پاکسازی پوست بانوان

  • اعزام متخصص باتجربه
  • بهترین مواد اولیه

جوانه گندم مملو از مواد مغذی است که هم به صورت خوراکی و هم بسیاری از افراد از آن به عنوان ماسک برای شفاف و سفید شدن پوست خود استفاده می کنند. شما می توانید با پودر یا روغن جوانه گندم به راحتی ماسک صورت درست کنید و از تاثیر آن لذت ببرید. جوانه گندم دارای آنتی اکسیدان ویتامین E است که به راحتی رادیکال های آزاد را خنثی کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع ماسک جوانه گندم برای سفید شدن پوست آشنا کنیم!

ماسک جوانه گندم چگونه پوست ما را سفید می کند؟

ماسک جوانه گندم سرشار از ویتامین E و سایر مواد مغذی است که نقش اساسی در حفظ رنگ پوست دارد. مواد مغذی موجود در ماسک جوانه گندم پوست شما را سفید می کند و جای زخم و اکنه را به سرعت محو خواهد کرد. بنابراین، شما می توانید از ماسک جوانه گندم برای سفید شدن پوست خود استفاده کنید. علاوه بر این با داشتن مواد رطوبت بخش طبیعی با کاهش دادن آکنه و دیگر التهابات پوستی نقش جدی در سفید کردن پوست بازی می کند. جالب است بدانید که تنها روغن جوانه گندم برای چاقی صورت نیز موثر است!

ماسک جوانه گندم چگونه پوست ما را سفید می کند؟

ماسک جوانه گندم برای سفید شدن پوست چگونه تهیه می شود؟

ماسک جوانه گندم تنها با یک شیوه بخصوص تهیه نمی شود، بلکه با ترکیب این ماده معجزه آسا با دیگر مواد طبیعی می توان ماسک های مختلفی را تهیه کرد. از جمله موثرترین ماسک های جوانه گندم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- ماسک جوانه گندم همراه با موز برای درخشش پوست!

ماسک صورت موز با جوانه گندم یکی از بهترین ماسک ها برای سفید شدن پوست صورت است که برای انواع پوست مناسب است. برای درست کردن این ماسک باید از جوانه گندم را به شکل پودر درآورده و در ترکیب با مقداری موز له شده استفاده کنید. شما می توانید هر هفته دوبار این ماسک را تهیه و استفاده کنید. ماسک موز و جوانه گندم سلول های مرده را از بین خواهد برد و به سفید شدن پوست شما کمک خواهد کرد. چرا که پودر جوانه گندم حاوی مقادیر بالای ویتامین E است. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در ماسک موز و گندم، آلودگی و التهاب پوست شما را از بین می برد و به صاف و لطیف شدن آن کمک می کند.

برای این منظور کافی است قدم های زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا دو قاشق چایخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری پودر گندم را در یک ظرف شیشه ای ریخته و به خوبی آنها را مخلوط کنید.
  • سپس مقداری موز له شده را به آن اضافه کرده و مجددا آن را هم بزنید.
  • حالا صورت خود را شسته و ماسک را به خوبی روی تمام پوست خود بمالید.
  • اجازه دهید تا ۳۰ دقیقه روی پوست بماند. پس از ۳۰ دقیقه صورت خود را با آب گرم شسته و پوست خود را به خوبی ماساژ دهید.
  • به یاد داشته باشید که از اضافه کردن روغن جوانه گندم در این ماسک خودداری کنید. در هر صورت شما می توانید برای سفید شدن و جوان سازی پوست صورت خود از ماسک موز و جوانه گندم استفاده کرده و از نتیجه آن لذت ببرید.

ماسک جوانه گندم برای درخشش پوست

۲- ماسک جوانه گندم برای سفید شدن پوست در ترکیب با عسل!

برای تهیه ماسک عسل و جوانه گندم شما می توانید هم از پودر و هم از روغن جوانه گندم استفاده کنید. اما بهتر است از روغن جوانه گندم استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. برای تهیه این ماسک کافی است:

  • یک قاشق چایخوری روغن جوانه گندم و عسل را در یک کاسه مخلوط کرده و چند قطره شیر تازه به آن اضافه کنید.
  • شما از این ماسک ابتدا به عنوان یک فیس واش استفاده خواهید کرد. بنابراین کمی از این ماسک را به صورت خود بمالید و آن را با آب به خوبی بشویید.
  • پس از اینکه صورت خود را خشک کردید مجددا ماسک را به صورت خود بمالید و اجازه دهید تا ۱۵ دقیقه روی پوست بماند.
  • سپس می توانید آن را با آب ولرم بشویید تا پوستی تمیز و درخشان داشته باشید.

نظرات کاربران پاکسازی پوست بانوان

درخواست پاکسازی پوست

اگر می خواهید نتیجه بهتری بگیرید این کار را روزانه یکبار انجام دهید. ماسک صورت عسل با روغن جوانه گندم روی انواع پوست از جمله پوست های چرب به خوبی عمل می کند. روغن گندم یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهند پوست سفیدی داشته باشند. همانطور که مواد استفاده شده کاملا طبیعی هستند هیچگونه عوارضی وجود نخواهد داشت.

از آنجایی که مواد کاملا طبیعی هستند، هیچ گونه تحریکی نخواهید داشت. با استفاده منظم از این ماسک، می توانید شاهد درخشان تر و روشن تر شدن رنگ پوست خود باشید. از فواید روغن جوانه گندم برای پوست صورت می توان به از بین رفتن لکه های صورت و جوش های سر سیاه نیز اشاره کرد. پس حتما از این ماسک جوانه گندم برای سفید شدن پوست استفاده کرده و از فواید آن بهره مند شوید!

ماسک روغن جوانه گندم با عسل

۳- ماسک صورت آووکادو با روغن جوانه گندم

برای تهیه این ماسک باید از روغن جوانه گندم استفاده کنید که حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان بالایی است. همچنین می توانید به آن کمی ماست اضافه کنید تا به خوبی روی پوست تاثیر بگذارد. با تهیه این ماسک می توانید در خدمات پاکسازی صورت در منزل نیز از آن استفاده کنید. حالا بیایید مراحل آماده سازی آن را با هم ببینیم:

  • ماست و روغن گندم را به مقدار لازم با هم به خوبی مخلوط کنید.
  • آووکادو را رنده و به صورت خمیر در بیاورید. سپس آن را به مخلوط ماست و روغن جوانه گندم اضافه کنید و به خوبی هم بزنید.
  • این خمیر را روی تمام صورت خود بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند. حال صورت خود را با آب ولرم بشویید.

برای داشتن نتیجه ای بهتراین کار را روزانه یکبار انجام دهید. خاصیت ضد پیری موجود در آووکادو و خاصیت سفید کنندگی ماست به همراه خواص روغن جوانه گندم پوست شما را به خوبی ترمیم و سفید می کند. ممکن است هنگام استفاده از این ماسک کمی احساس سوزش داشته باشید که به خاطر ماست موجود در آن است و جای نگرانی نیست.

با دانستن نحوه استفاده از روغن جوانه گندم برای درست کردن ماسک صورت، می توانید لکه های تیره، جوش های سر سیاه و همچنین رنگدانه ها را درمان کنید. همچنین پس از استفاده مرتب از این ماسک طی مدت کوتاه پوست شما به خوبی سفید خواهد شد.

ماسک روغن جوانه گندم با آووکادو

آیا تنها استفاده از ماسک جوانه گندم برای سفید شدن پوست کافی است؟

اگر قصد دارید صورت خود را از عفونت های پوستی مختلف و از مشکلات پوستی دور نگه دارید، می توانید به راحتی جوانه گندم را به ماسک های خانگی خود اضافه کنید. با استفاده منظم از آن نتیجه فوق العاده ای به دست می آید که باعث سفید شدن پوست و همچنین موجب از بین رفتن آسیب های پوستی می شود.

البته سفید شدن پوست همراه با مواد طبیعی ممکن است زمان بیشتری از شما بگیرد. به همین دلیل اگر مایل هستید در فرصت کوتاه ترین پوستی سفید داشته باشید می توانید با دریافت هزینه پاکسازی پوست از خدمات حرفه ای اسپارد در منزل خود بهره مند شوید! برای این منظور تنها کافی است سفارش خود را به صورت رایگان از تهران و استان البرز (کرج) ثبت کرده و از بهترین خدمات لایه برداری و پاکسازی پوست در منزل استفاده کنید!

پاکسازی پوست آقایان

  • پاکسازی اصولی و حرفه‌ای
  • بهترین مواد اولیه