خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

فاصله شهرری از مرکز شهر تهران و تراکم جمعیتی بالا در این ناحیه باعث که اکثر مردم این محل مایل باشند نیازهای روزمره خود را تا جای ممکن در همان منطقه برطرف کنند.  یکی از این نیازها که خیلی از خانواده ها سالی یک بار از آن استفاده می کنند، قالیشویی است. امروزه تعداد قالیشویی های موجود در شهرری به بیش از ۱۵۰ عدد می رسد و رقابت زیادی بین آنها در ارائه خدمات باکیفیت وجود دارد.

اما مسئله ای که در این رابطه بوجود می آید، انتخاب بهترین گزینه است. آیا همه این قالیشویی ها خدمات مطلوبی ارائه می دهند؟ بهترین قالیشویی در شهرری کدام است؟ کدام یک از این قالیشویی ها در شهرری هزینه منصفانه تری دریافت می کنند؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال ها هستید، تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

بهترین قالیشویی محله شهرری

در مراکز قالیشویی شهرری چه خدماتی ارائه می شود؟

اکثر مراکز قالیشویی شهرری خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهند:

  1. شستشوی انواع فرش؛ مراکز معتبر قالیشویی کار شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستبافت،کرک، ابریشم و تابلو فرش با رعایت اصول بهداشتی و مذهبی انجام می دهند.
  2.  لکه برداری؛ برطرف کردن لکه های کهنه و سخت از روی فرش کاری است که قالیشویان حرفه ای در انجام آن مهارت دارند.
  3. ریشه زنی؛ خیلی از قالیشویی ها خدمات ریشه زنی، یعنی تعمیر وبافت ریشه نو برای انواع فرش و تابلو فرش را نیز ارائه می دهند.
  4. خشکشویی فرش؛ خدمات خشکشویی انواع فرش و موکت نیز در برخی دیگر قالیشویی ها در دسترس است.

آشنایی با خدمات تعمیرات رفوی فرش

خیلی از مراکز قالیشویی علاوه بر خدماتی که بالاتر ذکر کردیم، سرویس تعمیرات و رفوی فرش را نیز ارائه می دهند. در این سرویس هر نوع پارگی و زدگی فرش برطرف می شود و قالی مثل روز اول نو و بدون اشکال به نظر می رسد. حتی ارائه این خدمات در مراکز قالیشویی امروزه بیشتر به یک نیاز تبدیل شده است. زیرا فرش ها در معرض انواع آسیب ها (مثل سوختگی، تغییر رنگ، بیدزندگی و مواردی از این دست) قرار دارند. در نتیجه اگر می خواهید فرشتان علاوه بر شستشو، ترمیم هم شود، حتما در هنگام تحویل فرش ها، هزینه رفو فرش سوخته و آسیب دیده را جویا شوید در صورت تمایل، انجام آن خدمات را نیز درخواست نمایید.

چرا انتخاب یک قالیشویی خوب در شهرری اهمیت زیادی دارد؟

فرش یکی از ارزشمندترین دارایی های موجود در هر خانه ای است. در نتیجه طبیعی است که برای نظافت آن وسواس زیادی به خرج دهید تا هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود. از طرف ساختار قالی به شکلی است که مستعد برای پارگی و زدگی است. در نتیجه نحوه شستشوی فرش ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

به همین جهت است که اکثر افراد در انتخاب قالیشویی مناسب وسواس زیادی به خرج می دهند. این وسواس البته تا حدود زیادی امری منطقی است. زیرا یک قالیشویی غیرمعتبر نه تنها نمی تواند از عهده شستشوی فرش برآید، بلکه ممکن است به تار و پود آن نیز آسیب برساند. بعضی از لکه های کهنه و سفت و سخت موجود روی فرش نیز تنها با به کاربستن ترفندهای خاص که در توان قالیشویان حرفه ای پاک می شوند. ضمن آنکه قالیشویی های معتبر تعرفه های قالیشویی را در چهارچوب نرخ رسمی اتحادیه قالیشویان تنظیم می کنند و پول اضافی دریافت نمی کنند.

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

قالیشویی خوب شهرری

چطور می توانیم بفهمیم یک قالیشویی معتبر است؟

برای آنکه بفهمید یک قالیشویی معتبر است یا نه، حتما به سه نکته زیر توجه کنید:

اول آنکه ببینید اطرافیان و آشنایان در مورد آن قالیشویی چه می گویند. نظرات دیگران و اعتباری که به هر قالیشویی می دهند، یک معیار بسیار مناسب برای تشخیص مراکز معتبر است. قالیشویی های قدیمی و حرفه ای شهرری اساسا به واسطه همین رضایت مشتریان مشهور شده اند.

دوم آنکه حتما از قالیشویان بخواهید که برای شما فرایند شستشوی فرش را شرح دهند. یک قالیشویی معتبر هم از متریال خوب برای شستشوی قالی استفاده می کند، و هم ماشین های مدرنی برای تمیز کردن قالی ها دارد. قالیشویی به روش سنتی معمولا جواب نمی دهد و تنها هزینه و زمان بیشتری می برد. برای اینکه متوجه شوید کدام قالیشویی بهتر است، به تجهیزات آنها حتما توجه کنید، زیرا برخورداری از تجهیزات مکانیزه و تمام اتوماتیک برای شستشوی سریع و بهینه فرش ها ضروری است.

و سوم آنکه قیمت ارائه خدمات را از همان ابتدا از قالیشویی جویا شوید. زیرا همانطور که اشاره کردیم، قالیشویی در شهرری نرخ معینی دارد که همه ساله توسط اتحادیه اعلام می شود. قالیشویی های غیرمجاز متاسفانه بعضا قیمت های بسیار بیشتری را نسبت به این نرخ نامه رسمی اعلام می کنند و مبالغ هنگفتی را از مشتری دریافت می کنند. به همین خاطر اعلام نرخ شفاف و در چهارچوب، یکی دیگر از معیارهای شناسایی قالیشویی های معتبر در منطقه شهرری به حساب می رود.

بهترین قالیشویی در شهرری کدام است؟

پرس و جو کردن از دوستان و آشنایان راهی بسیار مناسب برای پیدا کردن بهترین قالیشویی محله شهرری است. با این حال گاهی از اوقات ممکن است نظرات افراد متناقض باشد و در نتیجه شما نتوانید انتخاب درستی داشته باشید. به همین خاطر در ادامه اسم ۱۰ مورد از بهترین قالیشویی های شهرری را آورده ایم (این لیست براساس میزان رضایت مشتریان در رابطه با خدمات ارائه شده توسط مراکز قالیشویی تهیه شده است):

  1. قالیشویی سروش
  2. قالیشویی توحید
  3. قالیشویی آیدین منطقه شهرری
  4. قالیشویی آویژه
  5. قالیشویی ماهک
  6. قالیشویی مانیا
  7. قالیشویی گلستان اصل
  8. قالیشویی شفقی
  9. قالیشویی بهشت
  10. قالیشویی ۱۱۰ مقدسی

قالیشویی مطمئن شهرری

چطور می توان به بهترین قالیشویی های شهرری دسترسی داشت؟

ثبت سفارش و تحویل قالی ها یکی از مراحل مهم در فرایند کلی قالیشویی است. ما برای آنکه کار شما را راحت کرده باشیم، این امکان را فراهم کرده ایم که بتوانید در سایت یا اپلیکیشن اسپارد درخواست خدمات قالیشویی خود را ثبت نمایید. بعد از ثبت درخواست، لیستی از بهترین های قالیشویی در شهرری را مشاهده خواهید کرد. کافی است با توجه به نظرات مشتریان قبلی، قالیشویی مدنظر خود را انتخاب کنید. سپس متخصصین قالیشویی در محل شما حاضر می شوند و بعد از دریافت قالی ها و شستشوی آنها، فرش ها را طبق زمان بندی قبلی به شما تحویل می دهند.  همین الان می توانید سفارش خود را در اسپارد ثبت کنید و با تنها چند کلیک به بهترین ها دسترسی داشته باشید.

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی