خدمات شینیون مو

  • اعزام فوری نیروی ماهر
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

یکی از مهمترین بخش ها در صنعت آرایشگری شینیون مو می باشد. شینیون مو فرم ها و حالت های بسیار گسترده ای دارد و آرایشگر شینیون معمولا افراد با تجربه ای هستند. پس اگر شما نیز می خواهید برای مهمانی ویژه ای آماده شوید بهتر است این کار را به شینیون کارهای ماهر تهران بسپارید! برای اینکه بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید لازم است با انواع شینیون مو آشنا شوید. در ادامه هریک از شینیون های ترند و معروف را بررسی خواهیم کرد. پس در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید!

تاریخچه شینیون را می دانید؟

ریشه این سبک ساده و در عین حال پیچیده را می توان در یونان باستان ردیابی کرد. انواع مدل شینیون همچنین در دوران ویکتوریا و در طول جنگ جهانی دوم نیز محبوب بود. این روزها، این مدل مو تنها یک ظاهر خاص در مهمانی ها به خصوص جشن عروسی استلئوناردو مانتی، استاد آرایشگری درباره شینیون می‌گوید: این یک سبک کلاسیک است که دائماً در حال تکامل و مدرن شدن است.

برای شنیون مو به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

برای طراحی شینیون مو به سبک حرفه ای ها به ابزارهایی نیاز خواهید داشت که عبارت اند از:

  • گیره‌ سر
  • کش‌ سر
  • اکسسوری مو مانند تل سر
  • کلیپس
  • تور شینیون
  • دسته موی اضافی
  • پروتزهای اسنفنجی
  • انواع بیگودی
  • گیره‌های نامرئی
  • تورهای نامرئی

شینیون مو در حالت های مختلف بسته و باز و با وسایل متفاوتی به سلیقه شما طراحی می شود. لازم به ذکر است که مراسم های گوناگون مدل های ویژه خود را دارند. برای مثال معمولا در جدیدترین مدل های مو عروس از ریسه مو، تاج و یا تل استفاده می‌شود. در مراسم های دیگر مانند تولد و… شینیون مو ساده تر است. در هر حال شینیون مو یک آرایش منحصر به فرد است که می توان از آن در مهمانی های مختلف استفاده کرد. در ادامه این مطلب به شما کمک می کنیم تا انواع شینیون و اکسسوری های مورد نیاز آنها را بشناسید.

ابزار موردنیاز برای شینیون مو

آشنایی با شینیون برای انواع موها!

الیزابت هیکمن، آرایشگر و عضو VaultBeauty، می‌گوید:  یکی از ویژگی های شینیون مو این است که روی انواع موها و بافت‌ها امکان پذیر است. تا زمانی که اندازه موهای شما حداقل تا استخوان ترقوه باشد، می توانید آرایش شینیون را آغاز کنید. شینیون می‌تواند بسیار براق و جذاب باشد، مناسب برای یک شب دورهمی، یا مناسب برای جشن عروسی طراحی شود.

با توجه به این نکته، فراموش نکنیم که این یک روش عالی برای دور نگه داشتن موهایتان از صورتتان است. پس به آن به عنوان جایگزینی عالی برای دم اسبی ساده فکر کنید. شما می توانید بین طیف گسترده ای از انواع شینیون عروس تا انواع شینیون موی کوتاه تصمیم گیری کنید.

مهم‌ترین نکته در انتخاب شینیون چیست؟

نظرات کاربران خدمات شینیون مو

درخواست شینیون مو

آگاهی از آناتومی بدن و شکل صورت یکی از مهمترین عوامل در انتخاب مدل موی شینیون است. آگاهی از فرم صورت خود به شما این امکان را می دهد تا بهترین حالت و شینیون مو را برای خود انتخاب کنید تا زیبایی شما را دو چندان کند. در ادامه این راهنما به شما کمک می کنیم تا فرم صورت خود را بشناسید و متناسب با آن مدل شینیون دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

برای تشخیص فرم صورت ابتدا موهای خود را از طرفین جدا کرده و پس از آن پهن ترین قسمت صورت خود را پیدا کنید. با توجه به فرم صورت خود اگر پیشانی شما پهن باشد شکل صورت شما بیضی خواهد بود. اگر گونه های پهنی داشتید صورت شما به شکل گرد خواهد بود.

شکل فک نیز بسیار مهم است. اگر فک کوتاهی دارید صورت شما گرد خواهد بود و اگر باریک باشد صورت شما به شکل مربع خواهد بود. انواع مختلف روش ها موجود هستند که می توان به وسیله آنها فرم صورت خود را بشناسیم. شما هم می توانید با یک جستجوی سریع در فضای مجازی به این روش ها دست یابید.

مهم‌ترین نکته در انتخاب شینیون چیست؟

انواع شینیون بر اساس فرم صورت!

پس از مشخص شدن فرم صورت خود می توانید به راحتی مناسب ترین مدل شینیون مو را برای موهای خود انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع مدل موی شینیون را بر اساس فرم صورت به شما معرفی کنیم.

