خدمات فر مو

  • فر موی دائمی و موقت
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

فرهای ریز، درشت و متوسط همه و همه از مدل موهای زیبایی هستند که جذابیت و زیبایی به چهره افراد می بخشند. همانطور که می دانید انواع مدل فر مو با هم یکسان نیستند و حالت و بافت آنها با یکدیگر متفاوت است.

اگر شما نیز دوست دارید با روشهای دائمی و یا موقت موهای خود را فر کنید در ادامه این مقاله با بررسی انواع فر مو مختلف با اسپارد مگ همراه باشید!

چند نوع مدل فر مو وجود دارد؟

به طور کلی می توان انواع مدل فر مو را می توان به چهار دسته تقسیم کرد. این چهار دسته شامل مدل فر باز، فر معمولی یا کلاسیک، فر ریز و فر سیم پیچی را شامل می شود. شما می توانید هریک از این مدل ها را با دستگاه های فرکننده و یا با مواد مختلف ایجاد کنید. پس اگر از براشینگ مو خسته شده اید بیایید در ادامه این مطلب با فرهای مو با مدل های مختلف آشنا شویم:

انواع فر موی باز و طبیعی

این مدل فر مو شبیه همان حالتی است که پس از باز کردن انواع بافت مو با آن مواجه می شوید. موج های درشت این مدل جذابیتی خاصی به چهره شما خواهد بخشید. این مدل موی فر یک نوع منحصر بفرد دارد که حلقه های تکی لابه لای موهای صاف را شامل می شود.

با مواد زیر می توانید از موج های لابه لای موهای خود مراقبت کنید:

  • پلیمرهای سبک همانند انواع اسپری و موس مو
  • پروتئین های طبیعی همانند ابریشم و گندم موجود در شامپوهای گیاهی
  • هومکتانت گیاهی شامل موادی از جمله رزماری، آرنیکا و چای سبز برای حفظ رطوبت مو

انواع فر موی باز و طبیعی

مد فر موی مواج یا کلاسیک

موهای موج دار بین بافت موهای صاف و مجعد قرار می گیرد. این نوع از انواع مدل فر مو به صورت مستقیم در ریشه قرار گرفته و حالت S واضحی لابه لای موها ایجاد می کند. فر مواج یا کلاسیک معمولا با حداقل محصول به صورت کاملا طبیعی خشک می‌شود. این ویژگی باعث می شود این نوع از فر به خوبی رطوبت را خود نگه دارد.

این نوع از فر خود به سه دسته تقسیم می شود. این سه دسته عبارتند از:

مدل موی مواج شماره ۱

مدل موی فر کوتاه

این مدل از انواع فر موی سر رشته های مواج ظریفی دارند و معمولا به شکل ژولیده و فرهای شل دیده می شوند. توجه داشته باشید که استفاده از محصولات مراقبتی سنگین همانند کرم ها و نرم کننده های قوی برای این مدل از فر پیشنهاد نمی شود. تنها یک موس و یا اسپری موی سبک نیز می تواند برای افزایش حجم موها مناسب باشد.

مدل موی مواج شماره ۲B

فرهای شماره دو که با اسم B2 نیز شناخته می شوند دارای فرم S واضح تری هستند. این موج ها معمولا از وسط مو شروع می شوند و قسمت بالایی مو حالت صاف و لخت تری دارند. اگر بخواهید این مدل از انواع فر مو را صاف کنید بهتر است از مواد قوی تری استفاده کنید تا ساقه ها حالت لخت تری بگیرند.

مدل موی مواج شماره C2

در بررسی انواع موی فر این مدل دارای بافت S شکل مشخص تری است. فر مو نیز از ریشه شروع می شود و تا ساقه موها ادامه پیدا می کند. حلقه فرهای این مدل معمولا بافت ضخیم تری دارند و دسته موی بیشتری در هر حلقه فر مو قرار می گیرد.

مهم ترین نکته مراقبتی برای مدل موی فر C2 جلوگیری از شستشوی بیش از حد است. پس بهتر است هفتگی ۲ تا ۳ بار موها را با مواد شامپو و مواد شوینده بشویید تا از موخوره و سایر آسیب ها جلوگیری کنید. استفاده از نرم کننده ملایم به روتین شستشوی مو نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

مدل موی مواج

مدل موی فرفری یا همان فر ریز

سومین شماره از موهای فر همان فری است که همه دخترها با موی صاف آرزوی داشتن آن را دارند. پس احتمالا همین الان شکل این مدل مو جلوی چشمانتان آمده است. این مدل از انواع مدل فر موی سر حلقه های درشت و برجسته با حجم موی زیاد را شامل می شود. در تمامی زیر گروه های این مدل S ها از ریشه تا ساقه موها امتداد می یابند.

