خشکشویی آنلاین

  • نرخ اتحادیه (1401)
  • تحویل رایگان و سریع

برای اینکه لباس ها در طول زمان رنگ و بافت خود را حفظ کنند لازم است حین شستشوی آنها به نکاتی توجه داشت. یکی از مهم ترین نکات در شستشو، انتخاب بهترین شوینده لباس است. این مورد هم در خصوص لباس بزرگسالان و هم در مورد لباس نوزاد صدق می کند. پس لازم است پیش از دست به کار شدن برای شستشوی در خصوص انتخاب شوینده نکاتی را به خاطر داشته باشید.

در ادامه این مقاله ابتدا نکات مهم در انتخاب انواع شوینده را بررسی می کنیم. پس از معرفی تعدادی از شوینده های لباس بزرگسالان به بررسی نکات مهم در انتخاب شوینده برای لباس نوزاد خواهیم پرداخت. سپس بهترین شوینده ها برای لباس نوزاد را نیز معرفی خواهیم کرد. پس با اسپارد مگ همراه باشید!

شوینده لباس نوزاد

در انتخاب بهترین شوینده لباس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بیشترین مواردی که همه ما در حین خرید شوینده لباس توجه می کنیم، برند و توانایی شوینده در از بین بردن لکه ها و یا ثابت نگه داشتن رنگ الیاف لباس است. در کنار این موارد مهم لازم است به دیگر نکات نیز در خرید شوینده توجه داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع ماشین لباسشویی

اگر می خواهید پودر و یا مایع دستی بخرید که هیچ اما اگر در نظر دارید برای شستشو با لباسشویی شوینده انتخاب کنید، لازم است به نوع ماشین لباسشویی خود نیز توجه داشته باشید. به عبارتی باید شوینده با ماشین لباسشویی سازگار باشد در غیر این صورت ممکن است با گذشت زمان به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی نیاز پیدا کنید.

برای مثال تعدادی از شوینده ها مخصوص شستشو لباس با دست هستند و تعدادی از آن ها بیش از حد کف تولید می کنند. استفاده از این شوینده ها در ماشین لباسشویی ها، بخصوص ماشین لباسشویی های هوشمند و جدید ممنوع است.

توجه به حجم ماشین لباسشویی

علاوه بر توجه به نوع ماشین لباسشویی و یا شستشوی دستی البسه لازم است حجم ماشین خود را نیز در نظر داشته باشید. اگر ماشین لباسشویی حجم بالایی دارد و از طرفی دفعات شستشوی لباس در منزل شما بالاست باید شوینده ای را انتخاب کنید که از نظر هزینه نیز برای شما به صرفه باشد. با این حال بهتر است سراغ برندهای گمنام با حجم شوینده بالا و قیمت بسیار ارزان نروید زیرا ممکن است کیفیت مطلوبی را به همراه نداشته باشد.

نحوه انتخاب بهترین شوینده ماشین لباسشویی

اسانس استفاده شده در شوینده لباس

در انتخاب بهترین شوینده لباس لازم است به بو و رایحه محصولات نیز توجه داشته باشید. برخی محصولات ممکن است اسانس هایی داشته باشند که برای برخی افراد خوشایند نیست و حتی می تواند باعث بروز حساسیت نیز شود. در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع می پردازیم.

توجه به حساسیت های افراد

همانطور که در مورد پیشین نیز اشاره شد، توجه به بو و رایحه شوینده تنها به دلیل سلیقه افراد نیست. بلکه برخی افراد ممکن است به برخی اسانس ها و یا موارد آلرژی داشته باشند. برای این منظور در حین انتخاب پورد، مایع و یا صابون برای شستشوی لباس ها بهتر است گزینه های فاقد مواد معطر و رنگ را انتخاب کنید. با بررسی می توانید انواع ضد حساسیت مایع لباسشویی را نیز در فروشگاه ها پیدا کنید.

توجه به آنزیم های موجود در شوینده

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی از آنزیم های متفاوتی در شوینده ها استفاده می شود. برای اینکه بتوانید بهترین شوینده لباس را انتخاب کنید، لازم است برحسب نیاز خود به آنزیم های موجود در شوینده ها نیز توجه داشته باشید. برای مثال برای شستشوی لباس های بسیار کثیف لازم است از شوینده هایی با آنزیم های تمیز کردن آلودگی با سرعت بالا استفاده کنید.

از دیگر انواع آنزیم های موجود در شوینده لباس ها می توان به آنزیم های پاک شدن چربی، لکه خون، آنزیم های تمیز کننده لباس در دمای های پایین و بسیاری موارد متنوع دیگر اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که هر یک از این آنزیم ها ممکن است برای برخی افراد حساسیت های پوستی را نیز به دنبال داشته باشند.

انتخاب بهترین شوینده

شوینده های دوستدار محیط زیست

محیط زیست مقوله بسیار مهمی است که همه ما باید در حفظ و پایداری آن با یکدیگر همکاری کنیم. برخی از برندهای تولید کننده شوینده لباس در ترکیبات محصولات خود از مواد شیمیایی استفاده می کنند که به محیط زیست آسیب می زند. در نتیجه بهتر است حین انتخاب شوینده برندهایی را انتخاب کنید که از ترکیبات طبیعی استفاده کرده اند و به محیط زیست آسیبی نمی رسانند و به عبارتی دوستدار محیط زیست هستند.

بهترین شوینده لباس بزرگسالان چیست؟

امروزه انواع شوینده لباس از جمله مایع شوینده، پودر، قرص، لکه بر و انواع نرم کننده ها تولید می شود. برای اینکه بتوانید بهترین شوینده لباس برای بزرگسالان را انتخاب کنید می توانید پیش از خرید نکات بالا را مرور کنید زیرا بهترین گزینه برای فردی با فرد دیگر می تواند متفاوت باشد. با این حال در ادامه پنج تا از بهترین شوینده ها از نظر مصرف کنندگان را برای شما معرفی می کنیم:

۱- مایع لباسشویی پرسیل

نظرات کاربران خشکشویی آنلاین

درخواست خشکشویی

حتما تا به حال بارها نام برند پرسیل به چشمتان خورده است و یا ممکن است شما نیز از طرفداران این برند باشید. یکی از دلایل محبوبیت مایع لباسشویی وجود آنزیم های لکه بر در آن و در نهایت قدرت تمیز کنندگی بالای پرسیل است. با این حال اگر به آنزیم ها و رایحه های مختلف حساسیت داشته باشید بهتر است مدل ۳۶۰ Cleanliness پرسیل را انتخاب کنید.

بهترین شوینده لباس بزرگسالان

۲- مایع لباسشویی سافتلن

سافتلن را می توان از محبوب ترین برندهای شوینده در بازار ایران دانست. غلظت و کیفیت مایع شوینده لباس سافتلن به گونه ای است که سخت ترین لکه ها را نیز از بین می برد و به همین دلیل می توان آن را  بهترین شوینده لباس در ایران دانست. علاوه بر مایع شوینده، مایع نرم کننده مخصوص لباسشویی این برند نیز گزینه مطلوبی برای کسانی که به رایحه های مختلف آلرژی ندارند است.

۳- مایع لباسشویی تاژ

مایع لباسشویی تاژ یکی از دیگر گزینه های مطلوب برای شستشوی لباس با ماشین لباسشویی است. از جمله خواص مطلوب آن می توان به خاصیت چربی زدایی، سفید کنندگی و لکه بری اشاره کرد.

۴- مایع لباسشویی اکتیو

یکی از محصولاتی که در سالهای اخیر توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است شوینده لباس اکتیو است. مایع لباسشویی اکتیور با داشتن انواع محصولات با رایحه ملایم و بدون بو می تواند گزینه ای مطلوب برای همه افراد باشد.

۵- مایع لباسشویی هوم کر و آ ب ث

این دو برند نیز از دیگر گزینه ها به عنوان بهترین شوینده لباس هستند و با داشتن غلطت مناسب بدون آسیب رساندن به بافت لباس و رنگ های آن سخت ترین لکه ها را نیز از بین می برند.

در شستن لباس نوزاد باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مهم ترین نکته ای که در نحوه شستشوی لباس نوزاد باید در نظر داشته باشید، انتخاب شوینده است. شوینده لباس نوزاد باید بدون آنزیم های قوی، رایحه و مواد حساسیت زا باشد تا به پوست حساس کودک هیچ آسیبی نرساند. پس از اینکه شوینده مناسب نوازاد را انتخاب کردید، لازم است نکات زیر را نیز در شستشوی لباس رعایت کنید:

  • بهتر است شستشوی لباس نوزاد با شسشتوی لباس بزرگسالان مجزا باشد. اگر لباس ها را در ماشین لباسشویی نیز بشویید، لازم است پیش از شستشوی لباس های خود لباس نوزاد را با برنامه مخصوص baby care شستشو دهید.
  • قبل از شستشوی لباس نوزاد ابتدا لکه ها را از بین ببرید. پس از لکه گیری لباس را به خوبی آبکشی کنید تا هیچ ماده شوینده ای روی آن باقی نماند.
  • در صورت شستشوی دستی لباس نوزاد را دوبار آبکشی کنید.
  • حین شستشو به برچسب راهنمای شستشوی روی لباس نوزاد توجه داشته باشید.
  • در شستشوی لباس نوزاد به هیچ وجه از مواد قوی مثل سفید کننده یا نرم کننده استفاده نکنید.
  • بهترین روش خشک کردن لباس نوزاد پس از شستشو، خشک کردن آن با نور خورشید است.

نکات مهم در شستشوی لباس نوزاد

بهترین شوینده لباس نوزاد کدام است؟

ممکن است شما نیز حین خرید شوینده با اسامی و برندها مختلفی روبرو شوید. این مساله می تواند کمی گیج کننده باشد به همین دلیل نیز در ادامه شما را با لیستی تایی از بهترین شوینده های لباس نوزاد آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید:

۱- مایع لباسشویی نوزاد اکتیو

شوینده مخصوص لباس کودک و نوزاد اکتیو در دو رنگ صورتی و آبی به فروش می رسد. در هر دو این مدل ها از آنزیم هایی ضد لک استفاده شده است. علاوه بر این با استفاده از این شوینده ها دیگر نیاز به استفاده از نرم کننده مجزا نیست. نرم کننده موجود در مایع لباسشویی اکتیو صورتی و آبی کاملا سازگار با پوست کودکان و نوزادان است.

تفاوت اصلی این دو مدل در غلظت مواد و رایحه آن است. مدل آبی در مقایسه با مدل صورتی رایحه و بوی ملایم تری دارد و می تواند سازگاری بیشتری با پوست حساس نوزادان داشته باشد.

بهترین شوینده لباس نوزاد

 

۲- مایع لباسشویی فیروز

مایع لباسشویی فیروز با حجم مطلوبی به اندازه ۲۰۰۰ گرم در بسته بندی سفسد و آبی و با مدل Blue عرضه می شود. از آنجایی که لباس نوزادان به دفعات بیشتری شسته می شود ممکن است در اثر مواد شوینده قوی بهبافت آن آسیب برسد. به همین دلیل نیز فیروز با فرمولاسیونی ویژه از آسیب دیدن لباس جلوگیری می کند به همین دلیل نیز به عنوان شوینده لباس نوزاد مطلوب و موثر شناخته می شود.

۳- مایع لباسشویی مالوچسکا نوزاد مدل Sensitive

این مایع لباسشویی نوزاد در بطری های حدود یک لیتری عرضه می شود. یکی از نقاط قوت این شوینده لباس مخصوص کودک و نوزادان عدم استفاده از هر گونه آنزیم و فسفر در ترکیبات شیمیایی شوینده است. این شوینده با داشتن نرم کننده و مواد تثبیت کننده رنگ به از آسیب به لباس ها جلوگیری می کند. علاوه بر این مواد موجود در این شوینده دوستدار محیط زیست نیز هستند.

۴- مایع لباسشویی هوم کر و امو

دو برند دیگر که در میان بهترین گزینه های شوینده لباس نوزاد و کودک قرار می گیرند، امو و هوم کر است. این دو شوینده نیز با داشتن قدرت پاک کنندگی بالا و مواد سازگار با پوست حساس نوزاد می توانند گزینه خوبی برای شستشوی لباس نوزاد باشند.

۵- پودر صابون فیروز مخصوص نوزادان

پودر صابون فیروز در دو نوع مخصوص شستشو با ماشین لباسشویی و شستشو با دست در بازار موجود است. هر دو این شوینده ها پس از شستشو عطری ملایم از خود به جای می گذارند با این حال این عطر و رایحه با پوست نوزادان سازگاری دارد. با این حال بهتر است برای شستشوی لباس نوزاد اولویت اولتان استفاده از مایع لباسشویی باشد.

پودر صابون فیروز مخصوص نوزادان

بهترین روش شستن لباس های حساس چیست؟

در این مقاله به بررسی نحوه انتخاب بهترین شوینده لباس بزرگسالان و نوزادان پرداختیم. با این حال بهترین گزینه برای شستشوی لباس تنها به انتخاب یک شوینده مناسب و تنظیم ماشین لباسشویی محدود نمی شود. بهترین روش شستشو برای انواد لباس های حساس و حتی گران قیمت کمک گرفتن از خدمات خشکشویی است.

در خدمات خشکشویی واقعی آبشویی اتفاق نمی افتد و با متد ویژه هر پارچه و لباسی تمیز می شود. برای دریافت هزینه خشکشویی لباس تنها کافی است سفارش خود را به صورت رایگان در اسپارد ثبت کنید. با ثبت سفارش در اسپارد لباس های شما از درب منزل تحویل گرفته شده و به نزدیک ترین خشکشویی ممتاز تحویل داده می شود. در نهایت نیز لباس ها در تمیز و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شوند.

به همین راحتی می توانید نظافت و لطافت لباس های حساس خود را به خدمات خشکشویی اسپارد بسپارید!

خشکشویی آنلاین

  • نرخ اتحادیه (1401)
  • تحویل رایگان و سریع
درخواست خشکشویی