خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

تهران بزرگترین شهر ایران است و از مناطق و محلات زیادی تشکیل شده است. وسعت زیاد و جمعیت بالا باعث شده مردم این مناطق تلاش کنند که همه نیازهای خود را در همان محلات اطراف خود برطرف کنند تا نیازی نباشد در این شهر شلوغ جابجا شوند. یکی از این نیازها، قالیشویی است. خوشبختانه در هر محله از تهران می توان به چند قالیشویی خوب دسترسی داشت. مخصوصا شرق تهران که تراکم جمعیت زیادی دارد، قالیشویی های زیادی را هم در خود جای داده است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین قالیشویی در تهرانپارس را به عنوان یکی از محلات اصلی شرق تهران به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چرا استفاده از خدمات قالیشویی؟ فرش را نمی توان در خانه شست؟

فرش دائما در معرض کثیف شدن قرار دارد و انواع آلودگی ها مثل لکه چای و آبمیوه، چربی، گرد و غبار و مواردی از این دست در اثر مرور زمان روی آن می نشینند. در عین حال قیمت فرش نسبتا بالا است و مخصوصا اگر قالی دستبافت باشد، ارزش آن بیشتر هم می شود. از این رو طبیعی است که نسبت به تمیز بودن حساس باشید. در غیر این صورت فرش به تدریج کدر می شود و زیبایی خود را از دست می دهد و با کاهش ارزش روبرو می شود.

بهترین قالیشویی های تهرانپارس

بدین ترتیب لزوم توجه به نظافت فرش و شستن آن بر کسی پوشیده نیست. در واقع اگر برای فرش هایتان ارزش قائلید، بهتر است هر از چندگاهی آنها را خوب تمیز کنید. اما روش شستن فرش نیز اهمیت زیادی دارد. مثلا شستن فرش در خانه چندان توصیه نمی شود، چراکه معمولا فضای کافی برای شستشو وجود ندارد و علاوه بر آن، تار و پود زیرین فرش خوب تمیز نمی شوند. از این رو توصیه ما این است که نظافت فرش هایتان را به قالیشویی های معتبر بسپارید تا به کمک وسایل مدرن و با بهترین روش ها، به خوبی تمیز شوند.

استفاده از خدمات قالیشویی تهرانپارس چه مزایایی دارد؟

مهمترین مزایای کمک گرفتن از مجموعه های معتبر قالیشویی در تهرانپارس به شرح زیر است:

  • شستشوی اصولی انواع فرش دستبافت و ماشینی
  • پاک کردن انواع لکه ها از روی فرش (حتی لکه های قدیمی و کهنه شده)
  • شستن فرش بدون پس دادن رنگ
  • تمیز کردن گرد و غبار نشسته بر لایه های عمقی تر فرش
  • جلوگیری از وارد آمدن هرگونه آسیب به فرش های گران قیمت
  • از بین بردن بوی بد فرش
  • نابود کردن انواع باکتری ها و آلودگی های بیماری زا از روی فرش
  • افزایش طول عمر قالی
  • صرفه جویی در زمان و انرژی

چرا برای شستشوی فرش تنها باید به سراغ مجموعه های معتبر رفت؟

تعداد قالیشویی ها در شهری بزرگ مثل تهران بسیار زیاد است. اما واقعا کدام یک از این قالیشویی ها خدماتی قابل قبول و منطبق با اصول و استانداردهای روز قالیشویی ارائه می دهند؟ متاسفانه خیلی از مراکزی که به عنوان قالیشویی در سطح شهر تهران فعالند، به هیچ عنوان حداقل های قالیشویی های معتبر را ندارند و به جای آنکه فرش را خوب تمیز کنند، به تار و پود آن آسیب نیز وارد می کنند.

قیمت فرش نیز بالا است و از همین رو سپردن کار به افرادی غیرحرفه ای و غیرمعتبر اصلا عاقلانه نیست. از این رو برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در تهرانپارس یا هر نقطه دیگر از تهران، توصیه می کنیم حتما از قبل تحقیق کنید تا خدای ناکرده فرش هایتان دچار مشکل نشوند.

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

قالیشویی های معروف تهرانپارس

چطور می توان بهترین قالیشویی تهرانپارس را پیدا کرد؟

برای آنکه بتوانید بهترین قالیشویی تهران را انتخاب کنید تا خیالتان از بابت شستشوی اصولی فرش هایتان راحت باشد، باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول اینکه روش شستشوی فرش را جویا شوید. یک قالیشویی معتبر قالی را با روش های مکانیزه یا دستی می شوید. قالیشویی هایی که فقط کار شستشو را فقط با یکی از این دو روش انجام می دهند، چندان توصیه نمی شوند. زیرا به تفاوت ساختاری قالی ها توجه نداشته و ممکن است باعث وارد آمدن آسیب به قالی ها شوند.

دوم آنکه حتما قیمت فرایند را از همان ابتدا جویا شوید. یک قالیشویی معتبر باید از اول کار قیمت قالیشویی را به صورت شفاف بیان کند. تعرفه های قالیشویی نیز همه ساله توسط اتحادیه قالیشوییان اعلام می شوند و هزینه دریافتی توسط شرکت قالیشویی باید در چهارچوب این تعرفه ها باشد.

همچنین اینکه به خدمات حاشیه ای ارائه شده توسط قالیشویی توجه داشته باشید. قالیشویی های معتبر علاوه بر آنکه واحد پشتیبانی فعال دارند، خودشان در اسرع وقت قالی را در محل شما دریافت می کنند و بعد از شستو، در محل تحویل می دهند. استفاده از مواد شوینده باکیفیت و ارائه خدماتی مثل رفوی فرش نیز از دیگر سرویس هایی است که قالیشویی های معتبر در اختیار مشتری قرار می دهند.

آشنایی با بهترین قالیشویی در تهرانپارس

تا اینجای کار از ضرورت شستشوی فرش در قالیشویی ها گفتیم و شما را با پارامترهای تشخیض یک قالیشویی معتبر آشنا کردیم. در این بخش اما برای ساده تر کردن کار، اسم تعدادی از قالیشویی های معروف تهرانپارس را آورده ایم که مشتریان بیشترین میزان رضایت را از خدمات آنها داشته اند:

  1. قالیشویی آیدین تهرانپارس
  2. قالیشویی و مبل شویی نگار
  3. قالیشویی مادر تهرانپارس
  4. قالیشویی ارم تهرانپارس
  5. خدمات فرش فرهی (قالیشویی فرهی)
  6. قالیشویی ساقدوش
  7. قالیشویی ستاره کویر
  8. قالیشویی نقش جهان تهرانپارس
  9. قالیشویی نائین اصل
  10. قالیشویی عمو علی

شستشوی فرش تهرانپارس

اگر فرش علاوه بر شستشو به تعمیر نیاز داشت چکار کنیم؟

ممکن است فرش شما علاوه بر کثیفی، آسیب هم دیده باشد. در این صورت صرف شستشوی قالی کفایت نمی کند و به خدمات رفوی فرش هم نیاز است. خوشبختانه اکثر قالیشویی های معتبر سرویس رفوی فرش را نیز ارائه می دهند و شما در هنگام تحویل فرش می توانید این سرویس را نیز درخواست کنید.

در همین راستا اگر می خواستید به بهترین خدمات قالیشویی در تهرانپارس دسترسی داشته باشید که سرویس رفوی فرش را نیز ارائه دهد، روی مجموعه اسپارد حساب باز کنید. ما عده ای از بهترین متخصصین قالیشویی شهر تهران را دور هم جمع کرده ایم و به کلیه مناطق تهران (از جمله تهرانپارس) سرویس دهی داریم. برای آنکه از خدمات قالیشویی در تهران مجموعه اسپارد بهره مند شوید و از هر نظر مطمئن باشید که فرش های ارزشمندتان با استانداردترین روش ها شسته می شوند، می توانید همین الان سفارشتان را به صورت آنلاین ثبت کنید تا نزدیک ترین متخصصین را به محل شما اعزام کنیم.

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی