خدمات رنگ مو بانوان

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

استفاده از رنگ های جدید و فانتزی می تواند انتخابی جسورانه و زیبا باشد که ریسک هایی را نیز به همراه دارد. اگر به استفاده از رنگ های طلایی، زیتونی و قهوه ای عادت داشته باشید، ممکن است با نحوه ترکیب رنگ موهای فانتزی مثل رنگ سرمه ای آشنا نباشید. به همین دلیل لازم است اول از همه با نحوه ترکیب رنگ موی سرمه ای بدون دکلره آشنا شوید.

البته می توانید با استفاده از دکلره نیز رنگ موی سرمه ای زیبایی را ایجاد کنید. اگر شما نیز دوست دارید در سال جدید با موهای جسورانه و جدید خود بدرخشید در ادامه این مقاله با بررسی ترکیب رنگ سرمه ای به دو روش بدون دکلره و با دکلره همراه اسپارد مگ باشید!

چطور موهای خود را سرمه ای رنگ کنیم؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره شد می توانید بدون دکلره و با رنگ های فانتزی موهای سرمه ای زیبایی داشته باشید و یا با استفاده از دکلره این رنگ را به خوبی دربیاورید. برای اینکه چه با دکلره و چه بدون آن به رنگ سرمه ای دلخواه خود برسید لازم است آموزش ترکیب رنگ مو را پیش تر دریافت کرده باشید.

در غیر این صورت برای جلوگیری از آسیب رساندن به موها و برای دریافت بهترین نتیجه بهتر است از آرایشگران خبره کمک بگیرید. بخصوص در رنگ های ویژه ای مثل رنگ سرمه ای! برای این منظور می توانید سفارش خدمات رنگ مو در منزل را ثبت کرده و بهترین رنگ مو مورد نظر خود را در خانه خود دریافت کنید.

و اما روش کار ایجاد رنگ موی سرمه ای بدون دکلره و با دکلره به چه شکل است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال همراه ما باشید!

چطور موهای خود را سرمه ای رنگ کنیم؟

نحوه درآوردن رنگ موی سرمه ای بدون دکلره چگونه است؟

برای شروع بررسی مراحل ترکیب رنگ موی سرمه ای بدون استفاده از دکلره لازم است از پیش رنگ موی دکلره را به صورت حضوری یا از فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده باشید. برای انتخاب بهترین رنگ می توانید پس از ثبت سفارش آنلاین و رایگان از متخصصین ما نیز کمک بگیرید و مراحل رنگ کردن مو در منزل را به آنان بسپارید.

علاوه بر رنگ مو می توانید از شامپوهای رنگ سرمه ای نیز استفاده کنید. البته اگر موهای تیره ای داشته باشید شاید با شامپو به رنگ دلخوه خود دست پیدا نکنید و نیاز باشد از دکلره کمک بگیرید. حالا که با این نکات مقدماتی آشنا شدیم، بیایید مراحل استفاده از رنگ سرمه ای را از ساده ترین و اولیه ترین موارد شروع کنیم:

۱- موهای خود را برای رنگ مو آماده کنید!

در این مرحله لازم است موهای خود را به خوبی شانه کنید تا همه گره ها از بین رفته و رنگ مو به خوبی روی هر یک از تارهای مو بنشیند. توجه داشته باشید که بهتر است پیش از رنگ مو هیچ گونه موادی مثل تافت، ژل و یا ماسک مو روی موهای خود نداشته باشید.

۲- مراقب لکه های رنگ باشید!

قبل از که بروید سراغ رنگ کردن موهای خود، یک لباس کهنه بپوشید و یا یک پیشبند دور گردن خود بیندازید. برای اینکه دستتان هم رنگ نگیرد از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید.

۳- استفاده از رنگ موی سرمه ای بدون دکلره را شروع کنید!

اگر از شامپو استفاده کنید کار خیلی راحت است و می توانید مثل دیگر شامپوها آن را روی موهای خود پشخ کنید. در غیر این صورت لازم است پودر رنگ مو سرمه ای را با واریاسیون سرمه ای ترکیب کنید. اگر دوست دارید فقط رگه های از رنگ سرمه ای روز موهایتان ایجاد شود، می توانید دسته های باریک مو را از کلاه دربیاورید و فقط رنگ مو را روی آنها پخش کنید.

اگر موهای بلندی داشته باشید بهتر است از یک شانه برای پخش و یکدست کردن رنگ در همه قسمت های مو استفاده کنید. توجه داشته باشید که این روش موقتی محسوب می شود و ماندگاری رنگ موی سرمه ای با دکلره بیشتر است.

۴- موهای خود را بر اساس دستورالعمل بشویید!

مدت زمان مورد نیاز برای اثر کردن رنگ مو معمولا در برندهای مختلف متفاوت است. می توانید روی جعبه را مطالعه کرده و بر اساس آن پیش بروید. معمولا بیشتر رنگ ها به مدت زمانی حدود ۴۵ دقیقه برای استراحت نیاز دارند. از نگهداری بیش از حد رنگ روی موهای خود خودداری کنید.

پس از گذشت این مدت زمان می توانید با دوش دستی موهای خود را به خوبی بشویید. دقت داشته باشید که نباید بلافاصله پس از شستن رنگ از شامپو روزانه خود استفاده کنید زیرا در صورت استفاده ممکن است رنگ موی سرمه ای بدون دکلره شما روشن تر شده و به رنگ آبی مایل شود. به همین راحتی می توانید به صورت موقت از رنگ موی سرمه ای موهای خود لذت ببرید!

رنگ موی سرمه ای

ترکیب رنگ موی سرمه ای با دکلره چگونه است؟

نظرات کاربران خدمات رنگ مو بانوان

درخواست خدمات رنگ مو

اگر می خواهید رنگ سرمه ای موهایتان دوام بیشتری داشته باشد بهتر است به جای روش پیشین از روش با دکلره استفاده کنید. برای رنگ موی سرمه ای با استفاده از دکلره کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- با دکلره کردن موهایتان شروع کنید!

برای اینکه موهایتان به طور کامل رنگ بگیرد لازم است از کرم و پودر دکلره استفاده کنید. اگر قبلا روی موهای خود هایلایت داشتید، بهتر است موهای روشن را از تیره جدا کنید. سپس موهای تیره تر را با دکلره روشن تر کنید تا ظاهر یکدست تری ایجاد شود.

اگر بخواهید هایلایت و خطوط تیره روشنی از رنگ سرمه ای در موهایتان ایجاد شود می توانید پایه دکلره موهای خود را تغییر دهید تا مش های آبی رنگ نیز لابه لای موهای سرمه ای دیده شود. در غیر این صورت روشن کردن موها یک تا دو درجه با استفاده از دکلره می تواند گزینه مطلوبی برای داشتن موهای سرمه ای رنگ باشد.

در استفاده از دکلره حتما به دستورالعمل های روی بسته بندی توجه داشته باشید و مقدار و مدت زمان را بر اساس این دستورالعمل ها تنظیم کنید. البته لازم است توجه داشته باشید دکلره کردن مو کاری تخصصی است و در صورت امکان بهتر است آن را به متخصصین آرایشگری بسپارید تا از سوختن موها و آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود.

۲- موهای خود را بشویید و آماده رنگ کردن شوید!

پس از گذشت مدت زمان موردنیاز برای روشن شدن موها، لازم است آنها را به خوبی شستشو دهید. به علت قوی بودن ماده دکلره بهتر است در این مرحله از شامپو مغذی و یا نرم کننده تغذیه کننده استفاده کنید. با رطوبت بخشیدن به موها می توانید از آسیب های بعد دکلره کردن مو در امان باشید.

۳- رنگ کردن موها را شروع کنید!

همانند رنگ موی سرمه ای بدون دکلره، در شیوه همراه با دکلره نیز یکی از مراحل به استفاده از ترکیب رنگ مو اشاره دارد. پیش از شروع رنگ کردن موها لازم است نکاتی از جمله استفاده از یک پیراهن کهنه و دستکش را جدی بگیرید. در ادامه با آماده کردن ترکیب رنگ می توانید رنگ کردن موهای خود را شروع کنید. یکی از ترکیب های محبوب برای رنگ موی سرمه به ترتیب زیر است:

  • رنگ مو خاکستری برند پرستیژ با شماره ۱.۱
  • رنگ مو سری واریاسیون ۰۰۱ و واریاسیون ۰۰۲ پرسیتژ
  • اکسیدان ۹ درصد

برحسب حجم و طول موهای خود مقداری از ترکیب بالا را در کاسه رنگ به خوبی ترکیب کنید. سپس رنگ کردن را از قسمت ریشه و پشت موهای خود آغاز کنید. به ترتیب یک لایه دیگر از موهای رویی را جدا کرده و رنگ کردن را از ریشه ها به سمت ساقه مو ادامه دهید تا به قسمت جلوی مو برسید.

ترکیب رنگ موی سرمه ای

۴- موهای خود را بپوشانید تا رنگ بگیرند!

صبر مهم ترین عنصر در رنگ کردن مو است، چه رنگ موی سرمه ای بدون دکلره بخواهید و چه با دکلره. پس موهای خود را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و صبور باشید. البته پس از دکلره مدت زمان رنگ گرفتن موها ممکن است کوتاه تر از روش قبلی باشد. بهتر است هر چند دقیقه یکبار موهای خود را بررسی کنید تا ببینید آیا به رنگ دلخواه شما رسیده است یا خیر.

اگر همه موهای خود را رنگ نکرده اید و دسته هایی را جدا کرده اید لازم است دور این دسته موهای رنگ شده را نیز با فویل بپوشانید و همانند توضیحات قبلی پیش بروید.

۵- موهای خود را بشویید و از رنگ سرمه ای آن لذت ببرید!

پس از اینکه موها به درجه دلخواه شما رسیدند و به خوبی رنگ گرفتند، می توانید مرحله شستشو را نیز شروع کنید. بهتر است موهای خود را با آب سرد بشویید و در شستشوهای بعدی نیز از شامپوی مو تثبیت کننده استفاده کنید. حالا موهای خود را خشک کنید و به صورت دلخواه آن را حالت دهید. این شما و این رنگ موی سرمه ای!

آموزش ترکیب رنگ موی سرمه ای

چگونه رنگ موی سرمه ای را حفظ کنیم؟

معمولا رنگ های فانتزی مثل سرمه ای در مقایسه با دیگر رنگها همانند رنگ قهوه ای و زیتونی ماندگاری کمتری دارند. با این حال می توانید با رعایت تعدادی از نکات رنگ موی سرمه ای بدون دکلره و یا با دکلره را بیشتر حفظ کنید. این نکات مهم عبارتند از:

  • حتما از شامپو و نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده و تثبیت کننده رنگ استفاده کنید.
  • از ماسک موی داخل حمام استفاده کنید تا موها خشک نشوند.
  • موهای سرمه ای پس از رنگ شدن رنگ آبی تیره درخشانی دارند. برای ماندگاری درخشندگی می توانید از ماسک مو و یا روغن مخصوص بعد حمام استفاده کنید.
  • برای اینکه رنگ مو ماندگاری بیشتری داشته باشد، بهتر است از مواد با کیفیت بالا استفاده کنید.

حفظ رنگ موی سرمه ای

قیمت رنگ موی فانتری در منزل چقدر است؟

در این مقاله دو روش ترکیب رنگ موی سرمه ای بدون دکلره و با دکلره را مورد بررسی قرار دادیم. در لابه لای متن به نکات مهم در خصوص آسیب رساندن دکلره به مو نیز اشاره کردیم. از آنجایی که رنگ کردن مو به خصوص رنگ موهای فانتزی در دسته خدمات تخصصی آرایشگاهی قرار می گیرد. بهتر است از افراد خبره در این حوزه کمک بگیرید تا موهایتان دچار ریزش و یا سوختگی نشوند.

اما قیمت رنگ مو سرمه ای در منزل چقدر است؟ شما می توانید از طریق استعلام قیمت رایگان و ثبت سفارش در اسپارد هزینه رنگ مو زنانه را تنها با یک کلیک از متخصصین اسپارد در استان تهران و البر دریافت کنید. با دریافت خدمات موردنظر در منزل علاوه بر دست یافتن به رنگ موی سرمه ای دلخواه خود می توانید از آسیب دیدن موهای خود نیز به خوبی جلوگیری کنید!

خدمات آمبره مو

  • آمبره و سامبره در منزل
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه