نصب سقف کاذب

  • نصب سریع و اصولی
  • مناسب‌ترین قیمت

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت معماری و دیزاین ابزارهای زیادی در دسترس مردم قرار دارد. هم اکنون یکی از مهمترین و جدیدترین فناوری هایی که در حال حاضر در مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد  و طرفداران زیادی دارد کناف است. کناف از تخته های الیاف گچی بسیار فشرده تولید می شود و در تزیین خانه کاربرد زیادی دارد. شما با توجه به سلیقه خود می توانید طرح های دلخواه خود را طراحی و آن را در خانه نصب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی نحوه تزیین ستون با کناف بپردازیم.

تزئین ستون خانه

انواع ستون در دکوراسیون داخلی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

به طور کلی ستون ها در دو دسته ستون اصلی و ستون تزیینی تقسیم بندی می شوند که ما در ادامه این راهنما به بررسی تفاوت های میان آنها خواهیم پرداخت.

ستون اصلی در دکوراسیون داخلی

ستون های اصلی وزن ساختمان را تحمل می کنند و حذف آن غیر ممکن است.

ستون تزیینی در دکوراسیون داخلی

همانطور که از نام آن پیداست این ستون ها جهت تزیین خانه به کار می رود و شما می توانید انواع آن را از بازار خریداری کرده و استفاده کنید.

ستون ها در منزل نقش مهمی در زیبایی خانه دارند. بنابراین چگونگی تزیین آنها و استفاده از انواع مواد مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از روش هایی که بتازگی رواج یافته تزیین ستون با کناف است. در ادامه ما ۸ روش نوین تزیین ستون خانه را به شما معرفی و بررسی خواهیم کرد.

نحوه تزیین ستون با کناف

نظرات کاربران نصب سقف کاذب

درخواست نصاب سقف کاذب

 

شیوه جدید تزیین ستون های خانه چگونه است؟

به طور کلی ستون خانه را با روش های زیر می توان تزیین کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  • تزیین ستون با کناف
  • تزیین ستون با رنگ ‌آمیزی
  • تزیین ستون با ام دی اف
  • تزیین ستون با کاغذ دیواری
  • تزیین ستون با کاشی
  • تزیین ستون با سنگ
  • تزیین ستون با آلومینیوم
  • تزیین ستون با آجر

تزیین ستون با کناف

در حال حاضر کناف یکی از جدیدترین روش ها برای تزیین ستون خانه است که طرفداران زیادی نیز دارد. کناف از صفحات بسیار فشرده شده گچی تولید شده و عمر طولانی دارد. اغلب معماران از آن برای تزیین دیوار، سقف و ستون استفاده می کنند که زیبایی زیادی به خانه می دهد. از مزایای استفاده از کناف می توان به تنوع مدل های آن و نصب آسان آن اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از کناف ستون های خود را به شکل های مختلف مانند طرح های گچ بری، طرح های کلاسیک و… ستون های خود را تزیین کنید.

تزیین ستون با رنگ آمیزی

یکی از مهمترین نکات در تزیین ستون هماهنگی رنگ ستون و دیوار است. اگر دیوار منزل شما دارای کاغذ دیواری طرح دار بود نیازی نیست که برای تزیین ستون از رنگ های مختلف استفاده کنید. معمولا ستون خانه را می توان با رنگ روغن یا اکریلیک رنگ آمیزی کرد. پس نقاشی کناف را نیز به عنوان یکی از گزینه های در ذهن خود داشته باشید!

اگر ستون خانه شما در کنار دیوار قرار داشته باشد می توانید تغییرات بیشتری به وسیله کناف ایجاد کنید. به عنوان مثال شما می توانید به وسیله کناف یک کتابخانه کوچک یا یک جا گلدانی طراحی کرده و به ستون اضافه کنید. این موضوع زیبایی بیشتری به خانه شما می بخشد.

تزیین ستون با ام دی اف

یکی از طرح های دیگری که طرفداران زیادی دارد تزیین ستون منزل با ام دی اف است. شما می توانید به وسیله انواع گوناگون ام دی اف با طرح های مختلف ستون خانه خود را تزیین کنید. امروزه ام دی اف ها با طرح های متخلف تولید می شود که بنا به سلیقه خود می توانید ظاهر مدرن یا کلاسیک چوبی را به خانه خود بدهید.

به عنوان مثال اگر منزل شما دارای یک ستون باشد می توانید آن را با طرح چوبی ام دی اف پوشش دهید و از نور مخفی هم در آن استفاده کنید تا زیبایی خود را بیشتر به رخ بکشد. همچنین ام دی اف های طرح دار برجسته در بازار موجود می باشد که می توان از آنها هم استفاده کرد.

تزیین ستون با ام دی اف

تزیین ستون با کاغذ دیواری

یکی از ساده ترین روش ها برای تزیین ستون خانه پوشاندن ستون ها با کاغذ دیواری است. در حال حاضر با توجه به وجود طرح های مختلف کاغذ دیواری در بازار، شما می توانید طرح دلخواه خود را خریداری و بر روی ستون بچسبانید. کاغذ دیواری های مناسب ستون در شکل های مختلف تولید می شود که پرطرفدارترین آنها شامل طرح های سه بعدی است.

تزیین ستون با کاشی

تزیین ستون با کاشی یکی از روش های است که نیاز به متخصص خود را دارد. چرا که این نوع تزیین دارای ظرافت های زیادی است و باید با دقت انجام شود. بنابراین اگر قصد دارید ستون های منزل خود را با کاشی تزیین کنید حتما به یک کاشی کار مجرب مراجعه کنید. اغلب کاشی کارها برای تزیین ستون خانه از کاشی های مربع استفاده می کنند. اگر خانه شما دارای ستون های گرد بود می توانید از کاشی های شش ضلعی استفاده کنید.

تزیین ستون با سنگ

تزیین ستون خانه به وسیله سنگ ها باعث می شود تا منزل شما لوکس به نظر بیاید. در حال حاضر تعداد افرادی که ستون های منزل خود را با سنگ های مختلف تزیین می کنند افزایش یافته و به تعداد آنها اضافه می شود. استفاده از سنگ ها برای تزیین ستون فضای لوکس و گرمی را در خانه ایجاد می کند. همچنین می توانید ترکیب سنگ و چوب را امتحان کنید. این ترکیب یکی از زیباترین طراحی های است که می توان از آن استفاده کرد.

تزیین ستون با آینه کاری

آینه کاری یکی از قدیمی ترین روش های تزیینی است که از زمان قدیم در ایران وجود داشته است. تزیین ستون ها با آینه نیز فضای جالبی را به وجود می آورد. علاوه بر زیبایی آینه کاری ستون ها باعث احساس بزرگتر شدن خانه را به شما می دهد. شما می توانید ستون منزل خود را به وسیله آینه های کوچک مربعی یا آینه های قدی بپوشانید.

تزیین ستون با آجر

یکی از طراحی های بسیار جذاب برای تزیین ستون ها متریال آجر است. اگر می خواهید خانه ای با فضای گرم داشته باشید حتما برای تزیین ستون های منزل خود از آجرها استفاده کنید. در حال حاضر آجرها با شکل های گوناگون و در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد که به راحتی می توانید خریداری و ستون های خود را با آنها تزیین کنید. همچنین افراد زیادی علاقه دارند که از آجر برای تزیین آشپزخانه خود استفاده کنند. بنابراین اگر شما هم طرفدار این نوع تزیین هستید سراغ متریال آجر رفته و فرم دلخواه خود را اجرا کنید.

تزیین ستون با آلومینیوم

ورق های طرح دار آلومینیوم که اخیرا به بازار آمده طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که این نوع طرح ها هم دارای استقامت زیاد است. همچنین تزیین ستون منزل با ورق های آلومینیومی ظاهر مدرنی به خانه می بخشد. پس اگر طرفدار مدرنیته هستید بدون شک سراغ این طرح بروید و خانه خود را به سبک دلخواه خود تزیین کنید.

گاهی اوقات معماران و طراحان بین طراحی کاربردی و تزیینی برای فضا دچار دوگانگی می شوند. ستون های داخل خانه همیشه انتخاب خوبی برای رسیدن به هر دو خواسته خواهند بود. زیرا ستون‌ های داخلی می ‌توانند یک ابزار برای استقامت و یک وسیله تزیینی برای فضای خانه باشند.

تزئین ستون با آلومینیوم

بهترین شیوه تزئین ستون چیست؟

در این مطلب ما نگاه کلی به نحوه تزیین ستون با کناف و انواع متریال های موجود در بازار انداختیم. یکی از محبوب ترین گزینه ها تزئین ستون با کناف است. این روش با داشتن انعطاف پذیری و تنوع بالا می تواند با تکنیک های گوناگون برای منازل مختلف با سبک های دکوراسیون متفاوت اجرا شود. اگر شما نیز به این روش علاقمند شده اید کافی است سفارش خدمات کناف کاری خود را در اسپارد ثبت کنید. به این ترتیب بهترین هزینه کناف کاری را همراه با بهترین نتیجه دریافت خواهید کرد!

نصب سقف کاذب

  • نصب سریع و اصولی
  • مناسب‌ترین قیمت
درخواست نصاب سقف کاذب