کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو

مدل موهای مختلف می تواند تاثیر بسیاری زیادی بر چهره افراد داشته باشد. برای مثال با انتخاب برخی از مدل موها می توانید صورت خود را گردتر نشان دهید. از جمله این آنها می توان به مدل موی چتری اشاره کرد. برخلاف این برخی از مدل موها صورت را کشیده تر نشان می دهند. پس اول از همه باید فرم صورت خود را به خوبی بشناسید تا یکی از بهترین گزینه ها را برای خودتان انتخاب کنید. در این مقاله به تعدادی از انتخاب های درست برای صورت های کشیده و استخوانی خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه آشنا کنیم!

صورت کشیده چه ویژگی هایی دارد؟

بیایید پیش از اینکه با بهترین مدل مو برای صورت کشیده آشنا شویم، به بررسی ویژگی های آن بپردازیم. معمولا صورت کشیده با صورت مستطیلی یا بیضی شکل اشتباه گرفته می شود. در ادامه به بررسی تفاوت های هریک از این فرم های صورت خواهیم پرداخت.

صورت کشیده نیز همانند فرم صورت بیضی است با این تفاوت که قد صورت در فرم کشیده بلندتر است. از طرفی بیشتر افراد با صورت کشیده پیشانی بلندی نیز دارند، درست مشابه فرم صورت مستطیلی. در ادامه به شما کمک می کنیم تا فرم صورت خود را به درستی تشخیص دهید.

برای تشخیص این دو مدل باید به پهنای پیشانی و فک نیز توجه کرد. در صورت کشیده معمولا فک و پیشانی باریک تر از فرم مستطیلی است. علاوه بر این تفاوت در صورت مستطیلی می توان زاویه دار بودن فک را نیز مشاهده کرد. درحالیکه در فرم صورت کشیده لبه های صورت گرد و بدون گوشه های زاویه دار است. با این تفاسیر خیلی بهتر می توانید متوجه شوید که صورت شما مستطیلی است یا بیضی و یا کشیده!

بهترین مدل مو برای صورت کشیده

بهترین مدل کوتاهی مو برای صورت کشیده زنانه چیست؟

حالا که با ویژگی های صورت کشیده آشنا شدیم، می توانیم بهترین مدل های مو برای این فرم از صورت را نیز بررسی کنیم. بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه مدلی است که صورت را گرد تر و کمی زاویه دار تر نشان بدهد. به نظر شما کدام مد موها می توانند چنین ویژگی را به چهره افراد ببخشند؟ در ادامه مطلب به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

مدل موهای کوتاه بهترین گزینه برای صورت کشیده!

موهای کوتاه اصطلاحا صورت افراد را جمع می کنند و به آن فرم گردتری می بخشند. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، صورت افراد کشیده بلند و بدون زاویه است. در نتیجه با انتخاب یکی از مدل های موی کوتاه زنانه و دخترانه می توان فرم صورت را تاحدود زیادی تغییر داد.

نظرات کاربران کوتاهی موی زنانه

درخواست آرایشگر

توجه داشته باشید که همه مدل های کوتاه نیز برای صورت کشیده مناسب نیستند و نمی توان همه آنها را بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه دانست. بهتر است سراغ مدل هایی بروید که موها کمی پایین تر از گوش یا چانه قرار بگیرند. از جمله این مدل موها می توان به مدل کوتاه باب، مدل موی مصری و مدل قارچی اشاره کرد. با این حال اگر ابروهای باریکی دارید، هاشور ابرو و سایه ابرو می تواند باعث شود برای مدل مو انتخاب های بیشتری داشته باشید.

جالب است بدانید که هر سه این مدل ها جزو برترین مدل های سال ۲۰۲۲ محسوب می شوند و با انتخاب آنها علاوه بر کاهش بلندی صورت می توانید مطابق ترندهای روز نیز باشید!

مدل موهای کوتاه بهترین گزینه برای صورت کشیده!

مدل موی چتری برای صورت کشیده زنانه!

دومین انتخاب مطلوب و مناسب برای بانوانی با صورت کشیده، چتری است. چتری ها به خوبی پیشانی بند را پوشانده و فرم صورت را گردتر نشان می دهند. توجه داشته باشید که چتری های خیلی کوتاه چنین ویژگی را به صورت شما اضافه نخواهند کرد.

در واقع بهتر است بروید سراغ چتری های بلند و تاب خورده! علاوه بر این ادامه دادن کناره های چتری تا روی گونه ها بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه خواهد بود. پس از آرایشگر خود بخواهید چتری را از مرکز پیشانی و بالای ابروها کوتاه کرده و کناره های آن را کمی بلندتر نگه دارد.

شما نیز به مدل موی چتری علاقمند شده اید؟ می توانید همین حالا سفارش خود را برای خدمات کوتاهی موی بانوان در منزل ثبت کنید!

مدل موی چتری برای صورت بلند زنانه

کوتاهی لایه ای بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه!

یکی دیگر از موارد در لیست بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه، کوتاهی لایه لایه است. در واقع بهتر است سراغ مدل های یکدست نروید بلکه مدل های شلوغ تر را امتحان کنید. در مدل لایه ای با ایجاد برش های متعدد با قیچی فرم کوتاه و بلند به موها داده می شود.

آشنایی با شینیون های مناسب برای صورت کشیده!

پس از بررسی مدل کوتاهی و رنگ مو نوبت به بهترین مدل براشینگ مو و شینیون مو برای بانوان با صورت کشیده می رسد. از جمله بهترین گزینه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شینیون های یک طرفه

اگر صورت کشیده و بلندی دارید نباید سراغ شینیون های خیلی مرتب که کاملا از بالای سر جمع شده اند بروید. به جای این بهتر است از مدل های یک طرفه مو استفاده کنید. در این مدل ها مقداری از موها در سمت چپ یا راست صورت قرار می گیرد به جای اینکه کاملا جمع شود.

موهای فر و حالت دار

دومین مورد از نبایدهای شینیونی برای صورت های کشیده، براشینگ لخت و کاملا صاف است. پس اگر می خواهید فرم صورتتان کشیده تر دیده نشود، بهتر است با اتوی مو خداحافظی کنید. به جای اتو می توانید دستگاه های ویو مو را جایگزین کنید.

از موهای فر و ویو شده می توانید در انواع شینیون ها استفاده کنید. به طور کلی مدل های خیلی یکدست و صاف در لیست بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه قرار نمی گیرند.

مدل موی دم اسبی همراه با چتری

دم اسبی از نامناسب ترین مدل موها برای صورت کشیده زنانه است. پس حتی اگر علاقه بسیار زیادی نیز به این مدل داشته باشید بهتر است سراغ آن نروید، مگر همراه با چتری! چتری های ریخته شده روی پیشانی می توانند مدل موی دم اسبی را به مدلی فوق العاده برای صورت های کشیده تبدیل کنند.

مدل مو برای صورت کشیده

بهترین رنگ مو برای صورت کشیده چیست؟

شاید تصور کنید که در انتخاب رنگ مو نیز باید همانند مدل مو حساس باشید. باید اشاره کنیم که مهمترین فاکتور برای گردتر نشان دادن صورت های کشیده بانوان انتخاب بهترین مدل مو است که در این مطلب برای انتخابش شما را راهنمایی کرده ایم و رنگ مو تاثیر چندانی در فرم چهره ندارد. بهتر است در انتخاب رنگ مو به سایر ویژگی های صورت همانند رنگ پوست و رنگ چشم خود توجه داشته باشید، نه فرم صورت!

در نهایت برای انتخاب بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه اولین نکته ای که باید توجه داشته باشید، گرد تر نشان داده شدن صورت است. از طرفی این مدل مو باید به گونه ای باشد که پیشانی را نیز تاحدودی بپوشاند. علاوه بر مدل موهایی که پیش تر اشاره شد، می توانید از هر مدل دیگری با این دو ویژگی نیز استفاده کنید؟ نظر شما چیست؟ شما کدامیک از مدل های بالا را برای صورت کشیده ترجیح می دهید؟

در پایان از شما دعوت می کنیم تا با لیست اسامی انواع مدل موی کوتاه زنانه نیز آشنا شوید.

کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو
درخواست آرایشگر