خشکشویی آنلاین

  • نرخ اتحادیه (1401)
  • تحویل رایگان و سریع

بین برندهای ایرانی، کدام یک اتو خانگی بهتری تولید می کند؟ اتوی خارجی خوب چه مارکی است؟ اگر بخواهید یک اتوی باکیفیت و مناسب بخرید، حتما باید پاسخی برای این سوال ها داشته باشید. اما مشکل اینجا است که اینقدر تنوع برندها و مدل های اتوبخار خانگی در بازار زیاد است، که تشخیص جنس باکیفیت از جنس غیراورجینال و بی کیفیت کار سختی است. مخصوصا زمانی که بدانیم اتو خانگی چه تاثیر زیادی در خوش پوش شدن ما دارد و تا چه حد از آسیب رساندن به لباس ها جلوگیری می کند، حساسیتمان برای خرید یک دستگاه مناسب بیشتر هم می شود.

خوشبختانه در سال های اخیر برندهای ایرانی هم در زمینه تولید اتو خانگی خوب کار کرده اند و اگر نمی خواهید پول زیادی بابت خرید اتو خرج کنید، دستتان بازتر خواهد بود. البته همچنان بعضی از مارک های مشهور خارجی به عنوان بهترین تولیدکننده های اتو بخار خانگی شناخته می شوند و مشتریان خود را سال ها است که راضی نگه داشته اند. سعی کرده ایم در این مطلب بهترین مارک اتو خارجی و ایرانی را معرفی کنیم. پس اگر در مورد انتخاب یک اتو مناسب گیج شده اید و نمی خواهید انتخاب نادرستی داشته باشید، با ما به ادامه مطلب بیایید.

بهترین برند اتو خانگی

نکاتی که باید در زمان خرید اتو خانگی به آنها توجه کنید

برای آنکه توانید برای منزلتان اتوی مناسبی تهیه کنید، باید چند نکته زیر را مدنظر قرار بدهید:

  • بر اساس نیازتان خرید کنید؛ اتو خانگی در سه دسته اتو بخار، اتو پرس و اتو ایستاده تولید می شوند. اتو بخار بهترین گزینه برای یک خانواده است. البته اتو پرس نیز در سالیان اخیر طرفداران خاص خود را پیدا کرده و به علت قدرت بالایی که دارد، خیلی افراد ترجیح می دهند این اتوها را خریداری کنند.
  • به جنس کفی اتو توجه کنید؛ جنس کفی اتو بسیار مهم است. اگر کفی مناسب باشد خیلی راحت تر می توانید لباس را اتو کنید، کارتان سریع تر انجام می شود و چروک لباس ساده تر از بین می رود. ضمن اینکه پارچه لباس هم مدام به اتو نمی چسبد. جنس بدنه اتو نیز باید در برابر ضربه و حرارت مقاوم باشد تا طول عمر بالایی داشته باشد.
  • به طول سیم اتو توجه نمایید؛ یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید یک اتو بخار باید به آن دقت نمایید، طول سیم اتو است. اگر سیم کوتاه باشد در استفاده از آن دچار مشکل می شوید و آزادی عمل ندارید نمی توانید لباس را خوب اتو بزنید. اگر هم سیم بیش از حد بلند باشد، سیم آن مدام جلوی دست و پا خواهد بود و کار کردن را دشوار می کند. طول سیم ۳ متری بهترین و مناسب ترین اندازه برای سیم اتو است.
  • اتوبخاری با امکانات و تجهیزات مناسب بخرید؛ از یک اتوی پر از امکانات چه انتظاری دارید: اینکه خاموش کن خودکار، سیستم ضد رسوب، سیستم ضد چکه و سیستم بخاردهی عمودی داشته باشد. هرچه این امکانات بیشتر باشند، اتو برای مدت بیشتری سالم می ماند، دیرتر خراب می شود، لباس ها را بهتر اتو می زند و کارکرد باکیفیت تری را برای کاربر فراهم می کند.

بهترین مارک اتو ایرانی کدام است؟

می رسیم به اصل مطلب: بهترین برند اتو خانگی ایرانی کدام است؟ این شما و این هم ۳ برند برتر تولیدکننده اتو خانگی در ایران:

۱- اتو بخار پارس خزر

پارس خزر یکی از خوشنام ترین برندهای ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی است که تقریبا بین همه خانواده های ایرانی شناخته شده است. محصولات پارس خزر هم کیفیت مناسبی دارند، هم طراحی شان بروز است و هم از نظر اقتصادی بصرفه ترند. اگر به دنبال یک مدل اقتصادی داخلی با کیفیتی مشابه با نمونه های خارجی هستید، پارس خزر یک انتخاب ایده آل است. مدل های SI-601 و SI-503 از جمله بهترین مدل های پارس خزرند.

