کوتاهی موی مردانه

  • اصلاح حرفه ای و اصولی
  • نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)

انتخاب مدل مو چه براساس مدل صورت چه برای آقایان و چه برای خانم ها ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد. برای اینکه این انتخاب آسان تر شود در ادامه به بررسی انواع مدل موهای مناسب برای صورت کشیده مردانه خواهیم پرداخت.

پیش‌تر مدل بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه را بررسی کرده بودیم. این بار بهترین گزینه ها برای آقایان را نیز بررسی خواهیم کرد. پیش از بررسی مدل موهای مختلف به صورت کشیده و و ویژگی های آن نیز خواهیم پرداخت. تا بتوانید تشخیص دهید مدل صورت کشیده ای دارید یا خیر. پس در ادامه با اسپاردمگ همراه باشید!

فرم صورت کشیده چه ویژگی هایی دارد؟

وقتی در مورد صورت کشیده حرف می زنیم درواقع به صورت بیضی و مستطیلی اشاره داریم. تشخیص صورت گرد معمولا آسان تر است. شما صورت گرد را تصور کنید اما با طول بیشتر، در این صورت فرم صورت شما بیضی شکل است. در ادامه این مطلب بیشتر به شما کمک می کنیم تا فرم صورت خود را تشخیص دهید و براساس آن بهترین مدل مو را انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید لازم است با فرم صورت خود آشنا شوید. آشنایی با فرم صورت علاوه بر اینکه در انتخاب مدل موی مناسب کمک کننده خواهد بود، برای تشخیص بهترین فرم ریش نیز موثر است. برای همین منظور پیش از بررسی انواع مدل مو مردانه برای صورت کشیده، به ویژگی های صورت کشیده خواهیم پرداخت.

یادتان باشد اگر علاوه بر طول بلند صورت گونه، فک و چانه تیزی نیز داشته باشید، در این صورت فرم صورت شما مستطیلی است. صورت کشیده و استخوانی را می توان حدفاصل این دو دانست. در صورت کشیده معمولا طول صورت فرد از استخوان گونه وی بیشتر است. از طرفی شانه نیز نسبت به عرض فک اندازه بزرگتری دارد.

حال با دانستن این نکات می توان بهتر تصمیم گیری کرد. شما دوست دارید صورت کشیده خود را کشیده تر نشان دهید یا گردتر؟ در ادامه ترفندهای خوبی را برای تغییر فرم صورتتان از دیدگاه مخاطب بیان خواهیم کرد.

فرم صورت کشیده

چگونه بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بهترین مو برای صورت کشیده مردانه را از میان مدل های متنوع و امروزی انتخاب کنید لازم است تصمیم بگیرید که می خواهید فرم صورت خود را به چه شکل نشان دهید. برای مثال اگر نمی خواهید برآمدگی چانه، گونه و خطوط فکتان زیاد دیده شود، از کوتاه کردن موهای خود خودداری کنید. بهتر است در کوتاهی موی مردانه به فکر کوتاه کردن قسمت کناری سر خود نباشید. همچنین آشنایی با بهترین مدل های مو برای صورت کشیده که در ادامه این مطلب معرفی کرده ایم نیز می تواند به انتخاب شما کمک کند.

با این وجود برای اینکه حالت مردانگی چهره بیشتر شود، بهتر است به قسمت بالایی موهای خود طول بدهید و کمی حجم ببخشید. اگر فرم صورتتان کشیده است، باید بگوییم که خوش شانس هستید زیرا می توانید مدل موهای متنوعی را برای خود انتخاب کنید. در ادامه به بررسی بهترین مدل مو برای صورت کشیده و لاغر مردانه خواهیم پرداخت.

آشنایی با بهترین مدل های مو برای صورت کشیده مردانه!

حالا با دانستن نکات مهم در خصوص مدل فرم صورت کشیده می توانیم به بررسی بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده بپردازیم. از جمله زیباترین مدل موها برای آقایان با صورت کشیده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل مو با حاشیه های رو به بالا

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، مدل صورت کشیده انعطاف پذیری امتحان کردن مدل های مختلف را دارد، تنها کافی است تغییرات درست و به جایی روی این مدل موها انجام دهیم. برای مثال می توانید موهای کوتاه را نیز انتخاب کنید فقط توجه داشته باشید که بهتر از کناره موها به سمت پایین نباشد.

برای این منظور می توانید با ژل مو کناره موهای خود را به سمت بالا هدایت کنید. در این صورت زیبایی های صورت کشیده و استخوانی بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدل مو با حاشیه های رو به بالا

مدل موی بلند به سمت عقب

وقتی از مدل موی بلند حرف می زنیم تنها به خانم ها اشاره نداریم، زیرا آقایان نیز می توانند از این مدل های بلند استفاده کنند. اگر بخواهیم به بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده اشاره کنیم، حتما موهای بلند رو به عقب نیز در این لیست قرار می گیرند.

برای مثال موهای برد پیت را در ذهن خود بیاورید. این بازیگر معروف با داشتن صورتی کشیده و استخوانی بیشتر اوقات از موهایی نسبتا بلند و شانه شده به سمت عقب سر استفاده می کند که زیبایی چهره وی را چندین برابر می کند. پس شما نیز می توانید این بار از این مدل استفاده کنید.

مدل مو برای صورت کشیده مردانه

مدل مو با حاشیه های کمرنگ برای آقایان با صورت کشیده!

یکی دیگر از مدل‌هایی که می توانید امتحان کنید، مدل موی مردانه با حاشیه های کمرنگ است. اما منظور از حاشیه های کمرنگ چیست؟ منظور از این مدل مو کوتاهی بیشتر مو در قسمت حاشیه سر است که باعث کمرنگ دیده شدن این قسمت می شود.

اگر نگران هزینه اصلاح موی مردانه هستید باید بگوییم که هزینه مدل های مختلف مردانه نیز همانند مدل موهای زنانه بایکدیگر متفاوت است. شما می توانید پس از انتخاب مدل موی محبوب خود سفارشتان را در اسپارد ثبت کرده و خدمات موردنظر را در منزل خود دریافت کنید.

مدل مو مردانه برای صورت کشیده

مدل موی سربازی

یکی دیگر از مدل هایی که برای آقایانی با صورت کشیده مناسب است موهای کوتاه و یا خیلی کوتاه و نزدیک به موهای دوران سربازی است. این مدل شاید برا بیشتر فرم های صورت بدترین گزینه باشید درحالیکه برای مردانی با صورت کشیده جزو گزینه های مطلوب است.

موهای فشن را فراموش نکنید!

بیشتر فرم های صورت تنها به مدل های مو مردانه انگشت شماری محدود می شوند درحالیکه فرم صورت گرد می توانید هماهنگی خوبی را با مدل های مختلف داشته باشد. برای همین دلیل شما می توانید از مدل های شلوغ تری نیز استفاده کرده و در واقع هر بلایی که بخواهید سر موهای خود بیاورید!

از جمله بهترین مدل موهای جدید و فشن می توان به مدل مو مردانه فاکس هائک، کوف، پامپ و سایر انواع مدل موهای حجیم که در کناره با کم حجم تر می شوند اشاره کرد.

مدل مو برای صورت کشیده مردانه

سخن پایانی اسپارد!

در این مقاله در مورد مدل صورت کشیده بحث کرده و ویژگی های این فرم از صورت را بررسی کردیم. پس از این مرحله به سوال بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده کدام است نیز جواب دادیم. به طور کلی مدل های مختلف می توانند برای صورت کشیده آقایان مناسب باشند، تنها کافی است تغییرات کوچکی را روی هریک ایجاد کرد.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که می توانید برای خدمات اصلاح صورت آقایان (ریش و سیبیل) نیز در اسپارد سفارش ثبت کنید و در محل مورد نظر خود خدمات دریافت کنید.

کراتینه مو آقایان

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه