کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو

اگر به دنبال بهترین مدل مو برای صورت گرد هستبد و هدف شما فریب دادن چشم و ایجاد وضوح بیشتر و کشیده‌تر کردن صورت است، ترفندهای خاصی وجود دارد که با کمک آنها می توانید این کار را انجام می‌دهد. اسکات آد، آرایشگر معروف هالیوودی می‌گوید: «ترفند اصلی در ایجاد بهترین حالت برای مو افرادی با صورت گرد ایجاد تعادل بین سادگی و زرق و برق و پف موها است.»

در این مقاله به صحبت های ما به آدام فدریکو و گرچن فریز، متخصصان صنعت مو، مراجعه کرده ایم تا قوانینی در مورد پیدا کردن مدل موی جذاب برای صورت گرد پیدا کنیم. این نکات ارائه شده توسط متخصصین گواه این هستند که نه تنها صورت های گرد زیبا هستند، بلکه به هیچ وجه محدودیت ویژه ای در انتخاب مدل های مو مختلف ندارند.

پس در ادامه این مقاله با بررسی بهترین مدل مو برای صورت گرد با ما همراه باشید. البته به این نکته توجه داشته باشید که در این مسیر علاوه بر مطالعه مقالات مرتبط، می توانید همواره از متخصصین کوتاهی مو بانوان در اسپارد نیز کمک بگیرید!

بهترین مدل مو برای صورت گرد چیست؟

بهترین مدل کوتاهی مو برای صورت گرد چیست؟

اگر از خودتان می پرسید که چه مدل مویی به صورت گرد میاد؟ باید بگوییم که تنها یک مدل خاص مناسب صورت گرد نیست. بلکه می توانید با ایجاد تغییراتی کوچک در انواع مدل های مو، آنها را برای صورت گرد مناسب‌تر کنید. در ادامه بهترین مدل موهای مناسب صورت گرد که در در مراسم های بزرگ جهانی استفاده شده را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

انواع باب ها از بهترین گزینه ها برای صورت گرد!

ممکن است شنیده باشید که اشکال صورت گرد باید از مدل موی باب دور باشد و مدل باب تنها بهترین مدل مو برای صورت کشیده است. با این حال نمی توان گفت این نکته کاملاً درست است! برای اینکه مدل برای صورت گرد مناسب باشد باید طول آن درست زیر خط فک قرار بگیرد تا صورت بلندتر از آنچه که هست نشان دهد.

علاوه بر نکته فوق در مورد باب کوتاه، شما می توانید باب بلند را نیز به عنوان بهترین مدل مو برای صورت گرد به کار ببرید. کوتاهی مو در حد متوسط این سبک را به سبکی تبدیل می کند که برای هر کسی مناسب است اما برای کسانی که ویژگی های صورت گرد را دارند شگفت انگیزتر است.

نظرات کاربران کوتاهی موی زنانه

درخواست آرایشگر

حتما بارها مدل موی باب موج دار میراندا کیر را در شبکه های مجازی دیده اید. لایه لایه دیده شدن موی باب برخلاف تصور نه تنها صورت را گردتر نشان نمی دهد بلکه به کشیده دیده دن آن نیز کمک می کند. کافی است این بار فرق موهای خود را از بغل باز کرده و کمی حالت موج دار به ساقه موهایتان بدهید!

بهترین مدل کوتاهی مو برای صورت گرد

موهای موج دار تا عرض شانه برای صورت گرد بانوان!

بدون توجه به فرم صورت شما، مدل موهای بلندی که تا شانه می رسد، به طور کلی جذاب هستند. میندی کالینگ یکی از افرادی است که به خوبی از این مدل مو بهره مند می شود. امواج موها تا عرض شانه صورت و استخوان‌های گونه‌ را اندکی باریک می‌کنند.

کوتاهی موی تکه ای برای کشیده نشان دادن صورت!

از دیگر مدل های کوتاهی موی بانوان که باعث کشیده و بلند دیده شدن صورت می شود، مدل لایه ای است. شما می توانید این مدل را روی موهای بلند و حتی کوتاه خودتان نیز اجرا کنید. تنها باید توجه داشته باشید که لایه ها در قسمت خط فک قرار بگیرند تا به زاویه دار دیده شدن صورت کمک کنند.

مدل مو برای صورت گرد

بهترین مدل موی مهمانی برای صورت گرد چیست؟

در قسمت آغازین این مطلب بیشتر به نحوه کوتاهی موها اشاره کردیم. در این قسمت نیز می خواهیم به بهترین مدل مو برای صورت گرد در مهمانی ها اشاره کنیم. پس اگر صورتتان گرد است و در روزهای آتی یک مهمانی مهم پیش‌رو دارید، بهتر است با این مدل های جذاب آشنا شوید:

موهای لخت و صاف، مدلی ساده برای صورت گرد!

دیگر مدل مو برای صورت گرد، موی لخت و بدون هیچ گونه موج و حالتی است. موهای بلند و صاف میلا کونیس را حتما دیده اید. در مدل موهای وی قسمت جلویی کوتاه تر از قسمت های پشت مو است. علاوه بر لخت بودن موها و به خوبی اتوشدن آنها، این ویژگی نیز به کشیده دیده شدن صورت کمک می کند.

موهای لخت و صاف، مدلی ساده برای صورت گرد

موهای موج دار و بلند برای صورت گرد زنانه

اگر اسم کریسی تیگن را جستجو کنید بدون شک یکی از مدل موهای بلند و ویوی او را در فرش قرمزهای مختلف در سالهای متفاوت خواهید دید. اصل اساسی در این مدل مو، بلند بودن اندازه موها است. علاوه بر این لازم است موج های کوچک و بزرگی نیز به موها داد. در نهایت  با رعایت این دو نکته می توانید یکی از بهترین مدل موهای مناسب برای صورت گرد را داشته باشید!

موهای موج دار و بلند برای صورت گرد زنانه

موهای نیمه بسته را برای کشیده نشان دادن صورت!

برای اجرای این مدل باید اول از همه موها را به خوبی سشوار کنید. برای این منظور با پرداخت هزینه براشینگ مو می توانید این خدمات را به راحتی در منزل و بدون مراجعه به آرایشگاه دریافت کنید. در ادامه بخش پشتی موای خود را با کش مو و یا گیره مخصوص جمع کنید. قسمت جلویی موها را از بغل جدا کند و پشت گوش خود بزنید.

برای زیبایی بیشتر می توانید از لوازم تزئیناتی مو همانند گیره و سنجاق های رنگی و یا گل و مروارید نیز استفاده کنید. به همین راحتی بهترین مدل مو برای صورت گرد را پیاده سازی کنید!

موهای نیمه بسته را برای کشیده نشان دادن صورت!

شینیون با جلو موی جمع شده برای صورت های گرد!

در این مدل مو دقیقا برخلاف مدل پیشین عمل خواهیم کرد. این بار جلوی موها را به خوبی صاف کرده و جمع کنید. پس از اینکه تکه جلویی موها بستید، نوبت به پشت موها می رسد. قسمت پشتی موها را باز بگذارید. در صورت علاقه می توانید این قسمت باز را موج دار نیز کنید اما بهتر است به همان حالت لخت آنها را رها کنید.

شینیون جمع شده از بالا یا همان مدل گوجه ای!

یکی از مدل موهایی که برای صورت های گرد بسیار مناسب است، شینیون مو گوجه ای بسته شده از بالا است. پس اول موها را صاف و لخت کنید. پس از دم اسبی کردن مو، آن را پیچانده و به حالت گوجه در بالای سر خود ببندید. در این مدل می توانید از چتری نیز استفاده کنید. به همین راحتی می توانید بهترین مدل مو برای صورت گرد را خودتان نیز اجرا کنید.

اگر به دنبال بهترین مدل مو برای صورت گرد و تپل مردانه هستید می توانید همین مدل را به صورت مردانه نیز اجرا کنید. تنها کافی است بغل موها را کمی کوتاه کرده و قسمت بالایی آن را بلندتر نگه دارید!

بهترین مدل موی مهمانی برای صورت گرد

سخن پایانی اسپارد!

در این مقاله انواع مدل مو برای صورت گرد بانوان را بررسی کرده و دانستیم که همه مدل موها برای صورت های گرد نیز قابل اجرا هستند. تنها کافی است تعدادی از نکات را رعایت کنید. راستی محبوب ترین مدل مو برای صورت گرد به نظر شما کدام است؟ کدامیک از مدل های بالا بیشتر باعث کشیده دیده شدن صورت می شود.

در پایان از شما دعوت می کنیم تا با اسامی انواع مدل موی کوتاه زنانه نیز آشنا شوید.

کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو
درخواست آرایشگر