نظافت منزل

  • نظافت در تهران و کرج
  • اعزام فوری نیروی ماهر

مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

نکته: مشتری گرامی، با مطالعه راهنمای کوتاه زیر می‌توانید تجربه بهتری از خدمات نظافت اسپارد داشته باشید.

۱- وجه اضافه تحت عناوین انعام و اضافه کار

متخصصین اسپارد مطابق قوانین تحت هیچ عنوانی اجازه‌ی دریافت وجه نقد اضافه بابت هزینه سفارش، قرض و کمک، هزینه‌ی ایاب و ذهاب، هزینه‌ی نهار و… ندارند. اضافه کار تنها با توافق شما با متخصص و ثبت در اپلیکیشن (توسط متخصص و تایید توسط شما) مجاز است. در صورت مطرح شدن چنین درخواستی، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید و موضوع را مطرح کنید و تاکید می‌کنیم از پرداخت چنین مبالغی خودداری کنید. اسپارد نمی‌تواند بازگشت وجه‌هایی که با عنوان قرض به متخصصین داده می‌شود را تضمین کند و مسئولیت این موضوع به عهده مشتری است.

۲- پرداخت آنلاین، بهتر از پرداخت نقدی

پرداخت آنلاین به اسپارد کمک می‌کند در صورت نارضایتی شما از خدمات، پس از بررسی و کارشناسی، گارانتی بازگشت وجه ارائه دهد. در صورت نارضایتی، پس از انجام سفارش می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی اپلیکیشن و یا تماس تلفنی به ما اطلاع دهید.

۳- لیست کارهای مورد نیاز را در ابتدای سفارش به متخصص اعلام کنید

طبق اولویت، لیستی از کارهایی که می‌خواهید توسط متخصص انجام شود را بنویسید و به اطلاع متخصص برسانید و در پایان قبل از خروج متخصص تمام کارها را با ایشان بررسی کنید تا مطمئن شوید تمام موارد به درستی و با کیفیت لازم انجام شده است. به تایید گرفتن کلامی از متخصص اکتفا نکنید.

تمیزکاری منزل

۴- همواره نکات امنیتی را رعایت کنید

اسپارد تضامین کامل را هنگام ثبت‌نام از متخصص دریافت می‌کند و سابقه نیروها را بررسی می‌کند و پس از مصاحبه با متخصصان و تایید صلاحیت ایشان، دریافت تضامین لازم و عقد قرارداد اجازه فعالیت را صادر می‌کند. اما به منظور اطمینان بیشتر همواره توصیه می‌کنیم متخصص را در محل سفارش تنها نگذارید و همچنین اشیا و وسایل قیمتی را در مکانی خارج از محل نظافت (به طور مثال در کمد شخصی) نگهداری کنید. در صورتی که در حین سفارش یا بعد از سفارش متوجه اشکالی در سفارش شدید، سریعا با پشتیبانی تماس بگیرید. تاکید می‌کنیم در صورت مفقود شدن هر وسیله‌ای می‌بایست حداکثر ۲۴ ساعت پس از سفارش شرکت را مطلع نمایید.

۵- بررسی کیسه زباله‌ها در پایان سفارش

حتما کیسه‌ی زباله‌هایی که متخصص قصد خارج کردن آن‌ها از محل سفارش دارد را چک کنید. این احتمال وجود دارد وسیله‌ای به صورت سهوی در کیسه زباله وجود داشته باشد و به منظور جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم لازم است کیسه‌های زباله را بررسی کنید.

۶- تهیه مواد و لوازم مورد نیاز در سرویس استاندارد

تهیه‌ی مواد شوینده و وسایل نظافت در سرویس استاندارد با مشتریان محترم است. اما قبل از شروع سفارش می‌توانید با متخصص هماهنگی لازم را جهت خرید مواد شوینده انجام دهید. شایان ذکر است در سرویس پریمیوم اسپارد، متخصصین با لوازم و مواد شوینده مورد نیاز به محل شما مراجعه می‌کنند و نیازی به تهیه نیست.

۷- ثبت اضافه کار

نظرات کاربران نظافت منزل

درخواست نیروی نظافت

چنانچه سفارش شما به افزایش ساعت نیاز دارد، حتما باید در اپلیکیشن توسط متخصص این افزایش ساعت با عنوان بازنگری ثبت شود و همان هزینه‌ای که «در اپلیکیشن» اعلام شده را بابت ساعات اضافه به متخصص پرداخت کنید. در نظر داشته باشید بسته به نوع سفارش، مبلغی که بابت ساعات بازنگری به سفارش اضافه می‌شود متغیر خواهد بود.

متخصص نظافت منزل

۸- تاخیر حضور متخصص

چنانچه حضور متخصص با تاخیری بیش‌تر از یک ساعت همراه شد، می‌توانید به متخصص اجازه‌ی ورود ندهید و سریعا با پشتیبانی تماس بگیرید.

۹- پایان کار زودتر از موعد مقرر

در صورتی که کار نظافت زودتر از زمان مشخص شده به اتمام رسید، تنها با اعلام رضایت مشتری و هماهنگی با پشتیبانی متخصص می‌تواند زودتر محل را ترک کند. هر چند پیشنهاد می‌کنیم در زمان باقیمانده تا پایان سفارش، وظیفه‌ی دیگری را به متخصص محول کنید تا سفارش در همان زمان مشخص شده به پایان برسد.

۱۰- نارضایتی از عملکرد متخصص

اگر به هر دلیلی از کار متخصص رضایت ندارید، در همان دقایق ابتدایی سفارش، با پشتیبانی تماس بگیرید تا متخصص را با فرد دیگری جایگزین کنیم یا سفارش لغو شود.

شرکت خدماتی منزل

۱۱- عدم ارتباط مستقیم با متخصص در سفاش‌های بعدی

مطابق قوانین و شرایط استفاده از اسپارد که به عنوان مشتری در زمان ثبت‌نام پذیرفته‌اید، دریافت مستقیم خدمات از متخصصین بدون اطلاع اسپارد، علاوه بر احتمال بروز مشکلات امنیتی و کیفی، باعث ایجاد مشکلات حقوقی برای متخصص و مشتری خواهد شد. در صورتی که چنین پیشنهادی از سمت متخصصین نیز دریافت کردید با پشتیبانی اسپارد در ارتباط باشید.

برای دریافت خدمات مجدد از همان متخصص می‌توانید متخصص را در لیست محبوب خود اضافه نمایید و همواره سفارشات خود را به ایشان ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید با پشتیبانی اسپارد تماس بگیرید.

امیدواریم تجربه خوبی از خدمات نظافت با اسپارد داشته باشید.

نظافت منزل

  • نظافت در تهران و کرج
  • اعزام فوری نیروی ماهر
درخواست نیروی نظافت