خدمات فر مو

  • فر موی دائمی و موقت
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

افراد کمی این شانس را دارند که موهایشان به صورت طبیعی فر باشد. این دسته از افراد دستشان در انتخاب انواع مدل مو فر مردانه و پسرانه باز است. البته اگر موهای شما فر نیست ولی مدل های موی فر را دوست دارید، نگران نباشید! زیرا در صورتی که دست به جیب شوید و با صرف هزینه فر کردن مو، موهایتان را فر کنید، شما هم می توانید انواع مدل مدل های موی فر را روی سرتان پیاده کنید. با کمک روش های مدرن فر کردن مو حتی کسانی که موهایشان به صورت مادرزادی هم فر نیست، می توانند موهایشان را فر کنند و از این جهت محدودیتی خاصی وجود ندارد.

در عین حال حتما می دانید که هنوز خیلی ها معتقدند که موی فر و مجعد برای مدل دادن اصلا مناسب نیست. این مسئله شاید چند دهه پیش درست بود، اما امروزه اینقدر روش های جدید برای حالت دار کردن موهای فر وجود دارد، که اگر موهای فر خود را حالت دهید، حتی نسبت به موهای صاف و لخت هم ظاهر شیک تر و جذاب تری پیدا می کنند. مخصوصا برای آقایان، تنوع بسیار بالا و در عین حال جذابی برای مدل موهای فر وجود دارد. به همین خاطر بر آن شدیم که در این مطلب جدیدترین و شیک ترین مدل مو برای موهای فر مردانه را معرفی کنیم. در نتیجه اگر موهای شما هم فر است (یا می خواهید موهایتان را فر کنید) و علاقه مندید که با شیک ترین مدل های موی فر آشنا شوید، تا انتها همراهمان باشید.

مدل مو برای موهای فر مردانه

مدل موی فر پسرانه و مردانه را چطور باید انتخاب کرد؟

انتخاب مدل موی مناسب باید بر اساس یکسری قاعده و اصول مشخص صورت بگیرد تا به چهره فرد بنشیند. در ادامه دو مورد از مهمترین این قواعد را آورده ایم که مهمترین ها در هماهنگی مدل مو فر مردانه به چهره شخص هستند. در صورتی که در زمان انتخاب مدل موی مدنظرتان به این دو قاعده اساسی توجه کنید، مطمئنا نتیجه بهتری خواهید گرفت:

۱- فرم سر و صورت

فرم سر و صورت هر فرد با دیگری تفاوت دارد. حالت سر آقایان معمولا در یکی از سه دسته مربعی، دایره ای یا بیضی شکل جای می گیرد. سرهای بیضی شکل بهترین حالت برای انتخاب انواع مدل هستند. اما در مورد موی فر، تقریبا همه فرم های سر و صورت برای آن مناسب هستند. اما اگر بخواهیم به طور ویژه اشاره کنیم، باید بگوییم که موی فر کوتاه برای سرهای مربعی و دایره ای، و موی فر بلند برای صورت های کشیده و بیضی شکل بسیار مناسب هستند. ما قبلا هم در مطلبی جداگانه، به بررسی بهترین مدل مو برای صورت های کشیده مردانه پرداختیم.

۲- مدل ریش و سبیل

حتما به حجم ریش و سبیل و همچنین مدل آنها در انتخاب مدل موی مناسب توجه کنید. مدل مو و مدل ریش یا باید کاملا شبیه هم باشند، یا هیچ شباهتی به یکدیگر نداشته باشند! مثلا موهای فر پر همراه با ته ریش کاملا کوتاه یک انتخاب جذاب است. یا ریش پر در ترکیب سر طاس بسیار شیک می شود.

