میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

اهمیت داشتن ابروهایی خوش‌فرم و مرتب، آقا و خانم نمی‌شناسد. از وقتی که میکروبلیدینگ جای روش سنتی تتوی ابرو را گرفت، ما همچنان شاهد ظهور تکنیک‌ها و روش‌های جدیدتر و پیچیده‌ترِ ساختن ظاهری زیبا و بی‌نقص برای ابرو هستیم. تا به امروز، در بین همه این تکنیک‌ها و روش‌ها و اشکال مختلف، هاشور ابرو و سایه ابرو و تفاوت بین آن‌ها برای افراد، بیشتر مطرح است. اما تفاوت هاشور با سایه ابرو در چیست؟

در بیشتر خدمات آرایشگاهی ممکن است بیشتر افراد در دوراهی قرار بگیرند. برای مثال حتی اگر بخواهید به موهای خودتان سر و سامان دهید ممکن است بین اکستنشن لیزری و اکستنشن مو معمولی در تعلل باشید. پس اگر می‌خواهید ابروهای خوش‌فرم‌تر در عین حال طبیعی داشته باشید، ولی هنوز مطمئن نیستید که از کدام روش استفاد کنید، اصلا نگران بهترین انتخاب نباشید! زیرا در اینجا یک مقایسه جامع ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتر، یکی از روش‌هایی‌ که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو یکی از جدیدترین متدهای قرینه و مرتب‌سازی ابرو است که امروزه طرفداران بسیاری بین افراد دارد و به روش‌های مختلف و با ابزارهای متفاوت نیز انجام می‌شود. با حفظ حالت طبیعی ابرو، تارهای نازک شبیه به مو در لابه‌لای تارهای ابرو و در جهت رشد طبیعی آن‌ها ایجاد می‌شود. در ادامه بیشتر در مورد هاشور ابرو و تفاوت آن با سایه ابرو صحبت می کنیم.

هاشور ابرو با سه تکنیک میکروبلیدنگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز انجام می‌شود که نحوه انجام آن‌ها بسیار شبیه به هم بوده و فقط چند مورد در جزئیات آن‌ها، با یکدیگر متفاوتند. راستی شما می توانید هر یک از خدمات رنگ و تتوی ابرو در منزل را از طریق اسپارد سفارش دهید.

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ، استفاده از ابزاری مانند خودکار با میکروسوزن‌ها برای کاشت رنگدانه در لایه‌های سطحی پوست است. در این تکنیک، هنرمند با دقت، تارهای مو را با پیروی از الگوی رشد طبیعی موهای شما ترسیم می‌کند و باعث می‌شود ابروها پرتر و همچنان طبیعی به نظر برسند.

افرادی که پوست نرمال تا خشک دارند، بهترین روش برای آن‌ها میکروبلیدینگ است؛ چرا که در این روش از یک ابزار دستی استفاده می‌شود، بنابراین رنگدانه به عمق پوست نمی‌رود و وقتی این تکنیک روی پوست چرب‌تر انجام می‌شود، ماندگاری خوبی نخواهد داشت.

میکروبلیدینگ ابرو

فیبروز ابرو

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

فیبروز ابرو یکی از زیرمجموعه‌های میکروبلیدینگ و در لغت به معنی نسبت طلایی است و در آن شکل ابروها با توجه به دیگر اجزای صورت ترسیم می‌شود؛ در حالی که در میکروبلیدینگ دست هنرمند بازتر است. در روش فیبروز، مواد استفاده شده از نوع مواد ارگانیگ و بدون فلزات سنگین هستند و تیغ‌های فیبروز نسبت به میکروبلیدنگ، از کیفیت بیشتری برخوردارند. به همین علت، رنگدانه‌ها به سادگی جذب پوست می‌شوند تا به ابروی شما جلوه طبیعی‌تری ببخشند.

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه مخصوص به خود و ابزار یکبار مصرف و استریل شده انجام می‌شود. پس از بی‌حس شدن ناحیه مورد نظر، هنرمند با دستگاه تارهایی در بین تارهای ابروی شما و در جهت رشد طبیعی آن‌ها ایجاد می‌کند. در روش پیگرومنتیشن به نسبت سایر روش‌ها، رنگدانه‌ها به عمق بیشتری از پوست افراد نفوذ کرده و به همین علت این روش، ماندگاری بیشتری (حدود ۱۲ الی ۲۴ ماه) ایجاد می‌کند.

هاشور ابرو چه مزایایی دارد؟

  • هاشور ابرو از طریق ایجاد رنگ و شکل مناسب، به ابروها حالتی خوش‌فرم، زیبا و در عین حال طبیعی می‌بخشد و با تاثیر مثبت در زیبایی چهره، موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌شود. اگر برای یک مهمانی بهترین انواع شینیون مو یا مدل کوپ را نیز انتخاب کنید، بدون داشتن ابروانی زیبا هیچ یک از آنها به چشم نخواهد آمد.
  • یکی از وقت‌گیرترین کارها در هنگام فرایند آرایش چهره، پر کردن ابروها و قرینه درآوردن آنهاست. با این روش می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید و به کار دیگری بپردازید.
  • پرپشت کردن ابروها، همواره یکی از دغدغه‌های خانم‌ها و همینطور آقایان بوده است. این روش برای افرادی که دچار کم‌پشتی و یا ریزش ابروهای خود هستند، راه حل مناسبی به نظر می‌رسد.

مزایای هاشور ابرو

معایب و عوارض هاشور ابرو

معایب هاشور ابرو ممکن است با توجه به تفاوت نوع پوست بین افراد مختلف، متفاوت باشد. اما معایب کلی این روش عبارت است از:

  • این روش ممکن است برای برخی از افراد ایجاد واکنش و حساسیت کند که این واکنش ممکن است خود را به شکل عفونت و زخم در ناحیه هاشورشده نشان دهد.
  • اگر شخصی که کار هاشور ابروهای شما را انجام می‌دهد، در کار خود حرفه‌ای و متخصص نباشد، ممکن است ناحیه دچار خون‌ریزی شده و یا در کل موجب آسیب‌دیدگی ابروها شود.
  • در صورت عدم استفاده از وسایل غیر استریل و یکبارمصرف، ممکن است باعث ایجاد و انتقال بیماری‌های خطرناکی از جمله هپاتیت، ایدز و همینطور دیگر بیماری‌های عفونی شود.
  • در بعضی موارد ممکن است حتی بعد از گذشت چندسال، ناحیه ابروها دچار خارش پوستی شوند.

معایب و عوارض هاشور ابرو

دوام هاشور ابرو چقدر است؟

نوع پوست افراد یکی از عوامل موثر بر ماندگاری هاشور ابرو است. هرچه پوست چرب‌تر باشد، ماندگاری آن کمتر است و رنگ هاشور زودتر از بین می‌رود. همینطور دوام هاشورها با توجه به تکنیک اجرای آن‌ها متفاوت است که در ادامه دلیل این موضوع را به شما توضیح می دهیم.

روش میکروپیگمنتیشن به دلیل کاشت رنگدانه‌ها در عمق بیشتر پوست نسبت به روش میکروبلیدینگ دوام بیشتری دارد که بین ۶ ماه الی سه سال است. رنگ هاشور نیز در ماندگاری آن موثر است؛ هرچه رنگ هاشورها روشن‌تر باشد، دوام آن‌ها کم‌تر است.

می توانید هزینه تتو ابرو با تکنیک های مختلفی که پیش تر نیز اشاره شد را از اسپارد دریافت کنید. قیمت خدمات نیز می تواند در انتخاب بهترین روش تتو ابرو موثر باشد.

سایه ابرو چیست؟

سایه ابرو یا همان میکروشیدینگ (Microshading)، یک روش دیگر برای پرپشت و خوش‌فرم کردن ابروها است. سایه ابرو مانند دیگر روش‌ها، غلیظ و پررنگ نیست و به همین علت، ظاهری طبیعی‌ به فرم ابروها می‌بخشد؛ گرچه این امر ماندگاری آن را کم می‌کند، ولی با این وجود، پس از گذشت چند ماه می‌توان مدل جدیدی به ابروها بخشید.

سایه ابرو با سوزن پاور

در این روش سایه ابرو، نقاط کوچک و خالی بین ابرو، به صورت نقطه‌ای پر می‌شوند. این روش برای تمامی نواحی ابرو کاربرد دارد.

سایه ابرو با سوزن فلت

در این روش سایه ابرو، با کمک چند سوزن فلت و بسته به حجم ابرو، شیدینگ انجام می‌گیرد. این روش بیشتر برای پر کردن ابرو به صورت کامل کاربرد دارد.

مزایای سایه ابرو

  • سایه ابرو، جلوه طبیعی‌تری داشته و شکل خطی از خود به جای نمی‌گذارد.
  • به علت نیمه دائمی بودن و ماندگاری کمتر آن نسبت به سایر روش‌ها، پس از گذشت چند ماه امکان عوض کردن مدل ابروها وجود دارد.
  • این روش در مقایسه با سایر روش‌ها، کمترین درد را دارد.

مزایای سایه ابرو

معایب سایه ابرو

علاوه بر معایبی که برای هاشور ابرو ذکر شد، در این روش، رشد موهایی که در زیر سایه ابرو قرار گرفته‌اند، بسیار کاهش‌ می‌یابد.

دوام سایه ابرو

دوام سایه ابرو نیز مانند هاشور ابرو، با توجه به نوع پوست، عمق کاشت رنگدانه‌ها، میزان قرارگیری در معرض نور آفتاب و … بین افراد متفاوت است و بین حدود ۶ ماه الی یک سال دوام دارد. البته با وجود این که استفاده از رنگ‌های تیره در این روش باعث بیشتر شدن دوام آن می‌شود، ولی ابروها را از حالت طبیعی خود خارج می‌کند.

تفاوت هاشور با سایه ابرو در چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید تفاوت هاشور با سایه ابرو را بدانید. این روش‌ها، از روش‌های آرایشی نیمه دائمی و از زیرشاخه تتو به شمار می‌آیند. هاشور ابرو با ایجاد خطوط در جهت رشد طبیعی موها، خطوط خالی داخل ابرو را پر می‌کند و برای ابروهایی که دچار ریزش شده‌اند، انتخاب مناسبی است و بیشتر شبیه تار مو می‌باشد و نسبت به سایه ابرو یا همان میکروشیدینگ، دوام بیشتری نیز دارد. حال آنکه در روش سایه ابرو، سطح پوست، تتو شده و رنگ می‌شود.

نکته دیگر در تفاوت هاشور با سایه ابرو، نوع ابزار مورد استفاده است. در روش سایه ابرو، از یک ابزار چرخشی دستی استفاده می‌شود و با ایجاد یک ظاهر لطیف و پودری بر روی ابروها، ظاهری بسیار شبیه به سایه‌های آرایشی ابرو می‌بخشد.

سایه ابرو بهتر است یا هاشور؟

هاشور یا سایه ابرو کدام بهتر است؟

به طور خلاصه می‌توان براساس نکاتی که در این مطلب نوشته شده گفت که هاشور و تکنیک‌های آن یعنی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و فیبروز، خطوطی مانند موی طبیعی در بین ابرو ایجاد می‌کند، حال آنکه در روش سایه ابرو، نقاط کوچکی در بین موهای طبیعی ابرو ایجاد می‌شود. بنابراین شما باید براساس سلیقه و نیاز خود بهترین روش را انتخاب کنید. بر اساس مطالب بالا انتخاب شما کدامیک است؟ هاشور ابرو یا سایه ابرو؟ اگر شما هم در مورد تفاوت هاشور با سایه ابرو نکته ای می دانید که در این مطلب به آن اشاره نشده با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت