سرویس مبلشویی

  • قیمت منصفانه (1401)
  • مواد شوینده استاندارد

آیا مبل شما هم مدت طولانی در معرض آلودگی و گرد و غبار بوده؟ در جستجوی بهترین دستگاه مبل شویی حرفه ای برای از بین بردن آلودگی ها هستید؟ در مورد استفاده از دستگاه مبل شویی مردد هستید؟ ما در این مقاله به تمامی سوالات شما در مورد دستگاه مبل شویی پاسخ خواهیم داد. پس با اسپارد مگ همراه باشید.

شستشوی مبلمان در منزل

تا چه اندازه با دستگاه مبل شویی آشنا هستید؟

یکی از دستگاه‌ های مکانیزه‌ای که امروزه توسط شرکت های خدماتی و نظافتی مختلف استفاده می شود، دستگاه مبل شویی می باشد. این دستگاه با داشتن ویژگی‌ های فنی مناسب، بدون آسیب رساندن به بافت و رنگ مبلمان شما، آن را تمیز خواهد کرد. علاوه بر این با داشتن قدرت شستشوی بالا، مبلمان را به صورت عمقی می‌ شوید و قدیمی ترین لکه ها را نیز از روی آن پاک می کند. این دستگاه با داشتن قابلیت حمل، مبل شویی در منزل را برای شما آسان و سریع خواهد کرد. همین‌ طور این دستگاه را برای شستشوی صندلی ها، موکت و … نیز می توانید به کار ببرید.

ضمنا اگر در هر شرایطی مبلمان شما آسیب دیده و نیاز به خدمات تعمیرات مبلمان دارید باز هم می توانید روی اسپارد حساب کنید.

دستگاه مبل شویی حرفه ای از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

این دستگاه به واسطه قسمت های فنی قوی و متفاوت خود، آثار لکه و آلودگی را از روی مبل شما پاک می کند. پس از شستشوی مبل با این دستگاه بی شک متوجه تفاوت آن با سایر روش های دستی خواهید شد. ما در ادامه این مطلب به بررسی عملکرد قسمت های اصلی این دستگاه مانند سیستم مکنده پرداخته ایم.

بهترین دستگاه مبل شویی

مخزن آب دستگاه مبل شویی

مبنای اصلی بهترین دستگاه های شستشوی مبل، استفاده از دو نوع مخزن آب متفاوت است. یکی از مخزن ها، آب تمیز برای شستشو را تامین می کند و دیگری محل جمع آوری آب کثیف می باشد. مواد شوینده به مخزن مخصوص آب تمیز اضافه می شود. به وسیله این دو مخزن است که آلودگی ها تمیز شده و پاکیزگی مهمان خانه شما می شود. ظرفیت این مخزن ها نسبتا زیاد است. این ویژگی شما را از تخلیه آب کثیف و پر کردن مجدد آب تمیز در دستگاه بی نیاز می کند؛ بنابراین بدون توقف می توانید به شستشوی مبل خود ادامه دهید.

فیلتراسیون قدرتمند برای مبل شویی حرفه ای

نظرات کاربران سرویس مبلشویی

درخواست سرویس مبلشویی

از دیگر اجزای ضروری بهترین دستگاه های مبل شویی، فیلتراسیون موثر و قدرتمند می باشد. موتور دستگاه های شستشوی مبل حساسیت بالایی دارند؛ بنابراین هنگام شستن مبل ها باید از فیلتر کیسه ای مناسبی استفاده شود. هنگام مکش آب و کف به سمت مخزن ها ممکن است، ذرات جامد آلوده وارد موتور شوند. برای جلوگیری از این اتفاق از فیلتر استفاده می شود. فیلتر این دستگاه ها معمولا از جنس اسفنجی هستند و مانع ورود ضرات به اجزای حساس دستگاه می شوند.

سیستم مکنده دستگاه شستشوی مبل

همان طور که پیش تر نیز اشاره شد، از این دستگاه برای شستشوی مبل در منزل استفاده می شود. حتما شما نیز دوست ندارید برای تمیز شدن مبلمان خود سراسر خانه را کف آلود و خیس کنید؟ برای حل این مشکل، دستگاه های مبل شویی به سیستم مکنده مجهز هستند. به وسیله نازل مخصوص دستگاه، آلودگی ها وارد مخزن می شوند. به طوری که در انتهای شستشو هیچگونه آلودگی و آب روی مبلمان ها باقی نماند. این سیستم مکنده به قدری قدرتمند است که آب و مواد شوینده را از بافت مبل خارج می کند؛ بنابراین نیاز نیست نگران پوسیدگی و از بین رفتن الیاف پارچه های مبل باشید.

استفاده از دستگاه مبل شویی حرفه ای

با مراحل مبل شویی با دستگاه آشنا هستید؟

اکنون که با دستگاه مبل شویی و اجزای مختلف آن آشنا شدیم، بهتر است به بررسی مراحل شستشوی مبل با آن بپردازیم. این مراحل باید به ترتیب و پی در پی انجام شوند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید و در انتها از مبلمان تر و تمیز خود لذت ببرید. بیایید بدون معطلی این مراحل را با یکدیگر بررسی کنیم:

  1. ابتدا دستگاه را روشن کرده و مواد شوینده را در مخزن مخصوص می ریزند.
  2. با استفاده از فرچه دستگاه مبل شویی، مواد شوینده را روی مبل پخش می کنند. در این مرحله به وسیله فرچه سطح مبل به آرامی سابیده می شود تا مواد شوینده به خورد مبل برود.
  3. فرصت می دهند تا مدت کوتاهی شوینده روی مبل بماند. سپس شروع به شستن آن می کنند.
  4. در این مرحله که اصلی ترین قسمت مبل شویی با دستگاه است، شروع به شستشوی مبلمان می کنند. اگر در خاطر داشته باشید در قسمت اجزای مختلف دستگاه مبل شویی به قسمتی تحت عنوان سیستم مکنده اشاره کردیم. با تنظیم قدرت مکش، مواد شوینده و آب به وسیله دستگاه از مبلمان خارج می شوند.
  5. اجازه دهید تا مبلمان به صورت کامل خشک شوند. این شما و این مبلمان تمیز و پاکیزتان.

مبل شویی با دستگاه بهتر است یا با روش دستی؟

شستشوی مبل به روش دستی

در واقع دو روش عمده برای شستشو مبل در منزل وجود دارد که یکی شستشو با دست است و دیگری با دستگاه مخصوص. در شستشو دستی معمولا از شامپو فرش استفاده می شود. کافی است مقداری از آن را در آب حل کرده و با استفاده از کف های ایجاد شده و با کمک اسفنج، مبل خود را شستشو دهید. این روش ظاهرا ساده تر به نظر می رسد اما معایب خاص خود را دارد که در ادامه این راهنما به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مقایسه شستشوی مبلمان با دست و به وسیله دستگاه

  • شستشوی دستی برای لکه های بسیار عمیق و قدیمی مناسب نیست اما می توانید از این روش برای از بین بردن گرد و غبار معمولی استفاده کنید.
  • در شستشوی دستی زمان بیشتری برای از بین بردن لکه ها صرف می شود. به همین علت این روش خسته کننده تر از شستشو با دستگاه مبل شویی حرفه ای است.
  • در شستشوی دستی برخلاف شستشو با دستگاه، ممکن است آب و مواد شوینده در بافت مبل باقی بماند. باقی ماندن آب و مواد شوینده باعث آسیب به بافت مبل و پارچه آن می شود.
  • در شستشو با دست ظاهرا مبل تمیز می شود اما آلودگی های عمیق تر، از آن خارج نمی شوند. در شستشو با دستگاه تمامی آلودگی ها به وسیله سیستم مکنده از بین می روند.
  • شستشوی مبل با روش دستی وقت زیادی از شما خواهد گرفت. باید برای اینکه مبل ها را به بهترین شکل شستشو دهید، یک روز کامل وقت صرف کنید. در صورتی که اگر به وسیله دستگاه مبلمان خود را بشویید حداکثر دو ساعت طول خواهد کشید.

بنابراین اگر می خواهید مبلمان خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید، بدون اینکه به شکل و فرم آن آسیب بزنید، بهتر است از دستگاه مبل شویی حرفه ای کمک بگیرید. برای استفاده از این دستگاه ها می توانید از خدمات مبل شویی کمک بگیرید و بدون دردسر مبلمان خود را مثل روز اول تمیز تمیز تحویل بگیرید.

آیا دستگاه مبل شویی فقط برای ششستشوی مبلمان مناسب است؟

دستگاه مبل شویی را می توانید برای شستشوی سایر وسایل منزل نیز به کار ببرید.  از جمله آن ها می توان به شستشوی موکت، مبلمان تخت خواب شو، صندلی ها و تشک نیز اشاره کرد. بنابراین می توانید از خدمات تخصصی اسپارد برای شستشوی این موارد نیز استفاده نمایید. علاوه بر این شستشوی مبل فقط محدود به انواع پارچه ای نمی شود، بلکه مبلمان مخمل، چرمی و … را نیز شامل می شود.

شستشوی مبل تاشو با دستگاه

سخن پایانی!

اگر به بررسی بهترین مارک دستگاه مبل شویی نیز بپردازید، ۳ قسمت مخزن، مکنده و فیلتر را مشاهده خواهید کرد. هر یک از این قسمت ها در مراحل مختلف شستشوی مبل وظایفی را بر عهده دارند. با ترکیب این وظایف مبل شما مانند روز اول تمیز خواهد شد. توجه داشته باشید که در شستشوی مبلمان با دست محلول شستشو ممکن است به بافت مبل آسیب وارد کند؛ بنابراین بهترین روش شستشوی انواع مبلمان استفاده از دستگاه مخصوص آن است.

توجه داشته باشید که خطرات و معایب مبل شویی های ارزان تا حدی است که می تواند شما را مجبور به خرید مبلمان جدید کند بنابراین حتما به روش های شستشوی مبلمان پیش از اقدام به ثبت سفارش مبل شویی توجه کنید.

سرویس مبلشویی

  • قیمت منصفانه (1401)
  • مواد شوینده استاندارد
درخواست سرویس مبلشویی