سرویس پکیج

  • عیب‌یابی و تعمیر دقیق
  • اعزام فوری سرویس‌کار

گاهی اوقات پس از خراب شدن پکیج دیواری، شاید تعمیر پکیج ایده چندان به صرفه‌ای نباشد. در این صورت باید به فکر خرید پکیج باشید. در مواردی نیز ممکن است بخواهید از خدمات نوسازی منزل استفاده کنید و علاوه بر در و دیوار لوازم مختلف را نیز با گزینه‌ های جدید جایگزین کنید. پس در هر دو این سناریوها لازم است تا نسبت به خرید پکیج جدید اقدام کنید. هنگام خرید حتما از خود خواهید پرسید که بهترین مارک پکیج دیواری چیست؟ باید سراغ کدام برند ایرانی یا خارجی رفت؟ کدامیک از این برندها بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می کنند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات کافی است تا ادامه متن با اسپارد مگ همراه باشید. زیرا در این مقاله انواع برندهای معتبر ایرانی و خارجی پکیج دیواری را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

پکیج دیواری ایرانی یا خارجی؟ کدامیک انتخاب بهتری است؟

پیش از اینکه به بررسی بهترین مارک پکیج دیواری بپردازیم، به یک سوال مهم دیگر پاسخ خواهیم داد. اینکه آیا پکیج دیواری ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ برای پاسخ دادن به این سوالات باید نیازها و انتظارات خود را از یک پکیج دیواری مشخص کنید. با مشخص کردن این موارد خیلی راحت‌تر می تواند بین برندهای ایرانی و خارجی بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس از آن کافیست با بهترین برندهای ایرانی و خارجی پکیج که در ادامه این مطلب معرفی شده اند آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را در زمینه خرید پکیج بگیرید.

پکیج های خارجی معمولا قیمت بالاتری نسبت به انواع ایرانی دارند البته این قیمت بالا همیشه به معنای بهترین گزینه بودن این پکیج ها نیست. با دانستن نیازهای خود می توانید بدون اینکه نیاز باشد هزینه زیادی بابت پکیج بپردازید از گزینه های ایرانی یکی را برای خود انتخاب کنید.

معمولا علت بالا بودن قیمت برندهای خارجی، کیفیت بالای قطعات آن ها است. هیمن ویژگی مثبت گاهی اوقات می تواند به بدترین ویژگی این پکیج ها نیز تبدیل شود. اما چگونه؟ برای مثال تصور کنید یکی از این قطعات پکیج خراب شده و شما نمی توانید قطعه برند خارجی مربوطه را در ایران بیابید. درنتیجه این یک ویژگی منفی برای پکیج خارجی محسوب خواهد شد.

از دیگر مواردی که حین خرید پکیج ایرانی و خارجی باید توجه داشته باشید گارانتی و سرویس کار برند مربوطه است. با در نظر گرفتن همه این موارد و بودجه مورد نظر خود می توانید بهترین برند پکیج دیواری را از گزینه های زیر انتخاب کنید. حالا بیایید بدون معطلی به بررسی این برندهای نام آشنا بپردازیم!

بهترین مارک پکیج دیواری

بهترین مارک پکیج دیواری ایرانی چیست؟

در این ادامه این مطلب به بررسی معروف ترین برندهای ایرانی خواهیم پرداخت که با سالها فعالیت در عرصه های داخلی و خارجی تبدیل به بهترین برندهای بازار ایران شده اند. با بررسی ویژگی ها و مزایای هریک می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این برندهای مشهور عبارت‌اند از ایران رادیاتور، لورچ و بوتان که در ادامه مزایا و معایب هر یک از آن ها را مقایسه کرده ایم:

ایران رادیاتور، بهترین مارک پکیج دیواری ایرانی

نظرات کاربران سرویس پکیج

درخواست سرویس پکیج

وقتی از انواع پکیج های دیواری و زمینی و شوفاژ صحبت می شود، بی شک یکی از برندهایی که در ذهن همه ما نقش می بندد ایران رادیاتور است. در واقع پس از پیدایش این پکیج بود که ورود سایر برندهای خارجی به ایران محدودتر شد. کارخانه این شرکت با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۵۸ توانسته است تبدیل بهترین مارک پکیج دیواری ایرانی شود. البته علاوه بر این ایران، این شرکت محصولات خود را به سایر قسمت های خاورمیانه نیز صادر می کند.

بیایید بیشتر با ویژگی های این پکیج آشنا شویم:

  • پکیج های ایران رادیاتور مجهز به سیستم تنظیم کننده جریان گاز و محافظ یخ زدگی هستند.
  • راندمان محصولات ایران رادیاتور حدود ۹۳ درصد است.
  • پکیج های مختلف ایران رادیاتور سیستم رسوب گیر پلی فسفات دارند.
  • بهترین گزینه برای مناطق دارای آب کم فشار هستند.
  • سیستم های فن پکیج قدرت بسیار بالایی دارند.
  • تجهیرات سیستم هواگیر خودکار در این پکیج ها موجود است که از حبس شدن هوا در فضای پکیج جلویگری می کند.

بهترین مارک پکیج دیواری ایرانی

 پکیج دیواری ایرانی لورچ

کارخانه شرکت لورچ نیز فعالیت خود را از حدود سال ۱۳۵۷ شروع کرد و از همان ابتدا تولید بهترین پکیج ها و آبگرمکن ها را در دستور کار خود قرار داد. به عبارتی برند لورچ را می توان از رقبار ایران رادیاتور و همین طور برند بوتان که در ادامه بررسی خواهیم کرد، دانست. برند لورچ که به علت کیفیت بالای محصولات خود پکیج سخت کار نیز نامیده می شود، محصولات خود را در اسامی هیرو، آرتمن، آرتا، آدنا، هرما و آریان روانه بازار کرده است.

هر یک از این محصولات در انواع مدل های ۲۴۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ و همراه با مبدل های تکی یا دوتایی در ایران عرضه می شوند. حالا بیایید دیگر ویژگی های فنی برند لورچ که خود بهترین مارک پکیج دیواری ایرانی محسوب می شود را بررسی کنیم:

  • پکیج دیواری لورچ به مجهز به سیستم محافظت از گیرپاژ و جرقه زن خودکار است.
  • سیستم عیب یابی الکترونیک در تمامی مدل ها وجود دارد.
  • گاز این پکیج ها به صورت ایمن تخلیه می شود درنتیجه می توان گفت ایمنی بسیار بالایی نیز دارد.
  • هواگیری پکیج لورچ به صورت خودکار انجام شده و از جمله پکیج های ایرانی کم صدا محسوب می شود.
  • از دیگر ویژگی های لورچ می توان به سیستم آیونایز و سیستم ضدنوسان دمای آب اشاره کرد.

پکیج دیواری لورچ

پکیج دیواری ایرانی بوتان

بوتان را می توان قدیمی ترین شرکت تولید کننده انواع پکیج مخزنی و دیواری دانست. این شرکت از سال ۱۳۳۲ فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرد و رفته رفته به تنوع و تعداد محصولات باکیفیت خود افزود. به همین دلیل بوتان را نیز می توان در زمره بهترین پکیج مارک پکیج دیواری ایرانی دانست.

کارخانه پکیج دیواری بوتان نیز محصولات خود را در اسامی مختلف و در حجم های متنوع از ۲۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ عرضه می کند. به همین دلیل علاوه بر محیط های مسکونی و منازل برای ادارات و مدارس نیز گزینه مطلوبی است. در ادامه دیگر ویژگی های پکیج بوتان آورده شده است:

  • پکیج بوتان مجهز به سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ضد رسوب و مشعل های اتمسفریک است.
  • پمپ این پکیج ها از انواع سیرکولاتور سه سرعته است.
  • سیستم احتراق قابل تنظیم دارد.
  • عملکرد هواگیری در پکیج بوتان به صورت خودکار انجام می شود.
  • همانند پکیج لورچ برای محافظت از شعله به سیستم آیونایز مجهز شده است.
  • زیبایی ظاهری و سادگی از دیگر ویژگی های این پکیج دیواری ایرانی است.

بهترین مارک پکیج دیواری خارجی چیست؟

پیش‌تر سه برند معروف ایرانی را با یکدیگر بررسی کرده و ویژگی های فنی هریک را بر شمردیم. حالا در مقاله بهترین مارک پکیج دیواری می خواهیم به معروف‌ترین گزینه های خارجی نیز بپردازیم. اگر شما نیز بودجه مطلوبی در اختیار دارید می توان سراغ این سه مورد که در ادامه بررسی خواهیم کرد، بروید:

بوش، بهترین مارک پکیج دیواری خارجی!

حتما بارها و بارها اسم برند بوش به گوشتان خورده است شاید حتی از دیگر محصولات این برند نیز در منزل خود استفاده کرده باشید. اگر تجربه استفاده از محصولات بوش را داشته باشید دیگر نیازی به تعلل در خرید پکیج دیواری این شرکت قدیمی آلمانی نیست. برای بررسی بیشتر می توانید دیگر ویژگی های فنی این برند معروف جهانی را در زیر مشاهده کنید:

  • از برترین ویژگی های پکیج بوش می توان به ابعاد کوچک و ظاهر زیبای آن اشاره کرد. این ابعاد کوچک بوش را به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضاهای کوچک تبدیل کرده است.
  • بوش راندمان بسیار بالایی دارد حتی بالاتر از برند ایران رادیاتور.
  • محفظه احتراق بوش در حالت بسته قرار دارد.
  • این پکیج به صفحه نمایشی تمام دیجیتال و لمسی مجهز است.

بهترین برند پکیج دیواری خارجی

 پکیج دیواری خارجی ایساتیس

اگر به دنبال بهترین مارک پکیج دیواری ایتالیایی هستید، حتما باید با برند ایساتیس آشنا شوید. این برند برای اولین بار نمایندگی خود را در سال ۱۳۸۵ در ایران تاسیس کرد. درنتیجه دیگر نیاز نیست نگران نبود سرویس کار و یا قطعات این پکیج باشید. ویژگی های فنی این پکیج عبارت‌اند از:

  • پکیج ایساتیس از راندمان بالایی برخوردار است.
  • ایساتیس به سیستم ضد یخ زدگی، عیب یابی الکترونیک و سیستم کنترل فشار آب مجهز است.
  • در مقایسه با دیگر برندها صدای کمتری دارد.
  • تخلیه گاز پکیج دیواری ایساتیس به صورت خودکار انجام شده و از این طریق ایمنی پکیج را افزایش می دهد.

پکیج دیواری آریستون

اگر بخواهیم در کنار پکیج ایساتیس یکی دیگر از بهترین پکیج های ایتالیایی را برای شما معرفی کنیم باید به بررسی برند آریستون بپردازیم. این برند معروف جهانی از سال ۱۹۸۵ تا به امروز انواع مختلفی از پکیج های خانگی را با ویژگی های متفاوت عرضه کرده است. ویژگی های فنی آریستون در زیر آورده شده است:

  • راندمان بسیار بالا و ایمنی پکیج دیواری آریستون از اصلی ترین ویژگی های آن محسوب می شود.
  • اگر به دنبال پکیج خارجی و در عین حال بسیار کم صدا هستید، آریستون یکی از بهترین گزینه ها است.
  • پکیج آریستون نیز همانند برند بوش فضای کمی را اشغال می کند. درنتیجه انتخاب خوبی برای محیط های کوچک است.
  • به سیستم دیجیتالی و هوشمند مجهز شده است.

پکیج دیواری آریستون

سخن پایانی اسپارد!

در این مطلب به بررسی بهترین مارک پکیج دیواری ایرانی و خارجی پرداخیتم. در معرفی بهترین برند پکیج دیواری سه شرکت معروف ایران رادیاتور، لورچ و بوتان را معرفی کردیم. در بخش پکیج های خارجی نیز سه برند مشهور و جهانی بوش، ایساتیس و آریستون را بررسی کردیم. برای انتخاب بهترین گزینه می توانید نیازهای خود را در نظر گرفته از متخصصین اسپارد نیز کمک بگیرید.

در پایان اگر آبگرمکن بوتان شما به مشکل خورده است پیشنهاد می کنیم مطلبی که در مورد جرم گیری آبگرمکن دیواری بوتان در خانه را نیز مطالعه کنید. ضمنا میتوانید برای تعمیر آبگرمکن از خدمات اسپارد نیز بهره ببرید.

سرویس پکیج

  • عیب‌یابی و تعمیر دقیق
  • اعزام فوری سرویس‌کار
درخواست سرویس پکیج