نقاشی ساختمان

  • اعزام نقاش ماهر
  • نرخ اتحادیه (1401)

قبل از آن‌که برای نقاشی دیوارها سراغ استفاده از خدمات نقاشی ساختمان بروید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. همان‌طور که می‌دانید هر رنگی روی احساسات و هیجانات ما تاثیرگذار است. بنابراین برای انتخاب یک پالت رنگی مناسب برای نقاشی دیوارها، یکی از موارد مهم برای تصمیم‌گیری توجه به ابعاد روانشناسانه رنگ‌ها و تاثیر آن‌ها بر خلق و خوی و احساسات ماست. اگر دوست دارید بیشتر درباره تاثیر رنگ‌ها بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

تاثیرات نقاشی دیوار با رنگ‌های روشن

رنگ‌های روشن یا به عبارت دیگر سایه روشن‌های تند و تیز سبز، آبی، زرد و نارنجی به شدت روی احساسات افراد تاثیرگذار هستند. این رنگ‌ها، جز رنگ‌های دوستانه و شاد به حساب می‌آیند که باعث تقویت ارتباطات می‌شود. بنابراین بهتر است از رنگ‌های روشن در آشپزخانه و اتاق نهارخوری استفاده کنید.

نقاشی دیوار با رنگ‌های روشن

تاثیرات نقاشی دیوار با رنگ‌های تیره

رنگ‌های تیره مانند قرمز، بنفش، آبی و سایه‌های تیره‌تر رنگ سبز رنگ‌های غمگین و افسرده‌ای به نظر می‌رسند. اما زمانی که در جای مناسب و در کنار عناصر دیگر مانند گلدان، تابلو، مبل و… استفاده شود، به محیط حس امنیت و راحتی می‌دهد. می‌توانید یکی از اتاق‌های کوچک خانه را با این پالت رنگی، نقاشی کنید.

نقاشی دیوار با رنگ‌های تیره

تاثیرات نقاشی دیوار با رنگ‌های گرم

به عنوان مثال، رنگ‌هایی مانند زرد و نارنجی به محیط گرمی می‌بخشند. طوری که ممکن است تصور کنید دمای اتاق افزایش یافته است. بنابراین بهتر است از این رنگ‌ها برای اتاق‌های شمالی استفاده کنید. از آن‌جایی که رنگ‌های گرمی، باعث افزایش تحرک و فعالیت می‌شود، بهتر است از این رنگ‌ها برای اتاق خوابتان استفاده نکنید.

نقاشی دیوار با رنگ‌های گرم

تاثیرات نقاشی دیوار با رنگ‌های سرد

نظرات کاربران نقاشی ساختمان

درخواست نقاش ساختمان

رنگ‌هایی مانند آبی و سبز یخی، تاثیری شبیه به قرص‌های آرام‌بخش دارند. بنابراین بهتر است از این رنگ‌ها برای اتاق خواب‌ها استفاده کنید تا خواب بهتری داشته باشد.

نقاشی دیوار با رنگ‌های سرد

انتخاب رنگ آبی تیره برای نقاشی دیوارها

انتخاب این نوع رنگ‌ها برای نقاشی دیوار معمولا مانع از برقراری ارتباط می‌شود. بنابراین به هیچ عنوان از آبی تیره برای اتاق نهارخوری یا هال و نشیمن استفاده نکنید.

نقاشی دیوار با آبی تیره

انتخاب رنگ قرمز برای نقاشی دیوارها

با انتخاب رنگ قرمز برای نقاشی دیوارها، سطح انرژی اتاق افزایش می‌یابد و مقدار بالای انرژی ممکن است افراد را تحریک‌پذیرتر کند. بنابراین در مورد رنگ قرمز دو نکته را مدنظر داشته باشید،

  • برای دیوارهای اتاق خواب کودک از رنگ قرمز استفاده نکنید.
  • از رنگ قرمز نباید به تنهایی برای نقاشی دیوارهای استفاده شود.

به هر حال اگر مطمئن نیستید قرمز با فضا و دکوراسیون خانه شما هماهنگی دارد یا خیر، می‌توانید از اپلیکیشن‌های آنلاین نقاشی خانه استفاده کنید. به کمک این اپلیکیشن‌ها، می‌توانید از دیوارها عکس بگیرید و سپس داخل اپلیکیشن، رنگ‌های مختلف را روی دیوارها امتحان کنید.

نقاشی دیوارها با رنگ قرمز

انتخاب رنگ خاکستری برای نقاشی دیوارها چه تاثیری بر ما دارد؟

در مورد خاکستری فقط یک نکته مهم را یادآوری می‌کنیم. به هیچ عنوان از این رنگ برای اتاق نهارخوری یا آشپزخانه استفاده نکنید. مگر آن‌که دوست دارید اشتهای افراد را کاهش دهید!

انتخاب رنگ خاکستری برای نقاشی دیوارها

حالا که با تاثیر پالت‌های مختلف رنگی آشنا شده‌اید، بهتر می‌توانید در مورد انتخاب رنگ تصمیم‌گیری کنید. با این حال باز هم توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به نقاشی ساختمان، با یک نقاش حرفه‌ای و کاربلد صحبت کنید تا نقاشی دیوارهای شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نقاشی ساختمان

  • اعزام نقاش ماهر
  • نرخ اتحادیه (1401)
درخواست نقاش ساختمان