تعمیر ماشین لباسشویی

  • عیب‌یابی و تعمیر دقیق
  • اعزام فوری سرویس‌کار

شرکت اسنوا به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند. یکی از محصولاتی که امروزه طرفداران بسیاری دارد ماشین لباسشویی های این شرکت است که در مدل های مختلف تولید می شود. اما یکی از دغدغه های خریداران لباسشویی های این شرکت معنی کلمات روی ماشین لباسشویی اسنوا است. محصولات شرکت اسنوا دارای تنظیمات گوناگون شستشو است که برای بهتر استفاده کردن آن باید مطالعه کافی در مورد لباسشویی خریداری شده داشته باشید.

در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید تا معنی کلمات روی ماشین لباسشویی اسنوا آشنا شویم!

معنی هریک از دکمه های اصلی ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

زمانی که به صفحه تنظیمات ماشین لباسشویی اسنوا نگاه می کنیم با دکمه های گوناگون مواجه می شویم. معمولا سه دکمه در همه لباسشویی وجود دارد که همه ما با آنها آشنا هستیم. این دکمه ها شامل دکمه Power، Start and pause و ولوم انتخاب برنامه هستند. این دکمه ها معمولا با در سایر برندها همانند ال جی نیز وجود دارند و یادگیری آنها می تواند به شروع استفاده از ماشین لباسشویی ال جی نیز کمک کنند. اکنون به بررسی کارایی آنها خواهیم پرداخت:

دکمه Power

بدون استثنا در تمامی لباسشویی ها این دکمه در سمت راست قرار دارد و وظیفه آن خاموش و روشن کردن دستگاه می باشد.

دکمه Start and pause

پس از اینکه تنظیمات مورد نظر خود را بر روی ماشین لباسشویی خود انجام دادید برای شروع شدن فرایند شست و شو باید دکمه Start را فشار دهید و اگر به هر دلیلی می خواهید که ماشین لباسشویی را متوقف کنید مجددا این دکمه را فشار دهید. این برای زمانی مناسب است که لباسی را بخواهید از ماشین لباسشویی خارج کنید.

ولوم انتخاب برنامه

همانطور که از نامش پیداست جهت تعیین برنامه مورد نظر استفاده می شود. شما می توانید توسط این ولوم برنامه دلخواه خود را انتخاب کرده و دکمه استارت را فشار دهید.

به طور کلی دکمه های ماشین لباسشویی اسنوا را می توان در فهرست زیر دسته بندی کرد.

  • Delay یا تاخیر زمانی
  • Spin Speed یا سرعت موتور
  • Temp یا دما
  • Display یا صفحه نمایش
  • Child Lock یا قفل کودک
  • Eco یا اقتصادی – مقرون به صرفه
  • Cotton یا کتان
  • Mix یا ترکیبی
  • Delicate یا  پارچه های ظریف
  • Wool یا پشمی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی اسنوا

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

حالا بیایید به بررسی معنی هریک از این کلمات و کاربرد هریک از آنها بپردازیم:

دکمه Delay یا تاخیر زمانی: افرادی که می خواهند لباس خود را به خوبی تمیز کنند می توانند از این دکمه استفاده کنند. دکمه Delay با طولانی کردن مدت زمان شستشو لباس های شما را به خوبی تمیز می کند.

دکمه Spin Speed یا سرعت موتور: این دکمه جهت افزایش سرعت چرخش موتور مورد استفاده قرار می گیرد. شما با استفاده از آن می توانید قدرت ماشین لباسشویی خود را افزایش دهید.

 دکمه Temp یا دما: شما با استفاده از دکمه Temp می توانید دمای مورد نظر خود را جهت شستشوی لباس ها تنظیم کنید. همانطور که می دانید بسته به نوع جنس پارچه دمای آب می تواند تاثیر منفی بر روی لباس داشته باشد.

صفحه نمایش: اغلب لباسشویی های نسل جدید دارای صفحه الکترونیکی هستند که برنامه ها و مدت زمان شستشو را به شما نشان می دهد.

دکمه Child lock یا قفل کودک: همانطور که از نامش پیداست این دکمه برای افرادی مناسب است که دارای فرزند خردسال هستند. ممکن است فرزند شما جهت کنجکاوی دکمه های لباسشویی را در حال کار کردن فشار دهد و آسیب به ماشین  لباسشویی وارد کند. شرکت اسنوا برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقاتی دکمه قفل کودک را بر روی ماشین لباسشویی های خود نصب کرده و با استفاده از آن خیال شما راحت خواهد بود.

دکمه Eco یا شستشوی اقتصادی: این دکمه برای افرادی مناسب است که علاقه دارند در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند. دکمه Eco به طور اتوماتیک میزان مصرف آب را کاهش داده و با کم کردن مدت زمان شستشو از مصرف بیش از اندازه برق هم خودداری می کند.

دکمه Cotton یا کتان: افرادی که لباس های کتان می پوشند به آسیب هایی که یک ماشین لباسشویی می تواند به لباس آنها وارد می کند به خوبی آگاه هستند. دکمه کتان نیز به همین دلیل طراحی شده و با استفاده از آن  می توانید جلوی آسیب به پارچه لباس خود را بگیرید.

نظرات کاربران تعمیر ماشین لباسشویی

درخواست تعمیر ماشین لباسشویی

دکمه Mix یا ترکیبی: این دکمه با ترکیب کردن شستشوی طولانی مدت و اقتصادی مدت زمان مناسبی را جهت شستشوی لباس های کثیف تنظیم می کند.

دکمه Delicate یا پارچه های ظریف: شما با استفاده از این دکمه می توانید لباس هایی که دارای جنس نازک هستند را به راحتی شستشو داده و جلوی وارد شدن آسیب به آنها را بگیرید.

دکمه Wool یا پشمی: دکمه Wool برای شستشوی لباس های پشمی طراحی شده و با استفاده از آن می توانید لباس هایی که دارای بافت پشمی هستند را شستشو دهید.

معنی عبارات روی ماشین لباسشویی اسنوا

کاربرد هریک از برنامه های شستشوی لباسشویی اسنوا چیست؟

ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه های گوناگونی است که هر کدام از آنها به منظوری طراحی شده اند و کارایی ویژه ای دارند. با دانستن این عبارات می توانید تا حدودی با معنی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ یا دوو نیز آشنا شوید. را نیز در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برنامه های شستشوی لباسشویی اسنوا بپردازیم.

  • برنامه Wool یا شستشوی لباس های پشمی
  • برنامه Silk یا شستشوی لباس های ابریشمی
  • برنامه Mix یا مخلوط
  • برنامه Eco یا شستشوی اقتصادی لباس ها
  • برنامه Delicate یا لباس های ظریف
  • برنامه Hand Wash یا شستشوی دستی
  • برنامه Drain/Spin یا تخلیه و خشک کن
  • برنامه Cotton یا لباس های نخی و پنبه ای
  • برنامه Baby Care یا شستشوی لباس های کودکان
  • برنامه Quick Wash 14/34/44 یا شستشوی سریع

برنامه Wool یا شستشوی لباس های پشمی: برنامه Wool با تنظیمات دقیق دمای آب، از وارد شدن آسیب به بافت پشمی جلوگیری می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید لباس های پشمی خود را به خوبی شستشو دهید.

برنامه Silk یا شستشوی لباس های ابریشمی: ابریشم به دلیل بافت حساسی که دارد به راحتی می تواند از بین برود. بنابراین برنامه شستشوی لباس های ابریشمی از وارد شدن آسیب به لباس های ابریشمی جلوگیری کرده و با دقت بالا آن را شستشو می دهد.

برنامه Mix یا مخلوط: شما می توانید با استفاده از این برنامه لباس هایی با جنس های مختلف را در کنار هم شستشو دهید.

برنامه های شستشوی لباسشویی اسنوا

برنامه Eco یا شستشوی اقتصادی لباس ها: همانطور که در بالا ذکر شد این برنامه مناسب افرادی است که دوست دارند در مصرف آب صرفه جویی کنند. برنامه Eco مصرف آب را به شدت کاهش می دهد.

برنامه Delicate یا لباس های ظریف: این برنامه برای شستشوی لباس های ظریف و بافت نازک طراحی شده است. بنابراین با استفاده از آن می توانید ملافه و رو تختی خود را با خیال راحت شستشو دهید.

برنامه Hand Wash یا شستشوی دستی: این برنامه به شما کمک می کند تا لباس های حساس را شستشو دهید. برخی از لباس ها نیاز به شستشوی دستی دارند اما با برنامه شستشوی دستی، ماشین لباسشویی هیچ آسیبی به جنس آنها وارد نخواهد کرد.

برنامه Drain/Spin یا تخلیه و خشک کن: برخی افراد دغدغه خشک کردن لباس را دارند یا وقت کافی برای خشک شدن لباس را ندارند. این برنامه پس از شستشو لباس ها را به خوبی خشک می کند.

برنامه Cotton یا لباس های نخی و پنبه ای: اگر لباس هایی از جنس کتان یا نخی دارید با این برنامه شستشو دهید. همچنین این برنامه در بین مصرف کنندگان ماشین لباسشویی اسنوا طرفداران زیادی دارد.

برنامه Quick Wash 14/34/44 یا شستشوی سریع: لباس هایی که آنچنان کثیف نیستند و نیازی به شستشوی طولانی مدت ندارند را می توان در این برنامه شستشو داد.

برنامه Baby Care یا شستشوی لباس های کودکان: کاربرد این برنامه همانطور که از نامش پیداست برای شستشوی لباس کودکان است.

شستشوی لباس های کودکان در لباسشویی اسنوا

اگر برنامه های شستشوی لباسشویی اسنوا کار نکرد چه کنیم؟

در مواردی به دلایل مختلف ممکن است برخی از دکمه های روی ماشین لباسشویی اسنوا با مشکلاتی روبرو شوند و یا حتی برخی از برنامه های شستشوی به صورت بهینه کار شستشوی لباس را انجام ندهند. در این صورت با داشتن اطلاعات فنی کافی می توانید خودتان نیز برای تعمیر هریک از موارد دست به کار شوید. در غیر این صورت بهتر است تنها به چند ویدیو یا مقاله آموزشی برای انجام تعمیرات اکتفا نکنید و از متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید!

اگر شما نیز نگران هزینه های بالای تعمیرات تخصصی هستید، کافی است سفارش خود را به صورت رایگان در اسپارد ثبت کنید تا منصفانه ترین و دقیق ترین قیمت تعمیرات لباسشویی را از متخصصین با تجربه و حرفه ای ما دریافت کنید!

تعمیر ماشین لباسشویی

  • عیب‌یابی و تعمیر دقیق
  • اعزام فوری سرویس‌کار
درخواست تعمیر ماشین لباسشویی