نصب سرامیک

  • کاشی کاری حرفه‌ای
  • اعزام فوری نصاب ماهر

بر کسی پوشیده نیست که کفپوش ساختمان نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل دارد. هر اندازه کفپوش ساختمان با کیفیت تر بوده و زیبایی بیشتری داشته باشد، چینش وسایل روی آن ساده تر می شود و هر چیزی نمای بهتری پیدا می کند. شاید در نگاه اول به چشم نیاید، اما یکی از مهمترین فاکتورها در زیبایی بسیاری از تصاویری که در اینترنت و شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید، کفپوش محلی است که در آن تصویربرداری شده است.

امروزه کفپوش ها انواع مختلفی داشته و طیف وسیعی از انواع پارکت و لمینت و سنگ، تا کاشی و سرامیک را در بر می گیرند. در این میان سرامیک و کاشی بسیار پر فروش بوده و در انواع مدل ها عرضه می شوند. به همین خاطر عجیب نیست اگر از خود پرسیده باشید: کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟ سوالی که پاسخ به آن در بازاری که قیمت ها نوسان بسیار بالایی داشته و هر وسیله ای را باید از جای مطمئن تهبه کرد، اهمیت بالایی دارد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا راهنمای کاملی در مورد خرید کاشی و سرامیک ارزان و خوش قیمت به شما ارائه دهیم.

کاشی شیک پذیرایی

از کاشی و سرامیک در چه مکان هایی استفاده می شود؟

به کار بردن کاشی و سرامیک در نقاط مختلف ساختمان ها سابقه ای بسیار طولانی در کشورمان دارد. کافی است بناهای تاریخی ایران را در ذهن مرور کنید و یا تصاویرشان را در اینترنت جستجو کنید. در این صورت احتمالا با ساختمان هایی روبرو می شوید که کاشی کاری یکی از اجزای اصلی معماری آنها بوده است. امروزه نیز کاشی علاوه بر جنبه های صرفا ظاهری در نمای ساختمان ها، کاربردهای عملی تر هم پیدا کرده است. مثلا در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه ها از آن استفاده می شود.

سرامیک نیز در عمل بسیار کاربردی بوده و در مکان های مختلفی از آن استفاده می شود. از کفپوش سالن پذیرایی، اتاق ها، ادارات و مغازه ها گرفته تا نمای برخی از ساختمان ها، همه از سرامیک بهره می گیرند. سرامیک عملا پرفروش ترین کفپوش بازار است و دیگر کمتر خانه ای پیدا می شود که اثری از سرامیک در آن نباشد.

کاشی و سرامیک چه انواعی دارد؟

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، فروش بسیار بالای کاشی و سرامیک باعث شده تا امروز انواع طرح ها و مدل های آنها در بازار موجود باشند. این مدل ها البته هر کدام کیفیت خاص خود را دارند که در عمل به چهار دسته مختلف تقسیم می شوند:

  • کاشی و سرامیک درجه یک
  • کاشی و سرامیک درجه دو
  • کاشی و سرامیک درجه سه
  • کاشی و سرامیک درجه چهار

طبیعتا کاشی و سرامیک درجه یک، مرغوب ترین نوع، و کاشی سرامیک درجه چهار، نامرغوب ترین نوع است. تفاوت میان این مدل ها در کیفت ساخت، لعاب و موارد از این دست است. به طوری که کاشی و سرامیک درجه یک کاملا سالم است (هیچ شکستگی یا ناقصی ای ندارد) و هیچ نوع برآمدگی یا ناصافی در سطح لعابدار و یا کناره کاشی ندارد. در مقابل کاشی های رده پایین تر کیفیت ساخت به نسبت پایین تری دارند.

نظرات کاربران نصب سرامیک

درخواست نصب سرامیک

تولید کاشی

کاشی و سرامیک را چطور بخرم که به صرفه باشد؟

توجه داشته باشید که محیطی که قرار است کاشی یا سرامیک شود، مهمترین پارامتر در خرید این وسایل است. به طور مثال مدل (و حتی کیفیت) کاشی ای که قرار است روی دیوار سرویس بهداشتی کار شود، قطعا متفاوت از مدل کاشی ای خواهد بود که قرار است در کف آشپزخانه کار شود. اگر قبل از خرید به این نکات توجه نشود، عملا هزینه بیش از اندازه ای صرف شده و نتیجه مطلوب به دست نمی آید (و در نتیجه بعد از مدتی این کاشی و سرامیک باید عوض شوند که خود هزینه اضافی دارد).

مشورت با افراد خیره در این حوزه بسیار توصیه می شود. یکی فرد حرفه ای می داند که چه سرامیکی مناسب اتاق بوده و یا اینکه چه سرامیکی برای کفپوش مغازه که تردد با کفش روی آن زیاد است، دوام بیشتری دارد. در همین راستا پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به نمایندگی، پرسش از اشخاص مطلع، در نظر گرفتن نوع کاربری و متراژ محیطی که قرار است کاشی یا سرامیک شود، بهترین مدل را برای ساختمان خود انتخاب کنید تا در بلند مدت در هزینه هایتان صرفه جویی شود.

کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟

به طور کلی به یاد داشته باشید که کیفیت ساخت مهمترین عامل در قیمت کاشی و سرامیک هایی است که در بازار مشاهده می کنید. هرچه یک کاشی بهتر ساخته شده باشد، نقصی نداشته باشد و از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار باشد، گران تر است. ابعاد و طرح نیز در قیمت کاشی موثرند. به این معنا که کاشی و سرامیک هایی با سایز بزرگ (آشنایی با نحوه محاسبه متراژ کاشی)، معمولا گران تر از کاشی و سرامیک هایی با سایز کوچک هستند. اینکه طرح کاشی و سرامیک چقدر به روز باشد و چه رنگی داشته باشند نیز در نوسان قیمت تاثیر دارند. مثلا کاشی های ساده با رنگ سفید یا کرم، ارزان ترین نوع کاشی هستند.

مکان خرید نیز در قیمت نهایی کاشی و سرامیک موثر است. برخی مکان ها قیمت این محصولات را منصفانه تر تعیین می کنند. به طور مثال، نمایندگی ها معمولا پایین ترین قیمت را برای مشتری در نظر می گیرند. از این رو توصیه می شود که اگر می خواهید در مقدار بالا کاشی و سرامیک تهیه کنید، حتما در ابتدا به نمایندگی های معتبر شرکت های تولیدی کاشی و سرامیک مراجعه کنید تا در قیمت ها صرفه جویی شود.

انواع کاشی و سرامیک

البته در هر شهر برخی از مغازه ها و فروشگاه ها در قیمت گذاری کاشی و سرامیک منصفانه تر عمل می کنند. با کمی پرسجو و گشت و گذار در بازار می توان این مغازه ها را پیدا کرد. به خاطر داشته باشید که کاشی و سرامیک از جمله محصولاتی هستند که در مغازه های مختلف، تفاوت قیمت زیادی دارند. به همین جهت قبل از خرید، به مغازه های زیادی سر بزنید تا بتوانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

چند نکته در رابطه با خرید کاشی و سرامیک ارزان

  • کفپوش سالن پذیرایی یا دیوارپوش سرویس بهداشتی از جمله اولین چیزهایی هستند که توجه بازدیدکننده را به خود جلب می کنند (و تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان دارند). به همین خاطر در خرید کاشی و سرامیک عجله نکنید و سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • به خاطر داشته باشید که ایران یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در جهان است. از این رو قیمت این محصول در داخل کشورمان به نسبت مناسب است. تنها کافی است پاسخ این سوال که کاشی و سرامیک ارزان کجا بخرم را پیدا کنید.
  • موقع خرید کاشی و سرامیک به جنس، ضخامت، برجستگی، کالیبره بودن و لیزر، توجه کنید چون تمام این موارد در قیمت کاشی و سرامیک تاثیر می گذارد.
  • رنگ هایی مثل سفید، کرم رنگ های پرطرفداری هستند که قیمت پایین تری نسبت به سایر رنگ های کاشی و سرامیک دارند.
  • بسیاری از کارخانه های تولیدکننده کاشی و سرامیک و یا حتی فروشندگان این وسایل، شرایط ویژه ای را برای فروش کاشی و سرامیک هایی که مدل قدیمی تری دارند در نظر می گیرند. انتخاب این مدل ها می تواند موجب صرفه جویی در هزینه ها شود.
  • کار کاشی کاری و سرامیک کاری ساختمان در مجموعه خدمات بنایی ساختمان قرار می گیرند. از این رو برای نصب استاندارد آنها حتما از استادکاران حرفه ای کمک بگیرید. نصب صحیح، دوام و عمر کاشی را افزایش می دهد.

کاشی آشپزخانه

حرف آخر اسپارد

در آخر توصیه می شود که در کنار مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مغازه های مختلف، حتما وبسایت های اینترنتی که در حوزه فروش کاشی و سرامیک فعالیت می کنند را بررسی کنید تا از قبل با قیمت ها آشنایی داشته باشید. مشورت با متخصصین این حوزه را نیز فراموش نکنید؛ زیرا هم باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، هم نتیجه بهتری برایتان رقم می زند و موجب می شود که پاسخ این سوال که کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم را پیدا کنید.

مطابق با همیشه نیز خوشحال می شویم اگر تجربه ای از خرید کاشی و سرامیک برای ساختمان خود داشته اید و یا مغازه ای را می شناسید که قیمت های منصفانه ای را برای محصولات خود تعیین می کند، در بخش کامنت ها معرفی نمایید.

نصب سرامیک

  • کاشی کاری حرفه‌ای
  • اعزام فوری نصاب ماهر
درخواست نصب سرامیک