اتو بخار پارس خزر

۲- اتو خانگی سایا

سایا از جمله برندهای جدید و در عین حال معتبر ایرانی است که بیشتر به خاطر اتو بخارهایی ارگونومیک خود مشهور شده است. طراحی ظاهری اتوهای خانگی برند سایا بسیار جذاب و جالب است و راحتی زیادی هنگام استفاده از آن به مخاطب می دهد. از دیگر ویژگی های اتو بخارهای سایا می توان به بخاردهی لحظه ای و پیوسته و سیم بلند با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه اشاره داشت. مدل COMBAT یک مدل باکیفیت و مدل Rhenium یک مدل اقتصادی و بصرفه از برند سایا است.

اتو خانگی سایا

۳- اتو خانگی سیماران

سیماران از جمله شرکت های با اصالت در تولید لوازم خانگی و لوازم برقی است که از سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را شروع کرده است. اتو بخارهای سیماران البته تنوع زیادی ندارند، اما همان محصولات کم تعدادش از کیفیت بسیار خوبی بهره مند هستند. مدل های ۸۸۰۸ و SSI-6007 از جمله پرفروش ترین مدل های سیماران در بازار هستند و مخصوصا برای اتو کردن پیراهن مردانه از کیفیت مناسبی برخوردارند.

اتو بخار سیماران

بهترین مارک اتو خارجی کدام است؟

هرچند که سه برند ایرانی ای که بالاتر آنها را معرفی کردیم محصولات پرفروش و قابل قبولی را به بازار کرده اند، اما همچنان باکیفیت ترین و مشهورترین برندهای تولیدکننده انواع اتوی خانگی شرکت های خارجی هستند. در ادامه ۶ برند مشهور خارجی که در تولید اتو بخارهای خانگی جواب خود را به خوبی پس داده اند معرفی کرده ایم:

۱- اتو بخار فیلیپس

غیرممکن است که صحبت از لوازم برقی خانگی به میان بیاید و حرفی از برند فیلیپس نشود. فیلیپس هم اکنون شرکتی چند ملیتی است، اما در اصل در کشور هلند شکل گرفته و از همانجا تبدیل به یکی از بزرگترین کارخانه های تولید لوازم خانگی شد. فیلیپس همانقدر که ریش تراش های خوبی می سازد، جاروبرقی و حتی اتو بخارهای باکیفیتی نیز تولید می کند. شاید به همین خاطر باشد که خیلی افراد چشم بسته به سراغ خرید محصولات تولیدی این برند می روند. اگر از نظر اقتصادی مشکلی ندارید، توصیه اول ما خرید یک اتو خانگی جمع و جور از همین برند است. در میان انبوه مدل های اتو خانگی فیلیپس، می توان به مدل های DST5010، GC4558 و GC4936 به عنوان پرفروش ترین مدل های فیلیپس اشاره کرد.

بهترین اتو فیلیپس

۲- اتو خانگی گوسونیک

می خواهید یک اتوی خارجی با قیمت مناسب بخرید؟ پس به سراغ برند گوسونیک بروید. این برند متعلق به کشور ترکیه است و یکی از پرفروش ترین برندها در بازار اتو بخار در ایران است. میزان رضایت مشتریان از محصولات گوسونیک با توجه به قیمت قابل قبول آن، بالا است. مدل های GSI-300 و GSI-298 بهترین محصولات برند گوسونیک هستند.

نظرات کاربران خشکشویی آنلاین

درخواست خشکشویی

اتو بخار گوسونیک

۳- اتو بخار پاناسونیک

پاناسونیک از دیگر نام های آشنا در تولید لوازم خانگی است که با بیش از یک قرن فعالیت در بازار جهانی، از اعتباری بی نظیر در بین مشتریان خود برخوردار است. تنوع اتو بخارهای پاناسونیک بسیار زیاد است و هر کس می تواند بنا به نیاز خود سراغ مناسب ترین گزینه برود. مدل های NI-JW670، NI-JW650TGTX و NI-JW660 همگی از کیفیتی عالی برخوردارند و تنها مشکلشان، قیمت نسبتا بالایشان است!

بهترین اتوی پاناسونیک

۴- اتو خانگی بوش

وقتی اسم محصولات خانگی بوش به گوش می رسد، احتمالا کیفیت بالا و عمر زیاد محصولات تولیدی آن است که در ذهن تداعی می شود. البته اصولا این ویژگی به همه برندهای آلمانی – از جمله برند بوش – اختصاص دارد. وقتی یکی از محصولات بوش را خریداری می کنید، خیالتان تا سال ها از بابت کارکرد بی عیب و نقص دستگاه راحت خواهد بود و دیگر لازم نیست بابت هزینه اتوشویی بیرون به خرج بیفتید. مدل های TDA3024010 و TDA302401W از جمله پرفروش ترین اتوهای بوش هستند.

اتوبخار برند بوش

۵- اتو خانگی تفال

اسم برند فرانسوی تفال با لوازم خانگی برقی سایز متوسط گره خورده است. محصولات تفال حداکثر کیفیتی را که از یک دستگاه انتظار دارید به شما ارائه می دهند و همواره پیشتاز در عرصه نوآوری حوزه محصولات خانگی هستند، اما قیمتشان نیز سرسام آور است! به هر حال اگر می خواهید برای خرید اتو خرج زیادی کنید و اتویی بخرید که به معنای واقعی کلمه بی عیب و نقص باشد، مدل FV9850 از برند تفال را پیشنهاد می کنیم. البته مدل های ارزان قیمت تر اما باکیفیت دیگری مثل مدل FV5718 و مدل FV9640 نیز کاملا نیازهای شما را برآورده خواهند کرد.

اتوبخار تفال

۶- اتو پرس بایترون

در صورتی که تصمیم گرفته اید اتو پرس بخرید، برند بایترون را پیشنهاد می کنیم. این برند آمریکایی در تولید اتو پرس های خانگی تخصص دارد و باکیفیت ترین محصولات را در این حوزه روانه بازار کرده است. مدل BSI-911 و مدل BSI-100 از جمله پرفروش های این برند هستند و به خوبی از پس صاف کردن سخت ترین لباس ها هم بر می آیند.

اتو پرس بایترون

خوش قیمت ترین اتو خانگی مال چه برندی است؟

انواع اتو خانگی های باکیفیت و خوش نام را معرفی کردیم، اما می دانیم که ممکن است یک سوال مهم برایتان پیش آمده باشد: اینکه خوش قیمت ترین اتو بخارها را چه برندی تولید می کند؟

در پاسخ باید گفت که قیمت هر اتو بر اساس مدل آن مشخص می شود. مثلا فیلیپس هم مدل های ارزان قیمت دارد و هم مدل های گران قیمت. اما به طور کلی برندهای سایا، المپیا، تکنو، پارس خزر، سان لند و گوسونیک از قیمت مناسب تری نسبت به بقیه برندها برخوردارند.

نکته: اهمیت کیفیت اتو خانگی را دست کم نگیرید. یک اتو اگر کیفیت خوبی نداشته باشد هم هنگام اتو زدن انواع لباس اذیتتان می کند، هم زود به زود خراب می شود، و هم ممکن است به الیاف پارچه لباس هایتان آسیب بزند. به همین خاطر توصیه ما این است که در صورت امکان، پول بیشتری را برای اتوی منزلتان هزینه کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

بهترین اتوی ایرانی بازار

تجربه شما چیست؟ به نظرتان بهترین اتوی خانگی چه برندی است؟

احتمالا شما هم تاکنون از اتوهای مختلفی استفاده کرده اید. تجربه شما در مورد هر یک از این اتوها چیست؟ آیا برندهایی که بالاتر معرفی کرده ایم، برای شما هم خوب کار کرده اند؟ یا مجبور شده اید که برای اتو زدن لباس هایتان دائما از خدمات خشکشویی و اتوشویی استفاده کنید؟ (صحبت از اتوشویی شد، و حیف است از سرویس خشکشویی و اتوشویی اسپارد یادی نکنیم. اگر می خواهید لباس هایتان جوری اتو شوند که تا چند هفته خط اتویشان روی آنها باقی بماند، حتما سرویس اتوشویی اسپارد را به یاد داشته باشید. متخصصین ما لباس را درب منزل شما دریافت می کنند و بعد از خشکشویی همانجا تحویل می دهند).

در پایان خوشحال می شویم اگر تجربه استفاده از محصولات هر یک از برندهای بالا را داشته اید، در بخش کامنت های همین مطلب نظر خود را با ما در میان بگذارید و به ما بگویید به نظرتان بهترین مارک اتو چیست و اگر قرار باشد یک اتوی جدید بخرید، به سراغ کدام برند می روید و یا احیانا از کدام برند دیگر خرید انجام نمی دهید!

سرویس نظافت حرفه‌ای

  • ضمانت کیفیت خدمات
  • حفظ امنیت مشتری