خدمات لوله بازکنی

  • مراجعه فوری
  • مناسب‌ترین قیمت

بعید است که تاکنون کسی با مسدود شدن مسیر لوله فاضلاب و نیاز به تخلیه آن مواجه نشده باشد. اکثر افراد در این گونه مواقع در راه پیدا کردن بهترین لوله بازکن خانگی انواع راه های باز کردن لوله فاضلاب را امتحان می کنند تا در نهایت گرفتگی لوله برطرف شود و همه چیز به شرایط عادی بازگردد. در مقابل عده ای دیگر بلافاصله بعد از مشاهده علائم گرفتگی لوله، با لوله بازکن های حرفه ای ارتباط می گیرند تا مشکل (هرچند که کوچک باشد) در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

رفع گرفتگی لوله اما بسیاری اوقات ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. تنها کافی است خودتان دست به کار شوید و به وسیله همان امکانات اندکی که در منزل دارید، بهترین لوله بازکن خانگی را تهیه کنید. این لوله بازکن قوی خانگی در بسیاری مواقع چاره ساز بوده و شما را از امتحان روش های بیشمار و وقت گیر برای رفع گرفتگی لوله بی نیاز می کند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا شماره را با برخی از بهترین لوله بازکن هایی که به سادگی در خانه تهیه می شوند، آشنا کنیم.

لوله بازکن قوی

آیا استفاده از لوله بازکن های خانگی واقعا موثر است؟

برخی افراد لوله بازکن های خانگی را در رفع گرفتگی لوله چندان موثر نمی دانند. پیشنهاد چنین اشخاصی استفاده از لوله بازکن های شیمیایی (یا همان محلول های صنعتی لوله بازکنی) است. اما این لوله بازکن ها در مکانی قابل استفاده نبوده و برخی اوقات به جای آنکه اثر مثبت داشته باشند، موجب خرابی بیشتر لوله و اتصالات آن می شوند. لوله بازکن های شیمیایی معمولا خاصیت اسیدی شدیدی داشته و اصطلاحا خورنده هستند؛ در نتیجه فقط در جایی که گرفتگی لوله بسیار شدید باشد (و فنر زنی به تنهایی کافی نباشد)، مورد استفاده قرار می گیرند.

در مقابل، لوله بازکن های خانگی معمولا اثرات مخرب کمتری داشته و کار با آنها خطر پایین تری دارد. زیرا در ساخت این محلول ها معمولا از مواد ساده ای که در هر خانه ای موجود است، استفاده می شود. لوله بازکن های خانگی به خصوص در مورد گرفتگی های سطحی بسیار موثرند و در اکثر مواقع موجب باز شدن مسیر لوله می شوند.

آشنایی با انواع لوله بازکن قوی خانگی

لوله بازکن های خانگی انواع مختلفی داشته که هریک کاربرد خاص خود را دارند و به وسیله مواد اولیه مختلفی تهیه می شوند. در زیر برخی از این مواد اشاره کرده ایم:

۱- جوش شیرین و سرکه

نظرات کاربران خدمات لوله بازکنی

درخواست لوله بازکن

شاید به جرئت بتوان عنوان کرد که بهترین لوله بازکن خانگی از ترکیب دو ماده جوش شیرین و سرکه به وجود می آید. کافی است نصف فنجان جوش شیرین و نصف فنجان سرکه را ترکیب کنید و در لوله مسدود شده بریزید. بعد از حدود یک ساعت که این ترکیب خوب به خورد لوله رفت، آب جوش به درون لوله بریزید تا تمام مواد اضافی شسته شوند و گرفتگی لوله برطرف شود.

۲- جوش شیرین و نمک

در این روش نیز دقیقا به مانند روش بالا، نصف فنجان نمک را با نصف فنجان جوش شیرین ترکیب کنید و درون لوله بریزید. سپس بعد از ۳ تا ۴ ساعت آب داغ به داخل لوله بریزید تا مسیر لوله باز شود. این روش در عین سادگی، قدرت بسیار بالایی در پاک کنندگی مواد اضافی داخل لوله دارد.

۳- جوش شیرین و سرکه و نوشابه

این ترکیب قدرت بسیار بالایی دارد و به همین خاطر بهتر است به عنوان آخرین راهکار مورد استفاده قرار بگیرد. برای ساخت این ترکیب نصف فنجان جوش شیرین را با مقدار مساوی سرکه سفید ترکیب کنید و آن را به داخل لوله بریزید. سپس بعد از چند دقیقه نوشابه گازدار مشکی را با فشار به درون لوله سرازیر کنید. بعد ۲ ساعت داخل لوله را با آب داغ بشویید تا از باز شدن مسیر آن مطمئن شوید. این فرمول به طور ویژه برای پاک کردن چربی و موی اضافی بسیار موثر است.

لوله بازکن قوی خانگی

در صورت رفع نشدن گرفتگی لوله با بهترین لوله بازکن خانگی، چکار کنیم؟

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، بهتر است که به محض مشاهده علائم گرفتگی لوله، شیوه های ساده و خانگی باز کردن لوله فاضلاب را امتحان کنید. اما اگر این روش ها را انجام دادید و باز هم نتیجه نگرفتید، چاره ای جز استفاده از دستگاه های لوله بازکنی سیار و کمک گرفتن از متخصصین این حوزه وجود ندارد. این افراد با داشتن سال ها تجربه در این حوزه به راحتی می توانند لوله های مسدود شده را باز کنند و چاه های گرفته را تخلیه کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از دستگاه های لوله بازکنی، بسیار بهتر از ریختن اسیدهای شیمیایی به داخل لوله است. زیرا خاصیت اسیدی این مواد شیمیایی بسیار بالا است و در بسیاری به لوله ها آسیب جدی وارد می کنند. به طوری که در کوتاه مدت مشکل لوله برطرف می شود، اما در بلند مدت اتصالات لوله با مشکلات جدی مواجه شده و حتما باید با صرف هزینه زیاد، آنها را تعمیر کرد.

چند نکته در رابطه با جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

  • از ورود هرگونه اشیاء سنگین و جامد (مثل پلاستیک) و یا حتی دستمال کاغذی به داخل لوله فاضلاب جلوگیری کنید.
  • پیشنهاد می شود که بر محل سوراخ سینک ظرفشویی یک توری نازک بپوشانید تا ذرات بزرگ غذا و چربی وارد لوله نشوند.
  • چربی و روغن بزرگترین عامل گرفتگی لوله سینک آشپزخانه هستند. در نتیجه هیچگاه این مواد رو از داخل ظرف بر روی سینک ظرفشویی خالی نکنید.
  • هر از چند گاهی برای جلولگیری از گرفتگی لوله فاضلاب، مقداری آب جوش به داخل لوله بریزید تا ذرات چربی و رسوبات شکل گرفته در آن را تمیز کند.

لوله بازکن خانگی

حرف آخر اسپارد

روش های تهیه لوله بازکن خانگی پرشمار است و ما در این مطلب فقط به برخی از آنها که در عمل موثرتر هستند اشاره کردیم. در این میان شاید بتوان ترکیب جوش شیرین و سرکه را بهترین لوله بازکن خانگی نامید. ترکیبی که در اکثر موارد نتیجه بخش بوده و موجب رفع گرفتگی لوله می شود. با این وجود اما اگر لوله فاضلاب ساختمان شما با هیچ روش خانگی ای باز نشد، بهتر است از سرویس های لوله بازکنی و یا حتی تخلیه چاه استفاده نمایید (زیرا بسیاری اوقات، گرفتگی چاه منشا بروز مشکل است) تا ایراد به صورت ریشه ای حل شده و به این زودی ها مجددا با آن روبرو نشوید.

خدمات لوله بازکنی

  • مراجعه فوری
  • مناسب‌ترین قیمت
درخواست لوله بازکن