کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو

مدل مو دخترانه و پسرانه ندارد با این حال موهای کوتاه بیشتر با اسم مدل موی پسرانه شناخته می شوند. شما حتی اگر عاشق موهای بلند هم باشید حتما یکبار شده که بخواهید ریسک کرده و از موهای خود را کاملا کوتاه کنید. ترند مدل موی کوتاه پسرانه برای دخترها به دهه ۹۰ میلادی بر می گردد که دخترهای جوان با موها کوتاه و برش های خاص ظاهر خود را به کل تغییر می دادند.

با گردش مد، مدل موهای کوتاه در سال ها اخیر مجددا علاقمندان زیادی پیدا کرده اند.اگر شما هم می خواهید موهای خود را کوتاه کرده و با ظاهری کاملا متفاوت از قبل وارد سال نو شوید، بهتر است اول از همه با مدل های مختلف موی کوتاه آشنا شوید. در ادامه ۱۱ مدل از بهترین موهای کوتاه پسرانه را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس با اسپارد مگ همراه باشید!

مدل موی پسرانه کوتاه برای کدام مدل صورت ها مناسب تر است؟

حتما این حرف معروف را شنیده اید: “مدل موی پسرانه برای دخترهایی با صورت گرد گزینه خوبی است.” با شنیدن این جمله شاید تصور کنید که صورت های لوزی، مثلثی، قلبی و یا بلند نمی توانند از این مدل موهای کوتاه استفاده کنند. در حالیکه شما می توانید با هر مدل صورتی موهای خود را کوتاه کرده و از ظاهر جدید خود لذت ببرید.

تنها کافی است مدل موی مناسبی را برای صورت خود انتخاب کنید. هر یک از مدل موهای کوتاه و پسرانه برای شکل خاصی از صورت مناسب هستند. شاید مدلی که برای صورت گرد مناسب است برای صورت های کشیده گزینه مطلوبی نباشد. به همین دلیل برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب و بهترین کوپ را داشته باشید می توانید پیش از تصمیم گیری نهایی با آرایشگرانی که در زمینه کوتاهی موی زنانه خبره هستند مشورت کنید!

مدل موی پسرانه کوتاه برای دخترها

۱۱ مدل موی کوتاه پسرانه برای دخترها

حالا با در نظر داشتن نکاتی که در قسمت قبلی اشاره کردیم می توانید مدل موی دلخواه خود را از میان ۱۱ مدل موی کوتاه پرطرفدار انتخاب کنید.

۱- مدل موی پسرانه با یک طرف تراشیده

بی شک این مدل یکی از مدل موهای محبوب پسرانه است که در سال های اخیر در میان دختران نیز محبوبیت پیدا کرده است. همانطور که از نام آن نیز مشخص است، در این مدل موی پسرانه برای دخترها موها بر اساس علاقه فرد به صورت یکدست کوتاه می شوند. سپس یک سمت از سر به صورت کامل تراشیده می شود. این مدل را می توان به صورت نامتقارن نیز اجرا کرد و تنها یک سوم از یک سمت موها را تراشید.

نظرات کاربران کوتاهی موی زنانه

درخواست آرایشگر

با این حال این مدل مو ممکن است برای عده ای خوشایند نباشد و از مدهای جسورانه ای است که بیشتر نوجوان ها به آن علاقمند می شود. اگر این مدل را دوست نداشتید دلسرد نشوید در ادامه مدل های موهای کوتاه و جذاب دیگری نیز برای شما داریم.

۲- مدل موی کوتاه آندرکات

یک مدل دیگر همراه با تراشیدن مو، مدل undercut است. این مدل در میان افراد مشهور در دنیا بسیار محبوب است زیرا در مقایسه با مدل موی یک طرف تراشیده ریسک کمتری دارد. بیشتر افرادی که از مدل آندکات استفاده می کنند رنگ موهای خاص و فانتزی نیز به کار می برند.

با این حال نمی توان آندکات را نیز مدلی همه پسند دانست. برای اجرای این مدل مو قسمت زیرین موها را تراشیده و موهای کوتاه بقیه قسمت های سر را می توانید هر طور که می خواهید حالت دهید. این مدل را می توان از جدیدترین مدل های موی پسرانه نیز دانست.

مدل موی آندرکات

۳- کوتاهی مدل کاسه ای مدرن

اگر اسامی انواع مدل موی کوتاه دخترانه را نیز بررسی کنید، این مدل که با اسم Katora یا مدل موی پسرانه کره ای برای دخترها یا مدل تخم مرغی نیز شناخته می شود، از مدل های سنتی است که با اضافه کردن برش های خاص مدلی مدرن تر به خود گرفته است. در این مدل موها به صورت کاملا گرد کوتاه می شوند.

چیزی که باعث مدرن تر شدن این مدل موی کوتاه شده است تغییر اندازه چتری ها است. شما می توانید از چتری های بلند یا کوتاه برای این مدل استفاده کنید.

مدل موی پسرانه کره ای برای دختر

۴- مدل موی فر کوتاه پسرانه برای دخترها

حتما شنیده اید که می گویند نباید موهای فر و مجعد را خیلی کوتاه کرد زیرا ظاهری خوشایند نخواهد داشت. با این حال حتما پسرانی را دیده اید که موهای فر و کوتاهی دارند. پس چرا شما این مدل را امتحان نکنید. اگر از شستشو و رسیدگی به موهای فر و بلند خسته شده اید می توانید با کوتاه کردن موهای خود علاوه بر راحت شدن از کارهای رسیدگی به مو، ظاهری جذاب به صورت خود ببخشید.

حتی اگر صورت کشیده اید نیز داشته باشید همراه کردن چتری های فر که به سمت جلوی صورت شانه شده اند می تواند برای شما مناسب باشد. این مدل مو از مدل هایی است که با ایجاد تغییر در نوع شانه کردن و براشینگ مو می تواند گزینه ای ایده آل برای همه بانوان با مدل صورت های متفاوت باشد.

مدل موی فر کوتاه پسرانه برای دخترها

۵- مدل موی آلمانی برای دخترها

در میان انواع مدل موی پسرانه برای دختر، این مدل در دهه ۸۰ بیشتر در میان راک استارها محبوب بود کم کم پا به دنیای مد افراد دیگر نیز گذاشت. برای داشتن کوتاهی آلمانی دو طرف سر خیلی کوتاه می شوند و قسمت میانی و جلوی سر کمی حجیم و بلندتر نگه داشته می شود. در مدل های مدرن تر آلمانی قسمت کمی از حجم قسمت جلویی مو کاسته شده تا ظاهری طبیعی و همه پسند تر داشته باشد.

مدل موی آلمانی دخترانه

۶- مدل موی پیکسی کلاسیک

برش ها و کوتاهی مو به روش پیکسی سنتی بسیار زنانه و شیک است، با خطوط صاف و موهای گاها پیچ خورده در جلوی سر. با این حال، نسخه پسرانه پیکسی به سبکی آشفته و ژولیده تر برش داده شده می شود. این مدل مو را می توان بهترین گزینه برای کسانی دانست که صورت کشیده ای دارند و با موهای ریخته شده روش صورت می توانند ظاهری گرد تر به صورت خود بخشیده و از زیبایی موهای کوتاه پسرانه بهره مند شوند.

مدل موی پیکسی دخترانه

۷- مدل موی پیکسی کوتاه

اگر از علاقمندان فیلم هری پاتر باشید حتما کودکی اما واتسون و موهای بلند او را به خاطر دارید. اما همانطور که می بینید انتخاب جسورانه پیکسی کوتاه حتی می توانید گزینه مطلوبی برای کسانی باشد که سالیان سال به موهای بلند عادت کرده اند. اگر موهایتان کاملا دچار موخوره شده است، استفاده از این مدل موی کوتاه پسرانه برای دخترها می تواند انتخاب خوبی برای بهبود سلامتی موها نیز باشد.

مدل موی پیکسی کوتاه

۸- موی لایه لایه کوتاه پسرانه برای دخترها

و اما می رسیم به آخرین گزینه و شیک ترین مول موی پسرانه برای دخترها، مدل لایه لایه یا شگی. ورژن خیلی کوتاه این مدل مو حال و هوای دخترهای فرانسوی را به ذهن می آورد. با این حال شما می توانید کمی فرمت کلاسیک را به هم ریخته و با ایجاد ظاهری نامرتب استایل اسپرت تری به این مدل مو ببخشید. علاوه بر این می توانید چتری های کوتاه و بلند نیز به این مدل موی کوتاه و جذاب اضافه کنید.

مدل موی کوتاه پسرانه برای دختر

بهترین مدل موی پسرانه برای دخترها کدام است؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد عبارت بهترین برای هر یک از افراد برحسب فرم صورت و علاقه متفاوت است. پیش تر تصاویر و نمونه هایی از مدل موهای مختلف را دیدیم. شما می توانید با جستجوی بیشتر و دیدن تصاویر بیشتر بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با این حال مشورت با یک متخصص نیز می تواند برای شما راهگشا باشد.

برای این منظور می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک سفارش کوتاهی موی زنانه خود را در اسپارد ثبت کنید. پس از انجام مراحل ثبت متخصص با شما تماس گرفته و هزینه خدمات کوتاهی مو را اعلام می کنند. در صورت تمایل در زمان و روز موردنظر شما که پیش تر ثبت کرده اید آرایشگر ماهر اسپارد در محل حاضر شده و بهترین خدمات کوتاهی را بدون نیاز به مراجعه به سالن های زیبایی در منزل ارائه می کند!

خدمات کراتینه مو

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه