تتوی لب و چشم

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

یکی از زیباترین بخش های میکاپ بانوان استفاده از رژ لب با رنگهای مختلف است و معمولا به عنوان پرکاربردترین نوع از لواز آرایشی شناخته می شود. با این حال ممکن است شما نیز از به کار بردن رژ لب خسته شده باشید و بخواهید هر روز آرایش لب داشته باشید. برای این منظور تاتو لب میان بانوان رواج پیدا کرده است که در کنار مزایا با عوارض تاتوی لب نیز روبرو هستیم.

پیش از اینکه نسبت به استفاده از این خدمات استفاده کنید، بهتر است با تمامی جوانب آن بخصوص مزایا و معایب تاتو لب آشنا شوید. در این مقاله با بررسی خوبی ها و بدی های این روش و عوارض احتمالی آن با شما همراه خواهیم بود. پس با اسپارد مگ همراه باشید!

مزایای تاتوی لب

علت محبوبیت تاتوی لب چیست؟

تاتوی لب می تواند به شیوه چشمگیری ظاهر لب های شما را بهبود بخشیده و شکلی زیباتر و مشخص تر به آنها ببخشد. از طرفی تاتوی لب نیاز به استفاده از مداد و رژ لب را از بین می برد به همین دلیل نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

همچنین دیگر نیاز نیست نگران لکه دار شدن، محو شدن، ساییدگی یا قرار گرفتن رنگ رژ  لبهایتان روی دندان ها باشید. شما نیز می توانید برحسب علاقه کل لبها و یا تنها خط لب را با تاتو پر کنید. این موارد تنها مقدمه ای برای آشنا با تاتو لب بود در ادامه بیشتر به بررسی مزایای تاتوی لب خواهیم پرداخت.

علت محبوبیت تاتوی لب

تاتو لب چه مزایایی دارد؟

پیش از اینکه به بررسی عوارض تاتوی لب بپردازیم، می خواهیم با مزایای اصلی آن آشنا شویم. به طور کلی می توان ۶ موردی را که در ادامه نوشته ایم از مزایای این روش دانست:

تاتو لب نسبت به بسیاری از دیگر روشهای افزایش حجم لب غیرتهاجمی محسوب می شود

تاتوی لب به صورت بصری ظاهر لب شما را تغییر می دهد، بدون اینکه نیاز به تزریق فیلر و ژل لب داشته باشید خیلی راحت تر می توانید لبهای پرتری داشته باشید. البته لازم است برای دریافت این خدمات فقط به فکر دریافت بهترین قیمت تاتو خط لب نباشید، بلکه از اعتبار مرکز و یا ارائه دهنده را مورد بررسی قرار دهید تا با کمترین درد بهترین نتیجه را دریافت کنید.

در پایان خدمات تاتوی لب، برای همیشه از داشتن لب های جذاب تر و پرتر لذت خواهید برد. علاوه بر این از روش‌های تاتو لب و خطر لب می‌توان برای رفع عیوب مانند ناهمواری لب، آسیب نور خورشید یا لب‌های بیش از حد نازک استفاده کرد. پس می توان تاتوی لب را یک گزینه مفید برای خانم هایی دانست که آلرژی دارند و یا نمی خواهند از روش های تهاجمی استفاده کنند.

از نظر ماندگاری طولانی مدت خیالتان راحت باشد!

تاتوی لب بسیار شبیه به روشهای مختلف خالکوبی است زیرا تمامی مراحل از جمله کاشت رنگدانه های طبیعی ضد حساسیت در پوست را شامل می شود. درنتیجه می توان ماندگاری طولانی مدت آن را به راحتی تضمین کرد. در حالی که بهترین رژ لبها نیز در بهترین حالت پس از ۲۴ ساعت محو شده و از بین می روند.

در خصوص تاتوی لب نیز اگر علائمی از محو شدن رنگ ظاهر شد، تنها چیزی که نیاز دارید این است که برای بازگرداندن شکل و رنگ تاتوی خط لب قبلی خود از متخصصین کمک بگیرید. از طرفی تاتوی لب مادام العمر نیز نیست و همین نیز جزو مزایای آن محسوب می شود. زیرا با از بین رفتن و محو شدن آن می توانید رنگها و مدل های جدیدتری را نیز امتحان کنید.

ماندگاری تاتوی لب

نسبت به دیگر روشهای زیبایی لب قیمت مقرون به صرفه ای دارد!

هرچند نمی توان عوارض تاتوی لب را نادیده گرفت اما یکی از بهترین مزایای آن نیز قیمت مناسب و مقرون به صرفه این روش است. دیگر روش‌های جایگزین برای حجیم کردن و زیباسازی لب‌ها مانند تزریق، هزینه‌های بالایی دارند و از طرفی ریسک احتمال بروز آسیب نیز در آن روشها بیشتر از تاتوی لب است.

استفاده از رژ لب و مواد شیمیایی موجود در آن به حداقل می رسد!

با ساتفاده از تاتوی لب دیگر لازم نیست خط لب یا رژ لب خود را چند بار در روز تمدید کنید. علاوه بر این با تاتوی لب، رنگ لبهای شما هنگام نوشیدن یا غذا خوردن تغییر نکرده و یا محو نمی شود. هیچ ردی از رژ لب نیز روی لیوان و فنجان باقی نمی ماند. همچنین شما را از بی نظمی کج و معوج شدن فرم خط لب نیز نجات می دهد.

نظرات کاربران تتوی لب و چشم

درخواست تتوی خط لب و چشم

از طرفی در بیشتر رژ لبها بخصوص رژهایی با ماندگاری بالا از مواد خطرناکی از جمله سرب استفاده می شود. این مواد به مرور زمان زیبایی لبها را از بین برده و علت پوسته پوسته شدن لب محسوب می شوند. با تاتوی لب همراه با رنگهای طبیعی می توانید از خطرات ناشی از استفاده طولانی مدت رژ لب نیز دور شوید و هزینه خرید لوازم آرایشی را نیز به حداقل برسانید.

مزایای تاتوی لب

تاتوی لب می تواند جنبه درمانی نیز داشته باشد!

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، تاتوی لب می تواند راهی عالی برای پنهان کردن قسمت های مشکل دار لبها باشد. برای مثال برای افرادی که از تغییر شکل لبهایشان در اثر سوختگی‌های خفیف، آفتاب‌سوختگی یا زخم شدن رنج می برند می تواند جنبه درمانی نیز داشته باشد. درنتیجه مزایای تاتوی لب تنها به حجیم نشان دادن لبهای ختم نمی شود.

عوارض تاتوی لب چیست؟ تاتو لب چه معایبی دارد؟

بیشتر روشهای زیبایی در کنار مزایای بسیاری که دارند با عوارضی نیز همراه اند. تاتوی لب نیز با پیروی از این قاعده در کنار مزایای بسیاری کاربردی، معایب و عوارض زیر را به همراه دارد. البته همواره می توان با استفاده از بهترین و معتبرترین خدمات این عوارض را به حداقل ترین میزان ممکن رساند. حالا بیایید در ادامه نگاهی به عوارض تاتوی لب بیندازیم:

ورم و قرمزی پوست

این موارد را می توان از جمه عوارض اولیه تاتوی لب دانست. کاملا طبیعی است که پوست در واکنش به خراشیده شدن با سوزن های ریز کمی ورم کرده و قرمز شود. البته توجه داشته باشید این قرمزی و ورم باید ظرف چند روز کاهش یابد. برای سرعت این روند می توانید از پک های یخ نیز استفاده کنید.

عفونت تاتو

عفونت بعد از تاتو در ناحیه لب ممکن است به چند دلیل رخ دهد. اولین دلیل به مهارت متخصص بستگی دارد. حتما مطمئن شوید که تاتوکار شما از تجهیزات و سوزن های استریل شده استفاده می کند. دومین علت آن بستگی به خود شما دارد. در واقع برای جلوگیری از عفونت باید دستورالعمل های مراقبتی بعد از تاتوی لب را که توسط متخصص ارائه می شود را نیز دنبال کنید.

از آنجایی که لب ها با بزاق، غذا و نوشیدنی ها در تماس هستند، خطر ابتلا به عفونت در قسمت لبها نیز افزایش پیدا می کند. تاتوی لب در اولین مراحل به شکل یک زخم سطحی است که به سرعت بهبود می یابد اما در اثر عفونت این زخم سطحی ممکن است به اسکارهایی تبدیل شود که نیاز به مداخلافت پزشکی داشته باشد. پس حتما نکات مراقبتی و انتخاب متخصص خبره را جدی بگیرید!

واکنش های آلرژیک پوستی در اثر تاتوی لب

اگر سابقه آلرژی یا حساسیت پوستی دارید، حتما متخصص را مطلع کنید. علائم واکنش آلرژیک ممکن است مواردی از جمله خارش، بثورات پوستی و کهیر را شامل شود. در موارد بسیار نادر در صورت استفاده از مواد تاتوی لب در افراد مستعد به واکنش های آلرژیک ممکن است آنافیلاسکی نیز رخ دهد که به عنوان واکنش آلرژیک بسیار شدید و خطرناک شناخته می شود.

پس از تاتوی لب، تورم لب های شما کاملا طبیعی است. اما اگر متوجه ایجاد ورم و قرمزی در اطراف گردن و گونه‌ها شدید و یا مشکلات تنفسی پیدا کردید، فوراً به اورژانس مراجعه کنید. پس حتما پیش از دریافت خدمات تاتوی لب در خصوص آلرژی خود با متخصصین مشورت کنید.

ایجاد بیماری های منتقله از راه خون

هر جا که سوزن و سرنگ و مواردی از این دست باشد، احتمال بروز بیماری های منتقله از راه خون همانند هپاتیت B، هپاتیت C و HIV نیز وجود دارد. در تاتو نیز همانند خدمات دندانپزشکی و یا تزریقات پزشکی باید بهداشت کاملا رعایت شود و برای هریک از افراد از سوزن ای کاملا استریل شده در محیط تمیز استفاده شود.

از میان تمامی عوارض تاتوی لب درصد بسیار کنی احتمال بروز هریک از این موارد وجود دارد اما با این حال لازم است پیشگیری های لازم به عمل آورده شود تا از خطرات احتمال جلوگیری شود.

معایب تاتوی لب

چطور بهترین فرد را برای انجام خدمات تاتوی لب انتخاب کنیم؟

یافتن متخصص تاتوی لب و یا آرایش دائمی کلیدی ترین نکته برای به حداقل رساندن خطرات احتمالی و به حداکثر رساندن نتایج باکیفیت و مطلوب است. به همین دلیل لازم است تحقیق و جستجوی لازم را در این خصوص انجام دهید و با عجله اقدام نکنید.

برای اینکه بتوانید قیمت مناسب را همراه با بهترین خدمات تاتوی خط لب در منزل داشته باشید، متخصصین اسپارد را به شما پیشنهاد می کنیم. برای استفاده از خدمات اسپارد حتی نیاز نیست در محیطی آلوده نیز قرار بگیرید. کلیه خدمات موردنظر شما در منزل و توسط بهترین متخصصین آموزش دیده در تهران و کرج ارائه می شود.

تنها کافی است سفارش خود را ثبت کرده و منتظر مراجعه متخصص در زمان مشخص شده توسط خودتان باشید! به همین راحتی بی دردسرترین و ایمن ترین خدمات تاتو لب منتظر شماست!

تتوی لب و چشم

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
درخواست تتوی خط لب و چشم