میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

یکی از روشهای محبوب در سالهای اخیر برای زیبا و پرپشت تر نشان دادن ابروها، روش فیبروز ابرو است. این خدمات نسبت به تاتوی ابرو مزایای بیشتری دارند و شکل طبیعی تری را ایجاد می کنند. چیزی که ممکن است عده ای را از دریافت این خدمات بازدارد، هزینه فیبروز ابرو است.

اگر شما نیز می خواهید قیمت فیبروز ابرو در تهران و کرج را بدانید و با عوامل موثر آن آشنا شوید، در ادامه این مقاله با اسپارد مگ همراه باشید!

آیا هزینه فیبروز ابرو بیشتر از سایر خدمات ابرو است؟

برای پاسخ دادن به این سوال لازم است با نحوه انجام این خدمات، موارد و دستگاه های موردنیاز برای آن آشنا شویم. پس از اول از همه می پرسیم فیبروز ابرو چیست؟ این متد جدید با استفاده از یک مداد یا قلم دستی انجام می شود. همانند خدمات میکروبلیدینگ در سر این قلم نیز تعداد زیادی تیغ وجود دارد. البته شیوه فرم دهی به ابروها در روش فیبروز تاحدودی با میکروبلیدنیگ متفاوت است. در کل می توان گفت هزینه این خدمات منصفانه تر از دیگر خدمات زیبایی ابرو خواهد شد.

در فیبروز ابرو ابتدا فرم موردنظر مشتری با مداد مشخص می شود، سپس کار با قلم مخصوص شروع می شود. با ایجاد خراش در پوست به وسیله تیغه های موجود در این قلم رنگ وارد پوست ابرو شده و آن را پرپشت و خوش فرم تر نشان می دهد. با توجه به نحوه انجام آن، پاک کردن فیبروز برخلاف تاتو ابرو راحت تر نیز است.

قیمت فیبروز ابرو

قیمت فیبروز ابرو در کرج و تهران چقدر است؟

وقتی درخصوص فیبروز ابرو صحبت می کنیم ظاهرا به تنها به یک خدمت اشاره داریم درحالی که خود فیبروز ابرو می تواند برحسب شرایط متفاوت باشد. برای مثال ارائه خدمات فیبروز ابرو برای ابروهای پر با ابروهای کاملا نازک یکسان نخواهد بود. در واقع خدمت یکی است اما مقدار مواد، مدت زمان و بسیاری دیگر از عوامل ممکن است متفاوت باشد.

با توجه به این نکات نمی توان قیمت یکسانی را برای همه افراد ارائه کرد. برای پی بردن به قیمت احتمالی این خدمات می توانید با عوامل موثری که در ادامه بررسی خواهیم کرد آشنا شوید. همینطور با مراجعه به صفحه خدمات میکروبلیدنیگ ابرو یا فیبروز در اسپارد می توانید نمودار میانگین قیمت خدمات را نیز مشاهده کنید.

چه عواملی هزینه نهایی خدمات فیبروز ابرو را مشخص می کنند؟

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم هزینه فیبروز ابرو در مقایسه با خدمات آن مقرون به صرفه است. البته این هزینه می تواند تحت تاثیر فاکتورهایی دستخوش تغییر شود. با دانستن این عوامل خیلی بهتر می توانید درخصوص دریافت این خدمات تصمیم گیری کنید. از جمله مهم ترین عوامل موثر در قیمت فیبروز ابرو می توان به مواردی که در ادامه نوشته ایم اشاره کرد:

نوع رنگ استفاده شده در فیبروز

هزینه فیبروز ابرو به میزان زیادی به نوع رنگی که استفاده می‌شود و حتی برند رنگ استفاده شده بستگی دارد. پس هر خدمات ارزان قیمت نشان دهنده معتبر بودن آن خدمات نیست. زیرا ممکن است از رنگهای بی کیفیت و ارزان قیمت برای فیبروز و فرم دهی به ابروهای شما استفاده شود. پس حتما به نوع رنگ استفاده شده در این خدمات دقت کافی را داشته باشید!

نوع سوزن فیبروز و میزان توجه به نکات بهداشتی در حین ارائه خدمات

علاوه بر نوع رنگ استفاده شده، نوع سوزن و برند آن نیز در هزینه نهایی خدمات تاثیرگذار است. علاوه بر این لازم است پس از هربار استفاده از تیغه ها، پیش از ارئه خدمات به مشتری دیگر سوزن ها تعویض شوند. این نکته بهداشتی بسیار مهم و حیاتی است. یکی از دلایل تذکر استفاده از خدمات معتبر نیز همین نکته است.

خدمات فیبروز ابرو

میزان مهارت و تجربه متخصص

بهتر است صرفا به خاطر صرف هزینه ای ناچیز سلامتی و زیبایی خود را با سپردن این خدمات به افراد تازه کار، به خطر نیندازید. توجه داشته باشید که هر چقدر متخصص ماهرتر و با تجربه‌تر باشد، هزینه‌ دستمزد وی نیز بیشتر می‌شود. البته همواره قیمت بالا نیز نشان دهنده تخصص بالا نیست. به همین دلیل لازم است فیبروز ابرو را از مراکز معتبر دریافت کنید!

اعتبار سالن آرایشی و یا مرکز زیبایی

چه از خدمات فیبروز ابرو در مزاکز زیبایی استفاده کنید و چه این خدمات را در منزل خود دریافت کرده باشید، در هر صورت لازم است به میزان اعتبار سالن نیز توجه داشته باشید. مراکز زیبایی دارای مجوز و معتبر معمولا متخصصین حرفه ای تری را استخدام کرده و از مواد بهتری استفاده می کنند. در نتیجه ممکن است هزینه فیبروز ابرو در این مراکز بیشتر از هزینه آن در مراکز ناشناخته باشد.

هزینه فیبروز ابرو در اسپارد

منطقه و شهر موردنظر برای دریافت خدمات فیبروز

قیمت فیبروز معمولا در استان های بزرگ همانند تهران بیشتر از سایر شهرستان ها است. برای مثال ممکن است قیمت فیبروز ابرو در کرج کمتر از این خدمات در تهران باشد. البته برحسب منطقه مراکز نیز احتمال بالا و پایین شدن قیمت فیبروز وجود دارد.

 مدل های مختلف فیبروز ابرو

فیبروز ابرو را می توان در مدل های مختلفی نیز اجرا کرد. با توجه به هریک از این فرم های درخواستی توسط شما، هزینه خدمات نیز دستخوش تغییر خواهد شد. حالا برای آشنایی بیشتر بیایید نگاهی به فرم های مختلف فیبروز ابرو بیندازیم:

  • مدل هاشوری Upper Spine: این مدل از هاشور در فیبروز یکی از پر طرفدارترین روش ها است.برای اجرای آن ابتدا یک نقطه در قسمت بالایی ابرو در نظر گرفته می شود. سپس برحسب همان نقطه و متناسب با آن هاشور ها تا پایین ابرو ادامه پیدا می کنند.
  • مدل فیبروز ۳-Spine: این روش به اسم مدل تیغ ماهی نیز شناخته می‌شود. برخلاف مدل پیشین یک نقطه اصلی و کانونی در قسمت انتهایی ابرو در نظر گرفته شده و براساس آن هاشور ها تا سایر بخش ها ادامه پیدا می کنند.
  • فیبروز ۵- Spine: نقطه اصلی هاشور زنی این مدل در قسمتی مابین ابتدای ابرو و قوس آن انتخاب می شود. همانند روش های پیشین ادامه هاشور برحسب همیت نقطه ادامه می یابد.
  • فیبروز ۶- Spine: این مدل از فیبروز ابرو، مدل کلاسیک نیز خوانده می‌شود. نقطه شروع هاشور زدن و فیبروز ابرو در این مدل، در قوس پایینی ابرو قرار می گیرد.

 مدل های مختلف فیبروز ابرو

آیا صرف هزینه برای فیبروز ابرو ارزشمند است؟

برای اینکه میزان ارزشمندی یک خدمت را اندازه گیری کرد لازم است با مزایای آن آشنا شد. برای مثال یکی از مزایای اصلی فیبروز ابرو بی نیازی نسبت به استفاده از مداد یا سایه ابرو است. با پرداخت هزینه فیروز ابرو دیگر نیازی به استفاده مکرر از لوازم آرایشی ابرو نبوده و کار شما راحت تر خواهد بود. از جمله دیگر مزایای ارزشمند این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پر پشت و خوش فرم شدن ابروها
  • امکان پیاده سازی مدل های مختلف ابرو
  • ایجاد ابروهایی با شکل و ظاهر کاملا طبیعی
  • میزان التهاب و قرمزی کمتر در مقایسه با سایر روش های زیباسازی ابرو
  • ارائه خدمات با توجه کامل به قرینگی ابروها
  • شیوه اجرای آسان
  • امکان تغییر رنگ و شکل ابرو
  • درد و سوزش کمتر نسبت به متدهای دیگر
  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه

هزینه فیبروز ابرو در اسپارد چقدر است؟

ما نیز در اسپارد خدمات مختلف زیبایی را برای شما ارائه می کنیم. از جمله محبوب ترین خدمات زیبایی اسپارد نزد بانوان فیبروز، میکروبلیدنیگ و میکروپیگمنتیشن ابرو است. برای دریافن هزینه میکروبلیدینگ و یا هزینه فیبروز ابرو، تنها کافی است سفارش خود را به صورت رایگان و بدون پرداخت ثبت کنید. متخصصین ما منصفانه ترین قیمت ها را همراه با بهترین خدمات برای شما ارائه می کنند!

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت