل

  • نظافت در تهران و کرج
  • اعزام فوری نیروی ماهر
درخواست نیروی نظافت