کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو

در شروع هر سال جدید معمولا لیست بهترین مدل موی بلند زنانه نیز دچار تغییراتی شده و با مد روز همگام می گردد. در سال ۲۰۲۲ نیز مدل های بخصوصی بیشتر به چشم می خورند. بد نیست شما نیز یکی از مدل های جدید و محبوب سال جدید را امتحان کرده و تغییری اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید.

برای همین منظور در این مقاله به بررسی ۷ نوع مدل موی بلند زنانه و ویژگی های هریک خواهیم پرداخت. اگر شما نیز مشتاق هستید با جدیدترین مدل موهای بلند زنانه روز آشنا شوید؛ با اسپارد مگ همراه شوید.

جدیدترین و بهترین مدل موی بلند زنانه ۲۰۲۲ چیست؟

برای این سوال نمی توان جواب واحدی در نظر داشت زیرا هرساله لیستی از مدل موهای کوتاه و بلند در دنیای مد و آرایشگری بیشتر به چشم می خورند. در نتیجه با داشتن لیستی از این مدل موها که در ادامه مطلب آورده شده می توانید بهترین گزینه را برحسب سلیقه و فرم صورت خود انتخاب کنید.

به طور کلی می توان ۷ مدل موی بلند زیر را از جمله بهترین های امسال دانست:

مدل موی بلند لایه ای، کم ریسک ترین مدل موی بلند زنانه!

اگر به دنبال تغییر دادن مدل موهای خود هستید اما نمی خواهید موهای بلند خود را قربانی کنیدبهتر است با مدل لایه لایه آشنا شوید. این مدل موی خرد بلند زنانه برای هر دو نوع موهای ظریف و ضخیم مناسب است، زیرا به راحتی می توان از آن برای عمق و زیبایی بیشتر در موها استفاده کرد.

در واقع در این مدل آرایشگر موهای شما را با طول های مختلف کوتاه می کند تا در نهایت به ظاهری لایه ای دست پیدا کنید. البته فرم خردکردن موها می تواند برحسب فرم صورت شما متفاوت باشد. برای مثال اگر صورتی مربعی شکل و یا گرد داشته باشید لایه‌های بلندتر می تواند برای شما مناسب باشد. یا برای صورت بیضی لایه های ریز و کوتاه تر در جلوی مو بهترین گزینه است.

به همین راحتی تنها در چند دقیقه و برش های دقیق قیچی می توان ظاهری متفاوت و مدرن تری را به وجود آورد. پس اگر علاقه چندانی به کوتاهی زیاد موهای خود نداشته باشید با پرداخت هزینه کوتاهی مو زنانه خرد و بلند زنانه می توانید تنوع جذابی را ایجاد کنید.

نظرات کاربران کوتاهی موی زنانه

درخواست آرایشگر

مدل موی بلند لایه ای

مدل موی باب بلند بهترین گزینه برای دختران جوان!

بیشتر متخصصین در زمینه مد و آرایشگری در سرتاسر جهان، باب بلند را دوست دارند که معمولا با اسم “لوب” نیز شناخته می شود. حتما مدل موی باب کوتاه را دیده اید. تنها تفاوت این مدل با باب معمول در طول و ارتفاع موها است.

جالب است بدانید که این مدل برخلاف بسیاری دیگر از مدل موهای بلند صورت را پهن و یا مربعی شکل نشان نمی دهد. به همین دلیل نیز در لیست بهترین مدل موی بلند زنانه قرار گرفته و هر فردی با هر مدل صورتی با خیال راحت می تواند از آن استفاده کنید. شما با مدل های مختلفی از براشینگ مو می توانید ظاهر دلخواه خود را روی مدل باب بلند پیاده سازی کنید.

مدل موی بلند باب

مدل موی بلند زنانه همراه با چتری

گافی است دستی به وهای بلند خود بکشید و قسمت انتهایی آن را مرتب کنید و سپس یک چتری منظم و مرتب را نیز به آن اضافه کنید. البته برای استفاده از چتری همراه با مدل موی بلند محدودیت خاصی وجود ندارد. شما می توانید برحسب علاقه خود چتری را با مدل موی خرد بلند زنانه و یا حتی باب و بسیاری دیگر از مد های بلند همراه کنید.

علاوه بر این می توانید فرم چتری را نیز برحسب فرم صورت و علاقه خود تغییر دهید. برای مثال اگر پیشانی بلندی دارید بد نیست چتری بلند و خرد را امتحان کنید. یا برای پیشانی های کوچک تر می توانید از چتری های منظم و کوتاه استفاده کنید. در هر صورت فرم چتری را براساس شیوه موردعلاقه خودتان انتخاب کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید!

مدل موی بلند زنانه همراه با چتری

مدل موی جلو کوتاه و پشت بلند

یکی دیگر از مدل های جذاب و محبوب دهه ۷۰ مدل موی جلو کوتاه و پشت بلند است. اگر به دنبال بهترین مدل موی بلند زنانه رترو هستید، این سبک می تواند بهترین گزینه برای ما باشد. در این مدل مو قسمت جلویی به قدری کوتاه می شود تا به صورت مشخص و واضحی از قسمت پشتی موها جدا شود.

علاوه بر این تاکید اصلی در این مدل بر روی بلندتر بریده شدن حاشیه موها است. البته شما می توانید با ایجاد تغییراتی این مدل را مدرن تر نیز بکنید. برای مثال می توان خطوط قیچی را ناپدید کرده و کوتاهی قسمت جلو مو را به قسمت پشتی متصل کرد.

مدرن ترین مدل موی بلند زنانه، کوتاهی نامتقارن!

مدل موی نامتقارن برای کسانی که موهایی بسیار متفاوت تر از آنچه چشم به آن عادت کرده می خواهند بسیار عالی است. کوتاهی مو در یک طرف سر کوتاهتر و در طرف دیگر بلندتر است. برش های نامتقارن با تغییرات جذابی در شک صورت ایجاد کرده و می تواند یک راه عالی برای جلب توجه به صورت باشد.

مدل موی نامتقارن بلند معمولا اصول خاصی ندارد و اصل اساسی آن عدم پیروی از قوانین کوتاهی مو است. با این حال در اغلب موارد برای داشتن موهایی نامتقارن اما بلند می توانید یک سمت را تا اطراف چانه کوتاه کرده و سمت دیگر را تا ترقوه و حتی پایین تر ادامه دهید.

مدل موی بلند بلانت و یا کوتاهی یکدست

سالیان سال است که این مدل در دسته بهترین مدل موی بلند زنانه قرار می گیرد. علت آن را می توان به سادگی آن نسبت داد که در تمام دوران ها می تواند ظاهری شیک را برای افراد به ارمغان بیاورد. با این حال این مدل مو برای افرادی با صورت های خیلی کشیده و بلند پیشنهاد نمی شود.

مدل بلانت بدون لایه کوتاه می شود و بدون اینکه حرکات عجیبی با قیچی انجام داده شود به پایان می رسد. قسمت انتهایی موها به صورت کاملا صاف و در امتداد یک خط مستقیم کوتاه می شود به گونه ای که خط قیچی کاملا مشخص شود.

اگر به بافت های مختلف مو علاقمند باشید این مدل می توانید بهترین انتخاب باشد. زیرا به علت یکدست بودن قسمت های مختلف، فرم نهایی بافت بسیار تمیز و مرتب به نظر خواهد رسید. از طرفی این مدل مو معمولا در فواصل زمانی کوتاهی نیاز به تمدید و مرتب کردن دارد. زیرا با بلند شدن موها فرم صاف و یکدست آن دچار تغییراتی می گردد.

مدل موی بلند زنانه دهه ۸۰ میلادی یا مدل فارا در سال ۲۰۲۲!

حتما با خواندن تیتر بالا شما نیز کمی تعجب کرده اید اما باید اشاره کنیم که با چرخش مد در سال جدید نیز تعدادی از مدل موهای بلند زنانه مجدد در لیست پرطرفدارها قرار گرفته اند. مدل موی خرد حجیم که بهترین مدل موی بلند زنانه دهه ۸۰ بود امسال نیز توسط افراد معروف و تاثیرگذار در زمینه مد مورد استفاده قرار گرفته است.

در این مدل قانون اصلی حجم دادن به موها است. در واقع خرد کردن موها به گونه ای انجام می شود که موهای پرحجم تر و بیشتر به چشم بیایند. این مدل معمولا با فر مو همراه است تا حجم مو را بیش از پیش افزایش دهد. اگر شما نیز به فرم های دهه ۸۰ علاقمند باشید حتما این مدل مو را نیز دوست خواهید داشت.

مدل موی فارا

چطور بهترین مدل موی بلند زنانه را انتخاب کنیم؟

با ترکیب ۷ مدل موی بلند زنانه که پیش تر بررسی کردیم می توان به مدل های متنوع تری نیز دست یافت. درنتیجه ممکن است شما نیز برای پیدا کردن بهترین مدل مورد علاقه خود کمی سردرگم شوید. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته و باکیفیت ترین خدمات را دریافت کنید، تنها کافی است سفارش اصلاح مو سر بانوان را در اسپارد ثبت کنید.

تنها با یک کلیک روی لینک بالا می توانید به راحتی سفارش خود را برای روز و ساعت موردنظر ثبت کنید تا متخصصین به محل مراجعه کرده و بهترین خدمات کوتاهی موی بانوان را برای شما ارائه کنند. شما تابحال تجربه از کوتاهی مو در منزل داشته اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت زیر با ما درمیان بگذارید!

کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو
درخواست آرایشگر