آیفون تصویری های جدید برخلاف نسل اول آیفون های تصویری غیر از نشان دادن محیط اطراف درب منزل، ویژگی ها متنواع دیگری از جمله ثبت تصاویر، ثبت ویدیو و بسیاری موارد مشابه دارند. به همین دلیل نیز در حین خرید آیفون تصویری ممکن است کمی سردرگم شوید. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید لازم است اول از همه با بهترین برند آیفون تصویری در ایران آشنا شوید.

برای بررسی بهتر همه آیفون تصویری ها در ادامه این مقاله ابتدا ویژگی و قابلیت بهترین آیفون تصویری ها را بررسی می کنیم. سپس اسامی بهترین برندهایی که بسیاری از این ویژگی ها را دارند مرور کرده و مدل های معروف آن را معرف خواهیم کرد. پس در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید!

در حین خرید بهترین برند آیفون تصویری به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

خرید آیفون تصویری از برندهای معروف و محبوب ایرانی و خارجی گزینه خوبی است. اما بهتر است پیش از خرید با ویژگی های مختلف بهترین آیفون تصویری ها آشنا شوید. با بررسی این ویژگی ها حین خرید می توانید بهتر تصمیم گیری کنید. زیرا همه ویژگی ها را بررسی کرده و گزینه های مورد نیاز خود را انتخاب کرده اید.

برای مثال بهترین آیفون تصویری ها تصاویر رنگی را به شما نشان می دهند با این حال شاید شما به داشتن تصویر رنگی نیاز نداشته باشید. به این ترتیب می توانید از قابلیت های مختلف بهترین آیفون های موجود در بازار گزینه های موردنیاز خود را انتخاب کرده و بر اساس آن آیفون تصویری مطلوب را خریداری کنید. از جمله قابلیت های جدیدترین آیفون تصویری های بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی دید در شب و کیفیت تصاویر

مهم ترین ویژگی یک آیفون تصویری که کاملا مطابق با رسالت آن طراحی شده، وضوح و کیفیت بالای تصاویر است. به عبارتی هر چقدر میزان تراکم پیکسلی صفحه نمایشگر یک آیفون تصویری بیشتر باشد، تصاویر باکیفیت تری از محیط اطراف ارائه می کند. معمولا رزولولشن تصاویر بین ۴۸۰ تا ۱۰۸۰ پیکسل متغیر است.

به جز کیفیت تصاویر در طول روز، نکته مهم دیگر در مورد آیفون تصویری قابلیت دید در شب آن است. این ویژگی به شما کمک خواهد کرد که در تاریکی شب نیز بتوانید مقابل ساختمان را مشاهده کنید. به این ترتیب این قابلیت را می توان مهم ترین گزینه برای تامین امنیت ساکنین دانست.

ویژگی های بهترین برند آیفون تصویری

صدای بدون نویز آیفون

هر چند در آیفون تصویری مهم ترین ویژگی تصویر است اما باید به اولین عملکرد آن یعنی صدا نیز توجه داشت. برخی آیفون ها از داخل واحد و یا از بیرون صدایی نویزدار را به گوش کاربر می رسانند. علاوه بر این ممکن است برخی آیفون ها برای طبقات بالاتر ساختمان کیفیت صدای مطلوبی را ارائه نکنند. در نتیجه حتما در خرید آیفون به کیفیت صدای آن نیز توجه داشته باشید.

اندازه صفحه نمایشگر آیفون تصویری

حتی اگر بهترین برند آیفون تصویری را نیز خریداری کنید، بدون صفحه نمایشگری با اندازه مناسب هیچ تصویری قابل تشخیص نخواهد بود. معمولا صفحه مانیتور آیفون ها در ابعاد ۳.۵، ۴.۳، ۱۰ و ۷ اینچی به فروش می رسند. معمولا آیفون هایی با صفحه نمایشی بزرگتر قیمت بیشتری دارند. پس اگر می خواهید در عین داشتن تصاویر قابل رویت و واضح هزینه کمتری صرف کنید، اندازه ۴.۳ بهترین گزینه برای شماست.

علاوه بر اندازه یک ویژگی مهم دیگر نیز در مورد صفحه نمایشگر وجود دارد و آن قابلیت لمسی بودن آن است. البته در برخی مدل ها دکمه های لمسی را نه روی صفحه نمایش بلکه در گوشه و کنار پنل آیفون می توان مشاهده کرد. چنین ویژگی هایی از نظر بصری و زیبایی می توانند تاثیرگذار باشند.

اندازه صفحه نمایشگر آیفون تصویری

زاویه دید دوربین آیفون تصویری

حتی با داشتن بهترین کیفیت تصاویر اگر میدان دید آیفون تصویری مناسب نباشد، هیچ ایمنی برای شما و دیگر ساکنین ایجاد نخواهد کرد. میدان دید آیفون تصویری را می توان بر حسب محل و موقعیت نصب آن تعیین کرد. برای مثال اگر می خواهید فقط قسمت جلو و کمی از کناره ها دیده شود میدان دید ۹۰ درجه مناسب است. برای مشاهده کامل طرفین باید آیفونی با میدان دید ۱۸۰ درجه خریداری کنید.

قابلیت ذخیره فیلم و تصویر

یکی از مهم ترین گزینه ها در خرید بهترین برند آیفون تصویری، توجه به داشتن حافظه داخلی است. به عبارتی با اگر آیفون تصویری حافظه داخلی داشته باشد، علاوه بر مشاهده تصاویر ثبت و ذخیره نیز می شوند. با داشتن حافظه داخلی امکان ثبت تصاویر فراهم می شود اما برای فیلم برداری به حجم بیشتری نیاز است. در نتیجه اگر می خواهید فیلم ها نیز ثبت شوند، آیفون تصویری یا امکان پشتیبانی از حافظه خارجی تهیه کنید.

با داشتن چنین آیفون تصویری از قسمت تنظیمات می توانید گزینه ثبت تصاویر خودکار را فعال کنید. به این ترتیب هنگام زنگ خوردن عکس با فیلم افراد ضبط شده و معمولا تا ۳۰ روز ذخیره می شود. امکان ثبت و ذخیره فیلم و تصاویر ایمنی ساختمان را افزایش خواهد داد.

امکان اتصال آیفون تصویری به دوربین مداربسته و درب پارکینگ

از جمله ویژگی های محبوب آیفون تصویری ها امکان اتصال آنها به دوربین های مدار بسته است اما اصلا فایده این کار نیست؟ با اتصال آیفون تصویری به دوربین ها می توانید هر موقع که خواستید تصاویر مربوط به هر یک از دوربین ها را از طریق صفحه نمایش آیفون تصویری خود مشاهده کنید.

علاوه بر این می توان آیفون تصویری را به انواع در پارکینگ نیز وصل کرد. با داشتن چنین آیفون تصویری با قابلیت اتصال به درب می توانید هر موقع که خواستید درب را باز و بسته کنید. برای مثال اگر مهمان هایتان بخواهند خودرو خود را در پارکینگ پارک کنند لازم است حتما ریموت داشته باشند. با این ویژگی هنگام ورود مهمانان می توانید از واحد خود در پارکینگ را به راحتی باز و بسته کنید.

امکان اتصال آیفون تصویری به دوربین مداربسته

قابلیت پشتیبانی از پنل های مختلف

این ویژگی برای خانه هایی که دو یا چند درب ورودی مجزا دارند ضروری است. به این ترتیب می توانید با داشتن یک آیفون تصویری پنل های مختلف روی درب خانه را مدیریت کرده و تصاویر هریک را مشاهده نمایید. پس اگر شما نیز دو درب دارید حتما در خرید بهترین برند آیفون تصویری به این ویژگی نیز توجه داشته باشید.

قابلیت ارتباط با سایر واحد ها یا اینترکام

معمولا در بررسی آیفون تصویری ها به این ویژگی مهم کمتر اشاره می شود. با خرید آیفون تصویری همراه با ویژگی اینترکام علاوه بر شخص مقابل درب می توانید با سایر واحدها و یا واحد نگهبانی نیز ارتباط برقرار کنید. این ویژگی در برج ها و مجتمع های مسکونی می تواند ویژگی بسیار کاربردی باشد. پس اگر شما نیز در چنین محیطی زندگی می کنید بهتر است خرید چنین آیفون تصویری را به بقیه واحدها نیز پیشنهاد کنید.

ویژگی انتقال زنگ

چنین آیفون تصویری به شما این امکان را می دهد تا زنگ درب خود را به سایر واحدها نیز انتقال دهید. این ویژگی در ساختمان هایی که اعضای مختلف یک خانواده در آن زندگی می کنند گزینه خوبی است. برای مثال تصور کنید پست برای شما یک بسته آورده است اما شما در خانه نیستید. اگر آیفون شما این ویژگی را داشته باشد، در صورت عدم پاسخدهی شما زنگ طبقه دیگر نیز به صدا درمی آید و همسایه شما می تواند بسته تان را تحویل بگیرد.

قابلیت تغییر زبان و ویژگی ها ظاهری

از آنجایی که آیفون تصویری روی یکی از دیوارهای منزل نصب می شود باید از زیبایی کافی نیز برخوردار باشد. علاوه بر ظاهر زیبا آیفون هایی که به شما امکان تغییر زبان به زبان فارسی را می دهند می تواند برای بیشتر افراد منزل کاربردی تر باشند.

بهترین برند آیفون تصویری کدام برند است؟

حالا که با ویژگی و قابلیت های مختلف بهترین آیفون تصویری ها آشنا شدیم، می توانید با بررسی محبوب ترین برندهای ایرانی و خارجی برحسب نیاز خود کاربردی ترین آیفون تصویری را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید. در ادامه به بررسی هر یک از بهترین برندهای آیفون تصویری ایرانی و خارجی خواهیم پرداخت. همراه با هر برند چند تا از بهترین مدل های هریک را نیز معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید!

بهترین برند آیفون تصویری ایرانی

۱- آیفون تصویری تابا الکترونیک

شرکت تابا کار خود را با لوازم صوتی از جمله آیفون تصویری های صوتی قدیمی شروع کرد و سپس با پیشرفت تکنولوژی انواع آیفون تصویری را نیز به بازار عرضه کرد. این شرکت آیفون تصویری هایی با قیمت های مختلف عرضه می کند. به این ترتیب برحسب ویژگی های مودرنیاز و بودجه خود می توانید یکی از محصولات باکیفیت تابا را خریداری کنید.

از دیگر مزایای این شرکت می توان به نصب آسان آیفون تصویری های آن اشاره کرد. علاوه بر این می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت نیز استفاده کنید. با این حال پس از اتمام گارانتی لازم است از خدمات تعمیراتی معتبری مثل خدمات تعمیر آیفون اسپارد استفاده کنید. از جمله مدل های پرفروش این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ با صفحه نمایشگر ۴.۳ اینچی و قابلیت ذخیره تصاویر
  • آیفون تصویری تابا مدل ۵٫۴۳ با مقرون به صرفه ترین قیمت در میان آیفون های تابا الکترونیک

آیفون تصویری تابا الکترونیک

۲- آیفون تصویری شرکت الکتروپیک

این شرکت اولین محصولات اصطلاحا دربازکن معمولی را در سال ۱۳۶۴ تولید کرد. به همین دلیل نیز از شناخته ترین تولیدکنندگان است و می توان آن را به راحتی در لیست بهترین برند آیفون تصویری ایرانی قرار داد.

از جمله ویژگی های مهم محصولات الکتروپیک می توان به کیفیت و طول عمر قطعات آیفون تصویری های آن اشاره کرد. در طول سالها به خاطر کیفیت محصولات خود نیز گواهینامه های مختلفی را کسب کرده است. از دیگر مزایای آیفون تصویری الکتروپیک قابلیت دسترسی به همه قطعات خراب شده و تعمیرات سریع است. از بهترین مدل های این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۸۶ از پرطرفدارترین و قدیمی ترین مدل ها در دو نوع همراه با حافظه داخلی و بدون حافظه داخلی
  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۷۹۷ با قابلیت اتصال به دو پنل جداگانه و ذخیره تصاویر با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی قیمت مقرون به صرفه

۳- آیفون تصویری سیماران

اگر می خواهید آیفون تصویری را از برندی با تنوع بالا انتخاب کنید، سیماران را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید هر سبک از آیفون تصویری را با هر کدام از ویژگی هایی که پیش تر اشاره شد همراه با قیمت های بالا، متوسط و پایین از این برند خریداری کنید.

این شرکت علاوه بر تولید آیفون تصویری هایی که ویژگی های نمونه های خارجی را دارند، در تولید انواع پنل های ساده، کارتخوان و کدینگ نیز موفق بوده است. در نتیجه علاوه بر خرید آیفون می توانید پنل مقابل درب منزل خود را نیز از گزینه های باکیفیت بالای این برند محبوب ایرانی انتخاب کنید. دو تا از بهترین مدل های این برند عبارتند از:

  • آیفون تصویری سیماران مدل hs-78wifi با ویژگی ارتباط داخلی بین واحدها، امکان اتصال به تلفن همراه، مشاهده از راه دور و ثبت و دخیره تصاویر و فیلم
  • آیفون تصویری سیماران مدل hs-43tkm100 با قابلیت عکس برداری و ارتباط داخلی همراه با قیمت متوسط

آیفون تصویری سیماران

۴- آیفون تصویری کالیوز

شرکت کالیوز کار خود را با تولید انواع تلفن شروع کرد. سپس با تولید انواع آیفون تصویری های مدرن با ویژگی های آیفون تصویری های خارجی وارد بازار شد. از این برند نیز می توانید انواع مختلفی از آیفون تصویری ها با قیمت های مختلف پیدا کنید.

یکی از ویژگی های مهم انواع آیفون تصویری های این برند کیفیت بدنه و زیبایی ظاهری آن است که می تواند زیبایی خانه شما را نیز افزایش دهد. مسلما هیچ کسی دوست ندارد آیفون تصویری با کیفیت و ویژگی های زیاد ولی ظاهری ناخوشایند را روی دیوارهای منزل خود نصب کنید. از جمله مدل های معروف این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیفون تصویری کالیوز ۷ اینچی رنگی مدل S-72 با حافظه، ارتباط داخلی، قابلیت اتصال به دوربین و پنل و گوشی جداشونده مگنتی
  • آیفون تصویری کالیوز ۴.۳ اینچی مدل CU-B41 با دکمه های لمسی و قابلیت اتصال به تلفن همراه

بهترین برند آیفون تصویری خارجی کدام برند است؟

در قسمت پیشین با بهترین برندهای آیفون تصویری ایرانی آشنا شدیم حالا نوبت به بررسی برندهای محبوب خارجی می رسد که عبارتند از:

۱- آیفون تصویری برند سوزوکی

برند سوزوکی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز یک محصول باکیفیت شناخته می شود. در مقایسه با سایر برندهای خارجی قیمت مناسب تری دارد اما در مقایسه با برندهای ایرانی گران قیمت تر است. در مقایسه با برندهای ایرانی نیز کیفیت صدا و تصویر بالاتری دارد.

با این حال بهتر است از این آیفون برای ساختمان هایی با طبقات و واحدهای محدود استفاده شود. زیرا برای ساختمان های بزرگ کارایی کافی را نخواهد داشت. شما می توانید محصولات متنوع این شرکت را در ایران پیدا کنید. زیرا این شرکت تحت نظر تکنولوژی کشور ژاپن و یا کمک مهندسان مجرب محصولات خود را در ایران منتاژ و عرضه نیز می کند. از معروف ترین مدل های این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیفون تصویری سوزوکی SZ-413 با صفحه نمایشی۳ اینچی و قابلیت ارتباط با نگهبانی
  • تصویری سوزوکی SZ-727M با صفحه نمایش ۷ اینچی در دور رنگ سفید و مشکی با قابلیت ذخیره تصاویر و اتصال به دوربین مدار بسته

آیفون تصویری برند سوزوکی

۲- آیفون تصویری کوماکس

این شرکت که کار خود را از سال ۱۹۶۸ و در کشور کره جنوبی آغاز کرد، امروزه از از بزرگترین تولیدکنندگان آیفون تصویری در دنیا است. از جمله مزایای اصلی این برند می توان به ظاهر زیبا، کاربری آسان، استحکام بدنه و کیفیت مطلوب قطعات الکترونیکی آن اشاره کرد.

شما می توانید انواع مختلفی از آیفون های برند کوماکس را همراه با بسیاری از ویژگی های متنوعی که در ابتدای مقاله اشاره شد خریداری کنید. دو تا از مدل های معروف کوماکس که در دسته بهترین برند آیفون تصویری خارجی قرار می گیرد عبارتند از:

  • آیفون تصویری کوماکس ۷ اینچی در دو رنگ سفید و سرمه ای، همراه با دکلمه های لمسی و بدون گوشی با قابلیت اتصال به نگهبانی
  • آیفون تصویری کوماکس CDV-70KM با صفحه نمایشی ۷ اینچی و ویژگی های امکان پشتیبانی از حافظه داخلی و خارجی، پشتیبانی از زبان فارسی و امکان اتصال به دوربین مداربسته

بهترین برند آیفون تصویری خارجی کدام برند است؟

۳- آیفون تصویری سامسونگ

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که با برند سامسونگ و محصولات متنوع آن آشنا نباشد. یکی دیگر از محصولات باکفیت این شرکت آیفون تصویری های متنوع آن است. از جمله ویژگی های آیفون تصویری های این برند می توان به زیبایی ظاهری، صفحه های نمایشی لمسی، مدل های بدون گوشی، حافظه داخلی و خارجی، امکان اتصال به دوربین مداربسته و نصب آسان اشاره کرد.

از جمله دوتا از پرفروش ترین مدل های برند سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیفون تصویری سامسونگ مدل SHT-8610XM هوشمند با صفحه نمایشی ۱۰ اینچی قابلیت کنترل سیستم روشنایی و گاز و تهویه منزل، هندزفری و قابل اتصال به دوربین های مدار بسته
  • آیفون تصویری سامسونگ SHT-7507XM با صفحه نمایشی ۷ اینچی و قابلیت تنظیمات عدم حضور در خانه، ثبت تصاویر، اعلام خطر به نگهبانی، هندزفری و بدون گوشی

آیفون تصویری سامسونگ

نحوه نصب هریک از آیفون تصویری های خارجی و ایرانی چگونه است؟

در این مقاله به بررسی بهترین برند آیفون تصویری پرداختیم و با ویژگی های بهترین برندها آشنا شدیم. با این حال حتی اگر بهترین برند آیفون تصویری در ایران را نیز خریداری کنید، بدون نصب اصولی نمی توانید از همه ویژگی های آیفون تصویری خود بهره مند شوید. به همین دلیل نیز برای این کار لازم است از افراد متخصص کمک بگیرید.

برای این منظور می توانید با ثبت سفارش رایگان و دریافت قیمت نصب آیفون تصویری بهترین خدمات را از متخصصین حرفه ای اسپارد، در تمامی نقاط استان تهران و استان البرز (کرج) دریافت کنید!