نقاشی ساختمان

  • اعزام نقاش ماهر
  • نرخ اتحادیه (1401)

نقاشی ارزان ساختمان یک رویای دور از ذهن نیست اما برای من آخرین تجربه‌ام از نقاشی ساختمان، چندان خوشایند نبود. از آن‌جایی که نقاش ساختمان را کم و بیش از قبل می‌شناختم و توسط چند نفر از دوستانم به من معرفی شده بود، بر سر هزینه نقاشی ساختمان قبل از شروع سفارش توافق نکرده بودیم. تنها حدود قیمت نقاشی بر اساس هر متر مربع را می‌دانستم. در طول انجام سفارش از زیرسازی تا رنگ کردن دیوارها در خانه حضور نداشتم و در انتها بعد از یک هفته خانه را تحویل گرفتم.

طبق همان تعریفی که از سایرین شنیده بودم، نتیجه نقاشی ساختمان عالی و بی‌نقص بود اما حالا وقت حساب و کتاب فرا رسیده بود و اوضاع آن‌طور که باید پیش نرفت! نقاش ساختمان، متراژ دیوارها را بیشتر از اندازه واقعی تعیین کرده بود و با بهانه‌هایی مانند نم داشتن دیوار یا زیرسازی هزینه‌بر و دشوار، مبلغ نهایی نقاشی ساختمان ۴۰ درصد بیشتر از انتظارم برآورد شد.

این تجربه باعث شد تا برای دریافت خدمات نقاشی ارزان‌تر راهکارهای زیر را در نظر بگیرم:

خدمات نقاشی ارزان‌تر می‌شود!

در صورت رعایت این موارد نقاشی خانه ارزان تر می شود:

خانه از قبل آماده نقاشی باشد

قبل از ثبت سفارش نقاشی، مقدمات کار را فراهم کنید. اگر لازم است اسباب و وسایل خانه جمع شود، از چند روز قبل شروع به جمع‌آوری کنید. کمدها، بوفه‌ها  و میز را به وسط اتاق بیاورید و روی همه آن‌ها را با نایلون بپوشانید. سپس لبه‌های روکش را به زمین بچسبانید تا رنگ و گرد و غبار روی وسایل نشیند. استخدام نیروی خدماتی یا کمک گرفتن از نیروهای تیم نقاشی ساختمان، هم زمان سفارش را طولانی می‌کند و هم روی هزینه‌ها تاثیر می‌گذارد.

نقاشی ساختمان در فصل مناسب انجام شود

نظرات کاربران نقاشی ساختمان

درخواست نقاش ساختمان

همه می‌دانیم که ایام نزدیک عید و تعطیلات تابستانه تعداد سفارش‌های نقاشی ساختمان افزایش می‌یابد. این موضوع هم پیدا کردن نقاش حرفه‌ای ساختمان را سخت می‌کند و هم مجبور می‌شوید هزینه‌های نامتعارف خدمات نقاشی را قبول کنید. از چند ماه قبل برای نقاشی ساختمان برنامه‌ریزی کنید و با یک تیم نقاشی ساختمان حرفه‌ای هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

گاهی از رنگ پلاستیک استفاده کنید

هزینه هر متر نقاشی با رنگ پلاستیک ارزان‌تر از رنگ روغن است. پس برای محل‌های کم تردد یا غیرقابل دسترس مثل سقف از رنگ پلاستیک برای نقاشی ارزان استفاده کنید. علاوه بر ارزان‌تر بودن رنگ پلاستیک، دستمزد اجرای آن نیز کمتر است.

برای خشک شدن دیوارهای مرطوب و نمدار صبر کنید

قبل از نقاشی دیوار با رنگ، کار زیرسازی آن باید پایان یابد. اگر در شهر یا محله‌ای با آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنید یا اگر دیوارها نم دارند، حتما صبر کنید تا دیوار بعد از زیرسازی کاملا خشک شود سپس سراغ رنگ بروید. رنگ روی دیوار خیس ترک خورده و پوسته پوسته خواهد شد و مجددا باید هزینه نقاشی را بپردازید.

خودتان دست‌به‌کار شوید!

دوست دارید خودتان دست به کار شوید و دیوارها را نقاشی کنید؟ چرا که بیشترین هزینه نقاشی مربوط به اجرت کار است. رنگ کردن دیوارهای فضایی کوچک مانند یک سوئیت یا یک استودیو را می‌توانید خودتان انجام دهید. رنگ‌های کنیتکس و بلکا به مهارت کمتری برای اجرا نیاز دارند. با این کار هزینه نقاشی خانه تا یک سوم کاهش می‌یابد.

در انتها هزینه نهایی نقاشی ساختمان باید قبل از شروع سفارش نقاشی تعیین شود. همچنین تا حد امکان بر کار تیم نقاشی نظارت داشته باشید و کیفیت کار را بسنجید. درواقع برای نقاشی ارزان خانه باید تا حد زیادی انجام پروژه را خودتان مدیریت کنید. البته فراموش نکنید شرکت‌های معتبر خدمات نقاشی ساختمان به نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما اهمیت میدهند و متناسب با بودجه شما انتخاب‌های مختلفی پیش رویتان می‌گذارند. فرصت همکاری با این شرکت‌ها را از دست ندهید!

نقاشی ساختمان

  • اعزام نقاش ماهر
  • نرخ اتحادیه (1401)
درخواست نقاش ساختمان