نقاشی ساختمان

  • اعزام نقاش ماهر
  • نرخ اتحادیه (1401)

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان دقیقا به اندازه سپردن کار به یک نقاش ماهر اهمیت دارد. امروزه برندهای مختلف ایرانی و خارجی در زمینه تولید رنگ‌ های ساختمانی در بازار حضور دارند. همین مسئله باعث می‌شود که عملا انتخاب گزینه مناسب برای نقاشی ساختمان تا حدودی سخت باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که بهترین برند رنگ ساختمان ایرانی و خارجی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین برندهای رنگ ساختمان خارجی کدام برندها هستند؟

بهترین برند رنگ دیوار ایرانی

بخش مهمی از انواع برندهای رنگ دیوار موجود در بازار ایران را محصولات شرکت‌های خارجی به خود اختصاص داده‌اند. در این بین، برخی از برندها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. در واقع همین مسئله باعث شده است که به شهرت جهانی نیز دست پیدا کنند. از جمله بهترین برندهای رنگ ساختمان خارجی موجود در بازار ایران، می‌توان برندهای بنجامین مور و بهر اشاره کرد که در ادامه این مطلب به همراه چند برند دیگه معرفی و با یکدیگر مقایسه شده اند:‌

۱. برند بنجامین مور (Benjamin Moore)

شرکت Benjamin Moore در سال ۱۸۸۳ میلادی در کشور آمریکا آغاز به کار کرده است. در حال حاضر بسیاری از اهل فن، محصولات این شرکت را به عنوان بهترین برند رنگ ساختمان در سراسر دنیا معرفی می‌کنند. از جمله مهم‌ترین مزایای محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان استفاده بسیار آسان
  • پایین بودن میزان چکه کردن و پاشیدن به دلیل مقاومت گرانشی زیاد؛
  • بوی کم
  • فاقد هر گونه عوارض تنفسی برای انسان؛
  • پوشش دهی عالی روی عیب و نقص‌های موجود در دیوار.

البته ناگفته نماند که قیمت محصولات این برند در مقایسه با دیگر برندهای رنگ ساختمان تا حدودی بالاتر است. استفاده از محصولات برند Benjamin Moore برای رنگ کردن سقف ساختمان‌ها ایده فوق‌العاده خوبی به شمار می‌رود.

۲. برند بهر (Behr)

Behr، یکی دیگر از برندهای معتبر در سطح دنیا است. شاید مهم‌ترین مزیت محصولات این برند در مقایسه با برند بنجامین مور، قیمت به مراتب کمتر در مقایسه با کیفیت مطلوب آن‌ها باشد. شرکت Behr بیشتر محصولات خود را در زمینه رنگ‌های اکریلیک روانه بازار می‌کند.

از جمله ویژگی‌های خوب محصولات برند Behr نیز می‌توان به بوی کم و مقاومت بالا در برابر رطوبت اشاره کرد. همین مسئله باعث شده است که استفاده از محصولات این برند در حمام، آشپزخانه، اتاق‌های رخت‌شویی، زیرزمین‌ها و سایر مکان‌های در معرض رطوبت رایج باشد.

۳. برند Farrow & Ball

نظرات کاربران نقاشی ساختمان

درخواست نقاش ساختمان

از دیدگاه زیبایی‌شناسی، بهترین برند رنگ ساختمان را می‌توان Farrow & Ball معرفی کرد. اساساً محصولات این برند به پیچیدگی و غنای بسیار زیاد مشهور هستند. معمولا کسانی که به مد بسیار توجه می‌کنند، از محصولات برند Farrow & Ball استفاده می‌نمایند. به جرئت می‌توان گفت که جلوه فوق‌العاده‌ای که رنگ‌های این برند در ساختمان ایجاد می‌کند، هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود.

برخی از تولیدات جدید این شرکت شگفتی‌های زیادی را به همراه داشته است؛ چراکه با تغییر میزان نور در طول شبانه‌روز، جلوه رنگ‌ها نیز کمی دست‌خوش تغییر می‌شود. البته نباید فراموش کنید که قیمت رنگ‌های برند Farrow & Ball بسیار بالاست. با این وجود اگر به دنبال نقاشی منحصربه‌فرد ساختمان هستید، می‌توانید روی رنگ‌های این برند حساب ویژه‌ای باز کنید.

۴. برند والسپار (Valspar)

اگر به دنبال بهترین مارک رنگ دیوار هستید که در کنار کیفیت مناسب، ضمانت محصولاتش را نیز در اختیار شما قرار دهد، محصولات برند Valspar را حتما در نظر بگیرید. این شرکت برای کلیه محصولات خود ضمانت‌نامه به مشتریان ارائه می‌دهد. تنوع محصولات این شرکت نیز بسیار بالاست. به گونه‌ای که برای انواع مصارف داخلی و خارجی در سبد محصولات شرکت والسپار می‌توان گزینه‌ای را پیدا کرد.

بهترین برند رنگ ساختمان ایرانی کدام برند است؟

برند رنگ دیوار ایرانی

در ابتدای این مطلب نگاهی به بهترین برند رنگ ساختمان خارجی موجود در بازار ایران انداختیم. البته می‌توان برندهای دیگری را نیز به لیست فوق اضافه کرد؛ اما حضور چندان پررنگی در بازار ایران ندارند. در کشور ما چند شرکت بزرگ و قدیمی ایرانی مانند برند سحر و آریا پارس نیز در زمینه تولید انواع رنگ ساختمانی فعالیت می‌کنند. در ادامه این مطلب با بهترین برندهای رنگ ایرانی آشنا می شوید تا با مقایسه ویژگی های محصولاتشان بتوانید بهترین رنگ را تهیه کنید. همچنین بهتر است بدانید سه دلیل مهم را می‌توان برای استقبال از رنگ‌های ایرانی موجود در بازار برشمرد:

  • کیفیت نسبتا مطلوب محصولات ایرانی؛
  • قیمت به مراتب کمتر محصولات ایرانی در مقایسه با رقبای خارجی؛
  • تولید محصولات با توجه به اقلیم ایران.

با در نظر گرفتن این نکات در این قسمت تعدادی از برندهای رنگ دیوار ایرانی که محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند، معرفی می‌نماییم.

۱. برند هاویلوکس

هاویلوکس یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان رنگ در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۳۹ در کشور آغاز کرده است. این شرکت در زمینه تولید انواع و اقسام رنگ‌ های ساختمانی، پودری و صنعتی فعالیت می‌کند. بخش عمده‌ای از نیاز بازار رنگ ایران در حال حاضر توسط این شرکت تأمین می‌شود.

در سال‌های اخیر نیز با همکاری شرکای آلمانی خود اقدام به تولید نسل جدیدی از رنگ‌ های ساختمانی بر پایه آب کرده است. بسیاری از نقاشان ساختمانی، محصولات برند هاویلوکس را در پروژه‌های مختلف خود استفاده می‌کنند.

۲. برند سحر

شرکت صنایع رنگ سحر را نیز به عنوان بهترین برند رنگ ساختمان فعال در ایران می‌شناسند که از سال ۱۳۶۵ به این طرف در بازار حضور فعال دارد. انواع و اقسام رنگ‌های پلاستیک، روغن، اکریلیک و … در سبد محصولات برند سحر قرار دارد. قیمت محصولات این برند نیز با توجه به کیفیت آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است.

انواع برند رنگ دیوار

۳. برند بلکا

مدل جدیدی از رنگ‌های ساختمان در کشور استفاده می‌شود که علاوه بر طرح و نقش‌های متنوع، قابلیت اجرا روی سطوح مختلف از جمله گچ، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان و شیشه را دارد. برند بلکا در زمینه تولید انواع رنگ‌های بلکا فعالیت می‌کند که محصولات آن به تازگی در حال شهرت پیدا کردن در بین اهالی فن است. مدل‌های ابریشمی و سلولزی رنگ بلکا تقاضای بیشتری را در بازار به خود اختصاص می‌دهند.

۴. برند آریا پارس

آریا پارس نیز در ردیف بهترین برند رنگ ساختمان در کشور ما قرار می‌گیرد. انواع و اقسام رنگ‌ های ساختمانی از جمله رنگ روغن، پلاستیک، نیم پلاستیک، اکریلیک، اپوکسی و … توسط این شرکت تولید و روانه بازار می‌شود. البته این شرکت در اوایل فعالیت خود بیشتر در زمینه تولید رنگ‌های صنعتی شهرت داشت.

اما اخیرا فعالیت خود را توسعه داده است و در زمینه تولید انواع رنگ‌ های ساختمانی نیز فعالیت می‌کند. به دلیل موفقیت در اخذ گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی، در حال حاضر علاوه بر ایران، در بازارهای بین‌المللی نیز حضور فعال دارد.

عوامل مؤثر در انتخاب انواع رنگ ساختمان

تا اینجا به معرفی بهترین برند رنگ ساختمان ایرانی و خارجی موجود در بازار پرداختیم. بد نیست که در ادامه درباره یک موضوع بسیار مهم کمی بحث کنیم. چه عواملی در انتخاب رنگ مناسب برای ساختمان مؤثر هستند؟ به طور کلی می‌توان این عوامل را در موارد زیر خلاصه نمود:

  • اقلیم آب و هوایی محل ساختمان
  • میزان نور طبیعی و مصنوعی موجود در ساختمان
  • کاربری ساختمان
  • مساحت ساختمان
  • دکوراسیون ساختمان
  • هدف از نقاشی ساختمان

انتخاب بهترین رنگ ساختمان

سخن پایانی!

در این مقاله به معرفی بهترین برند رنگ ساختمان ایرانی و خارجی موجود در بازار پرداختیم. توصیه ما این است که حتما قبل از انتخاب محصول نهایی، با چند نفر از نقاشان ساختمانی حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید. قطعا به این ترتیب می‌توانید تصمیم بهتری را اتخاذ کنید. البته نیازی نیست زحمت زیادی برای این کار متحمل شوید. ما در اسپارد فکر همه چیز را کرده‌ایم. فقط کافیست سفارش نقاشی ساختمان خود را ثبت کنید تا شما را به ماهرترین نقاشان ساختمانی متصل کنیم. نقاشی ساختمان خود را به اسپارد بسپارید و از نتیجه آن لذت ببرید.

نقاشی ساختمان

  • اعزام نقاش ماهر
  • نرخ اتحادیه (1401)
درخواست نقاش ساختمان