خدمات براشینگ مو

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • اعزام فوری نیروی ماهر

همه ما دوست داریم موهایی براق و درخشان و درعین حال سالم داشته باشیم. روش های متعددی برای حفظ سلامت مو و زیباتر کردن آن وجود دارد. ازجمله مهم‌ترین آنها می توان به استفاده از روغن های گیاهی مختلف و همین طور اسپری دوفاز اشاره کرد.

سلامت موها معمولا در استفاده طولانی مدت از سشوار و سایر وسایل حرارتی برای حالت دادن مو به خطر می افتد. حتی اگر نحوه انجام براشینگ را نیز به صورت حرفه‌ای بلد باشید، نمی توانید جلوی مضرات حرارت آن را بگیرید، مگر با استفاده از سرم و اسپری دوفاز مو!

در این مقاله تمامی نکاتی که لازم است درخصوص اسپری دوفاز مو بدانید را برای شما شرح خواهیم داد. از نحوه استفاده و میزان مصرف صحیح اسپری دوفاز گرفته تا فواید و مزایای آن برای موهای خشک و آسیب دیده. پس اگر شما نیز می خواهید مفیدترین اطلاعات برای نجات موهای خود را بدست بیاورید، در ادامه با اسپاردمگ همراه باشید.

اسپری دو فاز مو چیست؟

پیش از اینکه به بررسی نکات تکمیلی درخصوص اسپری دوفاز بپردازیم، بهتر است خلاصه‌ای از چیستی آن را باهم مرور کنیم. یکی از بهترین محصولاتی که می توانید برای بازپس گیری حالت طبیعی موهای خود استفاده کنید، اسپری دوفاز است.

شرکت ناک تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی بتازگی پس از اخذ مجوز وزارت بهداشت و درمان محصولی تولید کرده است تا از تاثیرات بد استفاده از سشوار، اتوی مو و فرکننده مو را کاهش دهد. همه ما می دانیم که استفاده طولانی مدت از این لوازم حالت دهنده مو موجب خشکی و شکنندگی، زبری و موخوره و در برخی مواقع باعت ریزش موها می شود.

این محصول با نام اسپری دو فاز مو در بازار موجود می باشد که در دو نوع ترمیم کننده و نرم کننده عرضه شده است. مواد تشکیل دهنده این محصول موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و از رسیدن آسیب بیشتر به موها جلوگیری می کند. اسپری دو فاز مو از عصاره گیاهان دریایی ساخته شده و تاثیرات شگفت انگیزی بر روی موها دارد.

نحوه استفاده از این محصول به این شکل است که شما باید پیش از سشوار کردن آن را بر روی موهای خود بزنید و پس از چند دقیقه مراحل خشک کردن مو را آغاز کنید. مصرف این محصول به دلیل آبرسانی و مغدی بودن آن و همچنین به خاطر داشتن سیلیکون، مواد گیاهی موجود در آن را به ریشه موهای شما می رساند و از تاثیرات مخرب گرمای سشوار و سایر محصولات جلوگیری می کند.

نظرات کاربران خدمات براشینگ مو

درخواست براشینگ مو

اسپری دو فاز مو چیست؟

چطور از اسپری دوفاز مو استفاده کنیم؟

حتما تابحال تجربه استفاده از انواع ماسک مو و یا روغن‌های مخصوص مو را داشته‌ اید. هریک از این مواد را یا باید روی موهای خشک استفاده کرد و یا بلافاصله پس از حمام و روی موهای خیس. یکی از خوبی های اسپری دوفاز مو امکان استفاده از آن روی موهای خیس و همین‌طور خشک است.

اگر می خواهید روی موهای خیس آن را امتحان کنید، کافی است پس از حمام موهای خود را کمی با حوله خشک کرده و نم آن را بگیرید. پس از این مرحله می توانید اسپری دوفاز را روی موهای خود بزنید. هنگام انجام این کار مطمئن شوی که اسپری تنها به ساقه مو برخورد کند و از رسیدن آن به ریشه مو خودداری کنید.

توجه داشته باشید که در این مراحل موها نباید کاملا خیس باشند، بلکه تنها نمدار بودن موها به حالت گرفتن با اسپری دوفاز کمک خواهد کرد. پس از انجام تمام این مراحل با استفاده از باد سشوار موهای خود را خشک کرده و از تاثیرات آن طی مدت کوتاه لذت ببرید.

همچنین شما می توانید از این محصول به عنوان حالت دهنده مو استفاده کنید. این محصول که در بازار با نام اسپری دو فاز تثبیت کننده مو عرضه شده است که به شما کمک می کند تا موهای خود را به هر حالتی که دوست دارید درست کرده و آن حالت را در مدت طولانی حفظ کنید.

هنگام مصرف این محصول باید به این نکته توجه داشته باشید که از برخورد آن روی زخم یا روی چشم جلوگیری کنید. همچنین در صورت برخورد سریعا محل مورد نظر را به خوبی با آب بشویید.

چطور از اسپری دوفاز مو استفاده کنیم؟

مزایا و کاربرد اسپری دوفاز مو چیست؟

  • محافظت از مو در برابر حرارت توسط لایه محافظ
  • جلوگیری از کاهش رطوبت
  • جلوگیری از الکتریسیته شدن موها
  • ایجاد احساس نرمی و براقی مو به وسیله سیلیکون های موجود در محصول
  • جلوگیری از چرب شدن موها
  • آسان شدن شانه کردن موهای خشک و فر
  • حالت گرفتن بهتر و سریع موها با کمک لایه محافظ
  • قابلیت استفاده برای انواع موها
  • قابل استفاده بر روی موهای خشک و خیس

مزایا و کاربرد اسپری دوفاز مو چیست؟

اسپری دوفاز و فواید آن برای موها

با توجه به نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد می توان فهمید که این محصول وظیفه محافظت از مو  را برعهده داشته و حالتی نرم و براق در موها ایجاد می کند. از دیگر فواید اسپری دو فاز مو همچنین می توان به افزایش رطوبت مو، ایجاد لایه محافظ مو، جلوگیری از الکتریسیته شدن موها، ایجاد احساس مطلوب هنگام شانه کردن موها و استفاده از آن بر روی موهای خشک اشاره کرد.

انتخاب انواع اسپری دو فاز

این محصول با توجه به پر فروش بودن آن نسخه های زیادی در بازار دارد. بهتر است شما هنگام خرید آن به طرف برند های معروف بروید و از مشکلات احتمالی استفاده محصولات بی نام و نشان جلوگیری کنید.

همچنین باید به برچسب روی محصول توجه داشته باشید که برای چه نوع مو ساخته شده است. قطعا اسپری موی صاف جوابگوی موی فر یا خشک نخواهد بود. از طرفی برخی برندها محصولات قوی‌تری را برای موهای رنگ شده با انواع رنگ مو و یا دکلره شده تولید کرده‌ اند. پس حتما پیش از تهیه این موارد را با فروشنده محصولات در میان بگذارید.

انتخاب انواع اسپری دو فاز مو

آیا مصرف اسپری دو فاز موجب سفیدی  مو خواهد شد؟

طبق آمار منتشر شده در فضای مجازی استفاده بیش از حد این محصول موجب سفید شدن موها می شود. این موضوع در حالی است که افرادی که گزارش بیشتری داده اند کسانی بودند که از برندهای معروف استفاده نکردند. بنابراین هنگام خرید این محصول حتما به مارک آن توجه کنید تا از سفید شدن موها جلوگیری کنید.

میزان مصرف اسپری دو فاز مو

استفاده از این محصول یک بار در روز مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. اسپری دو فاز به خوبی موهای شما را آبرسانی می کند تا در برابر آسیب های ناشی از گرما و… محافظت کند. با این حال باید توجه داشت که استفاده بیش از یکبار در روز می تواند موجب ایجاد آلرژی و حساسیت های پوستی شود.

مصرف بیش از حد اسپری دو فاز مو چه عوارضی دارد؟

از عوارض استفاده بیش از حد این محصول می توان به عطسه و خارش اشاره کرد. این موضوع در حالی است که تحقیقات نشان داده است که مصرف اسپری روزانه یکبار هیچ مشکلی را برای فرد مصرف کننده ایجاد نکرده است. علاوه بر این در صورت داشتن آلرژی های پوستی شدید، بهتر است یا پزشک و یا دکتر داروساز مشورت کنید.

سخن پایانی!

استفاده این محصول به شما کمک می کند تا از موهای خود در برابر آسیب های احتمالی مانند الکتریسیته شدن موها بر اثر شانه کردن ، برخورد با پتو، بالش، حوله، شال، سشوار، اتو مو و فرکننده موها محاظت کنید.

اسپری دو فاز مو همچنین موهای شما را به خوبی هیدراته خواهد کرد. همان‌طور که می دانید هیدراته شدن مو موجب جلوگیری از شکسته شدن و خشکی موها می شود. همچنین این موضوع به شما کمک خواهد کرد همیشه موهایی نرم و صاف داشته باشید.

داشتن موهای خشک و وز برای بسیاری از خانم ها یک کابوس است. علیرغم تمام تلاش ها، برخی  باز هم موهای نامرتبی دارند، و حتی پس از سشوار کشیدن یا صاف کردن، موهای نا مرطبی دارند. شاید شما نیز یکی از افرادی باشید که دچار این مشکل شده اید. اسپری دو فاز علاوه بر تقویت ساقه و ریشه مو، موهای شما را نرم و لطیف می کند. و حالت زیبایی به آنها می دهد.

هنگامی که موهای خود را سشوار کرده و یا موهای خود را به طور مکرر رنگ می کنید، به مقدار بیشتری رطوبت نیاز دارد. اسپری دوفاز مو، حالت دهنده مرطوب کننده با مواد باکیفیت مناسب برای موهای شما در بازار موجود است که به راحتی می توانید آنها را تهیه و استفاده کنید. شما به کمک این محصولات، موهای تقویت شده خواهید داشت که ریزش مو جلوگیری خواهید کرد.

شما تابحال از اسپری مو دوفاز استفاده کرده اید؟ برند محبوب شما کدام است؟ آیا اسپری دوفاز تاثیر بخصوص بر موهای شما و سلامت آن داشته است؟ نظرات خود را با ما در اسپاردمگ در میان بگذارید.

خدمات بافت مو

  • اجرای انواع بافت حرفه‌ای
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت