سرویس سمپاشی

  • تضمین قیمت منصفانه
  • متخصصین آموزش دیده

مطمئنا هیچکس دوست ندارد خانه اش محلی برای تکثیر سوسک ها باشد! این حشرات موذی و آزاردهنده یکی از جدی ترین آفات خانه هستند که در هر محلی پیدا می شوند. اما بهترین مکان برای رشد آنها، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است. از این رو احتمالا بیشتر آنها را این نقاط ببینید. سوسک نه تنها می تواند ناقل برخی از بیماری ها باشد، بلکه معمولا نشانه ای از محیطی غیربهداشتی است. به همین خاطر طبیعی است که افراد برای از بین بردن آنها هر کاری انجام می دهند. اما واقعا جوش شیرین برای از بین بردن سوسک موثر است؟

روش های نابودی سوسک ها بسیار متنوع است. از انواع حشره کش ها گرفته، تا سمپاشی خانه و حتی دمپایی! البته همه این شیوه ها به نوبه خود تاثیرگذارند، اما اگر به دنبال راه حلی اساسی و با حداقل مواد شیمیایی هستید، ما جوش شیرین را پیشنهاد می کنیم. جوش شیرین ماده ای معجزه آساست که نه تنها در تمیز کردن انواع لکه ها، بلکه برای مقابله با سوسک ها نیز بسیار کاربردی است. اگر می خواهید در رابطه با جوش شیرین برای از بین بردن سوسک بیشتر بدانید، در ادامه همراهمان باشید.

چطور در خانه سوسک پیدا می شود؟

قدم اول در فرایند از بین بردن سوسک ها این است که بدانید این موجودات در چه مکان هایی به وجود می آید و دلیل جذب شدنشان به برخی نقاط خاص ساختمان چیست. همین دلیل ما در ادامه این راهنما دلایل تجمع سوسک ها در محیط خانه را به شما توضیح می دهیم.

۱- سینک کثیف آشپزخانه

سینک کثیفی که تا مدت ها غذا درون آن باقی می ماند، یکی از بهترین محل ها برای تکثیر سوسک ها است. این موجودات به سرعت به پسماند غذایی موجود در سینک ها جذب می شوند و تکثیر پیدا می کنند. برای جلوگیری از این مسئله توصیه می شود که حتما غذای مصرف شده را به سرعت به سطل زباله مخصوص انتقال دهید و سینک را در کوتاه ترین زمان تمیز کنید.

کشتن سوسک خانه

۲- زباله های بهم ریخته و در باز

زباله به خودی خود موجب تکثیر سوسک ها می شود. سوسک عاشق باقی مانده مواد درون کیسه های آشغال است و اگر آنها را تفکیک نکنیم، شرایط بدتر هم می شود. به همین خاطر توصیه می شود که اولا زباله هایتان را تفکیک کنید، و ثانیا حتما آنها را درون سطلی در دار بگذازید.

۳- سرویس بهداشتی

سوسک آلوده است و در نتیجه آلودگی را نیز دوست دارد! در نتیجه طبیعتا یکی از اصلی ترین محل ها برای تکثیر آنها، چاه فاضلاب و لوله ای است که به سرویس بهداشتی و حمام خانه ها متصل می شود. استفاده از درپوش های محکم در محل چاه توالت و حمام یکی از مطمئن ترین روش ها برای مقابله با سوسک هایی است که از این طریق وارد خانه می شوند.

جوش شیرین چطور باعث نابودی سوسک می شود؟

نظرات کاربران سرویس سمپاشی

درخواست خدمات سمپاشی

خیلی از افراد جوش شیرین را به علت خاصیت تمیزکنندگی آن در از بین بردن انواع لکه ها و همچنین قدرت آن در باز کردن لوله فاضلاب می شناسند. این ماده معجزه آسا اما کاربردهای دیگری نیز دارد که یکی از مهمترین آنها از بین بردن حشرات موذی از جمله سوسک ها است. جوش شیرین در واقع یک حشره کش خانگی است که مضرات مواد شیمایی را هم ندارد و در عین حال باعث صرفه جویی در هزینه سمپاشی ساختمان می شود. این ماده باعث می شود که در روده سوسک دی اکسید کربن غیرمعمول آزاد شود، در نتیجه فشار دستگاه گوارشی آن افزایش پیدا کرده که منجر به زنده نماندن آن می شود.

نحوه استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن سوسک چگونه است؟

برای استفاده از جوش شیرین به منظور نابودی سوسک ها، دو روش اصلی در پیش رو دارید:

۱- جوش شیرین و شکر

سوسک ها عاشق شکر هستند و به سرعت به سمت آن جذب می شوند. بدین ترتیب آنها جوش شیرین را استعمال می کنند و به سرعت نابود می شوند. برای تهیه سمی که از ترکیب جوش شیرین و شکر درست شده، به روش زیر عمل کنید:

  1. یک قاشق غذاخوری شکر و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را درون یک ظرف با یکدیگر مخلوط کنید.
  2. ترکیب بدست آمده را در محل رفت و آمد سوسک ها بریزید و یا آنکه ظرف حاوی ترکیب را در آن محل قرار دهید.
  3. چند روز صبر کنید تا همه سوسک ها به این ترکیب نزدیک شده و از بین بروند.
  4. ظرف را در دیگر نقاط خانه نیز قرار دهید تا مطمئن شوید همه سوسک ها نابود شده اند.

جوش شیرین و شکر برای نابودی سوسک

۲- جوش شیرین و پیاز

ترکیب جوش شیرین و پیاز نیز برای سوسک ها بسیار کشنده است. برای درست کردن این ترکیب به روش زیر عمل کنید:

  1. در ابتدا یک عدد پیاز کامل را خرد کنید.
  2. یک قاشق غذاخوری از جوش شیرین را با پیازهای خرد شده ترکیب کنید.
  3. پیازهای خرد شده که جوش شیرین با آنها ترکیب شده است را در نقاطی که احساس می کنید محل رفت و آمده سوسک ها هستند قرار دهید.
  4. بگذارید این ترکیب ۲۴ ساعت در محل باقی بماند. سوسک ها به تدریج به آنها جذب شده و نابود می شوند.

آیا استفاده از جوش شیرین ضرر دارد؟

مضرات جوش شیرین بسیار کمتر از حشره کش های شیمایی است و تنها اگر مستقیم به جشمتان وارد شوند می توانند حساسیت مقطعی ایجاد کنند. به همین خاطر توصیه می شود که تا جای ممکن از این ماده به جای حشره کش هایی که در فروشگاه ها به وفور یافت می شوند استفاده کنید تا سموم شیمایی وارد ریه شما نشوند. البته اگر حیوان خانگی دارید، باید مراقب باشید، زیرا جوش شیرین برای این حیوانات مضر است و حتما باید به مقدار کم (مثلا یک قاشق چای خوری) از آن استفاده کنید.

خدمات سمپاشی سوسک

سمپاشی خانه چقدر در از بین بردن سوسک ها موثر است؟

برخی افراد فکر می کنند که سمپاشی منزل فقط مخصوص از بین بردن کک، ساس و حشراتی از این قبیل است. این در حالی است که سوسک ها نیز با درصد بسیار بالایی با سمپاشی از بین می روند. به همین خاطر اگر شما هم از دست سوسک های خانه تان خسته شده اید، روش هایی مثل جوش شیرین برای از بین بردن سوسک را امتحان کرده اید و می خواهید به شکلی اساسی با آنها مقابله کنید (به طوری که تا مدت ها اثری از آنها معلوم نباشد!) حتما از این خدمات استفاده کنید. متخصصین خدمات سمپاشی ساختمان اسپارد در همین راستا در کنار شما بوده و آماده اند تا با کم خطرترین و موثرترین روش ها هر سوسکی را در منزلتان از بین ببرند. برای آرامش خاطر بیشتر، حتما روی کمک ما حساب باز کنید!

سرویس سمپاشی

  • تضمین قیمت منصفانه
  • متخصصین آموزش دیده
درخواست خدمات سمپاشی