شینیون مو برای صورت بیضی

افرادی که صورت بیضی دارند تقریبا می توانند انواع مدل های شینیون را امتحان کنند. هیچگونه محدودیتی برای آنها وجود ندارد. تنها رعایت این نکته مهم است که از شینیون های که در بالای تاج سر قرار می گیرند استفاده نکنید. چرا که این موضوع موجب می شود صورت شما دراز تر دیده شود. بهترین حالت برای شما این است که شینیون خود را در پایین سر قرار دهید.

شینیون برای صورت مستطیلی

بهترین حالت شینیون برای فرم صورت مستطیلی شینیون حجیم است. چرا که صورت شما به دلیل مستطیلی بودن برجسته می باشد. شما می توانید به کمک ابزار فر کننده موهای خود را به حالت دلخواه خود فرم دهید. همچنین می توانید از مدل شینیون هایی که برای صورت های بیضی طراحی شدند هم استفاده کنید. انواع شینیون خطی نیز در این دسته بندی قرار می گیرند.

شینیون برای صورت مستطیلی

مدل شینیون برای صورت قلبی

یکی از جذاب ترین مدل های شینیون برای فرم صورت قلبی مدل شینیون در بالای سر است. این نوع شینیون مو باعث ایجاد تعادل شده و ظاهری زیبا در شما ایجاد می کند. به ویژه اگر همراه چتری باشد. معولا انواع شینیون دخترانه با چتری های شلوغ همراه هستند.

همچنین می توانید این نوع شینیون را با فرق وسط یا چپ حالت داد. برای حالت دادن موهایتان حتما از اسپری مو استفاده کنید تا موهای شما حالت خود را از دست ندهد.

شینیون برای صورت گرد

اگر فرم صورت شما گرد است و علاقه دارید کمی حالت کشیده به ظاهر خود بدهید، بهتر از از شینیون هایی که صورت شما را کشیده نشان می دهند استفاده کنید. برای مثال می توانید از دو طرف صورت خود مقداری از مو را آزاد بگذارید. انواع شینیون باز می تواند این نیاز شما را برطرف کند.

پیش از انجام آرایش شینیون ابتدا موهای خود را با برس پوش دهید این موضوع موجب کشیده تر شدن حالت شما خواهد شد.

شینیون برای صورت مربعی

شینیون با فرق کج بهترین حالت برای افرادی است که دارای صورتی با شکل مربع هستند می باشد. این نوع مدل مو زاویه پیشانی شما را می پوشاند و ظاهر زیبا به شما می دهد. همچنین برای افرادی که صورت مربع دارند شینیون های باز بهترین گزینه ها هستند. برای مثال اگر موهای کوتاه و صورت مربعی دارید می توانید از انواع شینیون ساده و انواع شینیون مو کوتاه استفاده کنید.

شینیون برای صورت مربعی

اهمیت اندازه مو در شینیون!

افرادی که موهای کوتاه دارند نگران نباشند. چرا که انواع مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید. با ما همراه باشید تا از اهمیت اندازه مو در شینیون صحبت کنیم.

شینیون برای موهای کوتاه

همه ما می دانیم که آرایش شینیون مو برای موی بلند بسیار راحت تر است. این در حالی است که می توان موهای بسیار کوتاه را هم آرایش کرد. پس نگرن نباشید. پیشنهاد ما به شما این است که موهای خود را پوش داده و از پشت ببندید، سپس از ریسه گل ظریف و یا تل، برای جمع‌ کردن موهایتان به شکل شینیون استفاده کنید.

شینیون برای موهای نسبتاً بلند

گزینه ها برای بانوانی که موهای نسبتا بلندی دارند بیشتر است. بسته به فرم صورت خود می توانید انواع مختلف مدل ها را تست کنید و به شکل دلخواه خود برسید.

شینیون برای موهای نسبتاً بلند

شینیون برای موهای بلند

اگر شما دارای موهای بلند هستید هیچگونه نگرانی درباره شینیون مو نداشته باشید. چرا که تمامی گزینه ها را می توانید امتحان کنید و از زیبایی خود در جشن عروسی یا مهمانی ها لذت ببرید.

سخن پایانی اسپارد!

شینیون مو قرن ها است که در بین مردم محبوبیت دارد و هیچوقت قدیمی نمی شود. همچنین افرادی که در این صنعت فعالیت می کنند به مرور زمان علم خود را ارتقا می دهند. اکنون با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد شما می توانید مدل مناسب برای فرم صورت خو را به راحتی انتخاب کرده و از جشنی که به آن دعوت شده اید نهایت لذت را ببرید.

به یاد داشته باشید که پیش از انجام شینیون کمی موهای خود را چرب کنید یا به فکر استفاده از اسپری دو فاز مو باشید تا موهای شما حالت بهتری بگیرد. این موضوع همچنین به نگهداری مو کمک خواهد کرد تا در طول گذر زمان با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید.

خدمات شینیون مو

  • اعزام فوری نیروی ماهر
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
درخواست شینیون مو