پاکسازی پوست بانوان

  • اعزام متخصص باتجربه
  • بهترین مواد اولیه

روغن جوانه گندم فواید بسیاری دارد که می توان به چاقی صورت، بهبود سلامت پوست، جلوگیری از چین و چروک، تقویت حافظه، از بین بردن آکنه، سلامت قلب، تقویت مو، افزایش انرژی، مدیریت دیابت و کمک به کاهش وزن اشاره کرد. به طور کلی بسیاری افراد از روغن جوانه گندم برای بهبود سلامت پوست و موی خود استفاده می کنند. در ادامه این مقاله می خواهیم ابتدا تاثیر روغن جوانه گندم برای چاقی صورت را مورد بررسی قرار داده و سپس با دیگر مزایای آن آشنا شویم. پس در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید!

روغن جوانه گندم چیست و چگونه تهیه می شود؟

روغن جوانه گندم از جوانه گندم به دست می آید، جوانه گندم سرشار از مواد مغزی است که گیاه هنگام رشد از آن تغذیه می کند. روغن جوانه گنم هیچگونه مواد شیمیایی ندارد و برای سلامتی بسیار مفید است. طبق تحقیقات انجام شده نزدیک به ۱۰ تا ۱۴ درصد جوانه گندم را روغن تشکیل می دهد و این موضوع موجب شده تا کشاورزان علاقه بیشتری به جوانه گندم نشان دهند.

در فرآیند عصاره گیری جوانه گندم هرچه روغن جوانه بیشتر تصفیه شود ارزش غذایی خود را از دست خواهد داد. بنابراین افرادی که مشغول به عصاره گیری جوانه گندم هستند باید به خوبی به این فرآیند آگاه باشند. با توجه به این که اغلب افراد از روغن جوانه گندم در پخت و پز استفاده می کنند برخی نیز از آن برای مصارف دارویی و درمانی هم بهره می برند.

روغن جوانه گندم منبع غنی اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ و همچنین دارای ویتامین های A، E، B و D هستند. لازم به ذکر است که روغن جوانه گندم تقریبا ۸ برابر اسید های چرب امگا ۶ (لینولئیک اسید) بیشتر از اسید های چرب امگا ۳ (گاما لینولنیک) دارد.

روغن جوانه گندم چیست

روغن جوانه گندم برای چه کسانی مفید است؟

به طور کلی مصرف روغن جوانه گندم برای افرادی که از دیابت، فشار خون بالا، چاقی، ریزش مو، شوره سر، خشکی پوست، چین و چروک، پیری زودرس، زوال عقل، از دست دادن حافظه، آکنه، خستگی، پسوریازیس و سایر بیماری ‌ها رنج می ‌برند مفید است. اکنون با ما همراه باشید تا برخی از فواید مصرف روغن جوانه گندم را به شما معرفی کنیم!

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم برای چاقی صورت تاثیر دارد؟

نظرات کاربران پاکسازی پوست بانوان

درخواست پاکسازی پوست

روغن جوانه گندم یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند سریع چاق شوند. شما با استفاده از روغن جوانه گندم در کمترین زمان می توانید تاثیر آن را به ویژه بر صورت خود ببینید. افرادی که دارای صورت لاغر هستند می توانند با مصرف روغن جوانه گندم مشکل خود را در سریع ترین زمان برطرف کنند.

آیا روغن جوانه گندم مزایای دیگری نیز دارد؟

جالب است بدانید که تنها مزیت روغن جوانه گندم برای چاقی صورت نیست، بلکه موارد دیگری را نیز شامل می شود. این روغن که از جمله بهترین روغن های گیاهی برای دست و صورت محسوب می شود مزایایی دیگری نیز دارد که عبارتند از:

مراقبت از مو

همانطور که گفته شد، این روغن منبع غنی از اسید چرب امگا ۶ است که به نام اسید لینولئیک نیز شناخته می شود. شما می توانید روغن جوانه گندم را با شامپو مخلوط کرده و روی سر خود ماساژ دهید. این روغن می تواند به ظاهر و استحکام موهای شما کمک کند و حتی از ریزش موی زودرس و شوره سر جلوگیری می کند.

روغن جوانه گندم برای سلامت مو

از بین بردن التهاب پوست

طی سالیان بسیاری از افراد برای از بین بردن التهاب پوست خود از روغن جوانه گندم استفاده می کنند. روغن جوانه گندم دارای مقادیر بالای توکوفرول ها ( مانند ویتامین E) است که برای تغذیه پوست و به جریان انداختن خون بسیار مفید می باشد. بنابراین این روغن هرگونه التهاب یا جوش را به زودی از بین خواهد برد. روغن جوانه گندم همچنین یک درمان موثر برای بیماری های پوستی ماند پسوریازیس و اگزما است. برای از بین بردن التهابات شدید بهتر است با دریافت هزینه لایه برداری پوست بهترین خدمات را از متخصصین دریافت کنید!

بهبود سلامت قلب

امگا ۳ موجود در روغن جوانه گندم به کاهش سطح کلسترول و کمک به بهبود گردش خون کمک می کند. این نه تنها می تواند باعث کاهش فشار خون شود، بلکه خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، حملات قلبی و سکته را نیز کاهش می دهد. افزایش گردش خون همچنین برای قسمت های مختلف بدن نیز مفید است. با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که این روغن همچنین حاوی سطح بالایی از اسیدهای چرب امگا ۶ است و در صورت مصرف زیاد می تواند موجب افزایش سطح کلسترول شود.

از بین بردن چین و چروک پوست

اثرات آنتی اکسیدان روغن جوانه گندم نه تنها برای پوست، بلکه برای سایر اجزای بدن نیز مفید است. استفاده از روغن جوانه گندم روی پوست می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو، از بین بردن چین و چروک، اسکار و افزایش کلاژن سازی بین سلول های جدید کمک کند. این روغن همچنین می تواند رادیکال های آزاد را جستجو کرده و خنثی کند و به طور موثر خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهد. پس تنها مزیت اصلی روغن جوانه گندم برای چاقی صورت نیست و می تواند بسیاری دیگر از مشکلات پوستی را تحت پوشش قرار دهد.

روغن جوانه گندم برای از بین بردن چین و چروک

تقویت حافظه و افزایش تمرکز

ترکیب ویتامین E، A و سایر آنتی اکسیدان ها در روغن جوانه گندم ثابت کرده است برای افزایش و تقویت حافظه مفید است. روغن جوانه گندم با خنثی کردن فعالیت های رادیکال آزاد در مسیر عصبی و جلوگیری از رسوب پلاک بتا آمیلوئید، می تواند حافظه و تمرکز شما را افزایش دهد و همچنین خطر ابتلا به بیماری های عصبی را کاهش خواهد داد.

کنترل دیابت

یکی از مواد مغذی کلیدی دیگری که در روغن جوانه گندم یافت می شود، منیزیم است. منیزیم یک ماده معدنی ضروری برای رژیم غذایی ما است که برای تنظیم قند خود نیز بسیار مفید می باشد. کنترل سطح انسولین و گلوکز برای افراد مبتلا به دیابت یا در معرض خطر ابتلا به دیابت مهم است.

افزایش انرژی

اگر اغلب احساس خستگی یا ضعف می کنید، ممکن است به یک محرک نیاز داشته باشید که انرژی شما را تامین کند. اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در روغن جوانه گندم می توانند به سرعت سطح انرژی شما را افزایش دهند. چرا که افزایش گردش خون ناشی از روغن جوانه گندم موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شود.

آیا روغن جوانه گندم عوارض جانبی نیز به همراه دارد؟

مصرف روغن جوانه گندم دارای برخی عوارض جانبی است که مصرف کنندگان باید به آنها آگاه باشند. عوارض مصرف روغن جوانه گندم شامل کاهش فشار خون، قند خون، تحریک پوست، افزایش کلسترول و ناراحتی معده است. اگرچه بسیاری از مواد مغذی و ترکیبات موجود در روغن جوانه گندم می ‌توانند اثرات مثبتی بر سلامتی داشته باشند، مهم است که به یاد داشته باشید که این روغن همچنان دارای چربی‌ های ویژه ای است که نباید بیش از حد مصرف شوند.

روغن جوانه گندم

بهترین روش استفاده از روغن جوانه گندم برای چاقی صورت چیست؟

شما می توانید این روغن را هر شب به عنوان لوسیون یا سرم پوستی مورد استفاده قرار دهید اما آیا می دانید بهترین روش استفاده از آن چیست؟ در واقع بهترین زمان و بهترین روش برای استفاده از انواع روغن و ماسک های صورت پس از باز شدن منافذ پوستی است. به همین دلیل در خدمات لایه برداری پوست نیز پس از تمیز شدن آلودگی ها نوبت به استفاده از کرم های مختلف می رسد.

اگر می خواهید شما نیز می خواهید این روغن برای چاقی صورت بهترین تاثیر را داشته باشید، بهتر است از خدمات لایه برداری و پاکسازی اسپارد در منزل کمک بگیرید. پس از ارائه این خدمات توسط متخصص می توانید در مرحله آخر نیز روغن جوانه گندم را روی پوست خود امتحان کنید. با ماساژ دادن این روغن روی پوست جذب آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

پاکسازی پوست آقایان

  • پاکسازی اصولی و حرفه‌ای
  • بهترین مواد اولیه