مدل موی فر نوع A3

نظرات کاربران خدمات فر مو

درخواست فر مو بانوان

این نوع از فر مو را می توان حدفاصل بین فرهای مواج و فر ریز دانست. تارهای ظریق لابه لای موها در مقابل تغییرات آب و هوایی واکنش نشان داده و ممکن است حالتی وز بگیرد. برای همین دلیل لازم است حالت دادن به این نوع موی فر را زمانی که خیس است انجام دهید.

برای مراقبت از موهای فر خود بهتر است از یک کرم مشخص مخصوص موی فر استفاده کنید. کرم را به صورت یکنواخت روی موهای خود بمالید و با دستان خود در قسمت های مختلف آن پخش کنید.

مدل موی فر نوع B3

این مدل از فرها حالت فنری تری نسبت به فرهای A3 دارند. اندازه هر دسته فر معمولا به اندازه انگشت اشاره است. به گونه ای که به راحتی دور انگشتان می پیچند. بافت این مدل از فر کمی خشک تر است. پس لازم است روی جلوگیری از دهیدراته شدن موها تمرکز کنید.

برای این منظور بهتر است از کرم های مرطوب کننده و آبرسان مخصوص موی فر استفاده کنید تا موها درخشندگی و براق بودن خود را از دست ندهند.

مدل موی فر

انواع مدل فر موی سر C3

آخرین مدل از انواع مدل موی فر کوتاه فرهایی هستند که ابعاد و ضخامت آنها به اندازه یک نی است. این فرها معمولا حجم بالایی دارند و با قرار گرفتن کنار یکدیگر حجم بیشتری پیدا می کنند اما وضوح هر دسته با قرار گرفتن کنار هم کاهش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اسپری دو فاز مو چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع مدل فر مو بسیار ریز

آخرین دسته از انواع مدل موی فر سر، فرهای بسیار ریزی هستند که کاملا به هم تنیده شده و پیچ خورده اند. البته هنگام خیس بودن هریم از فرها به خوبی مشخص نیستند اما پس از خشک شدن وضوح بیشتری پیدا می کنند. البته کمتر کسی به دنبال این مدل از فر موی سر است زیرا حالتی کرکی و خشک به موها می دهد.

. به طور طبیعی بسیار خشک با بافت اسفنجی، نوع ۴ ها شکننده ترین نوع از همه آنها هستند. رشته ها بسیار محکم هستند و فرهای بسیار کوچک را از ریشه تا انتها نگه می دارند.

فرهای شماره A4

افرادی با این مدل فر معمولا موهایی کاملا S شکل اما بسیار خشک و محکم دارند. پس لازم است حتما از مواد آبرسان برای این مدل فر استفاده کنید. اگر از فرم موهای خود خسته شده اید و از طرفی می خواهید مواد مغذی به موهایتان برسد می توانید هزینه کراتینه مو را از متخصصین اسپارد دریافت کرده و منتظر بهترین خدمات باشید.

انواع فر موی سر

فر موی نوع B4 و C4

این دو مدل از انواع مدل فر موی سر شباهت بسیاری به هم دارند. در واقع فر B4 حالتی زیگراگی دارد و از طرفی خشک نیز است. پس بهتر است مواد مراقبتی را پس از حمام به دسته موهای فر خود مالیده و با برس صاف کنید.

برخلاف مدل پیشین C4 حالتی شکننده و ریزتر دارد. ظریف ترین نوع مدل موی فر همین فرم است که همانند مورد پیشین به رطوبت بالایی نیاز دارد.

انواع فر ریز

بهترین روش فر کردن موی بانوان چیست؟

اما در نهایت بهترین روش فر کردن مو چیست؟ چه برای فر دائم و چه برای فر موقت بهترین کار استفاده از خدمات تخصصی فر موی بانوان است. چرا که استفاده از روش درست و مواد تخصصی مهمترین انتخابی است که شما باید به آن توجه کنید. می توانید همین امروز سفارش خود را در اسپارد ثبت کرده و بهترین خدمات را در منزل دریافت کنید.

ما در این مقاله انواع مدل موی فر کلاسیک، مواج، ریز و بسیار ریز را مورد بررسی قرار دادیم. از طرفی هیچ مرز مشخصی نیز بین انواع موی فر وجود ندارد و هریک می توانند بافت های مختلفی را شامل شوند. شما نیز برحسب علاقه می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب کرده و با روش گوناگون موها خود را حالت دهید. روش مورد علاقه شما چیست؟ دلایل انتخاب خود را در بخش نظرات همین صفحه با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

خدمات فر مو

  • فر موی دائمی و موقت
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
درخواست فر مو بانوان