آشنایی با انواع مدل مو فر مردانه

تنوع مدل مو برای موهای فر مردانه بسیار زیاد است. اما ما سعی کرده ایم در ادامه چند نمونه از جدیدترین و شیک ترین مدل های موی فر مردانه را بیاوریم:

نظرات کاربران خدمات فر مو

درخواست فر مو بانوان

مدل مو فر ریز مردانه

مدل مو فر ریز مردانه

مدل موی فر مو کوتاه مردانه

مدل موی کوتاه فر مردانه

مدل موی بلند موی فر پسرانه

مدل موی فر بلند مردانه

مدل موی فر درشت مردانه

مدل موی فر درشت مردانه

مدل موی فر پسرانه با آندرکات مخروطی

مدل مو فر مردانه آندرکات مخروطی

مدل مو متوسط موی فر پسرانه

مدل موی فر مردانه

مدل موی فر فشن پسرانه و مردانه

مدل مو فشن فر مردانه

مدل موی فر مردانه

مدل موی فر مردانه

مدل مو فر پسرانه

مدل مو فر پسرانه

چطور از موهای فر خود محافظت کنیم؟

موی فر بیش از موی صاف و موی معمولی به مراقبت نیاز دارد. مخصوصا اگر موهایتان به صورت طبیعی صاف باشد و بعدا آن را فر کرده باشید، حجم این نوع مراقبت ها باید بیشتر هم شود. در صورتی که به خوبی به موهای فر خود برسید، آنها خیلی بهتر حالت می گیرند و حالت دادنشان کار ساده تری خواهد بود. به همین جهت در بخش زیر چند مورد از مهمترین نکات مراقبتی برای موهای فر مردانه و پسرانه را آورده ایم:

  • یک شامپوی مرطوب کننده بدون سولفات انتخاب کنید که رطوبت موهای شما را افزایش دهد.
  • حتما در حمام از نرم کننده ها استفاده کنید تا ریشه موها تقویت شوند.
  • روغن های طبیعی مخصوص پوست بوده یک حالت دهنده عالی و همچنین یک ماده بسیار مفید برای افزایش درخشانی و بنیه موهای فر هستند.
  • در حین حمام کردن از ماسک موی مخصوص، و یا پس از استحمام از سرم ویژه موی وز و فر استفاده کنید.
  • در استفاده از سشوار اعتدال را رعایت کنید و ترجیحا بگذارید که موهای فر خودشان خشک بشوند.
  • در حین استحمام از آب ولرم برای شستن موها استفاده کنید، زیرا آب داغ باعث خشکی بیش از حد موها می شود.

مدل مو برای موهای فر مردانه

بهترین راه برای فر کردن موهای صاف و لخت چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش هایی خانگی و ساده برای فر کردن موهای صاف وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به فر کردن مو با جوراب، فر کردن مو با کش و فر کردن مو با دستمال کاغذی اشاره کرد. همه این روش ها به خوبی جواب می دهند و باعث می شوند که موها مدتی حالت مجعد به خودشان بگیرند. اما نظرتان چیست اگر بهتان بگوییم که روشی مطمئن و نیمه دائمی برای فر کردن موهایتان وجود دارد؟ روشی که تا ماه ها موهایتان را فر نگه می دارد و باعث می شود که خیلی بی دردسر هر مدل مو فر مردانه را روی موهایتان پیاده کنید.

ما در همین راستا در مجموعه اسپارد کلیه خدمات به فر موی دائم و موقت را به شهروندان تهرانی و کرجی ارائه می دهیم. اگر می خواهید به موهایتان تنوع بدهید و آنها را فر کنید تا ظاهری جذاب به خود بگیرند، حتما می توانید روی کمک متخصصین اسپارد حساب باز کنید. کارشناسان ما باکیفیت ترین خدمات را با منصفانه ترین قیمت ارائه می دهند و تا مدت ها شما را از هر سرویس آرایشگری دیگری بی نیاز می کنند. همین حالا می توانید سفارشتان را در اسپارد ثبت کنید و از این خدمات در منزل خودتان بهره مند شوید.

کوتاهی موی مردانه

  • اصلاح حرفه ای و اصولی
  • نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)