خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

به دنبال بهترین خدمات قالیشویی در فرمانیه هستید؟ آیا ویژگی های بهترین قالیشویی ها را می دانید؟ می دانید چطور می توان بهترین قالیشویی را در حوالی فرمانیه انتخاب کرد؟ برای رسیدن به بهترین پاسخ این سوالات در ادامه این مقاله همراه ما باشید!

چرا باید در انتخاب بهترین قالیشویی وسواس به خرج دهیم؟

پیش از اینکه به معرفی بهترین قالیشویی های فرمانیه و ویژگی های خدمات هریک بپردازیم، بهتر است با اهمیت انتخاب قالیشویی های معتبر آشنا شویم. امروزه خدمات قالیشویی مختلفی در نقاط مختلف تهران ارائه می شود. همین زیاد بودن تعداد قالیشویی ها ممکن است باعث شود تنها با یک کلیک یکی را انتخاب کنید.

بهتر است کمی صبور باشید و وسواس به خرج دهید. زیاد بودن تعداد قالیشویی ها باعث شده خدمات غیر معتبر و غیر قابل اعتماد نیز به وجود بیاید. به همین دلیل نمی توان تنها با یک نگاه فرش و قالی های خود را به هر قالیشویی سپرد.

با توجه به بالا بودن قیمت فرش در سال های اخیر، اهمیت این موضوع نیز افزایش پیدا کرده است. پس بدون بررسی ویژگی های بهترین قالیشویی ها و مقایسه آن با خدمات ارائه شده قالیشویی موردنظر خود در فرمانیه اقدام نکنید. در غیر این صورت باید انتظار هرگونه آسیب رسیدن به فرش و قالی های ارزشمند خود را داشته باشید!

بهترین قالیشویی های فرمانیه

بهترین خدمات قالیشویی در فرمانیه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای اینکه یک قالیشویی بتواند کلمه “بهترین” را کسب کند لازم است تعدادی از ویزگی ها را در خدمات خود رعایت کند. این ویژگی ها همه مراحل مختلف از جمله تحویل گرفتن، شستشو، آماده سازی و تحویل دادن فرش و قالی ها را شامل می شود. حالا بیایید هریک ویژگی های بهترین قالیشویی ها را در هریک از مراحل بالا بررسی کنیم.در ادامه مطلب با ویژگی های بهترین قالیشویی در فرمانیه آشنا می شویم:

مرحله ثبت سفارش

معمولا در بیشتر مقالات حین صحبت در خصوص ویژگی های بهترین قالیشویی فرمانیه، تنها به مراحل شستشو اشاره می شود؛ در حالیکه اولین مرحله یعنی ثبت سفارش نیز به اندازه شستشو مهم است. امروزه ثبت سفارش در بهتری قالیشویی ها به روش های متعدد انجام می شود. از جمله این روش ها می توان به ثبت سفارش تلفنی، اینترنتی و پیامکی اشاره کرد.

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

قالیشویی های معتبر علاوه بر ثبت سفارش تلفنی، پلتفرم مخصوصی برای ثبت اینترنتی نیز دارند. این روش به کارها سرعت بخشیده و به بهبود خدمت رسانی در کلیه مراحل کمک می کند. پس بهتر است سراغ گزینه هایی بروید که علاوه بر ثبت سفارش تلفنی، به صورت اینترنتی نیز سفارش شما را دریافت می کنند.

تحویل گرفتن فرش ها

امروزه بیشتر قالیشویی ها فرش مورد نظر شما را از درب منزل تحویل می گیرند اما هر قالیشویی با این ویژگی را نمی توان بهترین نامید. آیا قالیشویی برای تحویل قالی هزینه بالایی دریافت می کند؟ آیا وسیله نقلیه حمل قالی مناسب است؟ مراقبت لازم از فرش ها حین حمل و نقل قالی ها صورت می گیرد؟ آیا مسیر کوتاهی برای رساندن قالی به قالیشویی طی می شود یا خیر؟

همه موارد بالا از گزینه هایی هستند که می توانند بهترین خدمات قالیشویی فرمانیه را از دیگر خدمات قالیشویی سطح متوسط متمایز کنند. برای مثال اگر در فرمانیه ساکن باشید، بهتر است کارخانه اصلی قالیشویی نیز در همان حوالی باشد تا خدمات با بالاترین سرعت و کمترین زمان ارائه شود.

مراحل شستشوی قالی

و اما می رسیم به مهم ترین بخش خدمات قالیشویی، یعنی مراحل شستشو! امروزه از روش های متعددی برای شستشوی قالی ها استفاده می شود. از جمله این روش ها می توان به شیوه مکانیزه، نیمه مکانیزه و دستی اشاره کرد. بهترین قالیشویی بهترین روش را برحسب نوع و ابعاد فرش انتخاب می کند.

برای مثال برای فرش های دستباف که هر تار و پود آن با دست توسط هنرمندان ایرانی بافته شده است باید از روش نیمه مکانیزه استفاده شود. در این روش تعدادی از مراحل به کمک متخصص و تعداد از مراحل به صورت اتوماتیک انجام می شود تا فرش بدون کوچک ترین آسیبی به بهترین شکل تمیز شود.

پس انتخاب بهترین تجهیزات قالیشویی، بررسی های پیش از شستشو، متخصص خبره برای نظارت بر مراحل قالیشویی، محیط تمیز و مطابق استاندارداز جمله مواردی است که باید از یک قالیشویی معتبر انتظار داشت.

حمل و تحویل قالی

پس از اینکه قالی و فرش ها با روش مناسب خشک شدند، برای تحویل دادن به مشتری آماده می شوند. در این مرحله انتهایی نیز باید ویژگی هایی رعایت شود. برای مثال باید قالی به گونه ای تا شود که آسیبی به تار و پود آن نرسد. از طرفی حین حمل باید به نظافت آن توجه داشت تا مجدد کثیف و آلوده نگردد. در نهایت تحویل قالی نیز باید در درب منزل صورت گیرد.

بهترین خدمات قالیشویی در فرمانیه

هزینه خدمات قالیشویی

یکی دیگر از نکاتی که لازم است توجه داشته باشید، هزینه اعلام شده توسط قالیشویی است. برای اینکه از منصفانه بودن هزینه های دریافتی مطمئن شوید، می توانید به یک نکته توجه کنید. اینکه آیا قالیشویی مورد نظر شما در فرمانیه تحت نظر اتحادیه فعالیت می کند یا خیر؟ با پاسخ دادن به این سوال علاوه بر قیمت، رعایت یا عدم رعایت نکات و ویژگی های ارائه شده در بالا نیز مشخص می گردد!

خدمات ارائه شده در قالیشویی

برای اینکه بهترین خدمات قالیشویی در فرمانیه را انتخاب کنید لازم است خدمات مورد نیاز خود را نیز مورد توجه قرار دهید. برای مثال آیا شما به خدمات شستشوی قالی دستباف نیاز دارید یا قالی ماشینی؟ آیا به خدمات رفوگری نیاز دارید یا ابریشم شوری؟ بهترین قالیشویی با داشتن برترین تجهیزات و متخصصین قادر به ارائه کلیه خدمات مورد نظر شما است.

قالیشویی در فرمانیه

متخصصین قالیشویی

حتی اگر کلیه خدمات قالیشویی به صورت اتوماتیک و مکانیزه نیز انجام شود، نظارت نیروی انسانی بر روند شستشو و همین طور کمک به حمل و نقل قالی بسیار حایز اهمیت است. بهترین قالیشویی ها معمولا نیروهای با تجربه و ماهر را انتخاب می کنند تا در تمامی مراحل بر شستشوی قالی شما نظارت کافی را داشته باشند. تا در نهایت فرش و قالی های شما همانند روز اول از درب منزل به شما تحویل داده شوند!

لیست ۱۰ تا از بهترین قالیشویی های فرمانیه!

حالا که با ویژگی های بهترین قالیشویی ها آشنا شدیم، می توانیم مقاله را با بررسی تعدادی از قالیشویی های فرمانیه ادامه دهیم. هر یک از این قالیشویی ها نقاط ضعف و قوت خود را دارند اما با این حال در مقایسه با دیگر قالیشویی ها می توان آنها را در لیست خوب ها قرار داد. این قالیشویی های در فرمانیه عبارتند از:

  1. خدمات قالیشویی مانیا
  2. خدمات قالیشویی ستاره فرمانیه
  3. خدمات قالیشویی جهان آرا
  4. خدمات قالیشویی راوک
  5. خدمات قالیشویی الله یار
  6. قالیشویی محتشم کاشان فرمانیه
  7. قالیشویی پایتخت
  8. خدمات قالیشویی نایین
  9. قالیشویی مروارید فرمانیه
  10. قالیشویی ایران باستان

بهترین قالیشویی های فرمانیه

بهترین خدمات قالیشویی در فرمانیه کجاست؟

پیش تر با چهار مورد از قالیشویی های خوب فرمانیه آشنا شدیم اما بهترین قالیشویی فرمانیه کجاست؟ کدام قالیشویی همه ویژگی های بهترین قالیشویی ها را دارد؟ برای پیدا کردن بهترین قالیشویی فرمانیه تنها کافی است سفارش خود را در اسپارد ثبت کنید!

ما بهترین خدمات قالیشویی را بر اساس قیمت های اتحادیه قالیشویی برای شما ارائه می کنیم. از آنجایی که اسپارد با بهترین قالیشویی های تحت نظر اتحادیه همکاری می کند دیگر نیاز نیست نگران رعایت ویژگی های ذکر شده در بالا باشید. سفارش خود را به صورت اینترنتی در اسپارد ثبت کرده و قالی خود به بهترین خدمات قالیشویی در فرمانیه بسپارید. به همین راحتی!

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی