کلید سازی سیار

  • قفل‌سازی حرفه‌ای
  • مناسب‌ترین قیمت

از مهمترین عوامل در تامین امنیت ساختمان، قفل درب می باشد. انسان ضمن دانستن اهمیت این مورد، از هزاران سال پیش از انواع قفل ها استفاده کرده است. با گذشت زمان نیز تکنولوژی طراحی و ساخت قفل درب پیچیده تر شده و امروزه مدل های بسیار فراوانی از انواع قفل های درب آپارتمان در بازار یافت می شوند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. به خصوص طبیعی است که در زمان فعلی که متاسفانه تجاوز به حریم داخلی خانه و دزدی بسیار بیشتر از قبل شده است، کارایی و کیفیت قفل درب ساختمان اهمیت بیشتری از قبل داشته باشد.

قفل انواع مختلفی دارد که بر اساس کاربرد آن معمولا به چهار درسته قفل درب ورودی، قفل درب پارکینگ یا حیاط، قفل های داخلی ساختمان (مثل قفل اتاق ها و سرویس بهداشتی) و قفل درب آهنی تقسیم می شود. ما در این مطلب بر معرفی و شناخت انواع قفل درب آپارتمان که مهمترین قفل است تمرکز می کنیم. قفل هایی که خود به دو نوع کلی قفل معمولی و قفل ضد سرقت (کلیدی و هوشمند) تقسیم بندی می شوند. اگر می خواهید با بهترین مدل های قفل درب آپارتمان بیشتر آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای درب ورودی منزلتان داشته باشید، مارا تا انتهای مطلب همراهی کنید.

در اسپارد می توانید خدمات نصب و تعمیر ریموت و جک درب را با چند کلیک و به آسانی دریافت کنید و از خدمات تخصصی در این زمینه بهره ببرید.

قفل درب آپارتمان

بهترین قفل برای درب آپارتمان کدام است؟

اگر بخواهید انتخاب مناسبی برای درب ورودی آپارتمان خود داشته باشید، باید به خوبی با انواع قفل ها آشنایی داشته باشید. در همین راستا در ادامه چند مورد از بهترین مدل های انواع قفل درب آپارتمان را ذکر کرده ایم:

۱- قفل بازگشایی با اثر انگشت (هوشمند)

قفل اثر انگشتی رایج ترین نوع قفل در میان انواع قفل های هوشمند است. همانطور که می دانید اثر انگشت فرد امکان کپی برداری و تقلب ندارد، در نتیجه امنیت این قفل های اثر انگشتی بسیار بالا است. این قفل ها می توانند چند اثر انگشت را به طور همزمان در حافظه ذخیره کنند تا هر یک از اعضای خانواده بتوانند به راحتی وارد آپارتمان شوند.

۲- قفل چفت کلیدخور (معمولی)

محبوب ترین نوع قفل در خانه های ایرانی همین قفل کلیدخور است. این نوع قفل‌ ها به دو دسته تک سیلندر و دو سیلندر تقسیم می شوند. قفل‌ های تک سیلندر تنها از یک طرف درب کلید می خورند، اما قفل های دو سیلندر از هر دو طرف کلیدخورند. امنیت قفل های دو سیلندر بیشتر است، اما استفاده از قفل های تک سیلندر نسبتا بیشتر می باشد.

۳- قفل بازگشایی رمز عبور (هوشمند)

نظرات کاربران کلید سازی سیار

درخواست کلیدسازی سیار

قفل های رمز عبوری از جمله اولین قفل های هوشمندی بودند که وارد بازار ایران شدند. با این قفل ها دیگر نگران جا گذاشتن کلید داخل منزل نیستید و هر زمان که بخواهید با وارد کردن رمز می توانید وارد خانه شوید. امنیت قفل های رمز عبوری نیز بسیار بالا است و در مقایسه با قفل های اثر انگشتی قیمت مناسب تری دارند.

قفل رمز عبور

۴- قفل بازگشایی با تلفن همراه (هوشمند)

برای کسانی که دوست ندارند حتی یک لحظه هم از گوشی موبایلشان جدا شوند، این نوع قفل یک انتخاب عالی است. قفل های تلفن همراهی فقط با موبایل صاحب خانه باز می شوند و از این رو امنیت بسیار خوبی دارند. استفاده از این نوع قفل ها اخیرا رایج تر شده است.

۵- قفل ترکیبی (هوشمند)

احتمالا  بهترین نوع قفل هوشمند در بازار، همین قفل ترکیبی است. این قفل ها با ترکیبی از موارد بالا (مثل اثر انگشت، کارت، رمز عبور، تلفن همراه و یا حتی تشخیص چهره) باز می شوند. در واقع هر نوع قفلی یک به حداقل دو روش باز شوند، قفل ترکیبی خوانده می شود.

۶- قفل برقی (معمولی)

این نوع قفل خود به مدل های مختلفی مثل قفل برقی زبانه‌ دار، قفل برقی کلونی، قفل برقی مغناطیسی و قفل برقی کله گاوی تقسیم بندی می شود. قفل های برق معمولا برای درب حیاط و انواع درب پارکینگ بسیار کاربردی هستند و به همین خاطر مقاومتشان بالا است.

۷- قفل ضد سرقت (معمولی)

یکی از بهترین انواع قفل معمولی، همین قفل ضد سرقت است. این نوع قفل ها معمولا ۱۲ زبانه دارند که باعث می شود امنیت بسیار بالایی را برای داخل ساختمان فراهم آورند. قفل های ضد سرقت البته فقط با کلید باز می شوند و اگر به هر دلیلی کلید را داخل منزل جا بگذارید، کار سختی برای ورود مجدد به خانه خواهید داشت!

قفل ضد سرقت

۸- قفل شب بند (معمولی)

قفل شب بند که شامل قفل های ضد سرقت نیز می شود، در بسیاری از آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. امنیت قفل شب بند که خود به چندین دسته مختلف تقسیم می شود، مناسب بوده و ورود غیر مجاز از طریق درب هایی که شب بند دارند، بسیار دشوار و حتی غیرممکن است.

قفل های هوشمند چه تفاوت هایی با قفل های معمولی دارند؟

عمده تفاوت های قفل هوشمند با قفل کلاسیک به شرح زیر است:

  • ساختار؛ قفل های هوشمند بسیار پیچیده تر از قفل های معمولی هستند و در اکثر موارد به سنسور و حتی دوربین مجهز شده اند. اما قفل های کلاسیک معمولا از زبانه، توپی و مواردی اینچنینی تشکیل شده اند.
  • ایمنی؛ ساختار پیچیده تر قفل های هوشمند باعث شده تا ایمنی آنها نیز افزایش پیدا کند و از این جهت توصیه می شود که ترجیحا به سمت خرید قفل های هوشمند بروید.
  • امکانات؛ امکانات و قابلیت های قفل هوشمند بسیار بیشتر از قفل های سنتی و معمولی است. قفل های هوشمند امکاناتی مثل قفل کودک، سنسور کنترل از راه دور و ضد ضربه بودن دارند که در قفل های معمولی اثری از آنها نیست.
  • نحوه باز کردن درب؛ قفل های معمولی خیلی ساده و با کلید باز می شوند، اما شیوه بازگشایی درب در قفل های هوشمند بسیار متنوع و بعضا جذاب است. این قفل ها با اثر انگشت، کارت، رمز عددی و یا حتی شناسایی چهره باز می شوند.
  • هزینه؛ بدیهی است که قیمت قفل های هوشمند بسیار بالاتر است قفل های معمولی است. اما آیا به نظرتان خرید این قفل ها با توجه به مزایای فراوانش ارزش ندارد؟ طبیعی است که این هزینه های بالاتر در بلند مدت جبران خواهد شد. در همین راستا توصیه می شود هزینه قفل سازی را نیز به جان بخرید و با کمک گرفتن از یک متخصص، خانه خود را بیمه کنید.

برای خرید انواع قفل درب آپارتمان باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

قفل درب ساختمان یکی از مهمترین عوامل در تامین امنیت منزل شما است، از این رو در انتخاب آن باید دقت زیادی به خرج داده و مواردی را که در ادامه نوشته ایم حتما مدنظر قرار دهید:

۱- امنیت قفل

امنیت با ارزش ترین ویژگی یک قفل مطمئن است. البته امنیت قبل درب اصلی بسیار مهمتر از امنیت درب اتاق های داخلی خانه است. از این رو برای درب اصلی حتما باید بهترین ها را انتخاب کنید.

قفل هوشمند در

۲- استحکام قفل

قفل باید مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی شکسته نشود. این استحکام بخصوص در مورد درب وروردی ساختمان اهمیت بیشتری نیز دارد.

۳- اندازه درب

قفل مناسب حتما باید با اندازه درب مطابقت داشته و از نظر ضخامت و اندازه چهارچوب درب، متناسب با آن باشد. اگر قفل نامناسبی برای درب منزل خریداری کنید، احتمال دزدی به شدت افزایش پیدا می کند.

۴- ضمانت نامه معتبر

قفل از جمله وسایلی است که توصیه می شود حتما همراه با گارانتی خریداری شود. قفل هایی که گارانتی دارند، احتمالا قیمتشان کمی بالاتر است، اما مطمئن باشید به این هزینه بیشتر می ارزند!

به خدمات قفل سازی نیاز دارید؟

چنانچه بعد از آشنایی با انواع قفل درب آپازتمان همچنان در انتخاب بهترین قفل برای درب ورودی ساختمان خود مردد هستید و می خواهید ضمن کمک گرفتن از یک متخصص، بهترین گزینه را برای منزلتان خریداری نمایید، می توانید روی کمک متخصصین مجموعه اسپارد حساب باز کنید. تکنسین های قفل سازی اسپارد با سال ها تجربه در زمینه خدمات کلید سازی و قفل سازی آماده اند تا کلیه خدمات مورد نیاز در زمینه قفل و کلید سازی را به شما ارائه داده و تجربه ای مطمئن و عالی را برای شما رقم بزنند.

کلید سازی سیار

  • قفل‌سازی حرفه‌ای
  • مناسب‌ترین قیمت
درخواست کلیدسازی سیار