کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو

از میان بهترین مدل های موی زنانه که در میان خانم ها رایج هستند، مدل موی چتری احتمالا یکی از محبوب ترین ها است. برای شما به عنوان یک خانم تفاوتی ندارد که چه سن و سالی داشته باشید، زیرا در هر زمانی می توانید مدل موهایتان را چتری کنید. فرقی ندارد که مسن باشید یا نوجوان، زیرا بر همه سنی مدل چتری مناسب وجود دارد. مدل موی چتری باعث می شود که سن از آنچه که هست کمتر به نظر برسد، در نتیجه اصلا جای تعجبی وجود ندارد که تا این حد پرطرفدار باشد. اما بهترین مدل موی چتری دخترانه و زنانه چه مدلی است؟

مدل موی چتری به یک شکل ثابت نبوده و امروزه ده ها مدل چتری وجود دارد که انتخاب از میان آنها به سلیقه مشتری بستگی دارد. اما در بین این مدل ها واقعا کدام یک واقعا بهترین مدل موی چتری دخترانه می باشند؟ چه مدل مویی به خانم های مسن بیشتر می آید؟ بهترین مدل مو برای صورت گرد چتری است؟ کدام یک از انواع مدل چتری ترند شده و در سال ۲۰۲۲ بیشتر مد هستند؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال ها را بدانید، در ادامه این مطلب همراهمان باشید.

مدل موی چتری دخترانه

مدل موی چتری برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که گفتیم مدل موی چتری محدودیت سنی خاصی ندارد. یعنی اینطور نیست که بگوییم این مدل مو لزوما برای افراد جوان تر مناسب تر است. این یک مزیت ویژه برای مدل چتری است. همچنین به علت تنوع بسیار بالایی که مدل های چتری دارند، تقریبا به هر فرم صورتی نیز می آیند، اما در واقعیت باید انواع مدل موی چتری که در ادامه معرفی کرده ایم را به خوبی بشناسید تا بهترین نوع را انتخاب کنید. به طور مثال بعضی مدل موهای چتری به طور کلی با چهره افرادی که پیشانی آنها بلند است، تناسب بسیار زیادی دارند. چتری موها در این افراد علاوه بر آن که ظاهر زیبایی به صورتشان می بخشد، از بلندی پیشانی شان کم کرده و کمک می کند که چهره به تناسب بهتری برسد.

البته بهتر است بدانید که موی چتری برای خوش حالت ماندن به استفاده از محصولات مراقبت و زیبایی مو مانند اسپری دوفاز مو نیز نیاز دارد.

بهترین زمان برای کوتاه کردن چتری چه زمانی است؟

هر زمانی میتوان اینکار را انجام داد ولی تابستان زمان مناسبی نیست چون گرما و رطوبت دراین فصل بالا اسـت و موهای نازک را کم حجم میکند و موهای فر را بد حالت. پس بهتر است تا خنک شدن هوا صبر کنید تا چتری هایتان حالت بهتری داشته باشد. اگر می‌خواهید در تابستان اینکار را انجام دهید مدلهای بلند تر و کم پشت تر که در ادامه این مطلب معرفی کرده ایم را برای چتری انتخاب کنید.

مدل موی چتری برای صورت گرد

آشنایی با انواع مدل موی چتری دخترانه و زنانه

نظرات کاربران کوتاهی موی زنانه

درخواست آرایشگر

هر کدام از انواع مدل های چتری برای برخی صورت ها مناسب تر هستند. برای آشنایی بیشتر شما، در زیر مهمترین انواع مدل موی چتری را برای آشنایی بیشتر شما آورده ایم.

۱- مدل موی چتری پسرانه

در مدل موی چتری پسرانه موها کاملا کوتاه شده و حالتی اسپرت به خود می گیرند. این سبک البته مورد پسند هر کسی نیست و به همین خاطر در انتخاب آن باید دقت زیادی به خرج دهید.

۲- مدل موی چتری پیکسی

موی موی معروف پیکسی یا همان کوتاه، از سال ها قبل بین خانم ها محبوب بوده است. در این مدل مو چتری ها تنها کمی کوتاه می شوند و از این لحاظ خانم هایی با صورت های گرد و بیضی علاقه زیادی به آن دارند، زیرا پیشانی کوتاه نمی شود.

مدل موی چتری کج

۳- مدل مو چتری جدا شده

خیلی ها می گویند این مدل بهترین مدل موی چتری دخترانه است. اگر چتری هایی بلندی دارید و می خواهید به آنها کمی حالت دهید، این مدل یک انتخاب مناسب برای شما است. در مدل موی چتری جدا شده موها با یک فرق وسط از هم جدا می شوند. این مدل برای همه سنین مناسب است.

۴- مدل مو چتری صاف

در مدل موی چتری صاف، موها به صورت صاف، یکدست و منظم روی پیشانی قرار می گیرند. مدل موی صاف تقریبا از همه انواع چتری پرطرفدارتر است و با آنکه سال ها است که از ترند شدن آن می گذرد، همچنان نیز جذابیت زیادی دارد و باعث می شود سن شما کمتر به نظر بیاید.

مدل موی چتری برای صورت کشیده

۵- مدل مو چتری نامرتب

مدل موی جتری نامرتب دقیقا نقطه مقابله چتری صاف است. این مدل از جمله جدیدترین مدل های موی زنانه ۲۰۲۲ است و به خصوص برای خانم های خاص پسند بسیار مناسب است. در چتری نامرتب موها به صورت بلند و کوتاه و تا حدودی ژولیده روی سر قرار می گیرند.

۶- مدل موی چتری کج

مدل موی مشهور چتری که به مدل کج مشهور است، به یک طرف صورت شما تمایل داشته و بیننده را به سمت چشم های شما معطوف می کند.

مدل موی چتری بلند

چند نکته در رابطه با بهترین مدل موی چتری زنانه

  • اگر می خواهید به چتری هایتان حالت دهید، تا خیس هستند این کار را انجام دهید. زیرا اگر چتری ها خشک شوند حالت دادن به آنها سخت می شود.
  • بهترین زمان برای کوتاه کردن چتری ها معمولا هر ۴ تا ۶ هفته یک بار است.
  • در هنگام کوتاه کردن چتری ها حتما قیچی را به صورت عمودی به دست بگیرید و با نوک قیچی موها را اصلاح کنید.
  • مدل موی چتری برای صورت گرد، بیضی، مربعی و مستطیلی مناسب است، اما استفاده از این مدل برای صورت های کشیده و بلند بیشتر توصیه می شود.
  • مدل موی چتری برای دانشگاه، مدرسه، محل کار و سایر کارهای روزمره بسیار پرکاربرد است. در عین حال می توانید انواع خاصی از این مدل مو را برای مهمانی ها و مراسم های خاص نیز استفاده کنید.

قبل از اینکه به پایان مقاله نزدیک شویم پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد اسامی انواع مدل موی کوتاه نوشته ایم را هم بخوانید.

مدل موی چتری بلوند

حرف آخر اسپارد

اگر از مدل موهای یکنواخت و تکراری خسته شده اید، بهترین مدل موی چتری دخترانه یک انتخاب بسیار وسوسه کننده است. به خصوص اگر صورت کشیده ای دارید، انواع مدل های موی چتری به خوبی روی چهره تان می نشینند. تنها کافی است که ضمن آشنایی با انواع مدل های چتری، بهترین را انتخاب کنید (کاری که سعی کردیم در این مطلب به انجام ساده تر آن کمک کنیم)، و از خدمات یک آرایشگر زنانه در منزل حرفه ای استفاده کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو
درخواست آرایشگر