نقاشی ساختمان

  • اعزام نقاش ماهر
  • نرخ اتحادیه (1401)

یکی از مراحل مقدماتی برای نقاشی ساختمان انتخاب رنگ مناسب و مورد علاقه خود است. در انتخاب رنگ علاوه بر علاقه خود باید رنگ سایر لوازم منزل را نیز در نظر داشته باشید. در این میان تعدادی از رنگ ها وجود دارند که با همه انواع دکوراسیون داخلی منزل به خوبی هماهنگ می شوند. در ادامه انواع رنگ مدرن منزل و این رنگهای خاص را با شما در میان خواهیم گذاشت. این رنگها را در دو دسته جداگانه رنگ مدرن برای پذیرایی و رنگ مدرن برای اتاق خواب بررسی خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید یکی از بهترین رنگها را از میان گزینه های پیشنهادی برای منزل خود انتخاب کنید. پس همراه اسپارد مگ باشید!

بهترین رنگ مدرن منزل را چگونه انتخاب کنیم؟

پیش از اینکه به بررسی گزینه های مختلف در مورد رنگ مدرن منزل بپردازیم، بهتر است با نحوه انتخاب بهترین رنگ آشنا شویم. پارامترهای زیر شما را در انتخاب مناسب ترین رنگ برای منزل و یا هر محیط دیگری یاری خواهند کرد:

جنس رنگ مناسب برای منزل

پیش از اینکه در مورد این تصمیم بگیرید که رنگ دیوارهای پذیرایی سفید باشد یا قهوه‌ای یا سبز و … بهتر است نوع رنگ مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در انتخاب نوع رنگ بهتر است به میزان سازگاری آن با محیط های مرطوب و گرم، میزان مقاومت رنگ در مقابل نور خورشید، قابلیت اجرای آن روی سطوح مختلف، نحوه تمیز شدن آن و مواردی از این دست دقت کنید.

ازجمله رنگ های پر کاربرد در منازل می توان به انواع رنگ پلاستیکی، رنگ های روغنی، مولتی کالرها، رنگ اکلیلی، رنگ بلکا، رنگ های آکریلیک و … اشاره کرد. با مطالعه مقالات مرتبط و یا با کمک گرفتن از متخصصین نقاشی می توانید بهترین نوع رنگ را برای محیط موردنظر خود انتخاب کنید.

هماهنگی رنگ مدرن منزل با سایر لوازم و تزئینات

حتی اگر بهترین جنس از رنگ را انتخاب کنید اما به رنگ وسایل منزل توجهی نداشته باشید، نتیجه نهایی کار چیزی جز پشیمانی نخواهد بود. پس چه در نظر داشته باشید اتاق خواب را رنگ کنید و چه پذیرایی را در هر صورت باید لوازم هر اتاق را نیز در نظر داشته باشید.

برای مثال در انتخاب رنگ مدرن پذیرایی باید به رنگ پرده ها، مبلمان و کفپوش ها توجه داشته باشید. در اتاق خواب نیز تم رنگی کمدها، تخت خواب، پرده و سایر تزئینات موجود حایز اهمیت است.

رنگ های مدرن برای اتاق خواب و پذیرایی منزل

توجه به متراژ محیط در انتخاب رنگ

اگر محیط مورد نظر شما برای نقاشی بزرگ باشد می توانید برحسب علاقه و یا توجه به نکات پیشین رنگ نقاشی را راحت‌تر انتخاب کنید. رد واقع در چنین محیط های بزرگ دستتان برای انتخاب رنگ دلخواه بازتر است اما در محیط های کوچک لازم است به نکات دیگری نیز توجه کنید.

برای مثال یک اتاق سه در سه را در ذهن خود مجسم کنید. برای اینکه فضای اتاق خواب خفه دیده نشود بهتر است از رنگ های روشن و پاستلی برای نقاشی استفاده کنید نه رنگ های تیره! به این ترتیب نتیجه نهایی زیباتر از چیزی که تصور می کردید خواهد شد.

بهترین رنگ مدرن پذیرایی چیست؟

یکی از مراحل انتخاب رنگ مدرن منزل، انتخاب بهترین رنگ برای پذیرایی است. باتوجه به اینکه پذیرایی از محیط های مشترک برای همه اعضای خانواده محسوب می شود بهتر است سراغ رنگهای همه پسندتری رفت. در ادامه این راهنما تعدادی از بهترین و عین حال مدرن ترین رنگ های پذیرایی را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

کرم و بژ، بهترین رنگ مدرن پذیرایی!

یکی از محبوب ترین رنگها در دکوراسیون منازل ایرانی که در عین کلاسیک بودن حال و هوای مدرنی نیز دارد، رنگ بژ است. امروزه این رنگ به عنوان جایگزین رنگ کرم مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به کرم تنوع بیشتری در محیط ایجاد می کند. پس اگر شما نیز لوازمی در این طیف رنگی دارید حتما ترکیب دو رنگ کرم و بژ را امتحان کنید!

رنگ مدرن پذیرایی

چرا آبی کمرنگ را امتحان نمی کنید؟

معمولا وقتی از رنگ مدرن منزل صحبت می شود ذهن همه به صورت ناخوآگاه به سمت تناژهای مختلفی از کرم و قهوه‌ای می رود. هرچند این رنگ ها نیز می توانند گزینه خوبی باشند اما اگر می خواهید در انتخاب خود کمی جسارت به خرج دهید این بار رنگ آبی کمرنگ را امتحان کنید.

باتوجه به نوع دکوراسیون و رنگ سایر لوازم پذیرایی می توانید این رنگ پاستلی را با سایر رنگها همانند زرد نیز همراه کنید تا منزل شما ظاهری جذاب و درخشان تر به خود بگیرد!

نقره‌ای و طلایی، رنگهای لوکس پذیرایی!

اگر می خواهید پذیرایی ظاهری لوکس داشته باشید بهتر است سراغ دو رنگ مدرن منزل یعنی طلایی و نقره‌ای بروید. برحسب شیوه دکوراسیون می توانید این دو رنگ را به همراه یکدیگر و یا تک به تک مودر استفاده قرار دهید.

نظرات کاربران نقاشی ساختمان

درخواست نقاش ساختمان

البته توجه داشته باشید که انتخاب رنگ نقره‌ای به تنهایی هرچند بسیار لوکس است اما خانه را سرد و دلمرده نشان می دهد. پس لازم است رنگی براق نیز همراه آن استفاده کنید. برای مثال می توان به سفید، سبز و یا سرمه‌ای اشاره کرد. سعی کنید همه دیوارها را با این دو رنگ نقاشی نکنید زیرا در این صورت دیگر ظاهری مدرن نصیب خانه شما نخواهد شد!

رنگ نقره ای پذیرایی

رنگ سفید، انتخابی همیشگی!

اگر به سبک دکوراسیون مینیمال علاقمند هستید و دوست ندارید هر قسمت از منزل با رنگ دیگری نقاشی شود، سفید به عنوان رنگ مدرن منزل می تواند انتخاب فوق العاده‌ای برای شما باشد. از جمله بهترین ویژگی های این رنگ تناسب آن با همه رنگهای دیگر است. پس در صورت تمایل می توانید سایر رنگ ها همانند رنگ کاراملی، طوسی، سبز و … را نیز با سفید همراه کنید.

رنگ های مدرن برای اتاق خواب و پذیرایی منزل

بهترین رنگ مدرن اتاق خواب چه رنگی است؟

اتاق‌خواب یکی از فضاهای مهم خانه است. محلی که بیشتر اوقات استراحت خود را در آن می‌گذرانید. پس برای انتخاب رنگ، باید سراغ رنگ‌هایی بروید که این آرامش را بر هم نزند. ما در ادامه این مقاله برای دیوارهای یک اتاق‌خواب مدرن به دنبال انتخاب بهترین رنگ مدرن منزل برای شما هستیم!

البته توجه داشته باشید که در اتاق‌خواب‌های مدرن معمولا از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده می‌شود. برای انتخاب ترکیب رنگی مورد علاقه‌تان از یک رنگ غالب و یک رنگ خنثی استفاده کنید. سراغ رنگ‌ های مورد علاقه‌تان بروید و با توجه به محیط اطراف و چیدمان سایر اتاق‌های خانه بهترین انتخاب را داشته باشید!

حالا بیایید محبوب ترین رنگ مدرن اتاق خواب را از میان گزینه های زیر انتخاب کنیم:

رنگ‌های سبز و صورتی برای اتاق‌خواب

از رنگ صورتی بیشتر در نقاشی اتاق‌خواب کودک و یا اتاق‌خواب نوجوان استفاده می‌شود. اما در حقیقت سن و سال شما مهم نیست. ترکیب سبز و صورتی به قدری زیبا، قوی و آرامش‌بخش است که کاملا برای اتاق‌خواب مناسب خواهد بود. صورتی به عنوان نماینده‌ای لطیف و ملایم از پالت رنگی قرمز، همان عنصر تکمیل‌کننده‌ی رنگ سبز است.

رنگ‌های سبز و صورتی برای اتاق‌خواب

رنگ‎های صورتی و نارنجی برای اتاق‌خوابی مدرن

ترکیب صورتی و نارنجی، یک پالت رنگی بی‌نظیر برای کسانی است که به دنبال یک تجربه جدید هستند. در استفاده از این ترکیب رنگی باید دقت شود. اگر تناسب‌ها رعایت نشود، نتیجه چیزی شبیه به خانه عروسک‌ها خواهد شد! مزیت دیگر این رنگ‌ها در این است که می‌توانید از تابلوهای هنری و وسایل مختلف زینتی برای جلوه دادن به اتاق خواب استفاده کنید.

استفاده از رنگ خاکستری در اتاق‌خواب

خاکستری در نگاه اول ممکن است رنگی دلمرده و نامناسب برای اتاق‌خواب به نظر برسد اما به همراه یک رنگ مدرن منزل مثل صورتی ملایم تبدیل به ترکیبی بی‌نظیر خواهد شد. اگر سبک روستیک و قدیمی را می‌پسندید، از تناژهای کم‌رنگ صورتی استفاده کنید. هرچقدر صورتی کمرنگ‌تر و ملایم‌تر باشد بیشتر با خاکستری هماهنگ خواهد شد.

رنگ مدرن اتاق‌خواب

ترکیب رنگ‌های قرمز و سفید در اتاق‌خواب

سفید و سیاه یک سبک کلاسیک به حساب می‌آید اما حالا پای رنگ قرمز هم در میان است! رنگ قرمز با خود نوعی انرژی به فضا تزریق می‌کند. از آن‌جایی که سیاه و سفید رنگ‌های خنثی به حساب می‌آیند، رنگ قرمز کمی انرژی و جسارت به طراحی اتاق شما می‌بخشد.

ترکیب رنگ‌های قرمز و سفید در اتاق‌خواب

سخن پایانی اسپارد!

انتخاب رنگ مدرن منزل در نگاه اول بسیار سخت به نظر می رسد اما با بررسی برخی نکات و همین‌طور مرور ویژگی های هر یک از رنگ ها می تواند تبدیل به کاری بسیار راحت و در عین حال سرگرم کننده شود. در قسمت بالا انواع رنگ مدرن پذیرایی و اتاق خواب را بررسی کرده و نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ را با شما در میان گذاشتیم؟

شما کدامیک از ترکیب رنگ های بالا را بیشتر دوست داشتید؟ به نظر شما کدام رنگ برای اتاق خواب و پذیرایی بهترین گزینه است؟ در صورت تمایل نظرات خود را در قسمت زیر با ما در میان بگذارید!

نقاشی ساختمان

  • اعزام نقاش ماهر
  • نرخ اتحادیه (1401)
درخواست نقاش ساختمان