کاشت ناخن

  • متخصص تایید شده
  • تضمین قیمت منصفانه

اگر تابحال از چسب ناخن مصنوعی استفاده کرده باشید می دانید که استفاده از چقدر دردسر به همراه دارد. برای مثال اگر چسب کیفیت مطلوبی نداشته باشد، پس از یکی دو روز به راحتی کنده شده و زحمات شما را به باد خواهد داد. برخلاف این اگر چسب قدرت بالایی داشته باشد، کندن ناخن مصنوعی سخت شده و ممکن است حتی به ناخن طبیعی نیز آسیب برساند. باتوجه به این مثال ها شاید شما نیز از خودتان بپرسید، “آیا چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن امکان پذیر است؟ ”

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هرچند شاید ظاهرا سخت و غیرممکن بنظر برسد اما با روشهایی می توانید ناخن مصنوعی را بدون استفاده از چسب نیز روی ناخن های خود قرار دهید. پس برای آموزش این روشها در ادامه مطلب با اسپارد مگ همراه باشید!

چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن، رویا یا واقعیت؟

بسیاری از افراد به چسب مخصوص ناخن مصنوعی حساسیت دارند و مواد موجود در آن به سلامت ناخن هایشان آسیب می رساند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، دیگر نیاز نیست نگران چسباندن ناخن مصنوعی با چسب ناخن باشید، به جای آن می توانید از چسب های بی ضررتر و یا موادی با خاصیت چسبندگی استفاده کنید.

پس می توان گفت چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن رویا نیست و با ترفندهای ویژه ای می توان آن را به واقعیت تبدیل کرد. البته اگر از هرگونه چسب بیزار باشید می توانید از ژلیش یا ناخن های آکریلیک استفاده کنید. برای ایجاد ناخن های ژله ای از لاک ژل های مخصوصی استفاده می کند که شما را از به کار بردن چسب ناخن بی نیاز خواهد کرد. برای این منظور می توانید از خدمات ژلیش در منزل نیز استفاده کنید.

ناخن مصنوعی بدون چسب

 چسباندن ناخن مصنوعی با نوارهای دو طرفه را امتحان کنید!

برخی از تولیدکنندگان ناخن مصنوعی نیز از مضرات چسب ناخن و کاهش میزان محبوبیت آن در میان بانوان مطلع شده اند. درنتیجه نوارهای دو طرفه با خاصیت چسبندگی به بازار عرضه کرده اند. البته خودتان نیز می توانید با خرید چسب دوطرفه ناخن مصنوعی های قدیمی خود را بدون چسب های ناخن استفاده کنید.

این نوارها را می توانید به راحتی از روی ناخن جدا کنید بدون اینکه به خدمات آرایشگاهی نیاز داشته باشید. برای مثال اگر برای مراسم یک ساعت دیگر ناخن های زیبا می خواهید، می توانید با این نوارها سریعا زیبایی ناخن هایتان را چندین برابر کنید. پس از مراسم نیز می توانید خودتان بدون رسیدن کوچکترین آسیب به ناخن ها نوار و ناخن مصنوعی را جدا کنید.

نظرات کاربران کاشت ناخن

درخواست کاشت ناخن

پس بیایید سریعا نگاهی به مراحل آن بیندازیم:

ناخن های خود را تمیز کنید!

پیش از اینکه برای چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن دست به کار شوید، لازم است ناخن های خود را تمیز کنید. برای این کار می توانید از لاک پاک کن های حاوی روغن های گیاهی استفاده کنید.

یک لایه لاک بی رنگ یا شفاف روی ناخن های خود بزنید!

این مرحله حتی از ایجاد حساسیت نسبت به نوارها نیز جلوگیری می کند. هرچند آنها برخلاف چسب مایع و قوی ناخن مضر نیستند اما در هر صورت برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ناخن استفاده از یک لایه اضافه لاک می تواند قدمی درست و عاقلانه باشد.

نوار دوطرفه را به اندازه ناخن های خود برش دهید!

این نوارها معمولا به صورت رول های بلند به فروش می رسند. پس از خریداری این نوار بلند لازم است خودتان آن را به تکه های کوچکتری برش دهید. از آنجایی که اندازه هریک از ناخن ها با دیگری متفاوت است نباید نوارها را به صورت یک اندازه برای هر ده انگشت خود ببرید.

برای سرعت بخشیدن به کار می توانید نوار انگشت یکسان از هر دو دست را با هم برش دهید. برای مثال اگر می خواهید نوار انگشت اشاره را ببرید، ابتدا آن را اندازه گرفته و یک لای دیگر از نوار را روی آن تا کرده و سپس برش دهید.

نوار را روی ناخن خود قرار دهید!

روکش پشتی نوار را جدا کرده و آن را به دقت و آرامی روی ناخن خود بچسبانید. اگر زیر آن حباب ایجاد شد، بهتر است از تکه دیگری از نوار دوطرفه استفاده کنید.

ناخن مصنوعی را بچسبانید!

حالا قسمت رویی را نیز جدا کرده و ناخن مصنوعی را روی آن قرار دهید. کمی فشار دهید تا به خوبی بچسبد. به همین ترتیب این کار را برای همه ناخن های خود انجام دهید. توجه داشته باشید که این شیوه از چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب حدود یک روز ماندگار دارد. برای کندن آن پس از یک روز می توانید ناخن مصنوعی را از قسمت بستر ناخن خود به آسانی جدا کنید.

ناخن مصنوعی بدون چسب

آیا ناخن مصنوعی های پرسی بدون چسب قابل استفاده هستند؟

اگر به دنبال راهی برای چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن هستید، علاوه بر روش استفاده از نوار به کار بردن ناخن های پرسی را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. اما منظورمان از ناخن پرسی چیست؟ در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

همانطور که می دانید ناخن های مصنوعی معمولا همراه با چسب جداگانه به فروش می رسند اما در کنار این مدل از ناخن مصنوعی ها هیچ چسبی وجود ندارد. در واقع این ناخن ها خودشان مقداری چسب دارند. پس اگر سلامت و استحکام ناخن ها برایتان مهم است، به کار بردن ناخن های پرسی یا فشاری که مقدار زیادی چسب ندارند می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ناخن مصنوعی پرسی بدون چسب

آیا راه دیگری برای چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب وجود دارد؟

خب، اگر حتی نمی خواهید از نوارهای مخصوص نیز استفاده کنید یکی دیگر از راه های چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن استفاده از انواع روشهای کاشت ناخن است. این روش ژلیش ناخن است که در سالهای اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. با ژلیش ناخن نه تنها ناخن اضافی دیگری روی ناخن طبیعی شما قرار نمی گیرد بلکه از هیچ چسبی نیز استفاده نمی شود.

در ژلیش ناخن معمولا مقداری از سطح ناخن به اندازه ای که به آن آسیب نرساند، با سوهان تراشیده می شود. لاک ژل روی بافت ناخن قرار گرفته و سپس چندلایه از لاک موردنظر مشتری روی آن قرار می گیرد. برای خشک شدن و افزایش استحکام نیز از اشعه یو وی استفاده می شود.

معمولا هزینه ژلیش ناخن بیشتر از خرید یک ناخن مصنوعی ساده است اما ماندگاری بالاتری نسبت به آن دارد. به طوری که سه تا چهار هفته می توانید از ناخن های زیبا و مقاوم خود لذت ببرید. از طرف دیگر معایب ناخن مصنوعی را نیز به همراه ندارد. پس وقت آن نیز رسیده که شما هم از این روش استفاده کنید!

ناخن مصنوعی

دریافت خدمات ژلیش ناخن در منزل ممکن است؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم یکی دیگر از راه های چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن استفاده از نوع دیگری از ناخن مصنوعی یا همان ژلیش است. امروزه دیگر نیاز نیست برای دریافت خدمات مختلف آرایشگاهی ازجمله خدمات کاشت ناخن و ژلیش در صف طولانی آرایشگاه های شلوغ منتظر بمانید. شما می توانید سفارش خود را به صورت رایگان و اینترنی از طریق سایت و یا اپلیکیشن موبایل اسپارد در هر ساعتی از روز ثبت کنید.

یک خبر خوب دیگر! این سرویس ها برای کلیه مناطق استان تهران و البرز قابل ارائه هستند. سفارش خود را ثبت کرده و بهترین خدمات را در تاریخ موردنظرتان دریافت کنید!

ژلیش ناخن

  • اجرا مطابق با سلیقه شما
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت