خدمات اکستنشن مو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

اکستنشن مژه یا مو با لیزر یکی از روش‌های اضافه‌کردن مو است که با لیزر انجام می‌شود. این روش مزایای زیادی دارد و خیلی از خانم‌ها هم طرفدار آن هستند. اگر می‌خواهید با این روش مو اضافه کنید، فراموش نکنید که اکستنشن لیزری همیشگی نیست و باید از آن مراقبت کنید.

همچنین این روش به ترمیم و مراقبت هم احتیاج دارد. ما در این مطلب از وبلاگ اسپارد می‌خواهیم راجع به اکستنشن مو با لیزر صحبت کنیم. اگر تصمیم دارید از این روش استفاده کنید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

اکستنشن مو با لیزر چیست؟

اگر تا به حال برای انجام اکستنشن به آرایشگاه رفته باشید، احتمالاً می‌دانید که این کار به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در اکستنشن مو با لیزر، موهای اضافی را با دستگاه لیزر و کراتین‌های اضافی به سر می‌چسبانند. کراتین گیاهی موها را به سر می‌چسباند و باعث ریزش مو نمی‌شود. در ادامه این مطلب مزایای این روش را توضیح داده ایم تا با مطالعه این راهنما متوجه شوید اکستنشن مو با لیزر برای شما مناسب است یا نه.

در صورتی‌که موهای حساسی دارید و برای اولین بار می‌خواهید اکستنشن انجام دهید، اکستنشن مو با لیزر و کراتین می‌تواند گزینۀ خوبی باشد. کراتینه کردن مو نه تنها به موهای شما آسیب نمی‌زند، بلکه برای مو مفید است و باعث جداشدن موهای طبیعی نمی‌شود. با استفاده از این روش می‌توانید موهای جلوی سر و پشت سر را پرپشت‌تر نشان دهید.

اکستنشن مو با لیزر چیست؟

قیمت اکستنشن مو با لیزر چقدر است؟

قیمت اکستنشن مو با لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به جنس، کیفیت، اندازه مو و روش نصب مو اشاره کرد. از آن‌جایی که در اکستنشن لیزری از موی طبیعی و سالم استفاده می‌کنند، قیمت موها در این روش بیشتر است. موهایی که در این اکستنشن استفاده می‌کنند، رنگ اصلی موی شما است و دکلره ندارد. از همه مهم‌تر اینکه موها باید بدون موخوره باشند.

اکستنشن مو با لیزر چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین ویژگی اکستنشن موی لیزری استفاده از موهای طبیعی است. این کار باعث می‌شود که موها جلوۀ طبیعی‌تری داشته باشند و به راحتی رنگ شوند. همچنین موهای اضافه‌شده به‌طور طبیعی فر می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را سشوار کنید. علاوه‌بر این خدمات اکستنشن لیزری مزیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه به طور کامل توضیح داده ایم.

مزیت‌های اکستنشن لیزری چیست؟

نظرات کاربران خدمات اکستنشن مو

درخواست اکستنشن مو

انجام فرایند اکستنشن مو به روش لیزری راحت و سریع انجام می‌شود و ظرافت بالایی دارد. اگر موهای اضافه شده را با موهای خودتان مقایسه کنید، به سختی آن‌ها را از هم تشخیص می‌دهید. از همه‌ مهم‌تر اینکه چسباندن موها با لیرز و از طریق چسب‌های کراتینی انجام می‌شود و هیچ ضرری برای شما ندارد.

برداشتن اکستنشن موی لیزری از سر هم با حلال‌های کراتین انجام می‌شود و ضرر ندارد. در این روش، فرایند ترمیم این موها به خوبی انجام می‌شود و با مراقبت مناسب می‌توانید موهای اضافه‌شده را برای مدت‌زمان زیادی داشته باشید. در صورتی‌که موهایتان رشد خوبی دارد، می‌توانید هر سه ماه یک‌بار برای ترمیم به آرایشگاه مراجعه کنید.

اگر راجع به ماندگاری اکستنشن لیزری از ما بپرسید، باید بگوییم که این روش نسبت به روش‌های دیگر ماندگاری بیشتری دارد و موها محکم‌تر به سر وصل می‌شوند. به طور کلی ماندگاری اکستنشن لیزری هشت هفته است.

مزیت‌های اکستنشن لیزری

عوارض اکستنشن مو با لیزر چیست؟

در روش لیزری از موی طبیعی و کراتین استفاده می‌کنند، بنابراین عوارض این اکستنشن بسیار کم است. در صورتی که می‌خواهید موهایتان را به این روش اکستنشن کنید، مطمئن شوید که پوست سرتان حساس نیست و به مواد چسبی حساسیت ندارد. سعی کنید اول در مورد نوع پوست و موی خود اطلاعات کسب کنید و بعد در مورد اکستنشن تصمیم بگیرید. بعد از انجام اکستنشن هم به خوبی از موها مراقبت کنید.

اکستنشن مو با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

اکستنشن موی لیزری مدرن‌ترین روش اضافه‌کردن مو است که نسبت به بقیه روش‌ها ضرر کمتری دارد. به این روش اکستنشن گرم هم می‌گویند. با کمک اکستنشن لیزری می‌توانید موهایتان را پرپشت و زیبا کنید.

مرحلۀ اول اکستنشن دسته‌بندی مو به قسمت‌های کم و نازک است. آرایشگر موها را صاف و مرتب می‌کند. بعد دستگاه لیزر استفاده می‌شود. داخل دستگاه چسبی وجود دارد که این چسب کار چسباندن مو را انجام می‌دهد. موهای اضافه‌شده در نیم‌سانتی از یکدیگر چسبیده می‌شوند. با این کار، موها به طور منظم و مرتب کنار هم قرار می‌گیرند.

در مرحلۀ بعد، روی موهای اضافه‌شده یک لایه موی طبیعی خودتان را می‌گذارند و دوباره روی آن موی اکستنشن قرار می‌گیرد. در مدل اکستنشن لیزری از جدیدترین دستگاه‌ها و کراتین‌های گیاهی استفاده می‌شود و مو هم کمترین فشار را تحمل می‌کند. این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم درجۀ حرارت را دارند. بنابراین، می‌توانید درجۀ حرارت دستگاه را متناسب با جنس و مقاومت مو تغییر دهید.

اکستنشن مو با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

نحوه جدا کردن اکستنشن

بعد از اینکه موهای خودتان بلند شدند و تصمیم گرفتید که اکستنشن‌ها را جدا کنید، این کار را با طلق و ریمورر انجام دهید. آرایشگرها دور موها طلق می‌پیچند و بعد با ریموور حلال کراتین موهای اضافه‌شده را جدا می‌کنند. جداکردن موها هم با انبر مو و شانه انجام می‌شود.

اکستنشن مو با لیزر چه مراقبت‌هایی دارد؟

نگهداری و مراقبت از مو در اکستنشن اهمیت زیادی دارد. بعد از انجام اکستنشن نباید تا یک روز بعد به موهای خودتان آب بزنید. همچنین تا ۱ ماه هم نباید از رنگ مو در خانه استفاده کنید. علاوه بر این موهای اضافه‌شده حساس هستند، پس باید به آرامی آن‌ها را شانه کنید. در ادامه تمام مواردی را که باید پس از اکستنشن مو با لیزر رعایت کنید برایتان نوشته ایم.

بعد از هر حمام موها را شانه کنید تا هیچ گره‌ای در موها نباشد. بهتر است برای شانه‌کردن از شانه‌های مخصوص استفاده کنید. شانه‌هایی که دندانه‌های زیادی دارند برای شانه‌کردن اکستنشن‌ها مناسب هستند. موها را به آرامی شانه کنید تا کنده نشوند.

اگر تا قبل از انجام اکستنشن به موهایتان تافت می‌زدید، دیگر این کار را انجام ندهید. مواد سیلیکونی دشمن اکستنشن‌ها و کراتینه گیاهی هستند و باعث شل‌شدن کراتینه می‌شوند.

در آخر اینکه هنگام استحمام از آب داغ استفاده نکنید و موها را به آرامی بشویید. استفاده از روغن هم باعث نرم‌شدن مو و پوست سر می‌شود. بنابراین، مصرف روغن و نرم‌کننده را فراموش نکنید.

اکستنشن مو با لیزر چه مراقبت‌هایی دارد؟

سخن پایانی

اکستنشن مو با لیزر یکی از روش‌های اضافه‌کردن و حجیم‌کردن موها است و بهترین کیفیت را دارد. در این مطلب سعی کردیم فواید و عوارض اکستنشن لیزری را بیان کنیم و چگونگی انجام آن را توضیح دهیم. اگر دنبال بهترین روش اکستنشن هستید و می‌خواهید کمترین آسیب به موهایتان وارد شود، این روش مناسب شماست. فراموش نکنید که قبل از انجام اکستنشن حتماً درمورد جنس موهایتان تحقیق کنید و این کار را نزد افراد متخصص انجام دهید.

خدمات اکستنشن مو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
درخواست اکستنشن مو