میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

ممکن است شما نیز پس از بررسی های لازم در خصوص روش های مختلف زیباسازی ابرو روش فیبروز را انتخاب کرده باشید. یکی دیگر نکات مهمی که باید توجه داشته باشید، مراقبت های بعد از فیبروز ابرو است. برای اینکه ماندگاری این روش افزایش پیدا کند لازم است در بازه های زمانی مختلف موارد بخصوصی را مورد نظر داشته باشید.

برای بررسی میزان ماندگاری و موارد موثر در ماندگاری روش فیبروز و همین طور بررسی مراقبت های پس از این خدمات به صورت قدم به قدم و کامل، در ادامه این مقاله با اسپارد مگ همراه باشید!

مراقبت های بعد از فیبروز ابرو چگونه انجام می شود؟

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد مراقبت های پس از فیبروز نیز به اندازه مهارت متخصص و کیفیت مواد استفاده شده حایز اهمیت است. در صورت عدم توجه به این مراقبت ها نه تنها نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد، بلکه ممکن است پوستتان نیز دچار آسیب شود. پس گام هایی را که در ادامه نوشته ایم در هر یک از بازه های زمانی پس از دریافت خدمات طی کنید:

بلافاصله پس از فیبروز ابرو

این مرحله که معمولا توسط خود متخصص انجام می شود، برای به حداقل رساندن پوسته پوسته شدن پوست ضروری است. برای این منظور از یک تکه پنبه تمیز استفاده می شود. به وسیله پنبه به آرامی ناحیه فیبروز ابرو با آب مقطر تمیز می شود.

مراقبت های بعد از فیبروز ابرو

مراقبت هفته اول پس از فیبروز

در اولین هفته یعنی روز ۱ تا ۷ پس از فیبروز لازم است ابروها را دوبار در روز شسته و سپس از پماد مخصوص مراقبت بعد از فیبروز استفاده کنید. توجه داشته باشید که این پماد باید پس از هر دوبار شستشو مصرف شود. مصرف بیش از حد پماد توصیه نمی شود زیرا باعث تداخل در روند بهبود طبیعی پوست و گرفتگی منافذ آن خواهد شد.

در مصرف پماد و سایر مراقبت های هفته اول لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

  • پیش از شستشوی ابروها دستان خود را به خوبی بشویید. برای شستن ابرو بهتر است از یک صابون ملایم استفاده کنید.
  • مدت زمان شستشو باید بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه و بدون فشار آوردن به ناحیه فیبروز باشد.
  • به آبکشی دقت کنید تا صابون به صورت کامل از روی پوست تمیز شود. پس از شستشو حتما ابروها را با یک حوله یا دستمال نرم خشک کنید.
  • مصرف پماد باید پس از خشک شدن کامل ابرو باشد.
  • مقدار پماد مصرفی در هر بار نباید بیش از اندازه نصف یک دانه برنج باشد.
  • از مصرف شوینده های حاوی لاکتیک، AHA، گلیکولیک و هرگونه اسکراب دیگر خودداری کنید.

مراقبت های هفته دوم پس از خدمات فیبروز ابرو

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

در روزهای ۸ تا ۱۴ پس از فیبروز دیگر نیازی به استفاده از پماد مخصوص نیست. تنها کافی است هر صبح و شب ابروها را به آرامی بشویید. توجه داشته باشید که بهتر است غیر از زمان شستشو به ابروهای خود دست نزنید. دیگر مواردی که باید تا هفته دوم پرهیز کنید عبارتند از:

  • استفاده از لوازم آرایشی، کرم ضد آفتاب، لوسیون و مرطوب کننده روی ابرو
  • قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید و برنزه شدن
  • لایه برداری شیمیایی و یا فیزیکی
  • استفاده از مواد لایه بردار و یا اسکراب های خانگی
  • خراشیدن اسکار یا زخم های کوچک روی ابرو
  • شرکت در ورزش ها و فعالیت هایی با تعریق زیاد
  • رفتن به استخر، سونا و جکوزی
  • قرار گرفتن در معرض باد و گرد و غبار شدید

مراقبت بعد از فیبروز ابرو

نکاتی مراقبتی بعد از هفته دوم فیبروز

پس از ۱۴ روز کم کم می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. البته مواردی نیز وجود دارد که باید از آن ها اجتناب کنید. از جمله آنها می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • برداری لیزری یا شیمیایی و هرگونه اشکال دیگر از لایه برداری ممنوع
  • استفاده از کرم های حاوی رتینال یا اسید گلیکولیک ممنوع

مراقبت های ۴۰ روز بعد خدمات فیبروز

پیش تر با مراقبت های بعد از فیبروز ابرو در بازه های زمانی مختلف آشنا شدیم. بعد از ۴۰ روز می توانید کاملا روال روزمره خود را در پیش بگیرید، زیرا پس از این مدت همه قرمزی ها از بین رفته و رنگ ابروها کامل خواهند شد.

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است؟

یکی از سوالات اساسی همه بانوان پیش از دریافت خدمات و پرداخت هزینه هاشور ابرو، سایه ابرو، تاتو و … میزان ماندگاری آن ها است. اگر شما نیز در مورد ماندگاری فیبروز ابر کنجکاو هستید، باید بگوییم که این مدت زمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

به طور معمول و بدون در نظر گرفتن عوامل مختلف ماندگاری این خدمات به صورت معمول حدود ۶ ماه تا ۱ سال است. باتوجه به اینکه در روش فیبروز از خطوط کم عمق تری استفاده می شود، ماندگاری آن نیز در مقایسه با سایر روشهای زیبایی ابرو کمتر خواهد شد.

البته با استفاده از خطوط هاشور عمیق تر و استفاده از رنگهای مخصوص و با کیفیت می توان زمان دوام آن را افزایش داد. علاوه بر این میزان مهارت متخصص نیز موثر است. با ما همراه باشید تا هر یک از این عوامل را به صورت دقیق تری مورد بررسی قرار دهیم.

چه عواملی در مدت زمان ماندگاری فیبروز ابرو موثر است؟

حالا که با مراقبت های بعد از فیبروز ابرو و مدت ماندگاری آن آشنا شدیم. اما این ماندگاری با چه عواملی در ارتباط است؟ از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در دوام فیبروز می توان به مواردی مانند رنگ انتخاب شده برای فیبروز اشاره کرد که در ادامه بیشتر در مورد این عوامل صحبت می کنیم:

رنگ انتخاب شده برای فیبروز

بهتر است شما نیز هنگام انتخاب رنگ برای فیبروز، رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی ابروهایتان نزدیک تر باشد. برای مثال اگر ابروهایی تیره داشته باشید بهتر است از رنگهای تیره نیز استفاده کنید. این رنگ های تیره در مقایسه با رنگ های روشن ماندگاری بیشتری نیز خواهند داشت.

البته اگر موهای ابروهایتان روشن باشد بهتر است صرفا به خاطر میزان ماندگاری بیشتر رنگ تیره انتخاب نکنید، زیرا نتیجه نهایی نه تنها با فرم ابروها را بهتر نشان نخواهد داد بلکه رنگ ابروها را نیز از حالت طبیعی دور خواهد کرد.

مدت زمان ماندگاری فیبروز

نوع رنگ استفاده شده در خدمات فیبروز ابرو

یک فرق فیبرو ابرو با میکروبلیدینگ و سایر خدمات زیباسازی ابرو در نوع رنگ های استفاده شده است. به طور معمول براب فیبروز از رنگ هایی با کیفیت بالا استفاده می شود که می توان آنها را به دو سری مختلف تقسیم بندی کرد:

رنگهای SUP با قوطی قهوه ای: نسبت به سری بعدی ماندگاری کمتری دارند.

رنگ SUPE با قوطی سفید: این رنگ ها از نمونه های جدیدتر مخصوص فیبروز هستند که در مقایسه با رنگهای SUP ماندگاری بیشتری دارند.

از طرفی توجه داشته باشید که رنگ های فیبروز فرمولی ارگانیک و طبعی دارند و معمولا گران قیمت تر از سایر رنگهای استفاده شده در خدمات فرم دهی و زیباسازی ابرو هستند. پس نباید به خدمات ارزان قیمت تر اعتماد کنید، زیرا هزینه پایین ممکن است نشان دهنده فیک بودن رنگها و کیفیت پایین آن باشد.

نوع پوست افراد موثر در ماندگاری فیبروز

هر چقدر هم که مراقبت بعد از فیبروز را جدی بگیرید، باید بدانید که پوست شما نیز در میزان دوام این خدمات موثر خواهد بود. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم دوام رنگ های فیبروز روی پوست های چرب بیشتر از پوست خشک است.

تاثیرگذاری فرم و شکل ابرو

فرم ابروی مورد نظر شما نیز می تواند این مدت زمان را افزایش یا کاهش دهد. البته صرفا با توجه به این نکته نمی توان فرم ابرو را تغییر داد، زیرا هر مدل ابرویی برای همه افراد مناسب نیست. پس حتما فرم صورت و مدل مورد نظر خود را در اولویت اول قرار دهید.

ماندگاری فیبروز ابرو

عمیق یا سطحی بودن خطوط ایجاد شده در فیبروز ابرو

روش فیبروز به وسیله قلم دستی و سوزن های روی آن انجام می شود. درنتیجه متخصص می تواند کنترل بیشتری روی میزان نفوذ و عمق خطوط داشته باشد. هر چقدر عمق هاشورها بیشتر باشد، ماندگاری فیبروز ابرو افزایش می یابد و بالعکس. البته می توانید درخواست خود در این خصوص را پیش از شروع خدمات با متخصص مربوطه در میان بگذارید!

ماندگاری فیبروز و تغییرات هورمونی

به دلایل مختلفی از جمله بارداری، شیردهی و عادت ماهانه ممکن است میزان ترشح هورمون های مختلف در بدن بانوان تغییر پیدا کند. این تغییرات می تواند میزان ماندگاری خدمات را کاهش دهد. به همین علت بهتر است تا پایان دوران های بالا صبر کنید. بخصوص عدم استفاده از این خدمات در دوران بارداری را جدی بگیرید!

چطور ماندگاری فیبروز ابرو را افزایش دهیم؟

در این مقاله با مراقبت های بعد از ماندگاری فیبروز ابرو و ماندگاری آن آشنا شدیم اما چطور می توان این ماندگاری را بیشتر کنیم؟ یکی از مهم ترین مواردی که در میزان ماندگاری این خدمات تاثیر دارد، میزان مهارت متخصص است. پس لازم است همواره از خدمات معتبر  مطمئن استفاده کنید. اگر شما نیز می خواهید بهترین خدمات متخصصین تهران و کرج را دریافت کنید، تنها کافی است سفارش خود را به صورت اینترنتی در اسپارد ثبت کنید. با مشخص کردن زمان مورد نظر خود باکیفیت ترین خدمات فیبروز ابرو را در منزل دریافت خواهید کرد!

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت